رفتن به مطلب

Patriot از حافظه های قدرتمند وزیبای سری VIPER RGB رونمایی کرد


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

672be74199b759aa82a216b9cff43cd0.png

 

کمپانی Patriot از سازندگان مطرح حافظه در جهان ، از سری جدید حافظه های VIPER RGB رونمایی کرد.سری حافظه های VIPER RGB برای کاربرانی طراحی شده اند که قصد به حداکثر رساندن قابلیت های سخت افزاری سیستم خود را دارند بدون اینکه ثبات سیستم دچار مشکل شود.حافظه های جدید از یک حرارت گیر آلومینیومی با کیفیت بسیار بالا ساخته شده است. این حرارت گیر برای تحمل بارهای حرارتی بسیار بالا و حفظ ثبات بیشتر تحت لود های سنگین طراحی شده است.مدار PCB نیز سفارشی ساخته شده و تضمین کننده یکپارچه سازی سیگنال با افزایش پتانسیل اورکلاک ، برای اجرای بازیهای روز است.سری حافظه های VIPER RGB موفق به کسب استانداردهای دقیق و با کیفیت  برای اجرا در هر دو پلتفرم intel وAMD شده اند.

 

b569863cb8945226b42165d185a8ad62.png

 

رم های VIPER RGB از تعداد 5 پروفایل نورپردازی بهره میبرند و کاربران میتوانند به راحتی  هر یک از این پروفایل ها را با توجه به سلیقه خود استفاده کنند.این سیستم RGB توسط نرم افزار اختصاصی VIPER  قابل کنترل است .این نرم افزار از یک رابط ساده و کاربردی ااستفاده میکند و کاربر میتواند سیستم نورپردازی را با دیگر قطعات هماهنگ سازی کند.حافظه های جدید PATRIOT VIPER مورد علاقه بسیاری از مودرها و گیمرها هستند، زیرا از یک طراحی منحصر به فرد بهره میبرند و نورپردازی RGB به صورت یک نوار نورانی در قسمت بالایی آن تعبیه شده است.

 

606f08c180910db2e750adbf4e570a27.png

 

حافظه های جدید به صورت کامل با برنامه های نرم افزاری کنترل RGB در مادربردها سازگاری دارند.هر کیت از این حافظه ها از پروفایل Intel XMP 2.0 پشتیبانی میکنند و کاربران میتوانند سرعت و زمان بندی حافظه های خود را به آسانی تنظیم کنند و حداکثر کارایی و پایداری را بدست آورند.حافظه های VIPER RGB  با فرکانس ها وظرفیت های مختلف عرضه میشوند، تا کاربران با انتخاب های متعدد در هنگام ارتقاء و یا ساخت یک سیستم جدید ، روبرو شوند. ظرفیت های قابل دسترسی از کیت (2X8 ) 16 گیگ با فرکانس 2666 مگاهرتز آغاز و به حداکثر فرکانس کاری 4133 مگاهرتز افزایش میابد.سری حافظه های VIPER RGB  با یک ضمانت مادام العمر توسط PATRIOT عرضه میشوند.

 

منبع : Guru3d

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...