رفتن به مطلب

اطلاع رسانی درباره گارانتی پانا


rostamiani
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

در 4 ساعت قبل، KINGPIN گفته است :

بنظرم باید ریبال شه !:35_thinking: همچنین ادیت بایوس و فن ها هم باید تعویض شن :4_joy:

عزیز گارانتی تو ایران همینه فقط باید شانس داشته باشی قطعه اکترونیکی معیوب بهت نیوفته حتی گارانتی هم میبری بعد از تعمیر بجای اینکه مشکل حل شه ده تا دیگه هم بهش اضافه میشه

????

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 5 ساعت قبل، Battlefield3 گفته است :

سلام دوستان

من حدود یک ماه پیش یک موس لاجیتک G403 از فروشگاه لیون در پاساژ ولیعصر خریدم. منتها اشتباه من این بود که به گارانتی توجهی نکردم و فکر کردم چون کالا کاملا نو و پلمپ هست پس نیازی به گارانتی پیدا نمیکنه.

گارانتی اون هم اسمش پانا بود که توی همون پاساژ ولیعصر هست. مدت گارانتی روی بسته هم نزدیک زمان خرید نبود و تا 10 ماه دیگه.

موس رو باز کردم و دیدم همه قسمت ها و کلیک ها کاملا سالم هست بجز اسکرول. توی همون 10 دقیقه اول متوجه شدم که اسکرول موس کمی شل هست و همین یک مقدار کم باعث ایجاد صدا و لرزشی میشه که به وضوح زیر دست حس میشه .

 

از طریق خود لیون اقدام نکردین؟
شبیه این مساله برای من با کیبورد  A4Tech پیش اومد که کیبورد تاب داشت و خود لیون تعویضش کرد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من موس دابل کلیکی ریزر دث اددر براشون فرستادم با نمونه آکبند تعویض کردن برام ولی گفتن دیگه جدیده رو گارانتی نمیکنیم . شرکت گارانتی کننده پانا هم بود. راضی هم شدم چون چیزی به اتمام گارانتیش نمانده بود.

اونم 9 ماه برام کار کرد دوباره دابل کلیکی شد! گزاشتمش کنار. فکر میکردم لاجیتک بهتر باشه! 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من 3 سال پیش یه  ریزر دث اددر داشتم کلیک راست نرم شده بود دیگه حالت کیلیکی نداشت بردم تعویض کردن بعد از یک هفته رفتارشون هم خوب بود

لینک به دیدگاه
Share on other sites

گارانتی فقط تسکو ?

3عدد موس که سر جمع قبل گرونی ها شد 80 تومن   هر 3 تاش بعد از 2 ماه کارکرد خراب شد بردم نمایندگیشون  3 تا دیگه + یک اسپیکر پرتابل دادن بهم پشمام ریخت?

از اون عجیب تر این بود که من موس هارو دونه ای 26 تومن خریده بودم  و قیمت اون موقعش  شده بود 42 تومن !

و نکته عجیب تر اینکه این دفعه توی باکس موس ها موس پد هم بود :|

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

متاسفانه هر روز و هر روز بیشتر و بیشتر داریم از این گارانتی ها میبینیم که چطوری سر مردم رو شیره میمالن و از سر بازشون میکنن

متاسفانه با این وضعیف گارانتی ها کم کم برای مردم چیزی به اسم گارانتی فقط در حد اسم هست نه خدماتشون 

البته من چند سال پیش یک هارد سیگیت داشتم که یکهو از کار افتاد و وقتی فرستادیم گارانتی نزدیک دوماه دستشون بود(ارسال به تهران بود) ولی خوب خداروشکر درست شده فرستادند 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 ساعت قبل، saeed0c گفته است :

دابل کلیکی

این چه طوری میشه یه توضیح بده ممنون

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، hosin گفته است :

گارانتی فقط تسکو 1f60e.png

3عدد موس که سر جمع قبل گرونی ها شد 80 تومن   هر 3 تاش بعد از 2 ماه کارکرد خراب شد بردم نمایندگیشون  3 تا دیگه + یک اسپیکر پرتابل دادن بهم پشمام ریخت1f602.png

از اون عجیب تر این بود که من موس هارو دونه ای 26 تومن خریده بودم  و قیمت اون موقعش  شده بود 42 تومن !

و نکته عجیب تر اینکه این دفعه توی باکس موس ها موس پد هم بود :|

مثل اینکه خیلی بهت خوش گذشته ? بیا از این به بعد وسایل ما رو هم تو ببر گارانتی هرچی روش دادند برای خودت ?

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 1 ماه بعد...

سلام دوستان 

امروز برای دومین بار کارم به گارانتی پانا افتاد که واردات محصولات برند های فوق العاده محبوبی مثل لاجیتک، رپو و ریزر رو به عهده داره. 

 

قضیه اول مربوط به زمستون سال 96 هست که یه کیبورد گیمینگ رپو رو از دیجیکالا در تابستان 96 خریدم ولی خرید تمام قطعات سیستم تا زمستون طول کشید و من در این مدت کیبورد رو نتونستم تست کنم. 

روزی که سیستمم  رو خریدم وقتی آوردم خونه و همه چی تموم شد گفتم ای ول دیدم وااای کیبورد خراب هست و کلی از دکمه هاش بگیر نگیر داره و 250 تومن پولم هدر رفت(در حالی بود که هیچ پولی برای خرید کیبورد تو نداشتم) و با توجه به خاطرات دوستان از گارانتی های ایران کاملا نا امید از گارانتی بودم ولی وقتی رفتم گارانتی کیبورد رو ازم گرفت وصل کرد بخ سیستمش دو تا کلیک کرد و در کمتر ده ثانیه کیبورد رو گذاشت پشت میزش و ازم پرسید کیبورد رو چند خریدی گفتم 250 بعد گفت این فرم رو  پر کن و فردا 250 تومن رو تمام و کمال برام واریز کردن که واقعا ازشون ممنونم که بدون هیچ بهانه ای کارم رو راه انداختن. 

 

خاطره دوم که مربوط به همین امروز میشه درباره دنده شبیه سازی لاجیتک هست مربوط به فرمون g29 هست که بنده اواخر تابستون 97 به صورت دست دوم خریدمش و فروشنده گفت دنده مشکل داره و وقتی میزاری دنده 1 دنده 3 شناسایی میکنه ولی من توجهی نکردم ولی وقتی آوردم خونه دیدم مشکل جدی هست و با تجربه خوبی که از گارانتی داشتم بردمش گارانتی گفتن دیگه این کالا تولید نمیشه و قابل تعویض نیست گفتن دستگاهش رو بزار اینجا و برو و منم دنده رو دادم بهشون و بعد از حدود یک هفته زنگ زدن بیا و من رفتم ازشون دنده رو تحویل گرفتن و کاملا سالم بود و به بهترین شکل تعمیر شده بود و در تمام این مراحل کارکنان هم بهترین برخورد رو با بنده داشتن که ازشون متشکرم و خواستم بگم هستن کسایی که خوب باشن. 

 

خلاصه گارانتی پانا فوق العاده هست. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

منم یه موس ریزر داشتم  کیلیک راستش نرم شده بود و دیگه حالت کیلیکی نداشت بردم بعد یک هفته عوض کردن تجربه خوبی بود

لینک به دیدگاه
Share on other sites

شرکت خوبیه گارانتیش واسه منم جواب داد یه ایرفون razer adaro  داشتم قطعی کانال صدای راست توشون شایع بود زنگ زدم گفتن بفرست تست کردن گفتن باید تعویض بشه و نداریم طولش دادن یه 3 هفته ولی یه اکبند برام فرستادم اون موقع دلار 3800 بود امیدوارم گرونی دلار رو کیفیت کارشون تاثیری نذاشته باشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

خوشحالم که خوشحالی و مشکلت حل شده

منم تجربه خوبی از شرکتای گارانتی دارم و ازشون متشکرم

ولی در کل وظیفه همه شرکتای گارانتی همین هست بیمنت و اونا وظایفشونو انجام نمیدن فقط

لینک به دیدگاه
Share on other sites

البته این نکته رو بگم که گارانتی پانا به نسبت خیلی گارانتی های دیگه مدب زمانش خیلی کم و ازون جایی که محصولات تاپ وارد میکنه سود خیلی زیادی روش میکشه که باید هم انتظار خدمات خوبی رو داشت 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اول فکر کردن موضوع اول کلاه گذاشتن سرتون و کیبورد رو که سال پیش 250 خریدید رو که الان احتمالا بیشتر از 1 میلیون قیمت هست رو به همون قیمت قدیمی دریافت کردید....

بعد متوجه شدم داستان برای همون سال هست?

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، G@m3R گفته است :

اول فکر کردن موضوع اول کلاه گذاشتن سرتون و کیبورد رو که سال پیش 250 خریدید رو که الان احتمالا بیشتر از 1 میلیون قیمت هست رو به همون قیمت قدیمی دریافت کردید....

بعد متوجه شدم داستان برای همون سال هست1f604.png

اتفاقا مطالب گذشته رو داشتم میخوندم یکی از دوستان عنوان کرده بود که قطعه ای رو به قیمت 180 خریده بود و وقتی رفت گارانتی گارانتی بهش گفت قیمت رفته بالا و بهش 220 تومن داد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، mitternacht گفته است :

البته این نکته رو بگم که گارانتی پانا به نسبت خیلی گارانتی های دیگه مدب زمانش خیلی کم و ازون جایی که محصولات تاپ وارد میکنه سود خیلی زیادی روش میکشه که باید هم انتظار خدمات خوبی رو داشت 

مدتش همچین کم نیستا 24 ماه خوبه دیگه

ولی خوب اون قضیه محصولات<< های اند>> وجود داره ولی در هر صورت کیفیت خدمات که اهمیت داره خیلی بالا هست

ویرایش شده توسط alirezatha
لینک به دیدگاه
Share on other sites

خوب یه شرکت گارانتی داره وظیفش رو انجام میده، این کار عجیبی نباید باشه! ? اونایی که انجام نمیدن رو باید مو اخذه کرد که چرا؟!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان ببخشید  یه سوال در مورد گارانتی

گارانتی مادربورد ایسوس چیست ؟

 

یه مادربورد B75 MLX دارم که خیلی از پایه های سی پی یو کج شده .

مادربورد اصلا روشن نمیشه !

ویرایش شده توسط aVaOMi
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 8 ساعت قبل، alirezatha گفته است :

 

ایرانی جماعت همیشه انگار دوست داره ناراضی باشه  اون موقع که دلار سه تومن بود بود هم همه غر میزدن میگفتن دلار هزار تومن

نه بابا چرا ناراضی هممون خوشحالیم و خندان و واقعا دست تک تک چرخانندگان مملکت رو از پایین تا بالا محکم میفشارم و  خواهشمندم که بیشتر از این مارو تحت ازمون الهی قرار بدن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اصلا ما ایرانی ها عاشق اینیم از موضوع اصلی دور بشیم و وارد بحث های متفرقه و حاشیه ای بشیم...

میگید نه بسم الله شروع کنید ، فردا یه سر به این تاپیک بزنید می بینید 20 پیج روی همین موضوع های حاشیه ای پر شده و دهه ها نفر کشته و زخمی شده و آخرشم به جاهای باریک کشیده شده و در نهایت قفل.

منم تا از موضوع خارج نشدم بگم که دمشون گرم که کار این دوستان رو راه انداختند چون اگه این کار رو مثل بقیه درست انجام ندن میخواید چیکارشون کنید... نهایت باید مدتها بدویید تا به حقتون برسید...

ولی سعی  کنید که خوبی این گارانتی زیاد به گوش خودشون نرسه چون دیده شده هر کجا از یک خدمات ایرانی تعریف شده نتیجه عکس داده و من بعد خراب شده؟!!

موفق باشد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خیلی خوبه تجربه خوبتون رو عنوان کردید. اگه شرکتی خوبه باید تبلیغ بشه. همین تبلیغ انگیزه میشه دیگران هم خوب بشن. این گارانتی هم یادم می مونه خواستم محصولی رو بخرم که این شرکت گارانتی کرده با خیال آسوده تر می خرم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 7 ساعت قبل، saeed110 گفته است :

خیلی خوبه تجربه خوبتون رو عنوان کردید. اگه شرکتی خوبه باید تبلیغ بشه. همین تبلیغ انگیزه میشه دیگران هم خوب بشن. این گارانتی هم یادم می مونه خواستم محصولی رو بخرم که این شرکت گارانتی کرده با خیال آسوده تر می خرم.

اتفاقا مهم ترین دلیلی که این پست رو گذاشتم همین بود

وقتی یه شرکت داره بر خلاف اکثر رقباش کارش به بهترین شکل ممکن انجام میده قطعا باید از طرف ماهم هر چه بیشتر حمایت بشه و به صورت دو طرفه سود کنیم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام منم چند بار کارم افتاده گارانتی پانا یا تعویض کردن یا پولمو برگشت زدن ..کلا خیلی کارشون درسته

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 سال بعد...

سلام دوستان من یه موس ریز وایپر خریدم که این موس کلیک چپش یه حالتی شده و مشکل از ساختشه که تویه یوتیوبم خیلیا این مشکلو داشتن و دادن گارانتی ریزر براشون عوض کرده میخواستم ببینم کسی جدیدا از گارانتی پانا تجربه ای داشته که ببینم اگه ببرم برام موس رو عوض میکنن یا نه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...