رفتن به مطلب

همکاری Seagate با HTC VIVE در ساخت درایو VR Power با تمرکز بر هدست واقعیت مجازی VR


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

4d34bc93421c7e004c3c24974b0d348e.jpg

 

Seagate از سازندگان مطرح وسایل ذخیره سازی و HTC VIVE  از نوآوران عرصه صنعت تلفن های هوشمند و واقعیت مجازی VR ،به طور مشترک در کنفرانس HTC New Ecosystem 2018 درشهر شنزن چین ، اعلام کردند که درایو ذخیره سازی Seagate  VR Power را با تمرکز بر هدست واقعیت مجازی VR ، به تولید رسانده اند.این درایو به کاربران VR در گسترش ظرفیت ذخیره سازی و افزایش عمر باتری کمک زیادی خواهد کرد.واقعیت مجازی با سرعت بسیار زیادی در کشور چین در حال توسعه است و برنامه های VR چه در زمینه های سرگرمی ، آموزشی ، مراقبت های بهداشتی و غیره در حال رشد است.در سال 2016 بازار VR در چین به رشد 550 میلیون دلاری رسید. این در حالیست که تخمین زده میشود در ساال 2018 این رقم به حدود 1.6 میلیارد دلار افزایش یابد.در پنج سال آینده رشد بازار VR حدود 80 درصد خواهد بود.به علاوه پیش بینی میشود تا سال 2021 ، کشور چین به بزرگترین بازار VR در جهان تبدیل شود و کل مبلغ این صنعت به 12.64 میلیارد دلار برسد.در این بین حتی پیش بینی میشود که فروش هدست واقعیت مجازی VR نیز به رقم 4.76 میلیارد دلار افزایش یابد.

 

079e3ba94729338afffab1dad4cf615b.jpg

 

با توجه به افزایش کیفیت محتوای VR و تمرکز بر دستگاه های قابل اتصال به این فناوری ، درایو Seagate VR Power میتواند ترکیبی از ذخیره سازی چند رسانه ای و یک باتری قابل حمل را در یک راه حل واحد ارائه دهد و به کاربران خود کمک کند تا فضای ذخیره سازی کافی برای محتویات VR و تلفن همراه خود و همچنین افزایش طول عمر باتری خود را یکجا در اختیار داشته باشند.درایو Seagate VR Power میتواند تا ظرفیت 1000 گیگابایت را برای ذخیره سازی محتوای دیجیتال به کاربران ارائه دهد.با استفاده از یک کابل MicroB و یک آداپتور USB-C ، این درایو میتواند بدون نیاز به یک کامپیوتر به VIVE Focus متصل شده و به صورت مستقیم به فایل های ذخیره شده در درایو VR Power  دسترسی داشته باشد. علاوه بر اینها وجود یک باتری 5,000mAh همراه با این درایو ، به افزایش طول عمر باتری دستگاه VR کمک میکند.همچنین این درایو با استفاده از یک بند اتصال  کمربند مانند ،قابلیت حمل و نقل و جابه جایی را برای کاربران آسان میکند.

کاربران گوشی های هوشمند HTC  نیز میتوانند ، تلفن همراه خود را به صورت مستقیم به این درایو متصل و به داده های خود دسترسی داشته باشند.وجود یک باتری همراه با این درایو میتواند به عنوان یک پاوربانک به شارژ تلفن همراه کاربران کمک کند.

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...