رفتن به مطلب

ADATA از فلش درایو جدید UV240 رونمایی کرد


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

2f722c069c24ab792103a9a7bc9d3ac6.png

 

کمپانی ADATA امروز از فلش درایو جدید UV240 پرده برداشت و به وسیله آن خانواده محصولات ذخیره سازی قابل حمل خود را گسترش داد. UV240  با استفاده از درگاه ارتباطی USB 2.0 کار میکند و ظرفیت نهایی آن به 64 گیگ میرسد.  قسمت اتصال از یک  طراحی کلاهک  محافظ  موسوم به flip-cap بهره میبرد.این امر مکانیزم اتصال را تسریع میکند.ADATA همچنان خود را متعهد به نقش رهبری جهانی برای تولید فلش درایو در دنیا میداند. به همین دلیل مدل ها متنوع با ظرفیت های گوناگون را در دستور کار تولید خود قرار داده است.

 

9bd9142792ff375fe5de062b83b1d937.png

 

طراحان ADATA مدت زمان طولانیست که ترجیح میدهند، فلش درایو های USB را بدون درپوش محافظ طراحی کنند. البته این باور غلط خواهد بود که با چنین شیوه طراحی ، قطعات کمتری برای آن مورد استفاده قرار خواهد گرفت. UV240 با برخورداری از طراحی موسوم به  flip-cap ، به شما اجازه میدهد تنها با یک انگشت ، کلاهک را باز کنید.این شیوه طراحی رضایت مندی بسیاری از کاربران را در پی داشته و روز به روز در حال افزایش است.فلش درایو UV240  از ظرفیت 8 گیگ تا 64 گیگابایت در رنگ های متنوع در دسترس خواهد بود و مصرف کنندگان میتوانند بر اساس اولویت خود یکی را طبق سلیقه خود انتخاب کنند.

 

0f51aa35001436a492b9459c13fed7e6.png

 

به مانند اکثر فلش درایو های ADATA ، این فلش نیز مجهز به یک قلاب اختصاص داده شده برای اتصال  بندو یا تسمه به  جا سوئیچی است. این قابلیت باعث راحتی در حمل و نقل شده و از گم شدن آن تا حدود زیادی جلوگیری میشود.علاوه بر اینها به همراه این فلش درایو یک نرم افزار رایگان به نام UFDtoGO و یا OStoGO خواهد بود که به کاربران امکان کنترل از راه دور بر اطلاعات ذخیره شده بر روی آن را میدهد.

 

منبع : Guru3d

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...