رفتن به مطلب

راهنمایی در رابطه با ارسال لپ تاپ به گارانتی امرتات


Software98
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

دوستان یکی از از دوست های من لپ تاپ lenovo y520 داره . بعد از آپدیت کارت گرافیک به ورژن 411 nvidia متاسفانه هی صفحه مرگ میاورده و به هیچ وجه امکان بوت کردن ویندوز ، پاراگون ، اکتیو بوت و نمیداده . بعد از چند با آوردن ارور متوجه میشه که هارد ssd وجود نداره و نیستش . با نرم افزار active boot چک میکنه ولی باز هم نیستش و مشکل بوت کردن نرم افزار ها باز هم وجود داره .


به ناچار تصمیم میگیره بفرسته گارانتی . ( میخواد پست کنه و شهرستان هستش ) .

اگر دوستانی که تجربه ی کار با گارانتی امرتات و دارن لطفا نظرات شون و بیان کنن . که بهتره حضوری بره یا پست کنه؟ + کیفیت کارشون قابل قبول هستش یا نه ؟

ویرایش شده توسط Software98
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود خدمت دوست عزیز

اگر هاردشون چند پارتیشن دارد(پارتیشن بندی شده است) روی یک پارتیشن دیگر ویندوز بنسبید و بعد با استفاده از فایل اکسپلورر ویندوز تازه نصب شده اقدام به آنیستال درایور کارت گرافیک در پارتیشن ویندوز قدیمی بکنید بعد راحت سیستم رو با اون ویندوز بوت کنید . نیاز به فرستادن به گارانتی هم نیست . البته آپدیت درایور موجب صفحه بلو اسکرین نمیشود و احتمالا در هنگام نصبش یه خرابکاری دیگر نموده اند و ssd رو به فنا دادند . درصورت امکان ssd رو روی سیستم جداگانه تست کنید

 

ویرایش شده توسط Amir.s.b
لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...