رفتن به مطلب

فروش مادربورد حرفه ای Rampage_II_Extreme


amin amin
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

http://www.asus.com/Motherboards/Int...ge_II_Extreme

فروش مادربورد حرفه ای تا تاریخ 15/9/2013 اتمام گارانتی ویستا

به بالاترین پیشنهاد فروخته میشود در صورت نهایی شدن تصمیم خرید با شماره 09351389276 نجفی زداه تماس بگرید

j4d26ur4mf2wtd51vqx.jpg

sja419whg0nqsyzdbqi.jpg

jqopy5owuf2f8fcs28y.jpg

ویرایش شده توسط amin amin
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

تمام متعلقات مین کامله؟

150 حضوری اگه تهرانی هستم..

ممنون

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام خدمت تمامی دوستان عزیز...

cpu این اقا توسط بهزاد تک عزیز خریداری شد و بنده هم مادربرد رو ازشون خریداری کردم..

با صحبت هایی که با بهزاد انجام دادم قرار شد با یه مقداری بالاتر cpu رو هم بنده از بهزاد بردارم..

بنده این cpu+main رو خریداری کردم و ایشون تضمین کردند که قطعات سالم هستند...

بنده هم بعد از اسمبل دیدم سیستم اصلا بوت نمیشه...شک کردم که نکنه سیستم اتصال کوتاه با کیس داره به همین منظور روی میز هم اسمبل کردم اما بازم همون داستان بود

کلی با سیستم کلنجار رفتیم ولی در نهایت باز هم سیستم بوت نشد....بهزاد جان در جریان هستند و بیش از 3-4 ساعت با ایشون برای عیب یابی بصورت تلفنی صحبت کردم..

این شد که با این اقا تماس گرفتم و گفتم مادربرد مشکل داره و سیستم بوت نمیشه و ایشون گفتن ماردبرد رو ببرم گارانتی و اگه مشکلی بود با ایشون هماهنگ کنم ...

2 روز پیش برد رو به گارانتی تحویل دادم و در نهایت تعجب به من گفتن یکی از پایه های سوکت cpu شکسته و باید سوکت تعویض بشه و گفتن اسیب فیزیکی جزء گارانتی نیست و خودتون باید هزینش رو تقبل کنید...

بنده هم گارانتی (اقای بصیری) گفتم خبرش رو بهتون میدم...

از همین روز به بعد این اقا یا گوشیش رو خاموش میکنه یا جواب نمیده...اس ام اس هم میدم باز به روی خودش نمیاره

گارانتی هم سوکت رو تعویض کرد و 47 تومن از بنده هزینه گرفتن.....بماند که من کلی الافی و اعصاب خوردی کشیدم و کرایه راه بایت این برد پرداخت کردم

اما واقعا از دست ایشون ناراحت هستم که تو معامله دروغ گفتن و بعدش هم اینجوری پیچ خوردن و ازشون خبری نیست

50 تومن نه کسی رو پولدار میکنه نه کسی رو فقیر...

اما این دسته ادم ها هستن که باعث میشن من نوعی به همه شک کنم...

این اقا دی باگر برد رو هم به من تحویل ندادن و گفتن یادشون رفته و با پست برام میفرستن...

من که از این اقا راضی نیستم و مطمئن هستم جواب این کارشون رو به نحوی پرداخت میکنن...

خواستم دیگر دوستان هم در جریان باشند...

اگه ممکنه مدریت عزیز هم این قضیه رو پیگیری کنند..

ببخشید سرتون رو درد اوردم اما دلم خیلی از دست این اقا پر بود...

زنده باشید...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام خدمت تمامی دوستان عزیز...

cpu این اقا توسط بهزاد تک عزیز خریداری شد و بنده هم مادربرد رو ازشون خریداری کردم..

با صحبت هایی که با بهزاد انجام دادم قرار شد با یه مقداری بالاتر cpu رو هم بنده از بهزاد بردارم..

بنده این cpu+main رو خریداری کردم و ایشون تضمین کردند که قطعات سالم هستند...

بنده هم بعد از اسمبل دیدم سیستم اصلا بوت نمیشه...شک کردم که نکنه سیستم اتصال کوتاه با کیس داره به همین منظور روی میز هم اسمبل کردم اما بازم همون داستان بود

کلی با سیستم کلنجار رفتیم ولی در نهایت باز هم سیستم بوت نشد....بهزاد جان در جریان هستند و بیش از 3-4 ساعت با ایشون برای عیب یابی بصورت تلفنی صحبت کردم..

این شد که با این اقا تماس گرفتم و گفتم مادربرد مشکل داره و سیستم بوت نمیشه و ایشون گفتن ماردبرد رو ببرم گارانتی و اگه مشکلی بود با ایشون هماهنگ کنم ...

2 روز پیش برد رو به گارانتی تحویل دادم و در نهایت تعجب به من گفتن یکی از پایه های سوکت cpu شکسته و باید سوکت تعویض بشه و گفتن اسیب فیزیکی جزء گارانتی نیست و خودتون باید هزینش رو تقبل کنید...

بنده هم گارانتی (اقای بصیری) گفتم خبرش رو بهتون میدم...

از همین روز به بعد این اقا یا گوشیش رو خاموش میکنه یا جواب نمیده...اس ام اس هم میدم باز به روی خودش نمیاره

گارانتی هم سوکت رو تعویض کرد و 47 تومن از بنده هزینه گرفتن.....بماند که من کلی الافی و اعصاب خوردی کشیدم و کرایه راه بایت این برد پرداخت کردم

اما واقعا از دست ایشون ناراحت هستم که تو معامله دروغ گفتن و بعدش هم اینجوری پیچ خوردن و ازشون خبری نیست

50 تومن نه کسی رو پولدار میکنه نه کسی رو فقیر...

اما این دسته ادم ها هستن که باعث میشن من نوعی به همه شک کنم...

این اقا دی باگر برد رو هم به من تحویل ندادن و گفتن یادشون رفته و با پست برام میفرستن...

من که از این اقا راضی نیستم و مطمئن هستم جواب این کارشون رو به نحوی پرداخت میکنن...

خواستم دیگر دوستان هم در جریان باشند...

اگه ممکنه مدریت عزیز هم این قضیه رو پیگیری کنند..

ببخشید سرتون رو درد اوردم اما دلم خیلی از دست این اقا پر بود...

زنده باشید...

سلام آقاپیام.

ایشالا این دوستمون بیاد و مشکلو حل کنه اما این دوستمون به من هم بد قولی کردن و طرز فروش کالاشون هم اصلا معقول و منطقی نبوده.

در هر صورت اگه دخالت کردم عذر میخوام . حالا شاید این دوستمون مشکلی براش پیش اومده و سریعا مشکل شما رو حل میکنن.

باتشکر از دوستان.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

پیام واقعا متاسفم برات این مشکل پیش اومده ، متاسفانه بعضی ها به خاطر مبلغ بی ارزش خودشون رو مدیون دیگران میکنن و فکر اون دنیاشون نیستند .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

این کاربر اگر تا دو روز دیگه جواب دوستان رو ندن اینجا ممنوع المعامله میشن .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

این کاربر اگر تا دو روز دیگه جواب دوستان رو ندن اینجا ممنوع المعامله میشن .

خیلی ممنون اقای حسینی...

من پیگیری میکنم....شمارشون هم تو پست اول هست...اما متاسفانه یا خاموشه یا جواب نمیدن...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ببخشید که اینجا پست دادم.

پیام عزیز من کاملا درکت میکنم .

درست همین اتفاق چند ماه پیش برای من هم اتفاق افتاد اما مسئله من پیچیده تر بود و فروشندش هم خیلی ............بود.و با کمال پررویی یک تایپک کلاه برداری زد وگفت من کلاه بردار هستم ودروغ میگم وکارت هیچ مشکلی نداره.

ولی خوب خدای شکر کارت من گارانتی ارسال کردم و وقتم هم خیلی گرفته شد هزینه های زیادی هم کردم اما کارت با یک کارت جدید تعویض شد

ولی از نظر روحی خیلی صدمه خوردم.

فشاری که بر روی شما وارد شده من چشیدم.

و شما را کاملا درک میکنم.

انشالله هر چه زودتر تکلیف شما روشن بشه.

ویرایش شده توسط هادی
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

پس بایدیادمون باشه که حداقل جنس گارانتی دار خرید کنیم که اگه مشکلی هم داشت باز ببریم گارانتی

اگر گارانتی نداشته باشه که دیگه کلاً ضررهست

ویرایش شده توسط momo000000
لینک به دیدگاه
Share on other sites

تنها راهش اینه که اطمینان بیخودی نکنید دوستان گلم . باور کنید فقط تنها راهه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

من باحرف آقای حسینی موافق هستم و اینکه مخصوصا با کاربرهای تازه وارد معامله نکنید تا اینجور مسائل رو نداشته باشید.

موفق باشید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

پس بایدیادمون باشه که حداقل جنس گارانتی دار خرید کنیم که اگه مشکلی هم داشت باز ببریم گارانتی

اگر گارانتی نداشته باشه که دیگه کلاً ضررهست

دوست عزیز این مادربرد هم 2 سال از گارانتی ویستاش باقی مونده...اما مشکلی که برد داشت رو تقبل نکردن و هزینش رو خودم دادم...به علاوه 3 روز اعصاب خوردی و بی سیستمی...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام خدمت جناب آقای حسینی عزیز و تمامی دوستان گرامی

چون برای یکی از دوستانم همچین مشکلی پیش اومده بود گفتم این مطالب رو بگم

متاسفانه با این اوضاع

جو به سمتی پیش میره که باعث میشه آدم به این نتیجه برسه که هر جنس دست دومی اشکال داره مگر اینکه خلافش ثابت بشه!!!

پدرم میگه که آدم باید همیشه پول رو خوار کنه نه خودش و شخصیتشو و برای سن نار سه شاهی دست به هر کاری نزنه

در هات اور یه همچین مشکلی پیش اومده که دم فروشنده گرم که مسئولیتشو بر عهده گرفتند http://forums.hotove...?t=11041&page=2 که البته این جور کاربرای هم وجود دارن

در معاملات اینترنتی اصل بر اعتماد متقابله

و عده ای دارن این اعتماد رو از بین میبرن

به امید روزی که جوانمردی و شرافت در معاملات حاکم بشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

تنها راهش اینه که اطمینان بیخودی نکنید دوستان گلم . باور کنید فقط تنها راهه

دوستان گلم و آقای حسینی منو ببخشن که به عنوان یه کوچکتر نظر میدم.

به نظر من به خاطر این که دیگه این مشکلات پیش نیاد دوستانی که کمتر از 1ساله عضو سایت هستن (مثل خود من) یا خیلی تو سایت فعالیت ندارن و مورد تایید آقای حسینی و دوستان نیستن برای فروش کالاشون حتما بعد از اتمام قیمت کالا و مشخص شدن خریدار اول قطعه رو برای آقای حسینی بفرستن و پس از تایید سلامت قطعه یا به صورت حضوری تحویل داده بشه یا آقای حسینی زحمت پستشو بکشه البته فروشنده محترم هزینشو باید تقبل کنه. 10 هزار تومان هزینه بیشتر ارزششو داره تا اینقدر اعصاب آدم خورد نشه.

درسته زحمت آقای حسینی یه خورده بیشتر میشه اما در عوض همه دوستان باخیال راحت قطعه موردنظرشونو میخرن و همیشه آقای حسینی رو 2عامیکنن. @};- @};- :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان گلم و آقای حسینی منو ببخشن که به عنوان یه کوچکتر نظر میدم.

به نظر من به خاطر این که دیگه این مشکلات پیش نیاد دوستانی که کمتر از 1ساله عضو سایت هستن (مثل خود من) یا خیلی تو سایت فعالیت ندارن و مورد تایید آقای حسینی و دوستان نیستن برای فروش کالاشون حتما بعد از اتمام قیمت کالا و مشخص شدن خریدار اول قطعه رو برای آقای حسینی بفرستن و پس از تایید سلامت قطعه یا به صورت حضوری تحویل داده بشه یا آقای حسینی زحمت پستشو بکشه البته فروشنده محترم هزینشو باید تقبل کنه. 10 هزار تومان هزینه بیشتر ارزششو داره تا اینقدر اعصاب آدم خورد نشه.

درسته زحمت آقای حسینی یه خورده بیشتر میشه اما در عوض همه دوستان باخیال راحت قطعه موردنظرشونو میخرن و همیشه آقای حسینی رو 2عامیکنن. @};- @};- :D

با سلام

این راه خیلی بهتر از سر و کله زدن با فروشنده س و احیانا گارانتی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان گلم و آقای حسینی منو ببخشن که به عنوان یه کوچکتر نظر میدم.

به نظر من به خاطر این که دیگه این مشکلات پیش نیاد دوستانی که کمتر از 1ساله عضو سایت هستن (مثل خود من) یا خیلی تو سایت فعالیت ندارن و مورد تایید آقای حسینی و دوستان نیستن برای فروش کالاشون حتما بعد از اتمام قیمت کالا و مشخص شدن خریدار اول قطعه رو برای آقای حسینی بفرستن و پس از تایید سلامت قطعه یا به صورت حضوری تحویل داده بشه یا آقای حسینی زحمت پستشو بکشه البته فروشنده محترم هزینشو باید تقبل کنه. 10 هزار تومان هزینه بیشتر ارزششو داره تا اینقدر اعصاب آدم خورد نشه.

درسته زحمت آقای حسینی یه خورده بیشتر میشه اما در عوض همه دوستان باخیال راحت قطعه موردنظرشونو میخرن و همیشه آقای حسینی رو 2عامیکنن. @};- @};- :D

بله حراجی لیون راه کار مناسبی هست . متاسفانه دوستان برای مبلغ خیلی کم که به آقای حسینی ندن خودشون رو درگیر این مشکلات میکنن . این مادربورد و سی پی یو فکر کنم حدود 400 معامله میشه که اگه 1.5% رو محاسبه کنیم میشه 6 تومن . پیام جان اگه 6 تومن اضافه تر داده بودند الان 50 تومن ضرر نمیکردند .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان گلم و آقای حسینی منو ببخشن که به عنوان یه کوچکتر نظر میدم.

به نظر من به خاطر این که دیگه این مشکلات پیش نیاد دوستانی که کمتر از 1ساله عضو سایت هستن (مثل خود من) یا خیلی تو سایت فعالیت ندارن و مورد تایید آقای حسینی و دوستان نیستن برای فروش کالاشون حتما بعد از اتمام قیمت کالا و مشخص شدن خریدار اول قطعه رو برای آقای حسینی بفرستن و پس از تایید سلامت قطعه یا به صورت حضوری تحویل داده بشه یا آقای حسینی زحمت پستشو بکشه البته فروشنده محترم هزینشو باید تقبل کنه. 10 هزار تومان هزینه بیشتر ارزششو داره تا اینقدر اعصاب آدم خورد نشه.

درسته زحمت آقای حسینی یه خورده بیشتر میشه اما در عوض همه دوستان باخیال راحت قطعه موردنظرشونو میخرن و همیشه آقای حسینی رو 2عامیکنن. @};- @};- :D

من هم با این نظر موافقم.اینجوری آدم با خیال راحت تر خرید میکنه و برای بالا بردن کارایی فروم هم خوبه .

باسپاس

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...