رفتن به مطلب

کامپیوتکس 2018 : معرفی مادربرد ROG Strix B450-F Gaming توسط ASUS


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

b06ae34b1ec6d8c6681f897677053988.jpg

 

در نمایشگاه کامپیوتکس امسال ، شاهد حضور مادربردهای جدید سوکت AM4 بر پایه چیپست AMD B450 هستیم.طبق گزارش های منتشر شده قرار است این مادربردها در سه ماهه سوم امسال روانه بازار شوند.کمپانی ASUS یکی از پیشگامان تولید این مادربردها بوده و اولین مادربرد خود بر پایه این چیپست به نام  ROG  Strix B450-F Gaming را معرفی کرده است.این بردتمامی ملزومات وشرایط با کیفیتی را که در خانواده محصولات ROG مشاهده میشود را پوشش میدهد.ASUS این برد را در فرم فاکتور ATX ساخته و برای تغذیه علاوه بر 24 پین استانداردATX ، یک کانکتور 8 پین EPS نیز برای آن در نظر گرفته است.مدار رگلاتور VRM نیز از نوع 8 فاز است که برای استفاده از SoC ها مناسب به نظر میرسد.پردازنده نصب شده بر روی این برد میتواند تنها به یک اسلات توسعه PCI-Express 3.0 x16 به صورت کامل دسترسی داشته باشد و اسلات دوم فقط به صورت X4 در دسترس خواهد بود.

اتصالات ذخیره سازی شامل 6 پورت ساتا شش گیگابیت ، دو اسلات M.2 ( یکی از نسل gen 3.0 x4 با پهنای 32 گیگابیت و دیگر نسل دوX4  با پهنای 20 گیگابیت ) میشود.شما همچنین میتوانید به تعداد  دو پورت USB 3.1 gen 2  با سرعت 10 گیگابیت و شش پورت USB 3.1 gen 1 با سرعت 5 گیگابیت دسترسی داشته باشید.از دیگر ویژگیهای این برد میتوان به درگاه کابلی اترنت گیگابیتی با کنترلرIntel i219-V  ، سیستم صوتی صدای آنبرد با کیفیت بالا  با تراشه Realtek ALC1220A (120 dBA SNR)  به همراه پشتیبانی از کدک های صوتی پیشرفته، خازن های الکترولیتی ، لایه محافظتی ایزوله شده ، و یک آمپلی فایر مخصوص هدفون ، اشاره کرد. در قسمت پنل I/O shroud نیز لوگوی ROG دیده میشود.همچنین یک هدر RGB نیز با قابلیت برنامه ریزی برای این برد تدارک دیده شده است. انتظار میرود این مادربرد با قیمت 120 دلار روانه بازار شود.

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...