رفتن به مطلب

فروش گرافیک Inno3D GTX 260 Gold


mahi58
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام به همگی دوستان. ;)

در راستای استقبال از قدوم مبارک بازی های TES V: Skyrim و Battlefield 3، سی پی یو و گرافیک رو ارتقا دادم و به همین دلیل با قلبی شکسته CPU و VGA قبلی که دوست خوشی ها و سختی هام بودند رو برای فروش به مزایده می ذارم. گرافیک اینجاست و سی پی یو AMD Phenom X3 8650 در این یکی تاپیک. اگر هر دو رو خواستید تو هر تاپیکی دوست داشتید قیمت کلی رو پیشنهاد بدین.

کارت گرافیک:

Inno3D Geforce GTX 260 Gold

مزایا:

دوستان دقت کنید که کارت 260 معمولی نیست و اورکلاک شده توسط خود تولید کننده (Inno3D) هستش و Core 216 هست و تکنولوژی 55 نانومتری داره. واقعا هم قوی تر از 260 معمولیه و من فریم هایی که توی بازی ها می گرفتم تو بازی سنتر به هر کی می گفتم کف می کرد! منهای دو سه تا گیم مثل ویچر 2 که هر کارتی رو به زانو در میارن توی هیچ گیمی هم کم نیاورده بود و هیچ اذیت و آزاری هم تو این دو ساله نکرده بود. همون طور که گفتم فقط برای بازی های جدید دارم آپگریدش می کنم. در ضمن گرافیک حتی یک ثانیه هم اورکلاک نشده.

معایب:

- من کارت رو با یه تبدیل DVI به VGA، و یک کابل VGA وصل کرده بودم به یه تلویزیون ال سی دی 32 اینچ. بعضی وقت ها رنگ های تصویر به هم می خورد و مثلا قرمزش زیاد می شد که یه کم محل اتصال کابل به کارت رو تکون می دادم درست می شد. البته مطمئن نیستم از کارته یا کابل یا تبدیل، و با یه تکون کوچیک هم درست میشه و فقط در صورتی دوباره خراب میشه که تکون شدیدی بخوره (یعنی اصلا اذیت نمی کنه).

- هم فن گرافیک و هم فن سی پی یو خاک گرفتند. البته صداشون طبیعیه، ولی بهتره وقتی رسید یه کم تمیزشون کنید (تنبل هم خودتونید! :دی).

- همونطور که می دونید کارت گرافیک حرفه ای نیاز به پاور قوی و فضای زیاد توی کیس داره، پس به این مساله دقت کنید تا مشکلی پیش نیاد.

هیچ کدوم از اینها ایرادهای مهمی نیستند و کس دیگه بود اصلا نمی گفت، ولی من شخصا دلم می خواد ریزترین چیزها رو هم به خریدار بگم تا یه وقت مشکلی پیش نیاد براش.

شرایط کارت:

کارت دست دومه، حدود 2 سال و 2 ماه پیش توسط خودم نو خریداری شده، گارانتی نداره، بازی هم زیاد باهاش کردم ولی سالم و تمیزه. حافظه اش هم 896 مگابایته.

قیمت پایه گرافیک: 120 تومن.

عکس:

71361476787101755078_thumb.jpg

شرایط و قوانین مزایده:

- این تاپیک فروش در بازارچه پی تی و همچنین انجمن Lioncomputer زده میشه.

- دوستان دقت کنند که CPU و VGA جدید خریدم، بنابراین نیازی به تعویض قطعات ندارم.

- من قطعات رو صحیح و سالم با دقت از توی کیس در آوردم، و سعی می کنم به دقت هم بسته بندی کنم و بفرستم، ولی دوستان توجه کنند که من نمی تونم در مقابل آسیب های احتمالی که پست یا تی پاکس تو راه بهش می زنند مسوولیتی قبول کنم (البته ترجیح میدم با تی پاکس بفرستم که هم برای چنس بزرگ ارزون تر در میاد و هم بیمه داره).

- هزینه ارسال با مشتری هستش و خودبخود به قیمتی که میدین اضافه میشه.

- بیشتر دوست دارم با دوستانی که هر دو قطعه رو با هم بخوان معامله کنم.

- زمان پایان مزایده: سه شنبه 5 مهر ساعت 12 شب.

- نکته مهم: متاسفانه خیلی رایج شده که دوستان میان یه قیمتی رو می پرونند و میرن و دیگه لاگ این نمی کنند! بنابراین ازتون خواهش می کنم اولا اگر از خرید مطمئن نیستید به هیچ وجه قیمت ندید، ثانیا اگر خریدار واقعی هستید حتما تا 12 ساعت پس از پایان مزایده تاپیک رو چک کنید. من به هیچ عنوان نمی تونم برای کسی که اصلا معلوم نیست خریدار واقعیه یا نه چند روز صبر کنم!

ویرایش شده توسط mahi58
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

عزیز دل برادر من به قیمت پایه خریدارم .Rose.gif

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ممنونم از هر دوتون.

بالاترین پیشنهاد فعلا در انجمن پی تی و 130 تومن بوده. ;)

فرداشب ساعت 12 شب مزایده تموم میشه. B)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در حال حاضر در تاپیک انجمن پی تی 131 هم پیشنهاد شده.

130 هم قبلا دو نفر گفته بودند (نرخ عجیبی هم نیست. می ارزه). ;)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان امشب ساعت 12 مزایده به اتمام می رسه.

- بالاترین قیمت گرافیک تا به حال 132 تومن (خیلی پی ام رسیده، اگر کسی بالاتر قیمت داده بود و من یادم رفته بفرمایید).

- بالاترین قیمت سی پی یو تا حالا 53 تومن.

- گرافیک مشتری های زیادی داره که چند نفرشون هم از دوست هام و بچه های معتبر هستند. لطفا دقت کنید که برای هر دو قطعه من فقط با کسی معامله می کنم که تا ساعت 12 امشب بالاترین قیمت رو داده باشه. اگر نفر اول تا 12 ساعت (یعنی تا فردا ساعت 12 ظهر) پیگیر خریدشون نشن و پیغام من رو جواب ندن به منزله انصراف از خرید میشه و من قطعه رو به هر کس دیگه ای که خودم انتخاب کنم می فروشم. مهم ترین اولویتم اینه که توی این معامله کسی دلخور نشه.

- لطفا دقت کنید که همونطور که از اول هم در پست یک نوشتم هزینه ارسال به عهده خریداره.

ممنون از همگی.

ویرایش شده توسط mahi58
لینک به دیدگاه
Share on other sites

با تشکر از دوستانی که پیشنهاد داده بودند، هم گرافیک و هم سی پی یو فروخته شدند.

بالاترین مبالغ پیشنهاد شده برای گرافیک در انجمن پرشین تولز بوده که طبق قولم و مقرراتی که گذاشته بودم در ساعت 12 به برنده مزایده واگذار شد.

باآرزوی موفقیت. ;)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...