رفتن به مطلب

چه کسی جوابگو خواهد بود؟


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام
مشکل از اینجا شروع میشه ک من ب اقای علیزاده پیام دادم ک کارت گرافیک من asus 1060 rog gaming oc 6g هر 10 دقیقه یکبار برای 1 . 2 ثانیه تصویرش میره و برمیگرده
گفتند ک حتما  باید چک کنم هزینه ریبال هم میشه 400
بهش گفتم زمان برام مهمه چندروز  طول میکشه؟
گفت 3 روز
گرافیک در روز14 مرداد براشون ارسال شد
بعد از دریافت گفتند ک ترمال پدهاش داغون شده اونم باید عوض شده
گفتم مشکلی نیست.

گفت ک یک ادیت بایوس انجام میدن با یک ریبال مشکل حل میشه
200 تومن هم پیش از من گرفتند
چندروزی خبر نبود تا من کابلی ک ب گرافیکم وصل بود دادم رفیقم بعد متوجه شدم کابل خراب بوده ک تصویر میپریده و باهاشون تماس گرفتم گفتم دست نزنید ب گرافیک . پس بفرستید
گفت نه اقا گرافیک شما مشکل داره
گفتم داشته باشه . دست نزنید
بعد دیدم اومده میگه چیپ رو باز کردم. گرافیکتون تصویر نمیداده و کلی عیب دیگه
یک روز امد گفت از بایوسشه
یک روز گفت باید ریبال بشه
یک روز گفت بدرد ماین بدون تصویر میخوره

یک دفعه گفتند بردتون تاب داره

یک روز گفتند که زیر چیپ دیسکانکتی بوده
یک روز اومد گفت گرافیک داغ میکنه. بدون فن نمیتونم تست کنم(بدون فن براشون فرستادم). فن باید گیر بیارم
اخرشم بعد از 45 روز اومد گفت تغذیه کارتت ترکیده. نمیشه درستش کرد
اخه اگه تغذیه مشکل داشت پس چطور داغ میکرده ک مجبور شده فن براش گیر بیاره؟
بهرحال گگفتم کارت رو بفرست
الان 2 هفتست ک جواب تلفن و اس ام اس نمیده
(بعد از اینکه براشون پست گذاشتم تو تایپیک خودش لاشه کارت رو در تاریخ7/5 ساعت 15:21 برام ارسال کردند)
این پروسه از تاریخ ((14/5 تا 5/7))  یعنی تا دیروز طول کشید
من با تعمیرکارای دیگه هم صحبت کردم اونام گفتند ک اگه تغذیه کارت مشکل داشت پس چرا پد سیلیکون خرید؟ چرا فن گذاشت؟ چرا اصلا ریبالش کرده؟ گرافیکی ک تغذیش مشکل داره ریبال میکنند؟
اگه اینجا ب نتیجه ای نرسیم , از طریق پلیس هم پیگیری خواهم کرد حتی اگه آب در هاونگ کوبیدن باشه ,  ☺️

@mohsen.alizadeh @Hamed

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 188
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

تصاویر ارسال شده

با سلام.

اقای مدیر ارشد محترم درسته که ما به کسی که اعتماد میکنیم شما مسئول ش نیستید ولی انتظار داریم با همچین ادم ها برخورد کنین که حق دوستان تو فروم ضایع نشه . این فروم به شما تعلق داره و فضای امن مساوی با مراجعه کننده بیشتر به این فروم و در نهایت میتواند به سمت فروشگاه لیون سوق یابد.

کاش جلوی اینجور کاربرا گرفته شه تا اینکه کسایی که بخاطر کنسل کردن فروش تهدید به بن میشن.


Hamed

ویرایش شده توسط Xps
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

دوست عزیز اولا از شما در این فروم هیچ نشانه ای از معامله و یا ارسال گرافیک برای تعمیر به ایشون نیست . فقط در تاپیک ایشون چهارشنبه اعلام کردید که نتیجه چی شده و چرا کارت رو نمیفرسته . خب اینجا ما چطوری باید مطمئن بشیم که شما اصلا کارتی برای ایشون فرستادید که الان شاکی هستید ؟ اصلا تو این انجمن با ایشون صحبتی نکردید قبل این پست آخر .

دوما مسئولیت هرگونه معامله در فضای مجازی به عهده خود کاربر هست . تمام سایتها همین رو میگن . چون ما نمیتونیم همه چیز رو کنترل کنیم . ما اینجا فقط برای اینکه مشکلات رو کمتر کنیم ، سیستم واسطه گذاشتیم که کمی کاربرها خیالشون راحتتر باشه . پس مسئولیتی با ما نیست در مورد اینکه معماله شما مشکل پیدا کرده . چون ما در جریان معامله شما نبودیم اصلا .

 

اما جناب آقای علیزاده عزیز @mohsen.alizadeh

این دومین شاکی از شما هست که من در جریانش هستم . دفعه پیش کاربر @saeed0c از شما شاکی بود که سر همین موضوع جلوی فعالیت شما رو میخواستیم بگیریم ،  ولی رضایت ایشون رو جلب کردید و موضوع منتفی شد . حالا این بار دومه که به مشکل میخورید . لطفا پاسخ بدید و یک پاسخ قانع کننده هم نیازه . این دوستمون میگم که کارتی در اختیار شما گذاشتن که هر 10 دقیقه تصویرش میپرید . الان چیزی که فرستادید ، به گفته ایشون لاشه کارت هست . لطفا توضیح بدید . در غیر اینصورت فعالیت شما رو در فروم معلق میکنم . چون روی کار شما نمیشه کنترل داشت و شکایت مداوم کاربران هم در حوصله و وقت ما نیست که دنبال کنیم . منتظر پاسخ شما هستم .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بگم

سخن اول- همون حرفه های همیشگی ...

سخن دوم - وقتی از مملکت تکبیر و امید هیچ امیدی نیست از بندش چه امیدی است ؟

و سخن خودم - قوانین ! تا زمانی که قوانین رو زیر پا بذاری هیچ امیدی نه به این مملکت هست نه بندش ...

-----------------------------------------------------

شما با یه کارت تست کنین مشکل واقعا از سمت کابل بوده اینطوری بهتر میشه واقیعت این موضوع رو درک کرد و به نتیجه ای بهتری میرسین

ویرایش شده توسط invoker
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 57 دقیقه قبل، Hamed گفته است :

سلام

دوست عزیز اولا از شما در این فروم هیچ نشانه ای از معامله و یا ارسال گرافیک برای تعمیر به ایشون نیست . فقط در تاپیک ایشون چهارشنبه اعلام کردید که نتیجه چی شده و چرا کارت رو نمیفرسته . خب اینجا ما چطوری باید مطمئن بشیم که شما اصلا کارتی برای ایشون فرستادید که الان شاکی هستید ؟ اصلا تو این انجمن با ایشون صحبتی نکردید قبل این پست آخر .

دوما مسئولیت هرگونه معامله در فضای مجازی به عهده خود کاربر هست . تمام سایتها همین رو میگن . چون ما نمیتونیم همه چیز رو کنترل کنیم . ما اینجا فقط برای اینکه مشکلات رو کمتر کنیم ، سیستم واسطه گذاشتیم که کمی کاربرها خیالشون راحتتر باشه . پس مسئولیتی با ما نیست در مورد اینکه معماله شما مشکل پیدا کرده . چون ما در جریان معامله شما نبودیم اصلا .

 

اما جناب آقای علیزاده عزیز @mohsen.alizadeh

این دومین شاکی از شما هست که من در جریانش هستم . دفعه پیش کاربر @saeed0c از شما شاکی بود که سر همین موضوع جلوی فعالیت شما رو میخواستیم بگیریم ،  ولی رضایت ایشون رو جلب کردید و موضوع منتفی شد . حالا این بار دومه که به مشکل میخورید . لطفا پاسخ بدید و یک پاسخ قانع کننده هم نیازه . این دوستمون میگم که کارتی در اختیار شما گذاشتن که هر 10 دقیقه تصویرش میپرید . الان چیزی که فرستادید ، به گفته ایشون لاشه کارت هست . لطفا توضیح بدید . در غیر اینصورت فعالیت شما رو در فروم معلق میکنم . چون روی کار شما نمیشه کنترل داشت و شکایت مداوم کاربران هم در حوصله و وقت ما نیست که دنبال کنیم . منتظر پاسخ شما هستم .

دوست من, اسکرین شات ها رو آپلود نکردم چون گفتم ک خلاف قوانینه
شما بگید تمامشو آپلود میکنم
درضمن این دفعه دوم نیست ک ایشون مشکل درست میکنند, دوستان ب دلایلی ک تو پ خ توضیح خواهم داد نتونستند اعتراض کنند
09338406225
لطفا تماس بگیرید کلی توضیحات هست ک بعد تایید خودتون اینجا ذکر میکنم
با تشکر

ویرایش شده توسط farzadkrd
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 52 دقیقه قبل، invoker گفته است :

بگم

سخن اول- همون حرفه های همیشگی ...

سخن دوم - وقتی از مملکت تکبیر و امید هیچ امیدی نیست از بندش چه امیدی است ؟

و سخن خودم - قوانین ! تا زمانی که قوانین رو زیر پا بذاری هیچ امیدی نه به این مملکت هست نه بندش ...

-----------------------------------------------------

شما با یه کارت تست کنین مشکل واقعا از سمت کابل بوده اینطوری بهتر میشه واقیعت این موضوع رو درک کرد و به نتیجه ای بهتری میرسین

قبل از اینکه ب من بگه ک میخواد چیپ رو باز کنه با کلیپی ک واسشون فرستادم نشون دادم ک کلا مشکل از کابل بوده
 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

مدارکی را که نشان دهنده ی این قرار و مدار است در تاپیک بگذار. امیدوارم که مشکل حل شود.

لطفا نتیجه که قطعی شد، در این تاپیک هم اعلام کن. 

https://forum.lioncomputer.com/index.php?/topic/89658-تاپیک-جامع-تعمیرکاران/

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

سلا  م   گرافیکهای سری  10   اصلا   این مشکلات که  چیپش   لحیم سردی  پیدا کنه  ریبال  بخاد    و  این مسایل    ندارن ! و  اینطور  مشکلات  بخصوص  1060  خیلی بعیده  

 

ویرایش شده توسط ferdosi
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دادا

شما من نمیدونم جریان چی هست کارتتون مشکل پیدا کرد پیش دوستی آشنایی مغازه ای چیزی نبردین یه یکی دوتا سیستم کار بکشن ازش؟! که مطمئن بشید مشکل داره کارت؟ همینطوری برای خودتون گفتید کارت خرابه و فرستادین برای تعمیر؟

من خودم کارتم مشکل داشت دو سه روز رو چنتا سیستم تستش کردم بردمش مغازه بعدش بردم برای تعمیر

در درجه اول بنظرم کوتاهی از خودتونه که بدون حتی یه تست روی یه سیستم دیگه کارت رو خراب فرض کردین

انشالله که مشکلتون حل بشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، ferdosi گفته است :

سلا  م   گرافیکهای سری  10   اصلا   این مشکلات که  چیپش   لحیم سردی  پیدا کنه  ریبال  بخاد    و  این مسایل    ندارن ! و  اینطور  مشکلات  بخصوص  1060  خیلی بعیده  

 

درود جناب فردوسی

این مشکلها اساسا برای کارت زیاد کارکرده و مستهلک پیش می آید. برای 1060 که کارت جدیدی است، بعید است.

.....

یک پرسش از آغازگر تاپیک، هزینه ای هم برای این کار پرداخت شده؟

ویرایش شده توسط سعید بهمنیان
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 6 دقیقه قبل، سعید بهمنیان گفته است :

درود جناب فردوسی

این مشکلها اساسا برای کارت زیاد کارکرده و مستهلک پیش می آید. برای 1060 که کارت جدیدی است، بعید است.

.....

 

سلام جناب بهمنیان 

دقیقا  همینطور که فرمودید

و  کارتهای سری   قدیمی   سری 5- 6 -7  و  بخصوص سری های  قدیمی  ای ام دی    و   احتمال  خرابی   سری  10  اونم   دیسکانکتی  چیپ  یک درصدم  نباشه!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در هم اکنون، سعید بهمنیان گفته است :

درود جناب فردوسی

این مشکلها اساسا برای کارت زیاد کارکرده و مستهلک پیش می آید. برای 1060 که کارت جدیدی است، بعید است.

.....

یک پرسش از آغازگر تاپیک، هزینه ای هم برای این کار پرداخت شده؟

بالا عرض کردن


گفتند ک حتما  باید چک کنم هزینه ریبال هم میشه 400

200 تومن هم پیش از من گرفتند

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام بنده هم برای آقای علیزاده  کارت ارسال کردم .
GTX 560Ti Msi Hawk برای ریبال ارسال کردم.
(کارت برای یکی از دوستان بود که این وسط هزینه  تومن 200 تعمیر الکی از جیب بنده رفت
دوستمم  گفت بده تعمیر هزینشو بده من بهت میدم آخرم نداد هیچ حصابی که داشتنم از قبل حساب نکردن
اونم هیچ اینجا هم منفی دادن که بنده دزد هستم ولی آقای علیزاده این وسط از هیچی خبر نداره کارشون درسته یا غلطه)

آقا کاری نداریم
کارت رسید دست ایشون قرار شد ریبال کنن دو ماه طول کشید :|
بعد گفتن کارت درست شده فقط فنش شکسته بود براتون  عوض کردم  (بدون سوال کردن آیا فن عوض کنم یا نه)
30 تومن بابات فن اضافی دادم گفتم جهنم درست شده (فن خود گرافیک که سرعت به 3800RPM میرسه جاش یه فن گذاشتن به 1500rpm فک نکنم میرسید)
کارت رسید دست ما بعد دو ماه
دو روز هم از کارمون زدیم برو بیا ..........
رفتم داخل بازی گرافیک دماش تا 92 درجه رفت کارت باز کردم دیدم خمیر بی کیفیت مثل اکلین بود پاک نمیشد:|
پاک کردم کولر مستر نانو استفاده کردم دما از 62 بالاتر نرفت بعد یه بازی دیگه باز کردم تو بازی یک قدم برداشتم بازی کنم
کارت برگشت به حالت قبل? باید ریبال میشد دوباره کلا به قران یک دقیقه طول نکشید کارت شهید شد.
کارت560 با یه کارت 760 بردم پیشیون گفتن خمیر پاک کردین خمیر رفته زیر چیپ خراب شده باید ریبال بشه دوباره.
کارت 760 هم چیپ مموری ها باید عوض بشه هزینش میشه 400 تومن (مگه چقدر خریده بودم 400 هم بدم ?)

نتیجه بنده از آقای علیزاده:
عدم شناخت خمیر سیلیکون مرغوب در جهان (و تست انواع خمییر برای بهبود یافتن کار خودشون)
عدم تمییز خمیر زدن و مقدار مناسب جهت استفاده و دقیق گذاشتن iHS GPU
عدم شناخت دقیق در عوض کردن فن کارت گرافیک با RPM مناسب فن کارت
عدم شناخت توپ قلع با کیفیت در ریبال کردن
تناقض گویی در کار
(ایوشن در کانالشون گفتن که برد ها چند بار شتشو میشه با....... ولی کارتی که دست من رسید هنوز مایع فلکس درست پاک نشده بود دور چیپ دست میزدم میچسبید)
بی مسئولیتی در کار گفتار انجام کار///////

خمیر استفاده شده بی کیفیت ترین خمیری که دیدم دقت کنید IHS حرکت کرده روی چیپ و به کنار رفته | دقت در کار 20 نمره
خمیر دندون بزنی شرف داره میدونی پاک میشه :/
1632205314_IMG__.thumb.jpg.ee7bfc2ff3e1f2d2c43ac0f52fb0f8e9.jpg340883974_IMG__.thumb.jpg.98119efad6f583672e8d8ec2b8e815d9.jpg

خوبه روزی من چندتا کارت باز میکنم خمییر تعویض میکنم برای مشتری :/ خمیر رفته زیر چیپ بهونه ایشون شد هنوز نمیدونن چه مقدار باید خمیر  استفاده کرد
خمیر کولر مستر نانو واقعا عالی عمل میکنه دما 1070Ti فول لود 45 نگه داشت بعد ایشون میگن خمییر ملاک نیست نمیتونه معجزه کنه.

281379511_IMG__.thumb.jpg.f766ff0dadbd96fbbdcdaf4da56a57b6.jpg952996068_IMG__.thumb.jpg.58ea24e3d32d9176919e3b8afe3e952a.jpg1814569914_IMG__.thumb.jpg.91b134a20c8d81b45f9219d22ec59572.jpg1010895270_IMG__.thumb.jpg.7aa7dff52c00997fa4161a97e8ecc687.jpg372974728_IMG__.thumb.jpg.0464484bd1a0f6ed95ac7b47a3a4607b.jpg

حرف آخرم اینه که تعمییرکار در ایران نه نه نه   ندین تعمییر دنبال دردسرم نباشین
چرا چون مملکت جوری شده هیچ کس واسه هیچ کس دلسوزی نمیکنه.
ما اینجا سر رفاقت دزد شدیم منفی گرفیم ولی با آقای علیزاده نه تند برخورد کردیم نه حرفی به ایشون زدیم.

مدیریت محترم هم باید حساب شده با ایشون برخورد لازم داشته باشه تا شاهد اینگونه وضع ها نباشیم.
باتشکر.

 

 

 

ویرایش شده توسط RoTeL1TY
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوست گرامی @RoTeL1TY

از مشکل پیش آمده متاسفم. چرا همان زمان مشکل را در تاپیک تعمیرات آقای علیزاده اعلام نکردی؟

در بخش بازخوردهایت امتیاز منفی ندیدم.

ویرایش شده توسط سعید بهمنیان
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، سعید بهمنیان گفته است :

درود

مدارکی را که نشان دهنده ی این قرار و مدار است در تاپیک بگذار. امیدوارم که مشکل حل شود.

لطفا نتیجه که قطعی شد، در این تاپیک هم اعلام کن. 

https://forum.lioncomputer.com/index.php?/topic/89658-تاپیک-جامع-تعمیرکاران/

سلام

خوشبختانه مدت زیادی از ارسال ها در تلگرام گذشته ک نمیشه ادیت کرد

ولی در مورد قرار دادن اسکرین شات، مدیر محترم بگن قرار بده منم قرار میدم ، اخه شنیدم قوانین عجیب و .. در مورد قرار دادن اسکرین شات هست ک بنده بدون اجازه مدیر نمیتونم اینکارو انجام بدم

در 2 ساعت قبل، MSF_SE7EN گفته است :

دادا

شما من نمیدونم جریان چی هست کارتتون مشکل پیدا کرد پیش دوستی آشنایی مغازه ای چیزی نبردین یه یکی دوتا سیستم کار بکشن ازش؟! که مطمئن بشید مشکل داره کارت؟ همینطوری برای خودتون گفتید کارت خرابه و فرستادین برای تعمیر؟

من خودم کارتم مشکل داشت دو سه روز رو چنتا سیستم تستش کردم بردمش مغازه بعدش بردم برای تعمیر

در درجه اول بنظرم کوتاهی از خودتونه که بدون حتی یه تست روی یه سیستم دیگه کارت رو خراب فرض کردین

انشالله که مشکلتون حل بشه

من فقط بهشون گفتم هر ۱۰ دقیقه ۲۰ دقیقه یکبار تصویر برای ۱ ثانیه میپره(چتها موجوده انشالله اگه تا اون موقع دلت اکانت نزنند ) ایشون در جواب گفتند باید ریبال بشه

توضیحاتمو بخونید دقیق متوجه میشید

اگه کارت از اول تغذیه ش مشکل داشته پس چرا پد رو عوض کرد؟ چرا چیپ رو باز باز کرد؟ چرا ریبال کرد؟ چرا گفت فقط میشه باهاش ماین بدون تصویر کرد؟ چرا براش فن تهیه کرد ک بتونه تست کنه؟ اخه کارتی ک تغذیش مشکل داشته باشه اصن داغ میکنه

همه چتها موجوده @Hamed

در ۱ ساعت قبل، سعید بهمنیان گفته است :

درود جناب فردوسی

این مشکلها اساسا برای کارت زیاد کارکرده و مستهلک پیش می آید. برای 1060 که کارت جدیدی است، بعید است.

.....

یک پرسش از آغازگر تاپیک، هزینه ای هم برای این کار پرداخت شده؟

200.000تومان پیش از من گرفت

والا نمیدونم چی بگم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، farzadkrd گفته است :

دوست من, اسکرین شات ها رو آپلود نکردم چون گفتم ک خلاف قوانینه
شما بگید تمامشو آپلود میکنم
درضمن این دفعه دوم نیست ک ایشون مشکل درست میکنند, دوستان ب دلایلی ک تو پ خ توضیح خواهم داد نتونستند اعتراض کنند
09338406225
لطفا تماس بگیرید کلی توضیحات هست ک بعد تایید خودتون اینجا ذکر میکنم
با تشکر

من نگفتم اسکرین شات بذارید . گفتم هیچ اثری از معامله در فروم لیون نیست . در جای دیگه ای معامله کردید و صحبتها انجام شده . ضمن اینکه از آقای علیزاده خواستم که توضیح بده . نخواستم شما اسکرین شات بذارید .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 دقیقه قبل، سعید بهمنیان گفته است :

درود دوست گرامی @RoTeL1TY

از مشکل پیش آمده متاسفم. چرا همان زمان مشکل را در تاپیک تعمیرات آقای علیزاده اعلام نکردی؟

من میتونم دلیلی داخل پ خ براتون بفرستم ک متوجه بشید چرا 

شاید دلیل این دوستمون نباشه، ولی دلیل خیلیاست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در هم اکنون، farzadkrd گفته است :

من میتونم دلیلی داخل پ خ براتون بفرستم ک متوجه بشید چرا 

شاید دلیل این دوستمون نباشه، ولی دلیل خیلیاست

در تاپیک اعلام کنی بهتر است. اگر به هر دلیل امکانش نیست در پ.خ بفرست.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 دقیقه قبل، Hamed گفته است :

من نگفتم اسکرین شات بذارید . گفتم هیچ اثری از معامله در فروم لیون نیست . در جای دیگه ای معامله کردید و صحبتها انجام شده . ضمن اینکه از آقای علیزاده خواستم که توضیح بده . نخواستم شما اسکرین شات بذارید .

بله 

چند بار گفتم

تا شما نگفتید من هیچ اسکرین شاتی نمیزارم

در مورد معامله هم ایشون رو از همین فاروم شناختم

والا نمیدونستم از صفر تا ۱۰۰ رو باید اینجا انجام بدیم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به هر حال من از ایشون توضیح خواستم . اگر توضیحی ندن ، جور دیگه ای برخورد میشه باهاشون

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 13 دقیقه قبل، سعید بهمنیان گفته است :

درود دوست گرامی @RoTeL1TY

از مشکل پیش آمده متاسفم. چرا همان زمان مشکل را در تاپیک تعمیرات آقای علیزاده اعلام نکردی؟

در بخش بازخوردهایت امتیاز منفی ندیدم.

با سلام و درور
بنده قبل عید براشون ارسال کردم دو ماه بعد عید گرفتم
بنده مریض بودم و اینکه بیام اینارو بنویسم اعصاب خودم خرد میشد و به حالم تاثیر میذاشت.
ولی حالا که میبینم سر خیلی ها این بلا اومده بنده هم حرف میزنم تا باقی دوستان هم
شکایت هاشون رو مطرح کنند.

درست آقای علیزاده این  رفتار با بنده داشتن جواب پیام تماس نمیدادن

کارت برای یکی از دوستام بوده که خراب شده
و دوستمون دوتا کارت خریدند از بنده بعدش هم این کارت برای تعمییر دادن که بدم درست کنن.
و هزینشو بدن  از کارت های قبلی مانده حسابمون 200 تومن بود
قرار بود با تعمییر این کارت بیان هزینشو با هم بدن
که من جریان گفتم اومدن برای بنده امتیاز منفی گذاشتن بنده دزد هستم  که 200 تومن حسابشون + هزینه تعمییر کارت گرافیک رو ندن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 12 دقیقه قبل، RoTeL1TY گفته است :

با سلام و درور
بنده قبل عید براشون ارسال کردم دو ماه بعد عید گرفتم
بنده مریض بودم و اینکه بیام اینارو بنویسم اعصاب خودم خرد میشد و به حالم تاثیر میذاشت.
ولی حالا که میبینم سر خیلی ها این بلا اومده بنده هم حرف میزنم تا باقی دوستان هم
شکایت هاشون رو مطرح کنند.

درست آقای علیزاده این  رفتار با بنده داشتن جواب پیام تماس نمیدادن

کارت برای یکی از دوستام بوده که خراب شده
و دوستمون دوتا کارت خریدند از بنده بعدش هم این کارت برای تعمییر دادن که بدم درست کنن.
و هزینشو بدن  از کارت های قبلی مانده حسابمون 200 تومن بود
قرار بود با تعمییر این کارت بیان هزینشو با هم بدن
که من جریان گفتم اومدن برای بنده امتیاز منفی گذاشتن بنده دزد هستم  که 200 تومن حسابشون + هزینه تعمییر کارت گرافیک رو ندن.

بهتر می بود دست کم  امتیاز منفی می دادی. این تاپیک و مشابه هایش فراموش می شوند و امتیاز منفی برای آگاهی بخشی به کاربران نیاز است.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اینکه کاربری کاربر دیگه ای رو در فروم شناخته درست

ولی خودشما هم از همین فروم اعتبار کسب کرده و امتیاز بازارچه گرفته و بقیه به همین اعتبار هست که میشناسن شما رو

ناظر و مدیریت نمیتونه معاملات تلفنی  و در تلگرام رو هم کنترل کنه که

یک لحظه خودتونم فکر کنید که شما ناظر بودید یعد کاربری بیاد بگه آقا چرا نظارت نکردی

تمام معاملات باید کتبی در تاپیک ها اعلام بشه تا باقی کاربران هم در جریان باشند و کاربر خاطی رو بشناسند و هم ناظرین بتونند مشکلات رو پیگیری کنند

این شخص یک شاکی داشته و چون رضایتش جلب شده

از نظز قانونی و شرعی نمیشده اسم آقای علیزاده اعلام بشه

شما خودت از 14 مرداد دست دست کردی تا امروز بعد الان انتظار رسیدگی داری

یعنی یکبار نمیشد تو این مدت یک تاپیک بزنی با مستندات یا در کانال خودشون اعلام کنید

که هم باقی کاربران در جریان باشند و تا روشن شدن موضوع معامله ای انجام ندهند با این فرد و هم اینکه مشکل شما سریع تر حل میشد

الان بعد این همه مدت انتظار حل موضوع رو دارید

همه کار که به عهده تیم نظارت نیست

هر کاربر خودش باید به نوعی یک ناظر برای فروم باشه با مسئولیت پذیری و گزارش مشکلات 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 دقیقه قبل، Ehsan^ گفته است :

اینکه کاربری کاربر دیگه ای رو در فروم شناخته درست

ولی خودشما هم از همین فروم اعتبار کسب کرده و امتیاز بازارچه گرفته و بقیه به همین اعتبار هست که میشناسن شما رو

ناظر و مدیریت نمیتونه معاملات تلفنی  و در تلگرام رو هم کنترل کنه که

یک لحظه خودتونم فکر کنید که شما ناظر بودید یعد کاربری بیاد بگه آقا چرا نظارت نکردی

تمام معاملات باید کتبی در تاپیک ها اعلام بشه تا باقی کاربران هم در جریان باشند و کاربر خاطی رو بشناسند و هم ناظرین بتونند مشکلات رو پیگیری کنند

این شخص یک شاکی داشته و چون رضایتش جلب شده

از نظز قانونی و شرعی نمیشده اسم آقای علیزاده اعلام بشه

شما خودت از 14 مرداد دست دست کردی تا امروز بعد الان انتظار رسیدگی داری

یعنی یکبار نمیشد تو این مدت یک تاپیک بزنی با مستندات یا در کانال خودشون اعلام کنید

که هم باقی کاربران در جریان باشند و تا روشن شدن موضوع معامله ای انجام ندهند با این فرد و هم اینکه مشکل شما سریع تر حل میشد

الان بعد این همه مدت انتظار حل موضوع رو دارید

همه کار که به عهده تیم نظارت نیست

هر کاربر خودش باید به نوعی یک ناظر برای فروم باشه با مسئولیت پذیری و گزارش مشکلات 

با حرف های شما موافقم

حداقل برای  معاملات باید از واسطه لیون استفاده کرد

تعمیرکار هم تا دلت بخواد ریخته توی ولیعصر تهران

باید اول آدم خودش فکر کنه بعد معامله کنه چه وضعی هست ها به هیچکس نمیشه اعتماد کرد .....

لینک به دیدگاه
Share on other sites

حدود یک ماه پیش بنده هم گرافیکم فرکانسش تکون نمیخورد و از ۵۰۰ gpu و ۱۳۵ مموری بیشتر نمیرفت و دما بالای ۲۷ نمیرفت چه بسا فول لود، به ایشون پیام دادم که اینطوره، نه گذاشتن نه برداشتن کارت ندیده نه تست شده فقط با یه حرف گفتن باید ریبال بشه، بعد گفتن که جریان کشی داره هربار که سیستم روشن میشه بدتر بهش فشار میاد و بیشتر خراب میشه، بعدش گفتن که کارت بنده کلا داغ هست ( در صورتی که هیچی از دما بهشون نگفته بودم ) باید بایوس ادیت بشه و در نهایت گفتن شاید در اینده فن کارت زودتر از خود کارت پس از ریبال خراب بشه و دیگر اطلاعات. همون موقع هم دو به شک بودم که براشون پست کنم یا نه که خدا رو شکر پست نکردم. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری


×
×
  • اضافه کردن...