رفتن به مطلب

وسترن دیجیتال اولین درایوهای مصرفی خود با استفاده از حافظه های 96 لایه 3D NAND را تولید کرد


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

5155f15f63b7085ba30ace61222f714c.jpg

 

به گفته محققان، انتظار میرود تراشه های حافظه 3D NAND تا سال 2021 به 140 لایه برسند  و این موضوع ارتباط گسترده ای با توسعه فناوری های نوین به کاربرده شده توسط سازندگان خواهد داشت.در همین رابطه کمپانی Western Digital  اعلام کرد که آنها موفق شده اند اولین درایو های خود بر اساس حافظه های 96 لایه 3D NAND  به تولید برسانند و بزودی آنها را در دسترس مشتریان خود قرار خواهند داد.در ابتدا ، استفاده از این حافظه ها برای درایو های ارزان قیمت مورد استفاده قرار خواهد گرفت ، اما در نهایت محصولات با کارایی بالا نیز از آنها بهره مند خواهند شد.

 

d7579d74a54906599c5ca3bcd0668dac.jpg

 

به گفته مدیر اجرایی وسترن دیجیتال یعنی آقای Steve Milligan ، تولید تراشه های 96 لایه به خوبی پیش میرود.از دیدگاه بهره وری هنوز تراشه های BICS4 به بلوغ نرسیده اند. اما ما بسیار خوشحالیم که در حال انجام اقدامات بهینه سازی بر روی آنها هستیم.ما در حال رسیدن به نقطه ای خاص هستیم و اکنون میتوانیم این پروژه خود را به پایان برسانیم. Western Digital  قبلا نیز اعلام داشته که آنها توانسته اند اولین تراشه با ظرفیت 256 گیگ را ارئه دهند.با بهبود های انجام شده در سیستم بازدهی و همچنین امکان افزایش ظرفیت ، در نهایت امکان تولید یک تراشه واحد با ظرفیت 1 ترابایت فراهم خواهد شد.

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...