رفتن به مطلب

رسیدن به بن بست با گارانتی سازگار:


Mehdi Ashuri
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

با  درود فراوان خدمت همه عزیزان

بنده در تاریخ ۹۷/۳/۲۸ از یکی از فروشگاه ها مادربورد Asus Rampage VI Extreme با گارانتی سازگار ارقام به مبلغ ۴۵۴۰۰۰۰ تومان خریداری کردم که پس از گذشت تقریبا دو هفته دچار مشکل شد و دیگر بوت نمی شد. بنابراین آن را به گارانتی سازگار شعبه شیراز فرستادم که ان ها هم به دلیل نداشتن پرازنده سوکت ۲۰۶۶ آن را جهت تست به تهران ارسال کردند. پس از چند روز طی تماس من با شعبه شیراز مشخص شد که مادربورد سوخته و باید تعویض گردد اما از طرفی ان ها بعد از گذشت چند روز اعلام کردند که شرکت این مادربورد را موجود ندارد و باید صبر کنید تا موجود شود. پس از انتظار امروز شعبه شیراز با من تماس گرفتند و گفتند که شرکت تصمیم گرفته که در قبال مادربورد به شما هزینه آن را بپردازد که مبلغ آن ۵ میلیون تومان است! این در حالی است که قیمت این مادربورد در حال حاضر نزدیک به ۸‌ میلیون تومان است. بنده با شعبه شیراز تماس گرفتم آن ها گفتند که به خود تهران این مسئله را بگویید، از طرفی تهران می گوید باید از نمایندگی شیراز پیگیری کنید و به ما ارتباطی ندارد. هدف من از ایجاد این تاپیک آشنایی هر چه بیشتر عزیزان با وضعیت نا به سامان گارانتی به خصوص گارانتی سازگار ارقام است. همان هایی که شعارشان مشتری مداری است و دم از رضایت مشتری می زنند.

پ.ن: البته  افزایش شدید نرخ ارز هم به این مشکلات بیشتر دامن زده است. ولی به هر حال این وظیفه شرکت گارانتی کننده است که رضایت مشتری را جلب کند

لینک به دیدگاه
Share on other sites

@ASUS IRAN

درود

ظاهرا کاربر بالا کارمند ایسوس ایران است. به امید آنکه با پیگیری مشکل حل شود.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 26 دقیقه قبل، m3hdi.ashuri@gmail.com گفته است :

با  درود فراوان خدمت همه عزیزان

بنده در تاریخ ۹۷/۳/۲۸ از یکی از فروشگاه ها مادربورد Asus Rampage VI Extreme با گارانتی سازگار ارقام به مبلغ ۴۵۴۰۰۰۰ تومان خریداری کردم که پس از گذشت تقریبا دو هفته دچار مشکل شد و دیگر بوت نمی شد. بنابراین آن را به گارانتی سازگار شعبه شیراز فرستادم که ان ها هم به دلیل نداشتن پرازنده سوکت ۲۰۶۶ آن را جهت تست به تهران ارسال کردند. پس از چند روز طی تماس من با شعبه شیراز مشخص شد که مادربورد سوخته و باید تعویض گردد اما از طرفی ان ها بعد از گذشت چند روز اعلام کردند که شرکت این مادربورد را موجود ندارد و باید صبر کنید تا موجود شود. پس از انتظار امروز شعبه شیراز با من تماس گرفتند و گفتند که شرکت تصمیم گرفته که در قبال مادربورد به شما هزینه آن را بپردازد که مبلغ آن ۵ میلیون تومان است! این در حالی است که قیمت این مادربورد در حال حاضر نزدیک به ۸‌ میلیون تومان است. بنده با شعبه شیراز تماس گرفتم آن ها گفتند که به خود تهران این مسئله را بگویید، از طرفی تهران می گوید باید از نمایندگی شیراز پیگیری کنید و به ما ارتباطی ندارد. هدف من از ایجاد این تاپیک آشنایی هر چه بیشتر عزیزان با وضعیت نا به سامان گارانتی به خصوص گارانتی سازگار ارقام است. همان هایی که شعارشان مشتری مداری است و دم از رضایت مشتری می زنند.

پ.ن: البته  افزایش شدید نرخ ارز هم به این مشکلات بیشتر دامن زده است. ولی به هر حال این وظیفه شرکت گارانتی کننده است که رضایت مشتری را جلب کند

دوست عزیز میتونید این مسئله رو بگید به صورت کتبی روی کاغذ بنویسن و با مادربرد سوخته براتون پس بفرستن 

مادربرد رو به اتحادیه بفرستین و ازشون شکایت کنین 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 50 دقیقه قبل، The.13east گفته است :

دوست عزیز میتونید این مسئله رو بگید به صورت کتبی روی کاغذ بنویسن و با مادربرد سوخته براتون پس بفرستن 

مادربرد رو به اتحادیه بفرستین و ازشون شکایت کنین 

این کار دقیقا جواب گو است اگر با این کار به نتیجه نرسیدی بهتر به بازرسی اصناف  مراجعه کنید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، m3hdi.ashuri@gmail.com گفته است :

با  درود فراوان خدمت همه عزیزان

بنده در تاریخ ۹۷/۳/۲۸ از یکی از فروشگاه ها مادربورد Asus Rampage VI Extreme با گارانتی سازگار ارقام به مبلغ ۴۵۴۰۰۰۰ تومان خریداری کردم که پس از گذشت تقریبا دو هفته دچار مشکل شد و دیگر بوت نمی شد. بنابراین آن را به گارانتی سازگار شعبه شیراز فرستادم که ان ها هم به دلیل نداشتن پرازنده سوکت ۲۰۶۶ آن را جهت تست به تهران ارسال کردند. پس از چند روز طی تماس من با شعبه شیراز مشخص شد که مادربورد سوخته و باید تعویض گردد اما از طرفی ان ها بعد از گذشت چند روز اعلام کردند که شرکت این مادربورد را موجود ندارد و باید صبر کنید تا موجود شود. پس از انتظار امروز شعبه شیراز با من تماس گرفتند و گفتند که شرکت تصمیم گرفته که در قبال مادربورد به شما هزینه آن را بپردازد که مبلغ آن ۵ میلیون تومان است! این در حالی است که قیمت این مادربورد در حال حاضر نزدیک به ۸‌ میلیون تومان است. بنده با شعبه شیراز تماس گرفتم آن ها گفتند که به خود تهران این مسئله را بگویید، از طرفی تهران می گوید باید از نمایندگی شیراز پیگیری کنید و به ما ارتباطی ندارد. هدف من از ایجاد این تاپیک آشنایی هر چه بیشتر عزیزان با وضعیت نا به سامان گارانتی به خصوص گارانتی سازگار ارقام است. همان هایی که شعارشان مشتری مداری است و دم از رضایت مشتری می زنند.

پ.ن: البته  افزایش شدید نرخ ارز هم به این مشکلات بیشتر دامن زده است. ولی به هر حال این وظیفه شرکت گارانتی کننده است که رضایت مشتری را جلب کند

سلام دوست عزیز

در مورد گارانتی سازگار بنظر من مستقیم با دفتر تهران و رئیس بخش گارانتی تلفنی صحبت کنید .

من قبلا سر یک قطعه دیگه همین مشکل را داشتم مجبور شدند از بازار یک قطعه آک با گارانتی خودشون برام تهیه کنند و تحویلم بدهند .

این مورد هم که پولشو میدیم اصلا زیر بار نرو بگو توبازار هست من میخرم فاکتور میارم رسمی پرداخت کنید ولی قبلش کتبی ازشون تایید بگیرید .

حکایت یکی از دوستانه که ماشین خریده بود سر سند زدن نمایشگاهیه نمیامد بنام بزنه میگفت بیا پولتو بهت میدم قیمت ماشین هم کلی بالا رفته بود این دوست ما هم خیلی قشنگ یه تبر خرید رفت نمایشگاه گفت کدوم ماشینو بزنم داغون کنم ?

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، Nobody2000 گفته است :

سلام دوست عزیز

در مورد گارانتی سازگار بنظر من مستقیم با دفتر تهران و رئیس بخش گارانتی تلفنی صحبت کنید .

 

درود

شکایت خدا به حضرت عباس

لینک به دیدگاه
Share on other sites

آدرس یکی از نمایندگیها را پیدا کن که این جنس را داره و به شرکت اعلام کن و بگو از اونجا بگیرن و بفرستن بجای اینکه پول بدن

گارانتی در ایران معنی نداره چون شما با تاجرین طرف حساب هستین نه با خود شرکت و نمایندگیهای مجاز کالاها

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 7 ساعت قبل، m3hdi.ashuri@gmail.com گفته است :

 

درود

اول از همه حرفا خواستم خدمت شما تسلیت عرض کنم و امید وارم منو در غم مادربورد ازدست رفته شریک بدونید/مورد بعد ابتدا بعد تماس با اپراتور از ایشان درخواست کنید که شمارو به مدیریت بخش گارانتی وصل کنن و با ایشان ابتدا صحبت کنید 

اگر به توافق رسیدین که چه عالی اما اگر نرسیدید ازشون بپرسید مدل برای جایگزین به صورت همرده موجود دارن؟؟ اگر بازم به در بسته خوردید ازشون بخوایید اثر مدل مادربورد از بازار براتون تهیه کنن و در اخر اکر با شما همکاری نکردند ازشون درخواست کنید مادربورد + یک نامه رسمی در جهت توضیح همکاری نکردنشون برای شما ارسال کنند!!!

زمانی که مادربورد به دست شما رسید ان را همراه نامه به  بازرسی اصناف رفته ازشون شکایت کنید?

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سپاس از نظرات همه دوستان. من شکایت نامه ای رو هم به صنف رایانه شیراز و هم به تهران ارسال خواهم کرد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

یک بار سر قضیه پاور گرین و یک بار سر قضیه یک گرافیک ، با شرکت های گارانتی کننده اختلافی پیش اومده بود. البته این تجربه یکی از دوستان نزدیک بنده هست که کاملا در جریان موضوع بودم. 
بار اول در مورد گرافیک بود که شرکت گارانتی کننده گفته بودن پولش رو میدیم و ارزشی کمتر از ارزش واقعی براش ذکر کرده بودن. دقیقا مورد شما. دوست بنده با شکایت به اتحادیه در همون مراحل اول پول کامل رو از گارانتی گرفتن. بعد از اولین مرحله طرح شکایت که خبردار شده بودن به راحتی خودشون زنگ زده و شماره حساب خواسته بودن و مدیر بخش گارانتی معذرتخواهی کرده و گفته بود کارمندم اشتباه کرده!
دومین مورد هم در مورد پاور گرین بود که همین که فهمیدن دوستمون واقعا قصد شکایت دارد اصلا نگذاشتن کار به اون جاها برسه و حل و فصلش کردن.
منظورم از این جملات این بود که بیشتر کسانی که پاشون به شرکتهای گارانتی باز میشه متاسفانه با شنیدن حرفهای کارشناسان خبره ی! گارانتی همون اول ناامید میشن و چاره ای جز قبول آنچه که اونها گفتن رو پیش رو نمی بینن. اما باید بدونیم که اتحادیه و اصناف برای همین تشکیل شدن که به این اوضاع نظم بدن و اگر من و شما شکایتی از این نابسامانی ها نکنیم اونها نخواهند فهمید چه چیزایی داره اتفاق می افته و اوضاع بدتر خواهد شد.
اگر مقدور بود حتما نتیجه و روند کار رو هم اینجا برامون اعلام بفرمایید تا تجربه  ای بر سایر تجربه هامون اضافه بشه. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 14 ساعت قبل، Nobody2000 گفته است :

سلام دوست عزیز

در مورد گارانتی سازگار بنظر من مستقیم با دفتر تهران و رئیس بخش گارانتی تلفنی صحبت کنید .

 

درود

من هم تجربه خوبی سر هارد مای بوک وسترن با این گارانتی سازگار ندارم  و رییس بخش گارانتی که بیگ زاده نامی هست  که گوساله ای بیش نیست ( فرق هارد 5400 دور با 7200 دور و حالیش نیست)

دوست عزیز شما بهترین راه اینه که اول  با دفتر ایسوس تهران تماس بگیری  و  مشکل و از اون کانال حل کنی  و موازی با آن  شکایت به اتحادیه و اخذ تاییدیه مبنی بر مشکل دار بودن و سوختن مادربورد و سپس شکایت به تعزیرات باستناد تاییدیه اتحادیه

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

حتما شکایت کنید و مطمئن باشید جواب میده و به هیچ وجه کوتاه نیاید

موارد زیادی دیدم که جواب داده

به چرندیات یک سری هم که آیه یاس میخونن توجه نکنید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من یبار این بلا سرم اومد

به نتیجه نرسیدم

طبق مبلغ فاکتور بهم پول پرداخت کردن

البته درستش هم همینه

من که قانع شدم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خب دوستان دیروز عصر جمعه ۱۹ مردادماه  مادربورد رو دریافت کردم. من با شکایت به اتحادیه شیراز و تهران موضوع رو بصورت جدی پیگیری کردم که شرکت مجبور شد مادربورد  رو تهیه کنه. شعبه شیراز همکاری کردند و از یکی از فروشگاه های همین شهر که نمایندگی فروش محصولات تحت گارانتی سازگار بود قطعه رو تهیه و ارسال کردند.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

تا جایی که من میدونم وظیفه گارانتی هست که قطعا رو موجود داشته باشه در صورتی که نداشته باشه باید یه مشابه بده یا به قیمت روز باهات حساب کنه

حتما برو اتحادیه پوستشون میکنن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

8 مــــــــیلیون پول مادربرد ! چــــقدر زیاد :S

لینک به دیدگاه
Share on other sites

تکبیر

در 5 ساعت قبل، m3hdi.ashuri@gmail.com گفته است :

خب دوستان دیروز عصر جمعه ۱۹ مردادماه  مادربورد رو دریافت کردم. من با شکایت به اتحادیه شیراز و تهران موضوع رو بصورت جدی پیگیری کردم که شرکت مجبور شد مادربورد  رو تهیه کنه. شعبه شیراز همکاری کردند و از یکی از فروشگاه های همین شهر که نمایندگی فروش محصولات تحت گارانتی سازگار بود قطعه رو تهیه و ارسال کردند.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 6 ساعت قبل، m3hdi.ashuri@gmail.com گفته است :

خب دوستان دیروز عصر جمعه ۱۹ مردادماه  مادربورد رو دریافت کردم. من با شکایت به اتحادیه شیراز و تهران موضوع رو بصورت جدی پیگیری کردم که شرکت مجبور شد مادربورد  رو تهیه کنه. شعبه شیراز همکاری کردند و از یکی از فروشگاه های همین شهر که نمایندگی فروش محصولات تحت گارانتی سازگار بود قطعه رو تهیه و ارسال کردند.

خدا رو شکر که مشکلتون حل شد

حق گرفتنیه دادنی نیست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

کار دنیا رو ببین یکی مثل شما اذیت شدی ناراحت یکی مثل من خوشحال یک مادربرد 900 تومانی خریدم تو قرعه کشی ایسوس برنده 500 هزار تومانی شدم

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...