رفتن به مطلب

انویدیا به صورت غیر مستقیم وجود معماری Turing را تایید کرد


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

bbfa74941f5cd19d5af93b280065525a.jpg

 

آخر هفته گذشته مصادف بود با تولد ریاضیدان معروف یعنی Alan Turing. این ریاضیدان کسی بود که توانست کد رمز Enigma را بشکند.در این بین نیز شایع شد که کمپانی NVIDIA اعلام کرد که قصد دارد تا از نام این ریاضیدان برجسته برای تراشه های گرافیکی نسل بعدی خود استفاده کند.این شرکت در یک حرکت جالب توجه و به پاس قدر دانی از زحمات این دانشمند برجسته ، تولد این مرد بزرگ را در حساب تویت خود تبریک گفت و به صورت غیر مستقیم اعلام کرد که از نام وی در نسل بعدی تراشه های خود بهره خواهد گرفت.

 

531bb243f7b871f9ad0d4301bba68989.png

 

به نظر میرسد استفاده از کد نام Turing برای سری تراشه های نسل بعدی انویدیا صحت داشته باشد.این یکی از سنت های دیرینه انویدیاست که از نام ریاضیدانان معروف به مانند Pascal ، Fermi و Kepler بر روی محصولات خود استفاده میکند.از همه اینها که بگذریم ، به دلیل سقوط ارزش ماینینگ و موجودی بالای کارتهای گرافیکی انویدیا  در انبارها در پس تقاضای پایین ، به نظر میرسد انویدیا نیازی به عرضه نسل جدید کارتهای گرافیکی خود نداشته ،و به همین دلیل عرضه آن را با تاخیر مواجه ساخته است.حتی ممکن است تا پاک سازی کامل انبارها ، نسل جدید عرضه نشود.در اوایل ماه جاری بود که انویدیا در رویدادی تحت عنوان Hot Chip اعلام کرد که قصد دارد با برگزاری کنفرانسی خصوصی در رابطه با نسل بعدی پردازشگرهای گرافیکی خود صحبت کند.به نظر میرسد این کنفرانس به دلیل هم زمان شدن با کنفرانس شرکت اینتل لغو شده باشد.این هم جزء نشانه هاییست که حاکی از به تعویق افتادن معماری تورینگ دارد، اگرچه صحت و درستی این خبر نیز هنوز به تایید نرسیده است.

 

منبع : Guru3d

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

یه زمانی هی میگفتن بخاطر ماینینگ جنسا گرون شده،الان دیگه ماینینگ متلاشی هم بشه قیمت 1050ti از یه ملیون پایینتر نمیاد،به لطف مسئولین و دلالان 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

پیش به سوی کارتهای گرافیکی مبتنی بر معماری Turing با دلار 10000 تومانی ( البته اگه تا اون موقع دلار بالاتر نرفته باشه)  ?

ویرایش شده توسط saeedx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...