رفتن به مطلب

معرفی سری خنک کننده های مایع Mercury RGB توسط Antec


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

d74d47e0df8f6ac9a0d36c625ec591e3.jpg

 

Antec یکی از ارائه دهندگان محبوب لوازم جانبی کامپیوتردرجهان به شمار میرود. این کمپانی به تازگی سری جدید خنک کننده های مایع خود به نام Mercury RGB را معرفی کرده است. در مجموعه خنک کننده های سری Mercury RGB سه مدل به نام های Mercury 120 RGB و Mercury 240 RGB و Mercury 360 RGB یافت میشود که به ترتیب با قیمت های 81 یورو ، 109  و 136 یورو در دسترس قرار گرفته اند.این سری از کولر های مایع Antec طوری طراحی شده اند که در هنگام استفاده بر روی پردازنده ، عمر مفیدی غالب بر 40000 ساعت داشته باشند.استفاده از اجزا و مواد با کیفیت طی سالهای گذشته در این محصولات ثابت شده هستند، به همین دلیل Antec این خانواده از محصولات خود را 5 سال ضمانت کرده است.

 

e57a0a8574d31d9e44613d8b21a58683.jpg

 

در ساختار این خنک کننده ها ، آنتک از موادی چون سرامیک و کربن بهره گرفته است ، تا نهایت عمل کرد خنک سازی با طول عمر بالا حاصل شود.تمامی مدل های Mercury RGB  مجهز به فن های هوشمند RGB LED از نوع PWM هستندکه تعداد 30 دیود LED در آنها جاسازی شده است. سیستم روشنایی این LED ها میتواند از طریق اتصال به مادربرد و یا یک کنترلر مرکزی RGB با دیگر قطعات هماهنگ سازی شود.در این صورت حالت های رنگی نظیر ، تک رنگ ، تنفس ، فلش و چرخه رنگ های شیب دار در دسترس قرار میگیرد.طراحی پمپ به کار رفته از نوع با کارایی بالا به حالت حلقه بسته است که علاوه بر کارکرد فوق العاده آرام ، مجهز به یک موتور سه فازی جهت به حداکثر رساندن گردش مایع خنک کننده است.فشار این پمپ به اندازه ایست که میتواند حداکثر 2.3 متر آب را با فشار پمپاژکند.این یعنی در هر دقیقه قادر است تا 3.5 لیتر آب را به جریان در آورد.فن مورد استفاده در قسمت رادیاتور نیز از نویز بسیار پایینی برخوردار است.تیوب های انتقال مایع نیز از پوششی از جنس PTFE-coated برخوردارند که دوام و مقاومت عالی را در حرارت های بالا از خود نشان میدهند.علاوه بر اینها در تمامی مدل ها لوله های انتقال مایع ، با پوششی از جنس نایلون آستین دار بافته شده هستند.خنک کننده های سری Mercury به آسانی و از طریق اتصال به مادربرد و یا آداپتور اتصال ساتا ، قابل راه اندازی هستند.

 

9ed61fde2ef7f2e4c171ca08ad81afa6.jpg

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...