رفتن به مطلب

چه کسی جوابگو خواهد بود؟


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

در 6 ساعت قبل، mohsen.alizadeh گفته است :

سلام جناب آقای حامد عزیز دونه دونه جواب میدم 

1. ایشون شرایط کارتو پشت گوشی گفتن من هم بهشون گفتم ممکنه از چیپ باشه ولی باید بفرستید تا تست کامل کنم و مشخص بشه . وقتی فرستادن مشخص شد ایراد ، که حتی درایور نمیشناسه 

2. کاملا توضیح دادم . همونطور که پستی که در 11 تیر امسال در پروفایل خودم قرار دادم و گفتم 50 درصد هزینه تعمیر رو میگیرم و اگه کارت درست نشه مبلغ برنمیگرده ایشون با اطلاع کامل از این موارد مبلغ رو زدن . 

3. بله ایشون کاملا موافقت کرد و بعد مبلغ رو زد و من هم موارد مورد نیاز رو سفارش دادم  که بیاد یکی از این موارد پد حرارتی بود که از اصفهان خرید شد . 

4. کارت ایشون در استانه سوختن بوده و وقتی مشکلات کارت جدی شد با من تماس گرفتن و کارتو ارسال کردن . اوایل کارت روشن شد ولی درایور نمیشناخت و این هم باز میگم بایوس این کارت در حالت مود بوده چون نفر قبلی که صاحب کارت بوده کارت و ماین کرده . من هم گفتم برات بایوس میزنم ولی اول باید مشکل درایور حل بشه  . مشخصه ماین جریان برق رو تو کارت افزایش میده و در صورتی که مدار های کارت جریان اضافی رو تحمل نکنند میسوزن . 

این کارت اصلا وارد بازی نشد چون همون اول هم که رسید من زدم تو سیستم تو ببینم مشکلش چیه حتی درایور هم نمیشناخت . من درایو کارتو دقیقا از خود سایت ایسوس گرفتم تو ویندوز 10 64 بیتی تست کردم باز هم درایور نشناخت من به ایشون زنگ زدم گفتم درایور نمیشناسه . ایشون هم گفت چاره چیه گفتم این کارت ریبالیه ایشون پذیرقتن و دقیقا جملشون یادمه که گفتن کارتو هر کاری میکنی تعمیر کن آقای علیزاده چون اگه درست نشه نمیتونم حتی یک 1050 بخرم ! و بعد این صحبت ها مبلغ رو ریختن به حساب من . 

من هم گفتم به ایشون و هم به همه مشتری هام میگم تعمیرات 50 به 50 هست .ایشون الان میگن نگفتی اگه میگفتی من کارتو با همین شرایط تو دیوار میفروختم ! حتی من از آقای کرمی با نام کاربری دراکولا پرسیدم آقا شما هم کارتی داشتی در مراحل تعمیرات بدتر بشه و یا حتی تصویرش هم بره ایشون دقیقا اعلام کردن 1000 بار عین کلمات رو میگم میتونید بپرسید . کارت ایشون تو بدترین شرایط ممکن بود عکس ها هم اضافه شدن . من حتی به ایشون گفتم کارت شما روشن میشه تصویر نمیده دیگه شاید خروجی تصویر کارت سوخته و اون موقع فقط برای ماین خوبه . ایشون نگران بودن ولی باز هم گفتم چیزی قطعی نیست اجازه بدین تعمیرات تموم بشه تا جواب نهایی بدم . وقتی هم مشخص شد کارت خرابه بهشون گفتم ایراد کار مدار تغذیه هست . مدار تغذیه ایشون نصفه و نیمه کار میکرده تا اینکه بکلی از کار افتاده . من کارت های زیادی برام اومده خود دوستان هم ممکنه تجربه کرده باشن گاهی کارت تصویر میده گاهی تصویر نمیده گاهی میاد بالا سیستم گاهی نمیاد این موارد نیم سوز بودن قطعات میتونه باشه میتونه خرابی جزیی هم باشه 

امیدوارم چیزی از قلم نیوفتاده باشه 

 

1-  چطور ایشون میگن داشتن از کارت استفاده میکردن ، ولی شما میگید حتی درایور هم کارت رو نمیشناخت ؟ تو فاصله صحبت شما تا رسیدن کارت دستتون اینطوری شد ؟

2- اگر قرار به ریبال کردن باشه ، فرمودید 50 درصد رو میگیرید . ولی وقتی کارتی رو باز میکنید و میبینید که این همه ایراد داره ، چرا بودن هماهنگی با صاحب کارت اقدام به تعمیر میکنید با علم به اینکه کارت درست نمیشه ؟ شما موارد مشکل کارت رو اعلام نکردید . فقط گفتید کارت مشکل داره . نه حرفی از آی سی بود ، نه از تاب بورد و هیچ چیز دیگه . فقط گفتید کارت باید ریبال بشه . خب برادر من وقطی کارت این همه مشکل داشت ، چرا ریبال ؟ چرا هزینه کاری رو از صاحب کارت گرفتید که میدونستید فایده ای نداره ؟ شما فقط به ایشون گفتید که چیپ رو درآوردید . این میشه اعلام مشکل کارت ؟ با این استدلال کارت رو کامل اوراق کردید ؟

3- صاحب کارت چیز دیگه ای میگه . اصلا در جریان کارهایی که شما انجام دادید نبوده ، طبق شرایط شما عمل کرده ، بدون اینکه بهش بگید آی سی سوخته .

4- ایشون چند روز بعد از اینکه کارت رو فرستادن ، بهتون گفتن که ایراد از کابل بوده و کارت رو پس بفرستید . شما گفتید که کارت مشکل شدید داره . خب وقتی که یک نفر نمیخواد قطعه اش تعمیر بشه و درخواست پس فرستادنش رو میکنه ، چرا قبول نمیکنید ؟ چرا اصرار به تعمیر دارید ؟

4- کارت های انویدیا برای ماین اگر استفاده بشن ، فقط با تغییر فرکانس مموری و جی پی یو بهینه میشن . اصلا بایوسشون مود نمیشه . دست به بایوسشون نمیشه زد . کارتهای AMD بایوسشون مود میشه  .

 

عزیز ایشون قبل از اینکه کارت رو برای شما بفرستن گفتن اگر این کارت بسوزه توان خرید 1050 رو هم ندارن . شما حتی یادتون نمیومد که ایشون کی هستن . صحبتی که میگید ، مال قبل از ارسال بود  . کارت وقتی دستتون رسید ، بعد از 10 روز به ایشون اعلام کردید چیپش خرابه . چیپش رو در آوردید . گفتید تصویر سیاه ، بلو پیج و لگ در بازی داره . ایشون گفتن همچین چیزهایی نبوده و فقط به یک دلیل کارت رو بری تعمیر داده به شما ، اون هم پرش تصویر هر 10-20 دقیقه بوده .

آقای علیزاده چطور ممکنه هر کارتی تو هر سیستمی یک جور ایراد خودش رو نشون بده ؟ چطور میشه کارتی که چیپش ایراد داره ، آی سی پاورش سوخته ، تو یک سیستم 6 ماه کار کنه ، تو یک سیستم دیگه درایور هم براش نصب نشه ؟

عزیز چطور کارتی که بوردش تاب داره ، آی سی پاورش ترکیده و به گفته خودتون کلی ایراد دیگه داره رو میفرمایید نیاز به ریبال داره ؟ این کارت با ریبال کردن درست میشه ؟ خودتون هم میدونید که ریبال برای این کارت هیچ فایده ای نداشت . شما 50-50 بودن تعمیر رو موقعی گفتید که به ایشون قبلش گفته بودید کارت رو کاملا باز کردید و اوراق شده عملا . چیپ رو در آوردید ، بایوس رو فلش کردید و کارهای دیگه .

 

از نظر من توضیحات شما قانع کننده نیست . کاملا توجیه به نظر میرسه تا توضیح .

شما وظیفه داشتید قبل از اقدام به تعمیر ، به صاحب کالا ایرادات رو کاملا اعلام کنید تا تصمیم بگیرن . نه اینکه بعد از چند هفته بگید این کارها رو کردم و نشد . ایشون کارت رو برای یک ایراد پیش شما فرستاد ، شما  الان کارت رو با چند ایراد قراره تحویل بدید که هنوز هم مثل اینکه تحویل ندادید . کدوم تعمیرکاری میاد قطعه ای رو که این همه ایراد داره و صاحبش میگه ایرادش فقط یک چیزه ، دست میزنه ؟ شما اصلا نباید دست به کارت میزدید .

 

من اینطور فکر میکنم که یا شما برای اینکه اون مبلغ 200 تومان رو دریافت کنید ، اقدام به تعمیر کارت کردید ، فقط برای همین . با علم به اینکه کارت تعمیر نمیشه . یا اینکه موقع تعمیر کارت ایراداتی در اون ایجاد شده که شما نتونستید حل کنید و اعلام کردید که از قبل بوده . درحالیکه اگر ایراداتی که شما میفرمایید قبلا وجود داشته ، اصلا نباید کارت قابل استفاده می بوده .

تا اینجا توضیحات شما قانع کننده نیست . لطفا اگر دلیل و مدرکی دارید ، بفرمایید . وگرنه از نظر من شما روی کارت بد عمل کردید و باعث آسیب بیشتر به کارت شدید و موظف به جبران هستید . درسته که خیلی از کاربرها از کار شما رضایت دارن . ولی تو کار همه مشکل پیش میاد . حرفه ای اون کسیه که مشکلات رو بپذیره و به قصد فرار از کمی زیان ، شروع به توجیه نکنه .

 

همینطور که عرض کردم تا اینجا از نظر من شما کوتاهی کردید . اگر دلیلی دارید که اینطور نبوده ، خوشحال میشم ببینم . اگر نه ، این موضوع تمام شده هست از نظر من .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 188
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

تصاویر ارسال شده

در 13 ساعت قبل، mohsen.alizadeh گفته است :

و نکته جالب اینکه بعد از اینکه ایشون متوجه شد کارتشون از چند جا خرابی داره دبه کردن که تو نگفتی درست نمیشه اگه درست نمیشد میگفتی من ندم تعمیر ببرم تو دیوار بذارم کارتو به عنوان سالم بفروشم به یکی دیگه ( عملا کلاهبرداری)

و در جواب اینکه ب راحتی همه رو کلاه بردار و دزد خطاب میکنید بعد از اینکه در تلگرام بهتون پیام دادم اقا کارت رو دست نزن بفرست برام با مواردی ک بابت کارت خریدی همراه با شماره کارت خودت تا هزینه پست رو بفرستم(ادمین درجریانن، درضمن چندروزی بود ک اصلا ب گفته خودش دست ب کارت نزده بود چون بیمار بود ولی بعد از جمله اومد گفت چیپ رو بازکردم)

بهشون زنگ زدم گفتم چرا باز کردید چیپ رو ؟

بعد از کلی بحث ب ایشون میگم واسه من کار میکرده ، من میگفتم کار میده شما میگفتی نه پس چرا باز کردی همون موقع ارسال میکردی برام

میگه کارت شما معیوب بوده حالا قرار بوده ۱ ماه دیگه کار کنه بعد از کار بیوفته خوب الان از کار افتاده?

و اقای علیزاده، قبول دارید ک تعمیرکار کم نیستند تو این انجمن

چرا اینهمه شاکی ک برای شما درست شده برای یک نفر دیگه درست نمیشه؟

نکنه تعمیرکارای دیگه خدایی نکرده حسادت میکنند و اینا همه پاپوش ایشون هستند؟ نه اقا کمی جای تامل داره

چه تیتر پست چه متن پست فقط اتفاقاتیه ک افتاده، حتی من نتیجه گیری نکردم ، ولی شما ب راحتی ب آدم تهمت کلاه برداری و دزدی میزنید

@Hamed

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوستان موضوع خیلی مهمی هست هر چند تمام زحمتاش روی دوش مدیرمحترم انجمن هست و به همین دلیل در نهایت یکی از این دو کاربر باید برای همیشه از تالارگفتمان اخراج بشن من که یکی یکی خوندم پست ها رو برام تا حدودی مشخص شده حق با کی هست البته همونطور که عرض کردم قضاوت با مدیر محترم هست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 20 دقیقه قبل، Hamed گفته است :

1-  چطور ایشون میگن داشتن از کارت استفاده میکردن ، ولی شما میگید حتی درایور هم کارت رو نمیشناخت ؟ تو فاصله صحبت شما تا رسیدن کارت دستتون اینطوری شد ؟

2- اگر قرار به ریبال کردن باشه ، فرمودید 50 درصد رو میگیرید . ولی وقتی کارتی رو باز میکنید و میبینید که این همه ایراد داره ، چرا بودن هماهنگی با صاحب کارت اقدام به تعمیر میکنید با علم به اینکه کارت درست نمیشه ؟ شما موارد مشکل کارت رو اعلام نکردید . فقط گفتید کارت مشکل داره . نه حرفی از آی سی بود ، نه از تاب بورد و هیچ چیز دیگه . فقط گفتید کارت باید ریبال بشه . خب برادر من وقطی کارت این همه مشکل داشت ، چرا ریبال ؟ چرا هزینه کاری رو از صاحب کارت گرفتید که میدونستید فایده ای نداره ؟ شما فقط به ایشون گفتید که چیپ رو درآوردید . این میشه اعلام مشکل کارت ؟ با این استدلال کارت رو کامل اوراق کردید ؟

3- صاحب کارت چیز دیگه ای میگه . اصلا در جریان کارهایی که شما انجام دادید نبوده ، طبق شرایط شما عمل کرده ، بدون اینکه بهش بگید آی سی سوخته .

4- ایشون چند روز بعد از اینکه کارت رو فرستادن ، بهتون گفتن که ایراد از کابل بوده و کارت رو پس بفرستید . شما گفتید که کارت مشکل شدید داره . خب وقتی که یک نفر نمیخواد قطعه اش تعمیر بشه و درخواست پس فرستادنش رو میکنه ، چرا قبول نمیکنید ؟ چرا اصرار به تعمیر دارید ؟

4- کارت های انویدیا برای ماین اگر استفاده بشن ، فقط با تغییر فرکانس مموری و جی پی یو بهینه میشن . اصلا بایوسشون مود نمیشه . دست به بایوسشون نمیشه زد . کارتهای AMD بایوسشون مود میشه  .

 

عزیز ایشون قبل از اینکه کارت رو برای شما بفرستن گفتن اگر این کارت بسوزه توان خرید 1050 رو هم ندارن . شما حتی یادتون نمیومد که ایشون کی هستن . صحبتی که میگید ، مال قبل از ارسال بود  . کارت وقتی دستتون رسید ، بعد از 10 روز به ایشون اعلام کردید چیپش خرابه . چیپش رو در آوردید . گفتید تصویر سیاه ، بلو پیج و لگ در بازی داره . ایشون گفتن همچین چیزهایی نبوده و فقط به یک دلیل کارت رو بری تعمیر داده به شما ، اون هم پرش تصویر هر 10-20 دقیقه بوده .

آقای علیزاده چطور ممکنه هر کارتی تو هر سیستمی یک جور ایراد خودش رو نشون بده ؟ چطور میشه کارتی که چیپش ایراد داره ، آی سی پاورش سوخته ، تو یک سیستم 6 ماه کار کنه ، تو یک سیستم دیگه درایور هم براش نصب نشه ؟

عزیز چطور کارتی که بوردش تاب داره ، آی سی پاورش ترکیده و به گفته خودتون کلی ایراد دیگه داره رو میفرمایید نیاز به ریبال داره ؟ این کارت با ریبال کردن درست میشه ؟ خودتون هم میدونید که ریبال برای این کارت هیچ فایده ای نداشت . شما 50-50 بودن تعمیر رو موقعی گفتید که به ایشون قبلش گفته بودید کارت رو کاملا باز کردید و اوراق شده عملا . چیپ رو در آوردید ، بایوس رو فلش کردید و کارهای دیگه .

 

از نظر من توضیحات شما قانع کننده نیست . کاملا توجیه به نظر میرسه تا توضیح .

شما وظیفه داشتید قبل از اقدام به تعمیر ، به صاحب کالا ایرادات رو کاملا اعلام کنید تا تصمیم بگیرن . نه اینکه بعد از چند هفته بگید این کارها رو کردم و نشد . ایشون کارت رو برای یک ایراد پیش شما فرستاد ، شما  الان کارت رو با چند ایراد قراره تحویل بدید که هنوز هم مثل اینکه تحویل ندادید . کدوم تعمیرکاری میاد قطعه ای رو که این همه ایراد داره و صاحبش میگه ایرادش فقط یک چیزه ، دست میزنه ؟ شما اصلا نباید دست به کارت میزدید .

 

من اینطور فکر میکنم که یا شما برای اینکه اون مبلغ 200 تومان رو دریافت کنید ، اقدام به تعمیر کارت کردید ، فقط برای همین . با علم به اینکه کارت تعمیر نمیشه . یا اینکه موقع تعمیر کارت ایراداتی در اون ایجاد شده که شما نتونستید حل کنید و اعلام کردید که از قبل بوده . درحالیکه اگر ایراداتی که شما میفرمایید قبلا وجود داشته ، اصلا نباید کارت قابل استفاده می بوده .

تا اینجا توضیحات شما قانع کننده نیست . لطفا اگر دلیل و مدرکی دارید ، بفرمایید . وگرنه از نظر من شما روی کارت بد عمل کردید و باعث آسیب بیشتر به کارت شدید و موظف به جبران هستید . درسته که خیلی از کاربرها از کار شما رضایت دارن . ولی تو کار همه مشکل پیش میاد . حرفه ای اون کسیه که مشکلات رو بپذیره و به قصد فرار از کمی زیان ، شروع به توجیه نکنه .

 

همینطور که عرض کردم تا اینجا از نظر من شما کوتاهی کردید . اگر دلیلی دارید که اینطور نبوده ، خوشحال میشم ببینم . اگر نه ، این موضوع تمام شده هست از نظر من .

در جواب اولین مورد باید بگم این اظهارات ایشون هست و من وقتی دیدم کارت درایور نمیشناسه به ایشون زنگ زدم گفتم و اطلاع کامل دادم 

در مورد دوم وقتی من این ایرادو دیدم به ایشون زنگ زدم موارد رو کاملا تشریح دادم خودشون خواستن هر کاری لازمه رو کارتشون انجام بشه متاسفانه تماس تلفنی بوده و مدرکی دال بر اینکه ایشون چنین حرفی زدن موجود نیست . ولی حود ایشون میتونستن همون موقع قبل هر چیزی بگن کارتو برگردون ولی خودشون مبلغ رو زدن و خواهان انجام هر کاری شدن . . واریز مبلغ هم نشان از اینه که خواستن تمام موارد انجام بشه وگرنه پولی نمیریختن و میگفتن کارتو برگردون 

در مورد سوم هم عرض شد تمام موارد به ایشون گفته شد و حتی خیلی خوب یادمه که به ایشون گفتم کارت شما یک ایراد نداره که ایشون خواستن هر کاری انجام بشه و کارت اوراق نشد چیپ ریبال شد پد های حرارتی تعویض شدن بایوس ریخته شد حتی من گفتم میشه ولی به سختی که فن کارت برا کارتتون تهیه کرد که گفتن نمیصرفه و نمیخوام 

در مورد چهارم خب طبیعیه ایشون مخالف بنده حرف بزنن چیز هایی که من دیدم از اول به ایشون اطلاع داده شد . تک به تک ایشون یا نمیخوان یادشون بیاد یا اصلا یادشون نیست . نه تنها به ایشون به همه مشتری هام من در ابتدا مشکلات رو میگم و بعد اعلام هزینه میکنم اگه راضی باشن کارت در دست تعمیر قرار میگیره اگه راضی نباشن کارت بر میگرده . بعنوان مثل چند روز پیش از سیرجان برای من دوتا کارت 980 تی ا ی و 560 اومد . من اعلام کردم مشکلات رو و هزینه رو صاحب کارت نخواست و کارت ها به همن شکل برگشت شدن . میتونم براتون مشاره شخص رو بفرستم تماس بگیرید بپرسید .

در مورد پنجم چنین چیزی کاملا دروغه و مسیج های ایشون تمام در تلگرام هست و همچنین در گوشی من که به خط من  پیام دادم که پیگر تعمیرات بودن نه برگشت کارت . حتی وقتی من مریض بودم ایشون گفتن چه خبر از کارت که من همون شب به اورژانس رفته بودم حتی عذر خواهی کرد گفتم ببخشید نمیدونستم نگفتم کارتو برگردون . 

مورد بعدی من خودم کارت 1080 رو دیدم که ماین شده هم 1080 و هم  1080 تی ای و هر دو اور کلاک شده بودن و حتی 1070 تی ای که برای ماین استفاده شدن . دیگر چه تغیییراتی در این کارت اعمال شده من نمیدونم چون تا وقتی کارت درایور نشناسه نمیشه بایوس کارت رو از طریق gpu z دید و میزان کوزکلاک و هم دید 

مورد بعدی من چرا یادم نیاد ایشون کی هستن ؟ تمام مدتی که کارت پیش من بود ما با هم در تماس بودیم 

فرمودین چطور من تشخیص دادم کارت نیاز به ریبال داره . از این رو که کارتی که مشکل از چیپش باشه درایور نمیشناسه من حداقل دو هزار مورد کارت گرافیک تعمیر کردم و باز هم میگم من روز اولی که کارت رسید دستم و تست کردم کارتو به ایشون گفتم تمام موارد رو باز هم میگم ایشون خودشون خواستن هر کاری لازمه انجام بشه من هیچ کاری بدون رضایت ایشون انجام ندادم . 

من از اول اعلام کردم ایراد ها رو منتهی انجام تعمیرات چند هفته بعد انجام شد . و باز هم میگم در طول این مدت ایشون پیگر این بودن که تعمیرات تا کجا پیش رفته نه اینکه کارت رو برگردونم و من برنگردونم ! آیا واقعا چنین کارتی ارزش تخریب شرافت کاری من رو داره ؟ آیا منی که نزدیک به دوساله در این سایت این همه کارت برام اومده تعمیر کنم ارزش داره سابقه خودم رو برای یک کارت با هر ارزش مالی تخریب کنم ؟

من چیزی رو توجیح نکردم و حاضرم از آقای ایمان ایراننژاد دعوت کنم ایشون شهادت بدن که از سیرجان دوتا کارت برای من فرستادن و وقتی نخواستن تعمیرات رو کارت ها انجام بشه کارت ها به همون شکل برگشتن پیش ایشون . و حتی بخواین در پخ شماره ایشون رو براتون میفرستم تماس بگیرید و بپرسید .

فرمودین مگه میشه یه کارت رو یه سیستم یه جور جواب بده رو یه سیستم دیگه یه جور دیگه . جواب بله هست من برای همین 3 تا سیستم برای تست کارت ها دارم دوتا amd  و یک عدد اینتل . خراب کارت هم عرض کردم بعد شستشوی کامل کارت مشخص شد چون بشدت برد کارت خاک گرفته و کثیف بود . 

من دیروز ویدیویی در کانالم قرار دادم برید لطف کنید ببینید 0 تا 100 تعمیر یک کارت هست . این ویدیو برای هفته پیش بوده و دیشب در کانال قرار داده شده . من هرگز هیچ کارتی رو تا پایان کار نمیشورم . کارت ایشون تک تک خرابی هاش اعلام شد خودشون خواستن تعمیرات انجام بشه و الان نمیخوان بپذیرن من همه چیز رو توضیح دادم . 

فرمودین من برای اینکه فقط پولو بگیرم دست به تعمیر زدم جناب آقای حامد عزیز من خودم به ایشون زنگ زدم و گفتم شماره حساب بدید پولتون رو برگردونم . من برای 200 هزار تومن هیچ وقت خودمو خراب نمیکنم . 

من باعث خرابی کارت نشدم کارت ایشون از اول ایراد داشت . باز هم میگم اگه ایشون بخوان در دادگاه حاضر میشیم من مقصر باشم خسارت میدم مقصر نباشم ادعای شرف میکنم . دست ایشون برای شکایت از من کاملا بازه . 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

اصلا تعمیرات توی ایران معنای خاصی نداره.شرکتهای گارانتی کنندهربا اون همه تجهیزاتی که دارن کارشون رو هر چقدرم خوب انجام بدن بازم مشکلاتی پیش میاد.بنده خودم چند وقت پیش یه لپ تاپ ایسوس خریدم بعد از 20 روز کار کردن دیگه روشن نمیشد.هیچ کار خاصی هم نکردم باهاش.بعد از ارسال به گارانتی گفتن مادربرد باید تعویض بشه و انجام دادن.مبلغ کمی هم نبود برای لپ تاپ چیزی حدود 4600 بود البته قیمت برمیگرده برای قبل از گرونی.دستگاه رو تحویل گرفتم یمدت کار کردم باهاش ایندفعه باطریش خراب شد.دوباره رفت برای گارانتی برای بار دوم.و بازم کارشون تعویض بود و برگشت.چیزی که میخوام یگم لینه اصلا چیزی بنام تعمیر 100 درصدی نداریم.

از نظر من پول پیش گرفتن اشتباهه.چرا اینکه 1 درصد حتی اقای تعمیرکار نخواد دست بزنه به قطعه این پول بدلیل گرفته شده از مشتری که هیچ کجای دنیا این سبک کار نمی کنند.

تشخیص دادن خرابکاری هم بدون دسترسی فیزیکی به قطعه اصلا امکان پدیر نیست.مثل این میمونه شما تلفنی به دکتر زنگ بزنید بگید مشکلتون چیه اونم براتون نسخه بنویسه.

همیشه اعتقاد داشتم چیزی که خراب شد رو باید انداخت سطل زباله وقتی ارزشش از زمان و هزینه هایی که می ننید بیشتر باشه.من همون لپ تاپ رو هم دادم به برادرم و خودم رقتم یدونه نو خریدم که دوباره منو درگیر خودش نکنه که خداروشکر اون لپ تاپ هم الان داره کار میکنه بدون مشکل.

این دوستمون که مشکل براشون پیش اومده اگر واقعا میتونن گفته هاشونو اثبات کنن از طریق قانونی اقدام کنند بهتر هستش.موضوع بهتر حل میشه.

یچیز در مورد لحن صحبت کردن با مشتری یگم که اکثرا تعمیرکارا توی تهران اینجوری هستند و طلبکارانه با ادم برخورد می کنند و دلیلش رو هم حرفه ای بودن خودشون میدونن و همیشه حق باخودشون هستش.البته این رو من کلی گفتم و منظورم شخص خاصی نیست.

بهرحال امیدوارم مشکل برطرف بشه.دوستان هم برای تعمیرات قطعاتشون بهتر هستش به نمایندگی های مراجعه کنن گرچه میدونم با این اوضاع ما اونجا هم پاسخگویی عالی نیست ولی حداقل کمتر جنگ اعصاب داره.هزینه بیشتر بکنید بهتر هستش یا اینکه اگر قطعه ای مشگل حادی داره اصلا خودتون رو توی دردسر نندازید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

 

حامد جان سلام   

 

گورستان  پر شده از آدمهایی که  ادعا های بزرگ  ولی  کاملا پوچ دارن  و  آزموده را آزمودن  خطاست  مدیر عزیز

من  در جریان مشکل آقا سعید  با ایشون بودم  با اینکه کاملا  حق با آقا سعید بنظر میومد  ولی ایشون  حاضر به قبول  اشتباه نبودن  و حتی  از نوع تحدیدشون تو همین تاپیک   مشخصه که روحیه  جنگ ستیزی و پررویی  بشدت  دارن  

در کل اگه برای شما هم  مسجل شده که قصور از ایشون بوده  حتما  برخورد جدی بشه   قرار نیست کاربرای اینجا  مغموم  اشتباهات  این چنینی   بشن  

بقول شما  اشتباه و یا مشکلات توی همه مشاغل هست  این هنر  صاحب شغله که با مشکلات  با رفتار خوب و سنجیده برخورد کنه  نه اینکه  با استفاده از برخی کلمات کلیدی  از زیر بار  مسئولیت  شانه خالی کند

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 10 دقیقه قبل، mohsen.alizadeh گفته است :

در مورد دوم وقتی من این ایرادو دیدم به ایشون زنگ زدم موارد رو کاملا تشریح دادم خودشون خواستن هر کاری لازمه رو کارتشون انجام بشه متاسفانه تماس تلفنی بوده و مدرکی دال بر اینکه ایشون چنین حرفی زدن موجود نیست . ولی حود ایشون میتونستن همون موقع قبل هر چیزی بگن کارتو برگردون ولی خودشون مبلغ رو زدن و خواهان انجام هر کاری شدن . . واریز مبلغ هم نشان از اینه که خواستن تمام موارد انجام بشه وگرنه پولی نمیریختن و میگفتن کارتو برگردون 

نکنید اینکارارو

من ۵ اگوست کارت فرستادم، ۷ آگوست هم ب دست شما رسید ک همونروز ب من پیام دادید ۲۰۰ بفرستم براتون برای خرید لوازم چون بعد از چک اولیه گفتید با یک ادیت بایوس و ریبال حل میشه

شما تا چندروز بعد اصلا خبری ازتون نشد، حتی شروع ب کار هم نکرده بودین ک من اومدم گفتم کارت رو پس بده، بعد در جواب گفتی چیپ باز شده

در 15 دقیقه قبل، mohsen.alizadeh گفته است :

رمودین چطور من تشخیص دادم کارت نیاز به ریبال داره . از این رو که کارتی که مشکل از چیپش باشه درایور نمیشناسه من حداقل دو هزار مورد کارت گرافیک تعمیر کردم و باز هم میگم من روز اولی که کارت رسید دستم و تست کردم کارتو به ایشون گفتم تمام موارد رو باز هم میگم ایشون خودشون خواستن هر کاری لازمه انجام بشه من هیچ کاری بدون رضایت ایشون انجام ندادم

نخیر اقا 

من ک تعمیرکار نیستم میدونم گرافیکی ک تصویر نده ممکنه ایرادات دیگه هم داشته باشه

در 16 دقیقه قبل، mohsen.alizadeh گفته است :

رمودین من برای اینکه فقط پولو بگیرم دست به تعمیر زدم جناب آقای حامد عزیز من خودم به

۱۵ سپتامبر براتون اس ام اس کردم

حتی جواب ندادید

در 16 دقیقه قبل، mohsen.alizadeh گفته است :

باز هم میگم اگه ایشون بخوان در دادگاه حاضر میشیم من مقصر باشم خسارت میدم مقصر نباشم ادعای شرف میکنم . دست ایشون برای شکایت از من کاملا 

همه چیز ب نوبت

من کلا ادمی هستم ک دنبال دردسر نمیگردم، کاری ک بخوام شروع کنم اول مطمعن میشم بعد شروع میکنم(کاش در مورد اعتماد ب شما هم وسواس داشتم)

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به نظرم این دو نفر ک فقط خودشون شاهد هستن و مدارک چت کردن و گفتگو رو دارن همزمان با حظور شما مدیر در گفتگو سه نفره باهام صحبت کنن بهتره تا اینجا ک بخان تک تک جوابی  رو بعد  چند ساعت بدن  اونجا راحتر حرفا زده میشه و حالت چت و گفتگو هستش اینجا کامنت...

نتیجه رو اینجا اعلام کنید 

@Hamed

@farzadkrd

 @mohsen.alizadeh

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، mohsen.alizadeh گفته است :

مورد بعدی من خودم کارت 1080 رو دیدم که ماین شده هم 1080 و هم  1080 تی ای و هر دو اور کلاک شده بودن و حتی 1070 تی ای که برای ماین استفاده شدن . دیگر چه تغیییراتی در این کارت اعمال شده من نمیدونم چون تا وقتی کارت درایور نشناسه نمیشه بایوس کارت رو از طریق gpu z دید و میزان کوزکلاک و هم دید 



یه سوال برای من پیش اومده...
چطور آقا علیزاده اول می فرمایند که کارت مودبایوس شده بوده. بعد که معلوم میشه دانش ایشون در مورد کارت گرافیک ها تا اندازه ی زیادی به روز نیست و کارتهای انویدیا مود بایوس نمیشن میان و به راحتی اعلام می فرمایند که تا درایور رو نشناسه نمیشه بایوس کارت رو از طریق جی پی یو زد دید و میزان کورکلاک و مموری کلاک رو دید؟ دروغ تا این حد واضح؟ شمایی که درایور کارت گرافیک رو نتونستید نصب کنید از کجا فهمیده بودید که کارت برای ماین استفاده شده و مود بایوس هم شده ؟ 
من احساس  می کنم دوستان کم لطفی می کنند و فکر می کنند تو این فروم کسی چیزی حالیش نیست. نمیشه گفت همه ، همه چیز رو می دونن ، اما یه مطالبی هست که حداقل پنجاه درصد دوستانی که اینجا حضور دارند دیگه اون مطالب رو اشراف دارند و نیازی نیست از لفاظی برای گول زدن اونایی که تاپیک رو می خونن استفاده بشه. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 12 دقیقه قبل، Negrasombra گفته است :

یه سوال برای من پیش اومده...
چطور آقا علیزاده اول می فرمایند که کارت مودبایوس شده بوده. بعد که معلوم میشه دانش ایشون در مورد کارت گرافیک ها تا اندازه ی زیادی به روز نیست و کارتهای انویدیا مود بایوس نمیشن میان و به راحتی اعلام می فرمایند که تا درایور رو نشناسه نمیشه بایوس کارت رو از طریق جی پی یو زد دید و میزان کورکلاک و مموری کلاک رو دید؟ دروغ تا این حد واضح؟ شمایی که درایور کارت گرافیک رو نتونستید نصب کنید از کجا فهمیده بودید که کارت برای ماین استفاده شده و مود بایوس هم شده ؟ 
من احساس  می کنم دوستان کم لطفی می کنند و فکر می کنند تو این فروم کسی چیزی حالیش نیست. نمیشه گفت همه ، همه چیز رو می دونن ، اما یه مطالبی هست که حداقل پنجاه درصد دوستانی که اینجا حضور دارند دیگه اون مطالب رو اشراف دارند و نیازی نیست از لفاظی برای گول زدن اونایی که تاپیک رو می خونن استفاده بشه. 

امیدوارم ب این مساعل هم دقت کنند اقا حامد

هرجا ک دروغشو میگیرم باز با کلمات بازی میکنند ایشون، نمونه بارزش همون جریان کندن فن و به زور جا دادن داخل مینی کیس، طرف بزنه ۴۰۰ تومن فن بشکونه و فاتحه گرافیک ۲تومنی(ب قیمت اون زمان) بخونه ک نخواد ۱۰ ۲۰ تومن بده ب رایزر؟

 

در 33 دقیقه قبل، Khalil3 گفته است :

به نظرم این دو نفر ک فقط خودشون شاهد هستن و مدارک چت کردن و گفتگو رو دارن همزمان با حظور شما مدیر در گفتگو سه نفره باهام صحبت کنن بهتره تا اینجا ک بخان تک تک جوابی  رو بعد  چند ساعت بدن  اونجا راحتر حرفا زده میشه و حالت چت و گفتگو هستش اینجا کامنت...

نتیجه رو اینجا اعلام کنید 

@Hamed

@farzadkrd

 @mohsen.alizadeh

چت رو نمیشه اینجا گذاشت خودتون ک بهتر میدونید ولی ادمین در جریانه

@Hamed

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 24 دقیقه قبل، Negrasombra گفته است :

یه سوال برای من پیش اومده...
چطور آقا علیزاده اول می فرمایند که کارت مودبایوس شده بوده. بعد که معلوم میشه دانش ایشون در مورد کارت گرافیک ها تا اندازه ی زیادی به روز نیست و کارتهای انویدیا مود بایوس نمیشن میان و به راحتی اعلام می فرمایند که تا درایور رو نشناسه نمیشه بایوس کارت رو از طریق جی پی یو زد دید و میزان کورکلاک و مموری کلاک رو دید؟ دروغ تا این حد واضح؟ شمایی که درایور کارت گرافیک رو نتونستید نصب کنید از کجا فهمیده بودید که کارت برای ماین استفاده شده و مود بایوس هم شده ؟ 
من احساس  می کنم دوستان کم لطفی می کنند و فکر می کنند تو این فروم کسی چیزی حالیش نیست. نمیشه گفت همه ، همه چیز رو می دونن ، اما یه مطالبی هست که حداقل پنجاه درصد دوستانی که اینجا حضور دارند دیگه اون مطالب رو اشراف دارند و نیازی نیست از لفاظی برای گول زدن اونایی که تاپیک رو می خونن استفاده بشه. 

برای اینکه صاحب قبلی کارت برای فروش کارت به من زنگ زدن و این موارد رو گفت همچنین اضافه کرد فن کارتو جدا کردن که تو مینی کیس بزور جا بشه 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 ساعت قبل، Negrasombra گفته است :

یه سوال برای من پیش اومده...
چطور آقا علیزاده اول می فرمایند که کارت مودبایوس شده بوده. بعد که معلوم میشه دانش ایشون در مورد کارت گرافیک ها تا اندازه ی زیادی به روز نیست و کارتهای انویدیا مود بایوس نمیشن میان و به راحتی اعلام می فرمایند که تا درایور رو نشناسه نمیشه بایوس کارت رو از طریق جی پی یو زد دید و میزان کورکلاک و مموری کلاک رو دید؟ دروغ تا این حد واضح؟ شمایی که درایور کارت گرافیک رو نتونستید نصب کنید از کجا فهمیده بودید که کارت برای ماین استفاده شده و مود بایوس هم شده ؟ 
من احساس  می کنم دوستان کم لطفی می کنند و فکر می کنند تو این فروم کسی چیزی حالیش نیست. نمیشه گفت همه ، همه چیز رو می دونن ، اما یه مطالبی هست که حداقل پنجاه درصد دوستانی که اینجا حضور دارند دیگه اون مطالب رو اشراف دارند و نیازی نیست از لفاظی برای گول زدن اونایی که تاپیک رو می خونن استفاده بشه. 

درود برادر گرامی

مود بایوس های پاسکال ۱۰۰٪ عملی هست ولی نرم افزار مستقلی مثل polaris bios editor که برای amd هست براش منتشر نشده و باید با Hex editor و این داستانا مود کردش!

کارت های قبل از سری پاسکال هم که کلا مود میشدن??

لینک به دیدگاه
Share on other sites


با سلام 
بنده هم یه کارت ایسوس 980 ti  جهت تعمیر خدمت ایشون دادم ،  البته با روند انجام کار ایشون آشنا بودم و بالطبع موافق شرایط تعمیر کارت بودم . مشکل کارتم این بود که تصویر نمیداد و به محض اینکه سیستم روشن میشد فن ها روی 100 درصد دور میچرخیدند. طبق توافق اگر کارت نیاز به ریبال میداشت هزینش 300 تومن میشد که البته نصف مبلغ قبلش میبایست پرداخت میشد و الباقی پس از پایان کارو اینکه اگر نیاز به ریبال میداشت احیانا احتمال درست شدنش 50-50 هست ، من حتی قبول کردم اگر کارت درست بشه حاضرم مبلغ بیشتری به شخصه پرداخت کنم چون کارتم برام ارزش داشت . پس از عیب یابی آقای علیزاده گفتن که چیپ اصلی سوخته و متاسفانه کاری نمیشه کرد و قرار شد کارت رو عودت بدن به بنده البته هزینه ای هم نخواستند ، در صورتی که اگر ایشون کلاهبردار می بود خیلی راحت میتوانستند الکی بگن که آقا کارتت نیاز به ریبال داره و نصف مبلغ رو بریز بعدش هم میگفتند من کارم رو انجام دادم اما تعمیر نشد و کارت شما سوخته .... و از نظر بنده این یعنی صداقت در کار ایشون و من از کار ایشون در مجموع راضی ام با اینکه کارتم سوخته بود اما واقعیت رو قبول کردم .
امیدوارم مشکل این دوستمون هم با گفتگو و مذاکره حل بشه و شاهد این موارد این چنینی کمتر باشیم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

جناب علیزاده من از پاسخ های شما قانع نشدم . اولا تناقض خیلی زیاد هست تو صحبت های شما . دوما حتی اگر توضیحاتتون هم متناقض نبود ، باز هم مسئولیت با شما بود . شما به عنوان تعمیرکار ، کالایی رو که تحویل میگیرید ، فقط مسئول مشکلی هستید که صاحب کالا اعلام میکنه ، نمیتونید سرخود ایرادات دیگه ای رو تعمیر کنید . چون هر کسی باشه قبول نمیکنه که کالاش اون ایرادات رو داشته . پس مقصر شما میشی .

جناب علیزاده ، بعد از این شما نمیتونی تو بخش خرید و فروش فروم فعالیت کنی و ممنوع المعامله میشی . تاپیک شما هم حذف میشه . کسانی که از شما شاکی هستن ، مختارن که شکایتشون رو دنبال کنن . بعد از این دیگه به فروم و بنده ارتباطی پیدا نمیکنه .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری


×
×
  • اضافه کردن...