رفتن به مطلب

استفاده گوگل از پردازنده های Kaby Lake G در قلب تپنده کروم بوک ها!


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

a3789d9addab1531de3b7e4d294f2889.jpg

 

استفاده از کروم بوک ها روز به روز در حال افزایش است.به تازگی کمپانی Acer  نسخه ای قابل تبدیل از کروم بوک جدید خود به نام Kidd  را معرفی کرده که مجهز به سیستم عامل Chromium OS شده است.ایسر این مدل را به همراه چند مدل دیگر برای استفاده کاربران سازمانی منتشر خواهد کرد.گفته میشود کروم بوک Kidd  ، اولین کروم بوک مجهز به پردازنده Kaby Lake G  با گرافیک مجتمع AMD Radeon Vega  خواهد بود.خانواده پردازنده های Kaby Lake G  از پنچ پردازنده شامل مدل های Core i5-8305G، i7-8705G، i7-8706G، i7-8709G و i7-8809G تشکیل شده است.این مجموعه شامل پردازنده های انتخابی گوگل میشوند.اما در حال حاضر مشخص نیست که  درکروم بوک Kidd نمونه 65 واتی استفاده خواهد شد و یا مدل پرقدرت تر 100 واتی جای آن را خواهد گرفت.

 

49297131024214225a11ea86bbcc52dd.jpg

 

آخرین به روز رسانی سیستم عامل Chrome پشتیبانی از برنامه های لینوکس را به ارمغان می آورد.بنابراین کابران قادر خواهند بود تا نرم افزار استیم را بر روی آن نصب کنند.هنوز مشخصات دقیقی از مدل پردازشگر گرافیکی در دسترس نیست .البته پشتیبانی از این پردازنده گرافیکی به زودی و تا اوآخر امسال آغاز خواهد شد. بنابراین کابران خواهند توانست بر روی این کروم بوک بازیهای خود را نصب و اجرا کنند.انتظار میرود  Chromebook  های جدید همگی در آینده مجهز به پردازشگرهای Kaby Lake G  و یا Raven Ridge  شوند.

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...