رفتن به مطلب

کامپیوتکس 2018 : AeroCool تعداد 12 خنک کننده جدید پردازنده را به نمایش گذاشت


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

a3f4051afad923cf485083acb5f4b61a.jpg

 

کمپانی AeroCool  امسال در نمایشگاه کامپیوتکس ، نمایش جالب توجهی از خود نشان داد.در غرفه این شرکت انواع خنک کننده های جدید پردازنده به نمایش درآمدند. این شرکت به غیر از خنک کننده های مایع AIO ،تعداد 12 کولر جدید برای پردازنده ها را معرفی کرد.این کولرها تحت سری جدیدی به نام Verkho منتشر خواهند شد. سری Verkho شامل مدل های Verkho 1، Verkho 2، Verkho 2 Plus، Verkho 2 Dual، Verkho 3، Verkho 3 Plus، Verkho 4، Verkho 4 Lite  Verkho 4 Dark و Verkho 5 میشوند.اعداد به کار رفته در کنار نام این کولر ها ، نشان از تعداد لوله های ناقل حرارتی به کار رفته در آنها دارد. نام Plus در کنار نام آنها ، نشانگر استفاده از فن بهتر در آن مدل است.نام Dual نشان دهنده استفاده از فن دو طرفه است. کلمه Lite هم نشان از برج دوقلوی خنک کننده دارد و کلمه Dark هم نشان از تم سیاه رنگ کولر دارد.

 

f5079d3d9311755a9eb76fab8d77cf46.jpg

 

پس از این مدل ها ، نوبت به کولرهایی با جریان هوای بالا میشود.البته یک خنک کننده مایع AIO نیز وجود دارد.در نمونه مایع ، گرمای تولید شده توسط بلاک پمپ جذب و بعد به وسیله مایع کولانت به رادیاتور منتقل شده و توسط فن دفع میشود. این بلاک پمپ در سطح خود به نیکل نیز اندود شده است.در نمونه کولر های هوا خنک، مدل هایی با تعداد 6 لوله ناقل حرارت وجود دارند.یک پوشش در بالا برجک این کولرها وجود دارد که به وسیله نورپردازی RGB LED تزئین شده است.این کولر مجهز به یک ماژول کنترل از راه دورRF است.در این نمایشگاه AeroCool از سری خنک کننده های مایع Project 7 نیز پرده برداشت .این سری نیز از لوله های شفاف آستین شده اسلیو بهره میبرند که نسبت به نمونه های رایج از دوام و مقاومت بالاتری برخوردار هستند.

 

1dc7705f858c4d468f417a0649425633.jpg

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...