رفتن به مطلب

شایعه : کارتهای گرافیکی جدید سری GTX 20 از سیستم فرکانس بوست جدید و درگاه HDMI 2.1 بهره میبرند!


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

18c8884f08458435099537b74229beca.jpg

 

با توجه به برگزاری جلسه محرمانه بین NVIDIA و شرکای این شرکت جهت تحقیق و توسعه بر روی سری جدید کارتهای گرافیکی ، به تازگی یک جلسه آموزشی نیز برای این تیم به منظور بروزرسانی  در مورد معماری پردازنده های گرافیکی آینده این شرکت ، برگزار شده است.شایع شده که نام تراشه بعدی Turing و یا Ampere باشد.در این جلسه گفته شده آنها به دنبال یک راه حل جدید جهت خروجی های تصویر و بسیار خاص با توجه به رابط پرسرعت NV-Link هستند.این رابط تصویر اساسا از پایه دچار تحول خواهد شد.این گفته ها به سمت ایجاد یک خروجی تصویر جدید برای این کارتها اشاره دارد.البته در این بین به فناوریهای  نمایشگرهای جدید اشاره ای نشده است.اما این طور میتوان حدس زد که این رابط HDMI 2.1  باشد ، زیرا در حال حاضر کارتهای سری GeForce 10 از خروجی تصویر Display Port 1.4 بهره مند هستند.این مورد باعث افزایش پهنای باند به صورت قابل توجه برای نمایشگرهایی با دقت تصویر بسیار بالا میشود. مانند صفحه نمایش هایی با فرمت های بسیار بزرگ (4K HDR 120Hz+) ، که هنوز هم در دسترس قرار نگرفته اند.

در این جلسه حتی گفته شده ، انویدیا بار دیگر قصد ایجاد تغییرات در فرکانس هسته در معماری جدید خود را دارد.اما اینکه این تقویت فرکانس آیا شامل بوست کلاک و یا حتی کلاک شیدرها هم میشود ، هیچ چیز مشخص نیست .با توجه به اینکه انویدیا با موفقیت به فرکانس 2 گیگاهرتز با معماری Pascal دست یافت ، بهینه سازی در معماری جدید و دست یابی به فرکانس های بالاتر هم دور از ذهن نخواهد بود.

 

منبع : Videocardz

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...