رفتن به مطلب

فروش محصول بدون گارانتی !


koala
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام دوستان بنده 2-3 روز پیش یه موس asus sica از سایت ehadis گرفتم(که الان ناموجود شده) و نماد اعتماد الکترونیک هم داره .

تو سایت جلوی محصول زده بود که تا 1سال و 6 ماه گارانتی دارد و روی جعبه هم ذکر شده .

امشب اومدم توی قسمت بازارچه تاپیک فروشش رو بزنم چون زیاد باهاش راحت نبودم . روی جعبش نوشته  برای مطمئن شدن از اصلالت کالا شماره سریال رو به فلان شماره پیامک کنید. پیامک کردم دیدم نوشت گارانتی محصول تا پایان فروردین 1397 میباشد در حالی که بنده موس رو 2-3 روز پیش خریدم و موس بدون گارانتی بهم قالب شده .

الان چیکار کنم ؟مرسی از دوستانی که کمک میکنند

ویرایش شده توسط koala
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 37 دقیقه قبل، koala گفته است :

سلام دوستان بنده 2-3 روز پیش یه موس asus sica از سایت ehadis گرفتم(که الان ناموجود شده) و نماد اعتماد الکترونیک هم داره .

تو سایت جلوی محصول زده بود که تا 1سال و 6 ماه گارانتی دارد و روی جعبه هم ذکر شده .

امشب اومدم توی قسمت بازارچه تاپیک فروشش رو بزنم چون زیاد باهاش راحت نبودم . روی جعبش نوشته  برای مطمئن شدن از اصلالت کالا شماره سریال رو به فلان شماره پیامک کنید. پیامک کردم دیدم نوشت گارانتی محصول تا پایان فروردین 1397 میباشد در حالی که بنده موس رو 2-3 روز پیش خریدم و موس بدون گارانتی بهم قالب شده .

الان چیکار کنم ؟مرسی از دوستانی که کمک میکنند

داداش گارانتی محصولات اساسا بر اساس تاریخ خرید از فروشگاه محاسبه میشه 

فقط فاکتور خریدتون رو نیاز دارید و اگر دوست دارید مطمئن شید میتونید با شرکت گارانتی تماس بگیرید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 42 دقیقه قبل، The.13east گفته است :

داداش گارانتی محصولات اساسا بر اساس تاریخ خرید از فروشگاه محاسبه میشه 

فقط فاکتور خریدتون رو نیاز دارید و اگر دوست دارید مطمئن شید میتونید با شرکت گارانتی تماس بگیرید

خیلی کم هستن محصولاتی که شرکت گارانتی کنندش گارانتیش رو از تاریخ فاکتورش حساب کنه

90% شرکت ها وقتی ببری گارانتی بگی همین امروز خریدم خرابه ولی کارت گارنتیش خورده پایانش برای 2 روز پیش بوده بهت خدمات نمیدن.

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 41 دقیقه قبل، ATER گفته است :

خیلی کم هستن محصولاتی که شرکت گارانتی کنندش گارانتیش رو از تاریخ فاکتورش حساب کنه

90% شرکت ها وقتی ببری گارانتی بگی همین امروز خریدم خرابه ولی کارت گارنتیش خورده پایانش برای 2 روز پیش بوده بهت خدمات نمیدن.

 

بله منم با نظر شما موافقم .چی کار کنم بنظرتون ؟زنگ بزنم به سایتش بگم گارانتیش تمدید کنن ایا این کار میکنن ؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، The.13east گفته است :

داداش گارانتی محصولات اساسا بر اساس تاریخ خرید از فروشگاه محاسبه میشه 

فقط فاکتور خریدتون رو نیاز دارید و اگر دوست دارید مطمئن شید میتونید با شرکت گارانتی تماس بگیرید

نه اقا این چه حرفیه .وقتی روی جعبه برچسب زده نوشته برای اطمینان از اصالت پیامک کنید و فلان . یعنی باید در متن داخل پیامک تاریخ درستی  برای گارانتی محصول بیاره نه تاریخی که گذشته . شما خیلی خوش بینی بنظرم . جنسو بهم انداختن و شما خیلی خوشبینانه نگاه میکنی .لطفا اگه راه حلی دارید بکید ممنون میشم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

با فروشنده صحبت کنید و بگید همچین مشکلی پیش اومده شاید یه کاری براتون کرد ولی از گارانتی بعیده.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...