رفتن به مطلب

اطلاع رسانی درباره گارانتی پانا


rostamiani
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام

من وبکم LifeCam HD 5000 یا LifeCam Cinema رو می خواستم ولی کسی که برای خرید اومده بود می گفت این مدل ها رو نداشتید !

ظاهرا سایت panacom.ir هم باز نمیشه !

آیا نمایندگی با مشکل مواجه شده یا مساله دیگه ای هست ؟

متشکرم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

دوست گلم هیچ مشکلی پیش نیومده و هر دوی این کالاها موجوده و کسی از من نپرسید که بهش بگم نیستش عزیز :

LifeCam Cinema = 89000

LifeCam HD 5000 = 64000

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

دوست گلم هیچ مشکلی پیش نیومده و هر دوی این کالاها موجوده و کسی از من نپرسید که بهش بگم نیستش عزیز :

LifeCam Cinema = 89000

LifeCam HD 5000 = 64000

خیلی خیلی متشکرم

عجیبه ... کاش خودم پیگیری می کردم. دوهفته ای میشه که آدرس سایت شما رو بهشون دادم برا خرید و هنوز نخریدن !

الآن بهشون اطلاع میدم. ... در ضمن ... ظاهرا قیمت ها خیلی کم تر شده ولی هنوز قیمت های سایت بالاست :-?

لینک به دیدگاه
Share on other sites

قرا شد خودم بخرم ;)

ولی قیمت LifeCam Cinema توی سایت 105000 تومان هست !

راستی ... توی یکی دو هفته گذشده این مدل موجود بوده ؟ چون به من گفتند به دلیل موجود نبودن نتونستند ازتون بخرند ... البته این چیزی هست که ایشون گفتند :-?

متشکرم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

قرا شد خودم بخرم :D

ولی قیمت LifeCam Cinema توی سایت 105000 تومان هست !

راستی ... توی یکی دو هفته گذشده این مدل موجود بوده ؟ چون به من گفتند به دلیل موجود نبودن نتونستند ازتون بخرند ... البته این چیزی هست که ایشون گفتند :-?

متشکرم

دوست گلم قیمتهایی که در پست قبل بهتون دادم سندیت داره و درسته . در مورد موجودی کالا در اینده هیچی نمیدونم عزیز و ببخشید ;)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست گلم قیمتهایی که در پست قبل بهتون دادم سندیت داره و درسته . در مورد موجودی کالا در اینده هیچی نمیدونم عزیز و ببخشید :-?

خیلی ببخشید

فکر کنم منظورم رو درست متوجه نشدید :

1.مسلما قیمت های شما درسته ولی توی سایت شما قیمت 105000 تومان هست .لطفا قیمت رو اصلاح کنید تا بتونم بخرمش :D

2.من در مورد موجودی دو هفته قبل سوال کردم نه دو هفته بعد !

3.حالا که قضیه روشن شد فکر می کنم عنوان رو خیلی بد انتخاب کردم. لطفا عنوان تاپیک رو به "خریدن وبکم" یا چیزی شبیه به این تغییر بدید تا شایعه درست نشه =D> ... شرمندم

از پاسخگویی سریعتون خیلی خیلی متشکرم ;)

ویرایش شده توسط rostamiani
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 6 ماه بعد...

سایت شرکت پانا خیلی داغون شده !

توی بخش محصولات مایکروسافت نوشته محصولی یافت نشد !

دیگه وارد نمی کنند یا فقط مشکل سایته ؟

متشکرم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 3 سال بعد...

سلام دوستان یک سوال داشتم حقیقتش من با شرکت های گارانتی زیاد سر و کار نداشتم از این رو سوالم مقداری ناشیانه هست و پوزش میطلبم

یک موس گیمینگ دارم که شرکت گارانتی کننده اون پانا هست و گارانتیش همین اخیرا تموم شده ، حالا موس دچار نقص شده و pc  موس رو شناسایی نمیکنه 

حالا میخوام بدونم شرکت گارانتی کننده ، موسی که گارانتیش تموم شده رو  تحویل میگیره   و وظیفه ای در قبال تعمیرش داره ؟ ( هزینه تعمیر هم خودم میدم ) 

کلا روالش چی هست قطعاتی که گارانتی شون تموم شده و دچار نقص فنی میشن.

تشکر

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 3 ماه بعد...

سلام.

دوستان من یه کیبورد g510 لاجیتک دارم که یه سری دکمه هاش مثل s یا ctrl خیلی گیر میکنه تا بره پایین...موندم چی کارش کنم...

کلی از گارانتیش که پانا هست مونده...ولی نمیدونم نمایندگیش کجاست که ببرم تعمیر...

من اصفهان هستم اصفهان نمایندگی داره؟قبول میکنن این مشکل رو؟اصلا گارانتیش وجود خارجی داره؟سایتش که میگه 1 نفر بیکار بوده یه سایت ساخته...

 

ممنون.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام!!اتفاقا من هم یه موس با همین گارانتی دارم.نمیدونم معتبره یا نه ولی آدرس سایت و شماره تماسی که رو کارت گارانتی هستو مینویسم شاید کمک کنه

http://panacom.ir/index.php/خدمات/مرکز-گارانتی.html

021-88908091

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 1 سال بعد...

سلام دوستان 

بنده یه هفته پیش کنترلر ایکس باکس One فرستادم   گارانتی پانا (پیشتازان فن‌آور پانا) مشکلش قطع وصلی مکرر بود از چابهار به تهران بعد 3 روز رسید از روزی که رسید اینا خواب و خوراک گرفتن از بنده روزی چند بار تماس میگرفتن دسته شما رسید تحویل اینجا شد اون بخش قطعات نداشت فردستادیم  اونجا  خلاصه سر شما درد نیارم بعد از 4 روز گفتن دسته قطعاتش نیست که تعمیر بشه و اینکه فعلا این مدل وارد نمیشه که برا شما جایگزین کنیم اگه مایل باشین دسته برا شما با دسته وایرلس دار ایکس باکس 360 به همراه دانگل وایرلس جایگرزین میکنیم یا اینکه پول شمارو بر میگردونیم که بنده گفتم پولم برگشت بشه این قضیه آخری مال پریروز بود امروز صبح اومدم سر کار خواستم یه شارژ هزار تومنی همرا ه اول بگیرم که زنگ بزنم به گارانتی که اینا پول زدن یا ن دیدم کارت رفاه بنده موجودیش 3000 هزار ریاله شارژ نداد بانک صادرات زدم رک و پوست کنده گفتش موجودیت کافی نیست فقط یه کارت مونده بود کارت بانک ملی که مال یارانه است کلاه تو اون پولی ندارم این شماره کارتو داده بودم گارانتی اولش گیر  کردم تو یک دو راهی اخلاقی اولش موجودی بگیرم یا اینکه مستقیم یه شارژ 5 تومنی بکشم که بعد چند لحظه مکث زدم کارت شارژ 5 تومنی در کمال تعجب اومد بیرون سریع یه موجودی گرفتم راستشو بخوایین انتظارم از مبلغ که برام برگشت بدن (با توجه به خوندن تاپیکهای دوستان در رابطه با گارانتی ) 50تا70 درصد کالا مبلغی بین  85 تا 120 تومن بود در کمال تعجب بنده خداها 230 تومن برام فرستاده بودن باهاشون تماس گرفتم که من دسته رو 180 تومن با هزینه  پست و اینا 186 برام تموم شده که ایشون حرفی زدن که واقعا یه فروشنده امروزی (اول خودمو میگم ) نمیزنه فرمودن که قیمت روز دسته الان اینه اون موقع که شما خریدین 180 بوده الان 220 تومنه خیلی هم از بنده عذر خواهی کردن بابت اینکه نتونستن دسته رو برام جایگزین کنن ...

خدایی کیف کردم از خدماتشون ن اینکه من عاقبت به خیر شدم ن اصلا منظورم این نیست بر خوردی طرف باهام داشت اینکه بهم زنگ میزد و گزارش میداد اینا برام خیلی مهمه برام ارزش قائل شدن به عنوان کسی بهم خدمات میدن  این برام  واقعا تجربه خوبی بود خیلی پسر گلی بود تلفن چی شرکت صداش یه کمی شبیه صدای محسن توحی یا توهی بود خلاصه تو تجربه اولین برخوردم یه حالی بهم دادن که انتظاراتم از گارانتی ها خیلی رفته بالا امیدوارم ی همه گارانتی ها مثل  گارانتی پانا (پیشتازان فن‌آور پانا) برای مشتری هاشون ارزش قائل بشن چون رونق و ماندگاری یک کسب کار رضایت مشتریه  اگر هم معامله نشد ولی مشتری با رضایت بره بیرون این خیلی مهمه  شرمنده سر دوستان درد آوردم  پیشاپیش از غلط های املایی و نگارشی متن عذر میخوام بار آخری که متنی به این بزگی نوشتم سال دوم راهنمایی درس املا بود دبیرم اگه اشتباه نکنم آقای راهپیما بودن.

دوستان کسی تجربه از گارانتی پانا داره همینجا بنویسه و اینکه چقد خوب میشد اگه این تاپیک به عنوان مرجعه ای برا تجربه های خوب و  شیرین از گارانتی ها بشه  نباید همیشه بدی هاشونو بگیم  از خوبی ها بگیم انگیزه بشه برا اونا برای ما که فروشنده ایم مشتری مداری خیلی مهمه البته اگه دوستان قابل بدونن و اینکه تاپیک مشابه وجو نداشته باشه

تاریخ شروع گارانتی کنترلر بنده  29/4/95

تاریخ اتمام 29/4/96  فقط 18 روز از گانتی مونده 

ویرایش شده توسط raajer
لینک به دیدگاه
Share on other sites

خدایی دمشون گرم.اگه همینجوری بمونن ک عالیه.انشالله ک همینجور میمونن

از محدود گارانتی هایی ک برخورد خوبی باهام داشتن بچه های گرین بودن.فن پردازندمو بردم گفتم صدا میده.بنده خدا اصلا تست نکرد.سریع رفت از انبار یکی نو بهم داد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 دقیقه قبل، ali.king گفته است :

خدایی دمشون گرم.اگه همینجوری بمونن ک عالیه.انشالله ک همینجور میمونن

از محدود گارانتی هایی ک برخورد خوبی باهام داشتن بچه های گرین بودن.فن پردازندمو بردم گفتم صدا میده.بنده خدا اصلا تست نکرد.سریع رفت از انبار یکی نو بهم داد

همه خوبن اگه ما مشتریها باهاشون برخورد خوب داشته باشیم 

ممنون دوست عزیز از باز گو کردن تجربه 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

منم یک بار مودم آداپتورش خراب شد بردم گارانتی سازگار یه تست 5 دقیقه ای کردن بعد یه فیش داد که برو از انبار یه مودم جدید بگیر.

واقعا انتظار نداشتم ببرم گارانتی و مودم جدید بگیرم!!!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

منم یک بار مودم آداپتورش خراب شد بردم گارانتی سازگار یه تست 5 دقیقه ای کردن بعد یه فیش داد که برو از انبار یه مودم جدید بگیر.
واقعا انتظار نداشتم ببرم گارانتی و مودم جدید بگیرم!!!!

گارانتی سازگار واقعا خوب رسیدگی میکنه ینی عالیه اما امان از گارانتی ویستا

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من هم یه کیبورد لاجیتک به علت گیر کردن دکمه هاش تحویل گارانتی پانا دادم...

یک هفته ای هست و تا الان هم تماسی نگرفتن. امیدوارم نا امیدم نکنن.

ویرایش شده توسط tonypb
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 دقیقه قبل، tonypb گفته است :

من هم یه کیبورد لاجیتک به علت گیر کردن دکمه هاش تحویل گارانتی پانا دادم...

یک هفته ای هست و تا الان هم تماسی نگرفتن. امیدوارم نا امیدم نکنن.

انشالله که اوکی میشه 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 1 سال بعد...

سلام دوستان

من حدود یک ماه پیش یک موس لاجیتک G403 از فروشگاه لیون در پاساژ ولیعصر خریدم. منتها اشتباه من این بود که به گارانتی توجهی نکردم و فکر کردم چون کالا کاملا نو و پلمپ هست پس نیازی به گارانتی پیدا نمیکنه.

گارانتی اون هم اسمش پانا بود که توی همون پاساژ ولیعصر هست. مدت گارانتی روی بسته هم نزدیک زمان خرید نبود و تا 10 ماه دیگه.

موس رو باز کردم و دیدم همه قسمت ها و کلیک ها کاملا سالم هست بجز اسکرول. توی همون 10 دقیقه اول متوجه شدم که اسکرول موس کمی شل هست و همین یک مقدار کم باعث ایجاد صدا و لرزشی میشه که به وضوح زیر دست حس میشه . توی سایت پشتیبانی لاجیتک هم میتونید ده ها مورد شبیه به این رو پیدا کنید. بعدش من موس رو بردم پیش گارانتی پانا و اونها و گفتند هیچ مشکلی نداره و کاملا طبیعی هست. حتی یک موس عین همین رو اوردن و من دیدم اسکرول اون هیچ مشکلی نداشت و کاملا سالم و دقیق بود (ولی مشخص بود باز شده بودو یکی از کلیک هاش مشکل داشت) . حتی موس خودم رو 2 روز پیششون گذاشتم ولی باز مسولین اونجا گفتن این مشکل شامل گارانتی نمیشه و ما نمیتونیم عوضش کنیم. به من پیشنهاد دادن اگر میخوای با همون موس باز شده برات عوضش کنیم که من قبول نکردم چون مشکل داشت ( تازه این هم به نظر اونها مشکلی نبود). بعد از کلی جر و بحث فهمیدم که نمی خوان عوضش کنند و من موس خودم رو برداشتم و بیرون رفتم.

بعدش موس رو بردم خود فروشگاه لیون و اونها گفتن ببر گارانتی اسپیرو قبول میکنن! من به شرکت اسپیرو زنگ زدم و اونها گفتن فقط اگر گارانتی شرکت ما باشه قبول میکنیم.

پس چرا فروشگاه لیون موسی رو که توی سایتش میفروشه با گارانتی 2 ساله  اسپیرو هست ولی اونی که فیزیکی میفروشه با گارانتی یک ساله پانا؟ چرا موقع خرید گفته نشد دو شرکت گارانتی کننده هستن با زمان متفاوت؟

به پشتیبانی خود شرکت لاجیتک ایمیل زدم و مشکلم رو گفتم و بر خلاف این بهانه ها قبول کردن که یک مدل جایگزین برام بفرستن ولی گفتن اونها هیچ نمایندگی رسمی در ایران ندارن  و نمیتونن بفرستن و باید من  به یکی بسپارم از اروپا تا برام بیارتش.

در کل اینها رو گفتم که اگر کسی خواست از این گارانتی محصولی بخره (مخصوصا موس های لاجیتک)  این تجربه من رو هم خونده باشه و موقع خرید حواسش جمع باشه. من هم ازشون راضی نیستم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بنظرم باید ریبال شه !:35_thinking: همچنین ادیت بایوس و فن ها هم باید تعویض شن :4_joy:

عزیز گارانتی تو ایران همینه فقط باید شانس داشته باشی قطعه اکترونیکی معیوب بهت نیوفته حتی گارانتی هم میبری بعد از تعمیر بجای اینکه مشکل حل شه ده تا دیگه هم بهش اضافه میشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

یه کیبورد بردم برای این گارانتی یه خط هم نداشت چه برسه به اثر ضربه، گفتند که بررسی میکنند (مشکل دیسکانکت شدن ناگهانی تاچ پد بود) بعد از نزدیک یک ماه که کیبورد دستشون بود زنگ زدند گفتند بیا ببر مشکل نداره رفتم گرفتم دیدم کلی خط و خش شده یه جاش هم اثر ضربه و افتادگی بود که بهش گفتم مگه کجا بوده این گفت هیچی رو میزم بود چون ازش خوشم اومد این مدت بجای کیبورد خودم ازش استفاده می کردم ?????

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

من برای اینکه این مشکل پیش نیاد و مسئولیت رو گردن سایت فروشگاه بندازم مثل دیجیکالا ترجیح میدم  آنلاین خرید کنم.

کلا چنتا فروشگاه ب حساب معتبر داریم ک همونا هم زیرآبی زیاد میرن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بنده خودم یک بار سر کیبورد که دکمه هاش مشکل داشت بردم همین گارانتی پانا و با برخورد بسیار خوب بهم گفتن چند خریدی مبلغ رو گفتم و دقیقا 48 ساعت بعد برام واریز کردن

خداروشکر این اولین و آخرین و بهترین تجربه بنده از گارانتی بود که خیلی خاطره خوبی ازش دارم به خاطر همین هیچ وقت حرف اینایی که میگن گارانتی های ایران زیر بار نمیرن رو درک نمیکنم?

لینک به دیدگاه
Share on other sites

پس نتیجه میگیریم ک یا باید از اروپا خرید کنیم یا هرچی تو ایران خریدیم بدیم ریبال کنن با اپدیت بایوس و تعویض فن.

مرسی از اطلاعات خوب دوستان.:x

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، KINGPIN گفته است :

بنظرم باید ریبال شه !:35_thinking: همچنین ادیت بایوس و فن ها هم باید تعویض شن :4_joy:

?????

خیلی خوب بود+۱

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...