رفتن به مطلب

قیمت عجیب پاور های گرین


Recommended Posts

سلام

کسی توجیهی برا این قیمت ها داره؟ ایا این پاور ها واقعا در حد کولر مسترو حتی بهتر اند؟

3.thumb.JPG.21418ece7d82a4b51e9db8821f94ef0a.JPG

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

برای گرین بهتر است به نمایندگان مراجعه کنی.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

قیمتهای گرین هیچ توجیهی نداره و نه تنها با این قیمت هیچ توجیه منطقی برای خرید و استفادش نیست بلکه آدم احساس میکنه دارن میدوشنش و به شعورش توهین میشه!!

پ.ن ؛ خودم 1200 وات و 750 وات اورکلاک پلاس گرین رو دارم و استفاده میکنم منتها با قیمت حدود یک سوم الانش خریدم و خودم با این قیمت نمیخرم .1200 OC گرین بالای 2 تومن هست الان و از هیچ نظری به کولرمستر و کورسیر و ... با این قیمت برتری نداره

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اون پاور 650وات OCPTگرین platinumهست 650 وات کولرمستر گلد

در کل نباید قیمتش اینقدر بالا باشه

 

ویرایش شده توسط Coffee Addicted
لینک به دیدگاه
Share on other sites

اقا کجاش عجیبه

مملکت بی صاحاب همینه دیگه

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

وقتی قیمتاش داره اینطوری میشه بحث حمایت از کالای ایرانی هم کنار گذاشته میشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، bl4ck گفته است :

سلام

کسی توجیهی برا این قیمت ها داره؟ ایا این پاور ها واقعا در حد کولر مسترو حتی بهتر اند؟

 

دلیلش در این پست آقای موسویMahdi_Moosavi توضیح داده شده است:

در در 1397/04/08, 02:58:49، Mahdi_Moosavi گفته است :

دوستان و سروران عزیز، کاربران محترم انجمن لیون کامپیوتر.

ما در گرین فرمایشات، اوامر و انتقادهای شما عزیزان رو می شنویم و همواره به اون ها احترام می گذاریم. در مورد افزایش قیمت ها و التهاب کنونی بازار حق با شماست و حق دارید که نگران باشید و منتقد.

بنده لازم می دونم کمی مسائل رو برای شما شفاف سازی کنم تا سوء تفاهم های موجود تا حدودی برطرف بشه.

افزایش قیمت منابع تغذیه سوئیچنگ رده پایین و میان رده گرین  از پارسال تا هم اکنون 3 علت عمده داشته:

  1. افزایش قیمت %13 کمپانی های OEM تولید کننده قطعات و کامپوننت ها به دلیل کاهش ارزش یوان چین نسبت به دلار و جنگ های تجاری بین چین و آمریکا که به احتمال زیاد اکثر شما عزیزان اطلاع دارید
  2. تورم حدود %10 کنونی کشور
  3. افزایش %10 قیمت رسمی دلار از پارسال (3800 تومان) تا امسال (4200 تومان)

البته برخی مشکلات جدید دیگه هم در انتقال پول و افزایش گمرکی ترخیص کالا هم به وجود اومده که در افزایش قیمت تاثیر داشته. البته بهتره در این مورد اینجا صحبت نکنیم. جمع درصدهای اشاره شده رو که در نظر بگیرید و اون رو   قیمت های سابق اضافه کنید تقریباً به همین قیمت های جدید میرسید. این افزایش قیمت ها فقط مربوط به ما نیست و سایر عرضه کنندگان منبع تغذیه در داخل کشور هم  با اون روبرو هستند. 

اما در مورد منابع تغذیه رده بالا یعنی +OCPT، OC و مدل های دیجیتال OCDG که رنج توان 650W الی 1350W رو شامل می شوند: 

اگر خاطرتون باشه به دلیل افزایش تقاضا نسبت به عرضه در 6 ماهه دوم سال 1396 که دلیل عمده اون گرم شدن دوباره بازار ماینینگ و هجوم بی سابقه ماینرها برای این نوع از پاورها بود، با افزایش شدید قیمت این سری از پاورها در بازار روبرو بودیم. تاکید میکنم در برهه زمانی یاد شده افزایش قیمت رسمی و لیستی این سری از پاورهای گرین تنها به دلیل تغییر قیمت ارز اون هم کمتر از %10 بود و سود سرشار از این قیمت های نجومی تنها نصیب دلال ها و سودجویان بازار IT شد. 

ما بلافاصله این موضوع رو رصد کردیم و با افزایش قابل توجه سفارش و عرضه این سری از پاورها به بازار تا 3 ماهه آخر سال تا حد زیادی موفق به کنترل و کاهش قیمت شدیم. این کاهش قیمت به خصوص در مدل های 650W تا 850W سری OCPT بسیار محسوس بود. در واقع هدف اولیه ما این بود که  گیمرها که مشتریان ثابت و وفادار ما هستند رو راضی نگه داریم و در فاز دوم با عرضه پاورهای دیجیتال OCDG که رنج توان 1050W/1200W/1350W رو شامل می شوند به صورت کامل به التهاب بازار منابع تغذیه پایان بدیم.

البته ناگفته نمونه که در اکثر این بازه زمانی یاد شده تا هم اکنون پاورهای میان رده و فوق العاده مدرن +HP با تعداد زیاد به بازار تزریق می شد تا اغلب گیمرهای مجهز به سیستم های حرفه ای و نیمه حرفه ای نیازهاشون رو برطرف کنند.

همه چیز داشت به خوبی پیش می رفت و پیش بینی های ما هم این بود که با تزریق پاورهای OCDG در اردیبهشت امسال بازار سیاه پاور به صورت کامل به پایان برسه و گیمرها و مشتریان سیستم های High-End  حداقل در مورد کیس و پاور با خیال راحت و قیمت های خوب در تابستان امسال بتونند قطعات مورد نیاز خودشون رو تهیه کنند.

اما سیاست های خارجی و البته داخلی مانع از اجرای فاز نهایی برنامه های ما شد. ما بسیار متاسفیم از مشکلی که پیش اومده و حال شما رو درک می کنیم.

البته این مژده رو به شما میدم که تعداد بسیار زیادی از پاورهای OCPT و OCDG در رنج توان 650W الی 1200W در گمرک در انتظار ترخیص و تامین ارز هستند که اگر مشکل جدید پیش نیاد با تزیق اون ها به بازار انشاالله مشکل افزایش قیمت کنونی پاورهای رده بالا هم حل خواهد شد. 

اما توصیه ما در بازه زمانی کنونی  به شما اینه که فعلا قیمت های  وب سایت های Lioncomputer و meghdadit  رو مدنظر بگیرید. وب سایت دی جی کالا و مدل فروش مارکت پلیس اون به هیچ وجه قیمت های واقعی ما نیستند. البته همکاران من در بخش فروش در حال مذاکره و تامین موجودی خود  دی جی کالا هستند تا قیمت های این سایت هم اصلاح بشه.

====================================================================================================================================================

برخی دوستان پیشنهاد عرضه آنلاین و مسقیم کالا توسط گرین رو داشتند: 

خدمت این دوستان عرض کنم که عرضه مسقیم و آنلاین کالا نیاز به مجوزهای متعدد، وب سایت فروش مخصوص، استخدام نیروی کار، تهیه انبار و مرکز پخش و بسته بندی کالا به صورت مجزا، واحد خدمات پس از فروش مجزا و البته شبکه منسجم توزیع کالا در سرار کشور داره. این فرآیند از ابتدا تا انتها در بهترین شرایط ممکن به 6 ماه زمان نیاز داره که در بازه زمانی کنونی به دلیل مشکلات به وجود آمده برای تمامی شرکت های IT ، اجرای اون امری غیر ممکن خواهد بود. اما این قول رو به شما میدم تا این موضوع رو به همکارانم در سطوح بالاتر منتقل خواهد کرد تا در اولین فرصت امکان سنجی و برنامه ریزی های لازم برای اجرای اون در اولیت قرار داده بشه. 

 

برخی دوستان اشاره کرده بودند که با ایجاد این فروشگاه و عرضه مستقیم مشکل قیمت ها حل میشه: 

متاسفانه تحلیل بازار IT در کشور ما بسیار سخت و پیچیده هستش. من یک سناریو که در سال های اخیر همکاران من در بخش فروش با اون مواجه بودند رو مثال می زنم برای شما: 

  • با ایجاد این وب سایت دلال هایی رو تصور کنید که می تونند به راحتی کل موجودی وب سایت رو خریداری کنند و  با احتکار سازمان یافته این کالا رو با قیمت بسیار بالا بفروشند. این سناریو نه تنها مشکل رو حل نمیکنه بلکه با جمع آوری کل موجودی گرین می تونه با تک قطبی کردن بازار حتی وضعیت رو به مراتب بدتر هم بکنه. هیچ راهی هم برای کنترل اون وجود نداره. برای مثال محدودیت عرضه رو میشه با چندین اکانت دور زد و البته محدودیت فروش با شماره ملی اون هم در بازار IT امری خنده دار محسوب میشه.

پس تنها راه حل موجود همانطور که در بالا به اون اشاره کردم پیشی گرفتن عرضه از تقاضا با تزریق آهسته و پیوسته بین نمایندگان و وب سایت های فروش آنلاین در تمامی نقاط کشور هست. کاری که در 3 ماهه آخر سال اون رو انجام دادیم و به خوبی تا حد زیادی موفق با کنترل افزایش افسار گسیخته قیمت ها شدیم.

 

برخی دوستان دیگه هم اشاره به وب سایت قدیمی شرکت داشتند:

در این مورد شما سروران و مشتریان محترم شرکت کاملاً حق دارید و در این مورد در وحله اول رسماً از شما عذرخواهی می کنیم. 

ما حل این مشکل رو از 6 ماه پیش در برنامه های کوتاه مدت شرکت گنجاندیم و بخشی از تیم فنی، R&D و IT ما در حال تولید محتوا و وارد کردن اطلاعات محصولات در وب سایت جدید ما هستند. 

5b355ed978fd1_GREENNEWWEBSAMPLE.thumb.png.60ecd566e1eb78ab8ee362631e029a75.png

تصویر بالا تنها بخشی از نسخه اولیه سایت هستش که البته تا حین بارگذاری نهایی دستخوش تغییرات فراوانی خواهد شد.

انشاالله به زودی وب سایت جدید با امکانات متعدد و کاربردی جایگزین نسخه کنونی خواهد شد.

 

 

 

 

 

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

من قبلا هم این سوالو پرسیدم و جوابی که تحویلم دادن  این بود که گرین قطعاتشو از خارج تهیه میکنه و طبیعیه که گرون

از نظر من یه برند داخلی که هیچ سایت خارجی( به جز سایت داخلی شهر سخت افزار که تازگیا شده یه سایت تبلیغ کننده و محبوبیتشم از دست داده ) بررسیش نکرده حتی بهترین قطعات جهان هم داشته باشه هیچ وقت در حد یه برند جهانی نیست

حداکثر قیمت برا این پاور باید ۷۰۰ باشه

ویرایش شده توسط Miad007
لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...