رفتن به مطلب

نواقص سایت فروشگاه رو اینجا عنوان کنید


Recommended Posts

درود دوستان گلم

بعد از مشورت با شما دوستان گلم در لینک زیر :

http://lioncomputer.ir/forum/index.php?/topic/9174-%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA/

و با برنامه نویس سایت به این نتیجه رسیدیم که همین سایت فعلی رو حفظ بکنیم با تغییرات زیر :

1 - رفع نواقص

2 - اضافه کردن امکانات جدید به سایت

3 - تغییر ظاهر

از شما فعلا میخوام که در این تاپیک نواقص و کمبودهای سایت رو اعلام کنید تا بتونیم روش بهتر و دقیقتر از دید شما کار کنیم .

با تشکر B)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام . به نظر من یکی از ایرادات سایت شلوغ بودن صفحه اول اونه . مثلا قسمت آخرین محصولات 2 بار تو صفحه اول هست . هر دو بار هم با تصویر . هم وسط صفحه اومده و هم کنار صفحه سمت چپ . محصولات ویژه هم میتونه فقط لینک باشه به صفحه مربوطه . در عوض میشه بخش محصولات پر طرفدار یا پر فروش رو اضافه کرد . فعلا این مورد باشه تا بعد B)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

منم با حامد موافقم!B)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

جناب حسینی همون طور که خودتون گفتین ظاهر سایت یکی از مهمترین مورداتی هست که باید تغییر کنه و به نظر من حتما روی رنگ های صفحه اول کار کنید.این رنگی که شما گذاشتید در رنگ های سرد قرار میگیره و رنگ های سرد به تنهایی برای فروشگاه انتخاب خوبی نیست چون به ذهن بازدید کننده آرامش و سکون و سرما رو القا میکنه ولی اگه شما مقداری (نه زیاد) از رنگ های گرم استفاده کنید باعث افزایش انرژی و هیجان بازدید کننده میشه (حالا نه این که کل صفحه اول و قرمز و نارنجی کنین) که این مورد باعث جلب توجه بیننده میشه.خلاصه سعی کنید از رنگ های زنده استفاده کنید و از رنگ های رنگ و رو رفته جدا پرهیز کنید.

همون طور هم که حامد جان گفت قسمت آخرین محصولات دوبار در صفحه اول اومده و به غیر از این که باعث شلوغ و سنگین شدن صفحه اول میشه این حس رو میده سایت مورد نظر چیزی برای ارائه نداره و به همین دلیل یه موضوع رو دوبار در صفحه اول اورده.

درمورد عکس محصولات هم سعی کنید از عکس های بهتر و با کیفیت تر استفاده کنیید و حتی سعی کنید خودتون عکسی از محصولاتی تهیه کنید.

همچنین در مورد توضیحات هم سعی کنید توضیحات رو کامل بزارید و حدااقل امکان سعی کنید تا رویوی از محصول بزارید.مثلا جدید ترین محصول اضافه شده به فروشگا ه یک اپ تاپ MSI هست که از لینک زیر میشه دید:

http://lioncomputer....product_id=3565

شما از این لپ تاپ دو تا عکس بی کیفیت گذاشتین و یه سری مشخصات کلی.اگه کسی بخواد این لپ تاپ رو بخره چون این اطلاعات و عکس کامل نیست در نتیجه مشخصات رو برمیداره تا در اینترنت یک جستجویی کنه بعد از جستجو در اینترنت به سایت های دیگه ای که مشخصات کامل تری از این محصول گذاشتن برمیخوره و احتمل این که برگرده و محصول رو از همین سایت بخره خیلی کم میشه.البته معلوم هست که گذاشتن عکس های با کیفیت تر باعث افزایش هزینه ها برای سرور و ... میشه ولی شما اکه میخواین مستری جلب کنید این کارا لازمه.

یه چیز جالب تر این که وقتی روی آیکون خرید کلیک میکنی به جای رفتن به صفحه ای که باید پول رو واریز کنی به صفحه اول سایت میری.به نظرم اگه لینک آیون خرید رو به این لینک تغییر بدین:

http://lioncomputer.ir/parsian/

خیلی بهتره.

به نظر من اگه از یه تیم یا شخص باتجربه حداقل برای طراحی لوگو و قسمت های گرافیکی کمک بگیرین بعدا هزینه ای که کردین بهتون بر میگرده.

در نهایت هم برای جلب اطمینان خاطر مشتری از لینک زیر:

http://enamad.ir/

نماد اعتماد الکترونیکی رو که تحت نظر وزارت بازرگانی هست دریافت کنید (دیگه از این که وزارت بازرگانی هم شما رو تایید کنه چی بهتر)و در قسمتی از سایت که قابل مشاهده هست قرار بدین (حالا منظورم این نیست که برین نصف صفحه اصلی رو برای این عکس جا بزارید).

ویرایش شده توسط miladna
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوستان گلم

حامد جان به نکته خوبی اشاره کردید و من به مشکلات سایت اضافه کردم .

میلاد جان واقعا ممنونم از وقتی که گذاشتید و نکات خوبی بود و حتما اجرا خواهد شد .

در مورد محصولات جدید که وارد سایت میشه باید بگم که برای اینکه در صفحات دیگه هم اونها رو داشته باشیم چند تا از اونها رو سمت چپ سایت قرار دادیم که در صفحات دیگه هم قابل نمایش باشه .

در مورد عکس و مشخصات کالاها کاملا حق با شماست و اینرو قول میدم که یک تیم خوب برای این کار بگذارم و هر کالایی که در سایت میبینید مشخصات کاملش رو هم در کنار قرار میدیم .

ما به انتقادات و نظرات شما بسیار نیاز داریم تا بتونیم سایت و خدمات بهتری رو بهتون ارائه بدیم دوستان گلم B)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

آقا سعید بزرگترین مشکل فروشگاه شما Category هست . مثلا وقتی روی MB>ASUS کلیک میکنی ، لیست کالاهای موجود نمیاد و حتما باید روی سوکت مربوطه کلیک کنی .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

آقا سعید بزرگترین مشکل فروشگاه شما Category هست . مثلا وقتی روی MB>ASUS کلیک میکنی ، لیست کالاهای موجود نمیاد و حتما باید روی سوکت مربوطه کلیک کنی .

بنظر بنده اینطوری خیلی بهتر هست سریعتر به مورد اصلی میرسیم!مثلا اگه مادربورد های سوکت 775 و 1366 و 1155 همچنین 1156 کنار هم بیوفتن پیدا کردن بورد مورد نظر سختر میشه که یک برتری هست نسبت به فروشگاه های دیگه!@};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...