رفتن به مطلب

مسابقه NovaBench به همراه جایزه


Hamed
 اشتراک گذاری

به نظر شما کدام دو کاربر Danitondar , amirsss برنده مسابقه هستن ؟  

7 کاربر تاکنون رای داده است

  1. 1. به نظر شما کدام دو کاربر Danitondar , amirsss برنده مسابقه هستن ؟



Recommended Posts

دوستان مثل اینکه مطالبی که بنده می نویسم کامل نمی خونند . چند بار گفتم که هدف از این مسابقه آشنا شدن دوستان با نحوه تست گیری و اورکلاک هستش . این تاپیک بیشتر از اینکه یک مسابقه باشه ، حالت آموزش داشته . آموزش توئیک ها ، نحوه اور و اجرای تست در بهترین شرایط .

الان نه تنها از انتخاب دانیال جان ناراحت نیستم بلکه خوشحال هم هستم و به انتخابم مطمئن تر شدم . چون جرات سوال پرسیدن رو داشت ، چون می خواست یاد بگیره و این برای من از خیلی دیگه از مسائل مهم تر هستش.

این راهنمایی ها نه تنها تقلب نیست بلکه از دید من تلاش بیشتر برای کسب امتیاز بیشتر هستش . نه تنها دانیال جان بلکه خیلی دیگه از دوستان هم از بنده و صابر جان توی این مسابقه کمک گرفتند.تنها کسانی که تفکر انحصار طلبی دارند ، به جایزه و کسب رتبه برتر فکر می کنند و این امر مشهود هستش.

بنده داخل تاپیک هم راه های زیادی رو برای کسب امتیاز بیشتر توی تاپیک ذکر کردم. اگر فکر می کنید که بنده نحوه اورکلاک کارت گرافیک رو که به دوستانتون گفتم ، یک تقلب هستش و نبایستی بهشون می گفتم ، هم برای خودم متاسفم و هم برای شما .

با خودخواهی و تکبر کسی کاری رو پیش نبرده و نخواهد برد.

متاسفانه این بار اعتراض دوست خوبم amirsss وارد نیست. @};-

تاپیک بسته می شود.

ویرایش شده توسط Poorya_Lion
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 193
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

تصاویر ارسال شده

درود دوستان گلم

ما با کمک شما دوستان چنین مسابقه هایی رو میگذاریم تا شور و حیجان فروم و تست بره بالا ولی متاسفانه بعد از هر بار اجرای چنین مسابقه های اینقدر حاشیه درست میشه که فرصت رو برای مسابقه های مجدد میگیره .

در کل دوست گل ما amirsss به نتایج اعتراض دارن گفته های ایشون رو اینجا مطالعه کردید . و پوریا جان هم خیلی زحمت کشیدن و در نهایت نظر خودشون رو با کمک سایر دوستان در مورد اعلام نتیجه عنوان کردن .

حالا امکان اشتباه همیشه وجود داره .

برای اینکه این سوء تفاهم از بین بره اینجا نظر سنجی میگذارم بین کاربر danitondar , amirsss شما عزیزان انتخاب کنید که برنده واقعی این مسابقه چه کسی هستش

و با احترام کامل از این دو عزیز میخوام که به هیچ عنوان اینجا پستی ندن تا مسئله کاملا روشن بشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

به نظر من جایزه ی بیشترین پیشرفت خیلی موردی نداشت. چون مثلا خود من میتونستم سیستم رو اول بدون هیچ اورکلاک و تنظیمات بهینه سازی بنچمارک کنم و امتیاز خیلی پایینی هم بگیرم . بعد بیام و امتیاز نهایی که به دست آوردم رو ثبت کنم و شاید 1000 امتیاز هم پیشرفت داشته باشم. ولی از اول مبنا رو بر این گذاشتم که بعد از یکی دو روز تلاش فقط و فقط بالاترین امتیازی رو که به دست آوردم ثبت کنم و دیگه بعد از اون کاری نکنم. هدفم هم امتیاز 2000 بود که بالاخره بعد از کلی تلاش و زحمت بهش رسیدم و فقط همون رو هم ثبت کردم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

سلام به همه دوستان عزیزم/

نمیدونم چرا این موضوع میخاد فاصله بین چند نفر بندازه ( شاید هم من برداشت اشتباهی میکنم ، که امیداوارم هم همینطور باشه ) این فقط و فقط نظر و برداشت شخصی خودم از این تاپیک هستش که بر اساس همه پستهای زده شده در این تاپیک ، میگم :

1- قوانین حاکم بر مسابقه طبق این شماره پست

http://lioncomputer.ir/forum/index.php?showtopic=9206&st=0&p=92954entry92954

2- گفته جناب حسینی مبنی بر "" کسانیکه بتونن بیشتر از همه رتبشون رو ارتقا بدن با یک نوع سیستم , یک جائزه از طرف لیون کامپیوتر بهشون تقدیم میشه . ( البته این جائزه به غیر از جائزه پوریا جان هستش ) "" در این شماره پست

http://lioncomputer.ir/forum/index.php?showtopic=9206&st=10&p=93086entry93086

3- و در آخر هم اعلام نتایج بر اساس امتیازات که پوریا جان گفتن در این شماره پست

http://lioncomputer.ir/forum/index.php?showtopic=9206&st=150&p=102635entry102635

و نتیجه ترکیب این 3 شماره پست شد این ( که به نظر من خارج از قوانین و گفته ها نبود )

" " و اما برندگان :

نفر اول : آقای معین صامتی G81 . برنده فلش 16 گیگ.

نفر دوم : آقای عطا atagamer . برنده فلش 8 گیگ.

نفر سوم : آقای صابر آذین ultra_extreme . برنده فلش 4 گیگ.

و اما یک جایزه دیگه هم برای فردی که بیشترین تلاش رو برای بهبود رکوردش کرده در نظر گرفتیم که دانیال عزیز (Danitondar) با ثبت 6 رکورد و ارتقاء 495 امتیازی موفق به اخذ این هدیه ناقابل شدند. " "

خیلی ها در این مسابقه تا صبح بیداری کشیدن ، سیستم رو بیش از حد زیر فشار گذاشتن ( از گفته های دوستان در تاپیک عرض میکنم ) / من هم به نوبه خودم کار کردم روش ولی شاید نه به اندازه بعضی از دوستان ، اونم چون سیستمم یه کوچولو بالاتر از دوستان بود ( دوستانی هم بودن که سیستم خیلی خفنتری از من داشتن ولی شرکت نکردن ) متکی به سیستمم بودم تا خودم ، والا قدری نیستم در مقابل کلاکرهای عزیز /

این مسابقه برا امتیاز بیشتر و برا کساییکه تلاش زیاد میکنن تا امتیاز اولشون با امتیاز دومشون فاصله بیشتری داشته باشه جوابگو بود

دانیال و امیر هردو برام عزیز و محترم هستن ( از صمیم قلب میگم ) ، و بر اساس آماری که داریم و گفته های سندی موجود در این تاپیک رای من دانیال میشه، و امیدوارم امیر عزیز هم موفق تر از همیشه در زندگیش باشه .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

100 درود به دوستان بسیار گلم

واقعیتش باید بگم که خیلی از عزیزان علاقه زیادی به اورکلاک دارن و هر کاری که میکردن برای رضای دل خودشون بوده . من به این نتیجه رسیدم که برای اینکه این رضایت همراه با یک رقابت باشه تلاش بیشتری بوجود میاد به همین دلیل جوائز بسیار ناقابلی رو گذاشتیم و میدونم که کسی فقط به خاطر این جوائز ناقابل در مسابقه شرکت نمیکنه و بیشتر بحث دوستانه و رقابت هستش .

ما باز هم چنین حرکتهایی خواهیم کرد تا لذت اورکلاک رو با تفریح توام کنیم تا لحظات شادی رو در کنار هم باشیم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

معذرت که پست دادم و آخری شه .

صحبت خاصی نیست جز اینکه :

چرا آقای پوریا کمک خصوصی کرد . کمکش هر قدر هم خصوصی بوده شاید اگه عمومی میزاشتند کاربر بهمن پیروز میشد ( در مسابقه این کار جایز نیست )

پوریا عزیز منو در پست آخر خودخواه دانستن ( میدونم چرا ، چون که اگه منم به ایشون پخ میدادم چه بسا بی چون و چرا من رو انتخاب میکرد ) ( غیر مستقیم عنوان کردند ولی از اینکه نمیخواستند بحث ادامه پیدا کنه قفل کردند تاپیک رو )

در آخر عرض میکنم :

با پارتی بازی کارا پیش نمیره

من زحمت کشیدم که در آخر خودخواه نامیده بشم ( واقعا جای تقدیر داره از شما که این لقب رو دادید من )

نکته آخر : من با کاربر مکسل هم در انتخاب بهترین کاربر سال 89 رقیب بودم ولی ایشون انتخاب شد و حقش بود و منم مفتخرم که رقیبش بودم و میدونم که ایشون تلاشش برا عنوان بهترین کاربر بیش از من بود ... اگر متکبر بودم اونجا هم معترض بودم

شما بد داوری کردی ، خیلی بد و نشون دادی داور خوبی نیستی و قضاوت بد میکنی ، چون این اولین مسابقه ای نیست که توشم و کل هم این پنجمین مسابقه ایست که توشم و یک مسابقه هم خودم داورش بودم و اینم اولین موردی است که پیش اومده

نام نمیبرم فقط پوریا جان در همین حد بدونید که 2-3 نفر داوری غلط شما رو از طریق پخ با من اعلام داشتند و همین کافیست برام

امیدوارم در آینده همگی موفق تر باشیم

میتونید به این پست منفی بدید همانطور که پوریا با متکبر خواندن من 4 امتیاز مثبت گرفت

معذرت بابت پست آخرین پستم در این تاپیکه و آخرین باره که در مسابقات شرکت میکنم

تشکر

ویرایش شده توسط amirsss
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

امیر جان موضوع اصلا اونقدر ها هم مهم نیست که ارزش ایجاد کدورت و ناراحتی رو داشته باشه. مهم اینه که شما هم مثل خیلی از دوستان زحمت خودت رو کشیدی و لذتت رو هم بردی چون به نظر من خود شرکت در مسابقه و بالا بردن رکورد خیلی لذتش بیشتره. من هم همه ی تلاشم رو کردم و رکورد بدی هم به دست نیاوردم ولی هیچ جایزه ای نگرفتم ولی همین که بالاخره به هدفی که تایین کرده بودم (امتیاز بالای 2000 ) رسیدم خودش خیلی خوشحالم کرد. چون همیشه بیشتر به خاطر سرگرمی و هیجان رقابت تو مسابقه شرکت می کنم. امیدوارم شما رو در مسابقه های آینده هم حتما ببینم و از رقابت در کنارت خوشحال بشم ;)

ویرایش شده توسط Bahman
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

سلام امیر خوبم / من هم با بهمن عزیز موافقم که به خاطر سرگرمی و هیجان رقابت تو مسابقه هستش که شرکت میکنیم / من توی مسابقه پیدا کردن رمز فایل فشرده خیلی چیزا یاد گرفتم و کلی هم حال کردم .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

و باز هم درود دوباره

امیر جان شما دوست خوب من ! من هم میخوام چند تا مطلب دوستانه بگم :

میدونی واقعیت چیه ؟؟؟؟؟؟ و می دونید چرا من نظر سنجی گذاشتم ؟ چون واقعیتش شما نه تنها حرف پوریا جان رو که اگر به تمام پستهاش مراجعه بکنید که خیلی با متانت برخورد میکنن حرف دیگران رو هم قبول ندارید و فکر میکنم این بحثها کاملا بی فائده باشه . من خواستم بدون اینکه قضاوت بکنم ( که میدونم قضاوت من رو هم قبول نمی کردید ) از نظر دیگران استفاده کنم .

1 - شما تهمت زدید عزیز تهمتتون هم اینه که پوریا رو به پارتی بازی محکوم کردید ؟

2 - پوریا جان چه نفعی از گذاشتن این مسابقه می برد که بخواد از جیب خودش جائزه بگذاره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

3 - چه نفعی به حالش داشت که چه کسی جائزه ای رو ببره که داره از جیبش میره ؟؟؟؟؟؟؟

4 - اون چند عزیز هم که می فرمایید که گفتن پوریا جان داوری بدی دارن !!! ایا تا به حال فکر کردید که چه سودی بابت داوری پوریا جان نسیبش میشه ؟؟؟

5 - شما از روی عصبانیت هر چی دلتون خواست گفتید !!! میدونید چرا ؟؟؟ چون میدونید که نحوه مدیریت اینجا با بقیه جاها فرق داره

6 - اگر به داوری پوریا جان اعتقادی نداشتید عزیز چرا شرکت کردید ؟

7 - یعنی پوریا جان فقط در صورت انتخاب شما به عنوان برنده , داور خوبی میشد ؟

دوست گلم شرمندم اینو میگم شما نه تنها به پوریا توهین کردید حتی به اون دسته از عزیزانیکه به دانیال رای دادن توهین کردید چه بخواید قبول بکنید و چه نخواهید این کار و کردید .

شما از پوریای عزیز درخواست کردید که بیاد به این تاپیک و بگه که توی قضاوتش اشتباه کرده و شما رو برنده اعلام کنه !!!

شما متاسفانه به دیگران احترام نمیگذارید و از شما با احترام کامل خواستم در این تاپیک پستی ندید ولی پست دادید و ممنونم از توهینی که کردید

من دیگه حرفی ندارم و هر چقدر که میخواید اینجا از مطالبتون دفاع کنید و مجاز هستید هر چی دلتون میخواد بگید ولی متاسفانه من دیگه جواب نمیدم

و براتون ارزوی موفقی میکنم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من پوریا رو به پارتی بازی متهم نکردم و فقط گفتم با پارتی بازی کاری پیش نمیره همونطور که ایشون از تکبر حرف زدن منم از پارتی بازی حرف زدم

دوست عزیز پوریا خان من اگه خودخواه بودم توی نظر سنجی به خودم رای میدادم

من به این دلیل در مسابقشون شرکت کردم چون اولین باره که ایشون داوری همچین مسابقه ای رو میگیرین که من توشم مطمئن باشید اگه از قضاوتش با خبر بودم شرکت نمیکردم.

به شرافتم قسم که اگه مدیر اینجا بودم و همککار شما بطوریکه حضوری هر روز میدیدمتون، همه کاربرها و خود شما به نفعم رای میدادن حتی اگه حق با من نباشه . بنده از ایشون جمله ای رو که گفتید خواستم ، چرا خواستم ؟

چون ایشون رفته راهنمایی خصوصی رسونده ،همون راهنمایی رو چرا عمومی نگذاشت شاید یکی دیگه اصلا سوم میشد ، آقای حسینی توجیهی برای این موضوع دارید ؟ چرا خصوصی در مسابقه اونهم داور باید کمک کنه ؟ ( هر وقت پاسخ منطقی برای این حرف داشتید من همه حرفاتونو قبول دارم )

یه جمله رو خدایی میگم پوریا از این داوری نفعی نمیبرد من مطمئنم ولی اگه نظر سوء داشتم (((در پاسخ شما میگفتم سودش بر من پوشیده هست و بی خودش و دانیاله))) ، ایشون قضاوت بدی کرد منم نه با دانیال مشکل و نه ... و خیلی هم پسر خوبیه ، پوریا هم پسر خوبیه ( اینو چهره معصومش تو عکسش میگه ) ولی بخواهی / نخواهی قضاوت بدی کرد

( دوستان غیبی به جز 1 نفر که مرد بود نه میان بگن چرا رای دادن و نه ... فقط دیدیم رای برای انتخاب ایشون 8 تا پیشی گرفت و برای من 1 و مطلب دیگه اینکه چرا وقتی پوریا از تکبر حرف میزنه 4 تا مثبت میگره ولی من از پارتی بازی حرف میزنم بم لطف میشه که منفی نمیگیرم از کسی که به پست شما که قبل از من مثبت داد و من با یه منفی 0 کردم بخواید بیاد اینجا دلیل اینکه بتون مثبت داده بگه ، من هم به دلیل این پست که الان دادم بتون منفی دادم ، به پوریا هم که منو متکبر خوند که از این بی ادبیش به عنوان متانت یاد میکنید یک منفی دادم که امروز با کمک افراد غیبی مجددا 4 شد )

و اما من هیچوقت حرف الکی نمیزنم لذا همانطور که در صفحات پیش گفتم :اگر بهمن یا مستر دیتابیس فرد انتخابی بودند موردی نداشت برام

لذا اگه من برنده نباشم موردی برام نداره ، همونطور که در مسابقه تری دی مارک 11 و انتخاب کاربر برتر 89 و امتیاز ویندوز 7 به سیستم موفق نبودم اگه قصد سوء داشتم اونجا هم معترض بودم

در همین حد بگم که یکی از کاربران همین سایت که کاربر نقره ای هم هست ( اسمش رو نمیگم چون نمیخوام خرابش کنم ) داوری رو مقصر دونسته و منو دعوت به آرامش کرد که همین برای من کافیه که یک کاربر نقره ای که از نظر امتیاز بالای پوریا هست این رو گفته منم مشکلی ندارم

سلام امیرجان.

دقیقا میدونم چی میگی.

منم یکبار اینجوری باختم.

نمیدونم مسابقه امتیاز رو دنبال میکردید؟

من اونجا دوم شدم. در صورتی که شایسته اولی بودم. حالا نمیخوام واست توضیح بدم که چی شده، چون توضیحش باعث بهم ریختن اعصابم میشه. کلا یادم رفته بودو اما با پست شما دوباره برام تکرار شد.

البته یه چیزی رو خدمتت عرض کنم، کلا کسی باید اینجور مسابقه ها رو برگذار کنه که مثل ما حساس رو جزئیات باشه وهمچی براش مهم باشه تا سهل انگاری نکنه.

پوریا هم بچه خوبیه. شما زیاد بهش گیر ندیدن، چون هیچ فایده ای نداره وکسی معمولا بعد از پایان مسابقه به اینجور حرفا اهمیت نمیده ومیگن همچی تموم شده.

پس برای آرامش خودتون بهتره بطور 100% از ذهنتون خارجش کنید. چون مهمترین چیز در زندگی اعصاب و آرامش وسلامتی هست.

من مخلص شما هستم. ممنونم که منو قابل دونستین و درد دل کردین.

موفق باشین.

صحبت یکی دیگه از دوستان که نفر 4 این گروه انتخاب شد

درود

خیلی خوشحالم که معذرت خواهی بنده رو قبول کردین!

فقط میتونم بگم اگه جناب حسینی داور مسابقه بود حتما یه جایزه برای شما هم میفرستاد!پوریا کمی سختگیر و بعضی مواقع سریع عمل میکنه برای من هم پیش اومده توی یه تاپیک دیگه درکتون میکنم ولی شرایط اینطور حاکمه!

در پست بالا معذرت خواهی ایشون برای این بوده که به من پیشنهاد دادن آدرس بده تا فلش بفرستم و منم گفتم توهین کردی و ایشون بعد از معذرت خواهی و توضیح سوء تفاهم پیش اومده ، متوجه شدم که قصوری نداشتند .

پست خودتون در پخ

درود

امیر جان اصلا ناراحت نشو و اصلا اینجور چیزها ارزش خرد کردن اعصابت رو نداره .

در ضمن میخواستم بهت پیغام بدم که ما میخوایم برای تیم عضو بگیریم ولی خیلی بی اعصابیا ;)

صبر کن بررسی کنم و از دید من اصلا نباید عمومی عنوان میکردی که باعث دلخوری خودت و دیگران بشه چون یه مسابقه معمولی بوده و اونقدر هم ارزش نداشت که اینجوری بشه عزیز .

در ضمن با این کار حتی اگر حق با شما باشه باز میگن که شما مقصرید و نباید این کار و میکردی عزیز

نمیخواستم اینا رو بگم ولی احساس بدی داشتم که مجبور شدم

تشکر

میخواید جواب بدید یا ندید برام مهم نیست هر چند عدم پاسخ منطقی به این پست و یا پاک کردن و ویرایشش خودش خیلی چیزا رو از جمله تفاوت مدیریت این سایت با سایر سایتها رو میرسونه

ویرایش شده توسط amirsss
لینک به دیدگاه
Share on other sites

اول این که من رای ندادم.

دوم : بیخیال شید بابا. ارزش نداره. بازم مسابقه می زارند.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سعید جان تا پاسخ منطقی سر پست 185 نگیرم بیخیال نمیشم داداش الان دیگه ارزش روشن شدن موضوع برای من به اندازه 100 تا کامپیوتر با کانفیگ بسیار بالا ارزشمنده

عدم پاسخ دهی منطقی به پست 185 هم نشانه خیلی چیزها خواهد بود و نوع مدیریت این فروم رو خواهد رسوند که بر چه اساسی است.

مسابقات بعد هم در صورتی هستم که به پست 185 جواب حسابی بدن ( اینکه بیان حرف بزنن و بعد بگن خدافظ هر چی خواستی بگو من جواب نمیدم یعنی فرار یعنی کاری مثل کار بچه های 2 ساله )( منظورم آقای حسینی هست ، دوست من آقای حسینی ، شما که وقتی دونفر بر سر خرید و فروش کالا و دریافت کالای معیوب توسطز یکی از طرفین و حل مشکل طرفین پا در میونی میکنی این حرکت بسیار از شما بعیده که میگید هر چی میخوای بگو ، من جواب نمیدم ،، این جمله خودتون بهتر میدونید در مورد چه کسانی صادقه )

تشکر از سعید بابت نظرش

ویرایش :::

( عده ای از دوستان هم در گذشته به من زیاد گیر دادن که پستت رو چندین بار وبرایش میکنی که باید بگم یکیش به دلیل اصلاح غلط های تایپیست که میبینم و یکشیم برای اینکه پست زیاد ندم و من همین ویرایش رو میشد در قالب پست جدید بدم )

هنوز منتظر نظر دوستان در مورد پست 185 هستم چرا کسایی که رای دادند سکوت کردند ، مگر آقای حسینی نمیگه من به شما که رای دادی توهین کردم لطفا بیاید دفاع کنید از اینکه بهتون توهین کردم .

چرا همه ساکتن تاپیک از آخرین پست من توسط خیلی ها ( حداقل5 نفر ) رویت شده چرا کسی چیزی نمیگه ، جناب maxel134 شما نظری نداری ، آقای hamed شما چطور ، آقای khamesh شما چی ، danitondar شما چطور ، dj_aghamajid شما چی و ....

من آدمی نیستم که بیخود حرف بزنم حتی والدین من از اینکه چند روزه پای این تاپیکم از من گله شدید دارند ولی من تا زمانی که پست منطقی در جواب پست 185 نگیرم ، مثل بچه های 2 ساله ( همانگونه که بام رفتار شد ) ، به این تاپیک در صورت نزولش آپ میدم و یا اگه تاپیک قفل شه

تاپیک جدید میزنم تحت عنوان قضاوت با دوستان ( در همین سایت ) اگر هم اخراجم کنید که نشانه ضعفتون هست وویرایش : بحث رو به جایی نمیبرم ولی کاملا معلوم میشه مدیریت بر چه اساسی توی این سایت میگرده وخیلی مسائل دیگر از جمله امتیازات بالای چند تن از دوستان ( دقت کنید گفتم چند تن نه همه پس باز تهمت بیجا نزنید )

اگرمثل یه مرد به پست 185 هم پاسخ منطقی و حسابی بدید ، من خودم رو مستحق میدونم که برای همیشه از این فروم اخراج شم

ویرایش شده توسط amirsss
لینک به دیدگاه
Share on other sites

آپ : هنوز پاسخی نشنیدم در پاسخ پست 185 و تاپیک به قعر رفت لذا همانگونه که گفتم آپ میدم

شاتهای پیغام ها خصوصی در رابطه با پست 185 و نظر اعضا در خصوصی ( آقای حسینی و آقای پوریا که الان در خواب هستید خواب رو امشب از چشمانم گرفتید ممنون بابت تهمتهاتون که بعد از .... دادن خودم برای اورکلاک متکبر نامیده شدم و در نهایت به من تهمت زدید )

نظرات دوستان رو با دقت در مورد داوری پوریا بخونید :::

1- نظر خود مدیریت که به من تهمت زد اینه که حتی اگه حق با من باشه میگن مقصرم ( حالا چه کسی میگه خودتون بهتر میدونید )

post-5245-0-30389200-1323736965_thumb.jpg

2- نظر دوست عزیز دانیال ( نفری که توسط پوریا انتخاب شد ) که ایشون هم خودش در همین سایت این مسئله رو تجربه کرده و میگه منو درک میکنه و اینکه به ایشون بگم بله آقای حسینی جایزه منم با پست آخر و تهمتهای بسیار زیبا به من تقدیم داشتند

post-5245-0-63403700-1323737297_thumb.jpg

3-نظر کاربر نقره ای که سعی کردم شناسایی نشه ولی اگرم شناسایی بشن و یا حقشون در آینده به خاطر این پست ضایع بشه ، میتونن منو نفرین کنن و فقط بهش میگم که من اعصابم خیلی داغون بود برادر وگرنه نوشتت رو شات نمیکردم

post-5245-0-90649200-1323737852_thumb.jpg

در نهایت برام سواله که چه کسایی در نظرسنجی رای دادن که خودشون نمیان بگن دلیل رایشون چی بوده و اگرم من بهشون تهمت زدم مگه نمیتونن بیان خودشون بگن چرا آقای حسینی رو فرستادن جلو . اگه حرف حق زدن و من بهشون با اعتراضم توهین کردم اولا خودشون بیان از حقشون دفاع کنن و ثانیاً علت رای دادن هم بگن . وقتی هم علت رو گفتن به سوال زیر هم پاسخ بدند از نظر شما رسوندن اطلاعات بطور خصوصی در یک مسابقه درسته ؟

چون برای من مهمه و اینان که رای دادن اگر در قید حیات هستند احتیاج به آقای سعید حسینی ندارند که از حقشون دفاع کنه ، یه چیزی میگویم تا افراد رای دهنده بیان و خودشون رو معرفی کنن و از حقشون دفاع ::::

جناب حسینی اصلا من شک دارم که چه کسی رای داده ، منم میتونم فردا به برادرانم ، فک و فامیل و دوستانم بگم بین به من رای بدن و آیا اونوقت صحیحه ؟

میدونم عده ای رای دادن پس بیان معرفی خودشون رو معرفی کنن و دلیل بر رای بزارن و مردانه از حقشون دفاع کنن وگرنه از نظر من با افرادی که در قید حیات نیستند یکین

از عطا که مثل مرد رای داد و دلیلش هم گفت بسی ممنونم و از ایشون سوالم اینه که

چرا پوریا رفته راهنمایی خصوصی رسونده ،همون راهنمایی رو چرا عمومی نگذاشت شاید یکی دیگه اصلا سوم میشد ، آقای عطا توجیهی برای این موضوع دارید ؟ چرا خصوصی در مسابقه اونهم داور باید کمک کنه ؟ ( هر وقت پاسخ منطقی برای این حرف داشتید من رای شما رو قبول میکنم و در غیر این صورت با کمال شرمندگی به رای شما نیز معترضم )

هیچ اعتراضی رو بی علت انجام نمیدم همونطور که مطلبی رو الکی قبول نمیکنم

ویرایش شده توسط amirsss
لینک به دیدگاه
Share on other sites

خواب رو از من گرفتید و من نمیتونم بخوام ممنون از شما که جواب تلاشم در این مسابقه رو خوب دادید

آپ : پستهای 185 به بعد رو بخونید و تا زمانی که پاسخ منطقی ندید آپ میشه

مجوز دادن هر پست رو جهت دفاع از خودم در پست 184 دارم پس مجازم آپ بدم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

کسی جوابی نداره ، البته طبیعیست چ.ن حرف حق جواب نداره... من بدون تعارف میگم که حق گفتم چرا رای دهندگان نمیان با جواب قاطع و منطقی بزنن تو دهنم ، چرا آقای حسینی سریع خدافظی کرد از تاپیک و رفت ؟

من تا چند ساعت دیگه هم منتظر میمونم ولی اگه جوابی قاطع نگیرم که تو پوزم بخوره

اونوقت چیزهای ثابت شده به خودم رو مینویسم و بی تعارف اگه جواب قانع کننده و قاطع بگیر میگم غلط کردم و .... خوردم

فعلا با این اوصاف تا شات از رای دهنده ها نبینم کاملا دروغ میدونم ارا رو و از نظر من رای دهنده ها همه کذایی هستن به جز 1 الی 2 نفر

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود امیر جان و با اینکه گفتم پاسخی نمیدم ولی به عنوان اینکه هنوز کاربر این سایت هستید فعلا جوابتون رو میدم عزیز .

دوست عزیز پوریا خان من اگه خودخواه بودم توی نظر سنجی به خودم رای میدادم

کاملا مشخصه عزیز که خودخواه نیستید

من به این دلیل در مسابقشون شرکت کردم چون اولین باره که ایشون داوری همچین مسابقه ای رو میگیرین که من توشم مطمئن باشید اگه از قضاوتش با خبر بودم شرکت نمیکردم.

خوب حالا که میدونید خدا رو شکر و یادتون باشه حتی اگر پوریا جان مسابقه ای رو ترتیب ندن ولی حتما برای انتخاب برنده ازشون نظرخواهی میشه در نتیجه بر طبق گفته خودتون دیگه در مسابقه ای در این فروم شرکت نکنید عزیز

به شرافتم قسم که اگه مدیر اینجا بودم و همککار شما بطوریکه حضوری هر روز میدیدمتون، همه کاربرها و خود شما به نفعم رای میدادن حتی اگه حق با من نباشه . بنده از ایشون جمله ای رو که گفتید خواستم ، چرا خواستم ؟

امیر جان من هم به تمام مقدسات قسم میخورم که اصلا امکان نداره که شما مدیر اینجا بشید عزیز پس کاملا گفته شما مشکل داره . و در موردرای کاربران هم باید بگم که کاربران مختارن در رای عزیز

چون ایشون رفته راهنمایی خصوصی رسونده ،همون راهنمایی رو چرا عمومی نگذاشت شاید یکی دیگه اصلا سوم میشد ، آقای حسینی توجیهی برای این موضوع دارید ؟ چرا خصوصی در مسابقه اونهم داور باید کمک کنه ؟ ( هر وقت پاسخ منطقی برای این حرف داشتید من همه حرفاتونو قبول دارم )

وظیفه یک مدیر پاسخگویی هستش و ایشون هم پاسخ دوستمون رو دادن . چون اکثر کاربران عزیز از دانسته های خودشون استفاده میکنن و میکردن و اگر هم نیاز به سوال بود حتما انجام میدادن . چه به عنوان داور چه مدیر پوریا جان وظیفه خودش رو انجام داده . میدونم که منطقی یا غیر منطقی بودن این صحبتها برای شما فقط غیر منطقیه عزیز

یه جمله رو خدایی میگم پوریا از این داوری نفعی نمیبرد من مطمئنم ولی اگه نظر سوء داشتم (((در پاسخ شما میگفتم سودش بر من پوشیده هست و بی خودش و دانیاله))) ، ایشون قضاوت بدی کرد منم نه با دانیال مشکل و نه ... و خیلی هم پسر خوبیه ، پوریا هم پسر خوبیه ( اینو چهره معصومش تو عکسش میگه ) ولی بخواهی / نخواهی قضاوت بدی کرد

به اندازه کافی از دوستان تعریف و تمجید کردید و بیشتر خودتونو خسته نکنید عزیز . و نظر شما محترمه و فقط شما درست میگید

( دوستان غیبی به جز 1 نفر که مرد بود نه میان بگن چرا رای دادن و نه ... فقط دیدیم رای برای انتخاب ایشون 8 تا پیشی گرفت و برای من 1 و مطلب دیگه اینکه چرا وقتی پوریا از تکبر حرف میزنه 4 تا مثبت میگره ولی من از پارتی بازی حرف میزنم بم لطف میشه که منفی نمیگیرم از کسی که به پست شما که قبل از من مثبت داد و من با یه منفی 0 کردم بخواید بیاد اینجا دلیل اینکه بتون مثبت داده بگه ، من هم به دلیل این پست که الان دادم بتون منفی دادم ، به پوریا هم که منو متکبر خوند که از این بی ادبیش به عنوان متانت یاد میکنید یک منفی دادم که امروز با کمک افراد غیبی مجددا 4 شد )

اگر کسی بهت یاد نداده امر جان که معنی مرد نبودن یعنی چی من دوستان میگم که معنی بسیار بدی داره و این یک توهینه و سعی کن در جامعه از این جمله استفاده نکنی چون یه بار می بینی که طرف مقابلت معنی اینو جور دیگه درک میکنه و خدای نکرده ....... . در ضمن سعی کن ادب و رعایت کنی عزیز

و اما من هیچوقت حرف الکی نمیزنم لذا همانطور که در صفحات پیش گفتم :اگر بهمن یا مستر دیتابیس فرد انتخابی بودند موردی نداشت برام

کاملا مشخصه که حرفهاتون کاملا منطقی هستن عزیز و متاسفانه با طرفداری از دیگران نمیتونید منطق از دست رفته رو بدست بیارید

لذا اگه من برنده نباشم موردی برام نداره ، همونطور که در مسابقه تری دی مارک 11 و انتخاب کاربر برتر 89 و امتیاز ویندوز 7 به سیستم موفق نبودم اگه قصد سوء داشتم اونجا هم معترض بودم

واقعا برای شما موردی نداشت که برنده نشدید امیر جان ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

در همین حد بگم که یکی از کاربران همین سایت که کاربر نقره ای هم هست ( اسمش رو نمیگم چون نمیخوام خرابش کنم ) داوری رو مقصر دونسته و منو دعوت به آرامش کرد که همین برای من کافیه که یک کاربر نقره ای که از نظر امتیاز بالای پوریا هست این رو گفته منم مشکلی ندارم

در اون مسابقه بنده داور بودم و این نشون میده که مدیران اینجا از داوری سر نمیارن متاسفانه . پس اگر از این پس قراره مسابقه ای بشه باید از خارج وارد کنیم داورها رو عزیز . و جمله اخریتون برای توجیه خودتون هستش که اروم بشید

میخواید جواب بدید یا ندید برام مهم نیست هر چند عدم پاسخ منطقی به این پست و یا پاک کردن و ویرایشش خودش خیلی چیزا رو از جمله تفاوت مدیریت این سایت با سایر سایتها رو میرسونه

پستهای شما ویرایش و یا پاک نمیشه و نگران نباشید ولی هب دلیل خرد کردن و ناراحت کردن کاربران این تاپیک بسته میشه و در صورت ایجاد تاپیک دیگه نام کاربری و ای پی بن میشه

در ضمن از رایها شات گرفته نمیشه چون نیاز نیستش چون شما درکتون اونقدر نیستش و

برنده بلامناضع این مسابقه در ارتقا رتبه کاربر danitondar هستش و شما تلاشتون برای بدست اوردن این عنوان کافی نبوده

در ضمن حرفهای غیز منطقی شما نمیتونه خدشه ای به اعتبار پوریا جان در این فروم وارد کنه و برات ارزی موفقیت میکنم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

کاربر amirsss با توهینهای مداوم در پیغام خصوصی و ناراحت کردن کاربران و حرفهای غیر منطقی از فروم بن میشن و به گفته خودشون میخوان بحث رو در فرومهای دیگه ادامه بدن و براشون ارزوی موفقیت میکنم ولی دیگه جایی در این فروم ندارن و ما تمام سعیمون رو در باقی موندن دوستی کردیم ولی متاسفانه نشد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

امیر جان شما کلا به هدف برگزاری مسابقه پی نبردید و فقط هدفتون کسب جایزه هست

جسارتا حرف های شما خیلی خنده دار به نظر میرسه، ما خواستیم چنین مسابقه ای برگزار بشه تا دوستان با روش صحیح تست گیری اشنا بشند و فقط به فرکانس قطعه و خرید قطعات های اند بسنده نکند،گاهی اوقات تغییر یک درایو میتونه کلی اسکور جا به جا کنه !

در مسابقات جهانی مثل MOA یا همین مسابقه لیون خودمون که چند وقت پیش برگزار شده بود به کرات دیده شده که اورکلاکری علی رغم فرکانس پایینتر اسکور بهتری کسب کرده به نظر شما دلیلش چیه ؟تقلب ؟

آیا ما میتونیم کاربر متهم کنیم که بله ایشون تقلب کردند یا ایکنه از هم تیم هایشون تقلب یاد گرفتند؟

شما میگد چرا پوریا به دانیال کمک کرده و اینو به عنوان تقلب محسوب کردیداما من خدمتون بگم که اصلا هدف ما همین بوده تا کاربران عادی رو با این معقوله آشنا کنیم و بهشون کمک کنیم تا از سیستمشون با کمترین هزینه ای پرفورمنس بهتری بگیرند

شاید این مسابقه و حتی تستش برای شما چیزی مهم ی نباشه اما مسابقه های از این دست علاوه بر اشنا کردن کاربران با اورکلاک و راههای رسیدن به امیتاز بالاتر یک نوع آمادگی عمومی و برای عضویت در تیم های اورکلاک کشور جهت رقابت با سایر کشور ها در این حرفه هست

به نظر شما اگر کسی چیزی رو بلد نیست بپرسه عیبه؟ آیا شما از کسی میپرسید آیا ما اجازه داشتیم شمارو متهم به تقلب کنیم ؟شما هم آزاد بودید از هرکسی سوال کنید و....

تا جایی که بنده اطلاع دارم بحث پوریا جان و دانیال بیشتر سر اورکلاک قطعه بوده تا توییک و به قول شما تقلب چون ایشون به گفته خودشون اطلاعات کافی در مورد اورکلاک سیپییو ورم نداشتند( خب حقم دارند سندی بریج پلتفرم کاملا جدیدی هست با پارامتر های متفاوت)

در مورد بد دواری کردن منظورتون متوجه نمیشم ملاک امتیاز در اسکور بورد هست مگر الان شما پیشرفتون بیشتر از دانیال هست ؟ یا کسی با امتیاز کمتر در صدر جدول ایستاده

کلا این طرز فکر بذارید کنار این نوع طرز فکر باعث میشه نه اطلاعاتی به اشتراک گذاشته بشه نه پیشرفتی خوبی داشته باشیم ،برد و باخت جزء جدایی ناپذیر یک مسابقه هست اما مهم اینه که ما تجربه کسب کنیم تا در مراحل بعدی با آمادگی بیشتری حاضر بشیم

با آرزوی موفقیت برای شما دوست عزیز

ویرایش شده توسط Ultra Extreme
لینک به دیدگاه
Share on other sites

همه دوستان باید این مسئله رو یادشون باشه که هدف اصلی این مسابقات فقط و فقط یادگیریست و اینم بهتون بگم اورکلاکینگ فقط با کسب تجربه و شیر تجربه با بقیه اموخته میشه. سوال پرسیدن خودش راه اصلی کسب تجربه و جلوگیری از خسارت مالی بی دلیل هست. کسی که برای رسیدن به هدفش پرس و جو میکنه و تحقیق میکنه راه درست رو داره میره و این روش صحیح یادگیریست و گذاشتن اسم تقلب رو همچین کار زیر سوال بردن یکی از اصلیترین راههای اموزش و یادگیریست !!

ندانستن و پرسیدن عیب نیست, ندانستن و نپرسیدن عیب هست !

--------------------

اینکه بگیم من 24 ساعت عرق ریختم دو تا قطعه هم سوزوندم پس در مقایسه با کسی که با پرسش و تحقیق وقت کمتری صرف کرده و قطعه کمتری سوزونده و نتیجه بهتری هم گرفته لایق تر هستم منطق غلط و نادرستی هست. انسان اگاه همیشه تحقیق و پرسش رو پایه هر عملش قرار میده !

ویرایش شده توسط سالار
لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری


×
×
  • اضافه کردن...