رفتن به مطلب

بازی Call Of Duty: Black Ops 4 تجربه ای فوق العاده برای PC گیمرها خواهد بود


Recommended Posts

تیم شهرسخت‌افزار
 18 ارديبهشت 1397 12:00
 

Black Ops 4 نسخه بعدی سری بازی های محبوب Call Of Duty خواهد بود. از زمان تایید عرضه این عنوان عنوان چند هفته می‌گذرد و منتظر انتشار رسمی آن هستیم. اواخر این ماه شرکتActivision جزئیات مربوط به این بازی را اعلام خواهد کرد. این شرکت گفته PCگیمرها می‌توانند انتظار تجربه‌ای بسیار بهتر از سال‌های گذشته را داشته باشند.

سازندگان بازی Call Of Duty تاکنون آن‌طور که باید و شاید PCگیمرها را راضی نکرده‌اند و به همین خاطر انتقادات بسیار زیادی را دریافت کرده‌اند، این احتمال وجود دارد امسال با عرضه Black Ops 4، Activision از PC گیمرها دلجویی کند. مدیرعامل این شرکت Coddy Johnson، چندی پیش گفته بود Black Ops 4با ابتکارات و ویژگی‌های جدیدش برای گیمرها تجربه‌ای جدید را خواهد ساخت و گیمرها پس انتشار بازی شاهد موضوع خواهند بود. او همچنین افزود "برای پیشرفت در پلتفرم PC سرمایه‌گذاری قابل توجهی کرده‌اند تا از بابت ارائه نسخه‌ای با کیفیت از این بازی برای PC مطمئن باشند."

162.jpg

امسال PC گیمرها کنجکاوند بدانند بالاخره روند ارائه این گیم بعد از چندین سال تغییری خواهد کرد؟ همانطور که می‌دانید هر ساله این بازی ابتدا برای کنسول‌ها عرضه می‌‌شد. PC گیمرها حس می‌کنند زمان آن شده تا این پلتفرم توجهی که لایق آن است را از سمت Activision دریافت کند. صحبت‌های این شرکت تا به اینجا نیز خبر از راضی‌کردن PC گیمرها سال جاری می‌دهند.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اینا اگه دیگه چیزی نسازن بهترین کار رو میکنن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

این نسخه هم شنیدم فقط آنلاینه ، سینگل نداره ، سری بلک اوپس به نظرم بدترینش بود البته نسخه اول خوب بود دومی بد نبود سومی افتضاح به تمام معنا

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 ساعت قبل، Hassan.SK گفته است :

این نسخه هم شنیدم فقط آنلاینه ، سینگل نداره ، سری بلک اوپس به نظرم بدترینش بود البته نسخه اول خوب بود دومی بد نبود سومی افتضاح به تمام معنا

????????

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...