رفتن به مطلب

برداشت شما از 10 روز مهلت تست و تضمین اصل بودن کالا چیه؟


rfadayi
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

روز پنج شنبه یدونه هارد اکسترنال از فافا خریدم ولی امروز صبح که رسید، زدم به سیستم دیدم که مشکل داره و هارد رو سیستم نمیشناسه و تیک تیک میکنه فقط.

تماس هم میگیری میگن برید گارانتی؟بردمش گارانتی میگن ده روز دیگه!

از مالخر چیزی بخرین از فافا نخرین

الانم تو فکرم چجوری حقمو بگیرم ازشون

photo_2018-10-14_21-15-50.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 6 دقیقه قبل، rfadayi گفته است :

روز پنج شنبه یدونه هارد اکسترنال از فافا خریدم ولی امروز صبح که رسید، زدم به سیستم دیدم که مشکل داره و هارد رو سیستم نمیشناسه و تیک تیک میکنه فقط.

تماس هم میگیری میگن برید گارانتی؟بردمش گارانتی میگن ده روز دیگه!

از مالخر چیزی بخرین از فافا نخرین

الانم تو فکرم چجوری حقمو بگیرم ازشون

photo_2018-10-14_21-15-50.jpg

بگو میرم اتحادیه شکایت من جنسی خریدم که چند روز مهلت تست داره .

با برنامه hd tune pro از تب health عکی بزار. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 دقیقه قبل، عظما گفته است :

حالا شما از کجا مطمئن هستین فافا هارد مشکل دار فرستاده؟  با پست ارسال شده؟

الان دیجیکالا هم جنس مشکل داره میفرسته مخصوصا قطعات کامپیوتر

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 11 دقیقه قبل، rfadayi گفته است :

 

از مالخر چیزی بخرین از فافا نخرین

الانم تو فکرم چجوری حقمو بگیرم ازشون

photo_2018-10-14_21-15-50.jpg

از فافا ک زیاد تعریف کردن! البته شاید بخاطر قیمت پایینترش نسبت به سایت های دیگه

 

و به نماد شکایت کنید یه گزارش پر کنید 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 دقیقه قبل، عظما گفته است :

میخوام بگم مشکل از ارسال پست هستش. شما برو پست قسمت توزیعشون بسته ها رو پرت میکنن مطمئن باشین بسته هارد باشه به مشکل میخوره

با این حال دیجی با پست نمیفرسته?

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 دقیقه قبل، عظما گفته است :

میخوام بگم مشکل از ارسال پست هستش. شما برو پست قسمت توزیعشون بسته ها رو پرت میکنن مطمئن باشین بسته هارد باشه به مشکل میخوره

این مشکل اون فرستندست! میتونه به صورت شکستنی ارسال کنه، میتونه دورش محافظ بزاره

خودم بالای ۳.۴ بار با پست هارد فرستادم دوستان بازی و فیلم بریزن با محافظ فرستادم چون برام مهمه هارد خراب نشه... و یکم فروشندها براشون مهم بود اینجوری نمیشد!

 

واینکه نوشته شده ۱۰ روز مهلت تست و تعویض!

ویرایش شده توسط Khalil3
.
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 دقیقه قبل، Coffee Addicted گفته است :

با این حال دیجی با پست نمیفرسته?

همین دیجی کالا بدترین ارسال رو داره یه هارد دوترا اینترنال گرفتم یه محافظ کوچیک دورش بود و حتی کارتونش داخلش چفت وبست نشده بود ک تکون نخوره... ولی خب خوشبختانه سالم رسید...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان ظاهر کارتون و قاب هارد هیچ مشکلی نداره و همه چی درست بوده

هارد هم اصلا نمیشناسه که تست HD tune بزارم ضمن اینکه الان خدمت گارانتی معتبر حامی(!!) هست

بنده مسیول صدمه دیدن هارد موقع حمل نقل  که نیستم که پاس کاری میکنن

بنده هم چون تعریف فافا رو زیاد شنیدم رفتم سمتش

مدت زمانی که هارد رو تحویل گرفتم و اعلام کردم بیشتر از 15 دقیقه نیست!10روزشون پیشکش

در 12 دقیقه قبل، عظما گفته است :

بنده خودم هارد خریدم از همین سایت یک سال پیش 4ترا. مشکل مشابه ایشون پیش اومد نهایتش پول هارد رو پس دادن. تازه هارد ضربه خورده بود ولی معلوم نشدتوسط کی و کجا ضربه خورده. حتی هارد رفت گارانتی با چند ضربه بیشتر! برای من برگشت از گارانتی خارج کردن و بعدش فافا هزینه رو کاملا پرداخت کردن.

خدا بخیر کنه!

حتما یه ماه اذیتت کردن :(

در 13 دقیقه قبل، Khalil3 گفته است :

همین دیجی کالا بدترین ارسال رو داره یه هارد دوترا اینترنال گرفتم یه محافظ کوچیک دورش بود و حتی کارتونش داخلش چفت وبست نشده بود ک تکون نخوره... ولی خب خوشبختانه سالم رسید...

حداقل ایراد رو که به گردن میگیره!

در 16 دقیقه قبل، Khalil3 گفته است :

این مشکل اون فرستندست! میتونه به صورت شکستنی ارسال کنه، میتونه دورش محافظ بزاره

خودم بالای ۳.۴ بار با پست هارد فرستادم دوستان بازی و فیلم بریزن با محافظ فرستادم چون برام مهمه هارد خراب نشه... و یکم فروشندها براشون مهم بود اینجوری نمیشد!

 

واینکه نوشته شده ۱۰ روز مهلت تست و تعویض!


?

 

ویرایش شده توسط rfadayi
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 39 دقیقه قبل، rfadayi گفته است :

روز پنج شنبه یدونه هارد اکسترنال از فافا خریدم ولی امروز صبح که رسید، زدم به سیستم دیدم که مشکل داره و هارد رو سیستم نمیشناسه و تیک تیک میکنه فقط.

تماس هم میگیری میگن برید گارانتی؟بردمش گارانتی میگن ده روز دیگه!

از مالخر چیزی بخرین از فافا نخرین

الانم تو فکرم چجوری حقمو بگیرم ازشون

 

درود

یه اشتباه خیلی  بزرگ کردی، میتونستی خیلی راحت بگی هارد رو قبل از ارسال تست کنن واست، مسلما هیچ فروشگاهی بی نقص نیست، منتهی

باید تعویض میکردن در هر صورت.

ویرایش شده توسط Nsm1000
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان اگه کسی میدونه بگه از کجا میتونم چه حضوری و چه غیرحضوری شکایت کنم

صنف کامپیوتر شهر خودمون(مشهد) هم برم میتونم شکایت کنم؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 منم اتفاقا میخواستم هارد بخرم از فافا.

همه جا هم تعریفش رو میشنیدم.

از اون حسی ک یه چی میخری موقع نصب میبینی خرابه کار نمیکنه متنفرم.

همیشه موقع خرید ترس از این حس مسخره رو دارم ?

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، Khalil3 گفته است :

این مشکل اون فرستندست! میتونه به صورت شکستنی ارسال کنه، میتونه دورش محافظ بزاره

خودم بالای ۳.۴ بار با پست هارد فرستادم دوستان بازی و فیلم بریزن با محافظ فرستادم چون برام مهمه هارد خراب نشه... و یکم فروشندها براشون مهم بود اینجوری نمیشد!

 

واینکه نوشته شده ۱۰ روز مهلت تست و تعویض!

باید همون اول سوال میکردی، ایا مهلت تست شامل هارد هم میشه یا نه؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 42 دقیقه قبل، rfadayi گفته است :

دوستان اگه کسی میدونه بگه از کجا میتونم چه حضوری و چه غیرحضوری شکایت کنم

صنف کامپیوتر شهر خودمون(مشهد) هم برم میتونم شکایت کنم؟

خصوصی بهت پیام دادم.

ویرایش شده توسط ali-0098
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 11 دقیقه قبل، ali-0098 گفته است :

باید همون اول سوال میکردی، ایا مهلت تست شامل هارد هم میشه یا نه؟

دوست عزیزعکسی که ضمیمه کردم مشخصه که نوشته شامل میشه

ضمن اینکه سوالم هم کردم،گفتن شامل میشه و بعد وقتی گفتم چرا از من رو تعویض نمیکنید به من من افتاد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام  استارتر عزیز
  از مزیت های شهرفافا اینه که کلا  تست قبل از ارسال دارن برای  جلوگیری از همین موارد  محدودی که ممکنه پیش بیاد و  بلا  استثناء  موقع تایید سفارش که به خریدار تماس می گیرن  آخرش میپرسن آقا برات تست کنیم بفرستیم یا نه ؟
خب شما هم که مسیرت دور بوده  . چرا نگفتی تست کنند تا این مورد پیش نیاد ؟
از طریق ربات پشتیبانیشون اعلام می کردید خیلی بهتر پیگیری میشد تا تماس . حداقل فورا  نمی گفتند  برید گارانتی .
 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

پست جمهوری اسلامی قطعه سالم رو هم داغون تحویلت میده اگر خوب بسته بندی نشده باشه. هارد مکانیکی هم فوق العاده حساس هست.

عجیبه زدن زیر 10 روز مهلت تست!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 6 دقیقه قبل، eshraghi2012 گفته است :

سلام  استارتر عزیز
  از مزیت های شهرفافا اینه که کلا  تست قبل از ارسال دارن برای  جلوگیری از همین موارد  محدودی که ممکنه پیش بیاد و  بلا  استثناء  موقع تایید سفارش که به خریدار تماس می گیرن  آخرش میپرسن آقا برات تست کنیم بفرستیم یا نه ؟
خب شما هم که مسیرت دور بوده  . چرا نگفتی تست کنند تا این مورد پیش نیاد ؟
از طریق ربات پشتیبانیشون اعلام می کردید خیلی بهتر پیگیری میشد تا تماس . حداقل فورا  نمی گفتند  برید گارانتی .
 

کاملا متین حرفتون

ولله  1% هم فکر نمیکردم هارد خراب بیفته دستم،وگرنه حتما میگفتم چک کنن.در هر صورت دارن از زیر بار مسئولیت در میرن این نکته رو هم فراموش نکنید

ضمن اینکه شاید تست هم میکردن داخل پست صدمه میدید،بنظرتون میگفتن بفرست یکی دیگه بدیم؟! عمرا!!!

دیگه اونجا دست  پیش میگرفتن و به من چه و ... برین گارانتی و...

در 4 دقیقه قبل، saeed0c گفته است :

پست جمهوری اسلامی قطعه سالم رو هم داغون تحویلت میده اگر خوب بسته بندی نشده باشه. هارد مکانیکی هم فوق العاده حساس هست.

عجیبه زدن زیر 10 روز مهلت تست!!

بسته بندی جوری نبود که آسیب ببینه و ظاهر کارتون و هارد سالم بود ولی بنظر کم میومد

هارد رو با بسته بندی خودش داخل این کارتون کذاشته بودندو حفاظ هم فقط همون یدونه تیکه سفید بوده

photo_2018-10-14_23-12-13.jpg

ویرایش شده توسط rfadayi
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 8 دقیقه قبل، rfadayi گفته است :

کاملا متین حرفتون

ولله  1% هم فکر نمیکردم هارد خراب بیفته دستم،وگرنه حتما میگفتم چک کنن.در هر صورت دارن از زیر بار مسئولیت در میرن این نکته رو هم فراموش نکنید

ضمن اینکه شاید تست هم میکردن داخل پست صدمه میدید،بنظرتون میگفتن بفرست یکی دیگه بدیم؟! عمرا!!!

دیگه اونجا دست  پیش میگرفتن و به من چه و ... برین گارانتی و...

بسته بندی جوری نبود که آسیب ببینه و ظاهر کارتون و هارد سالم بود ولی بنظر کم میومد

هارد رو با بسته بندی خودش داخل این کارتون کذاشته بودندو حفاظ هم فقط همون یدونه تیکه سفید بوده

photo_2018-10-14_23-12-13.jpg

هارد توشیبا اینترنال داشتم باکس (غیر try) فوم داشت داخل کارتنش . تمیز سالم. مغازه دار با کارتن پرتش کرد افتاد زمین فقط همین یک بار. بردم خونه هارد تیک تیک میکرد هدش خلاص میکرد.

خیلی حساس هستن. خوب حمل نشه مثل پست وقتی  کارتن ها رو پیاده میکنن از ماشین روشون با پا راه میرن. پرت میکنن این ور اون ور... هر کاری که بگی.

این 10 روز مهلت تست نمایشی خیلی اذیت میکنه. حالا خدارو شکر گارانتی داره....

ویرایش شده توسط saeed0c
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 دقیقه قبل، saeed0c گفته است :

هارد توشیبا اینترنال داشتم باکس (غیر try) فوم داشته تمیز سالم. مغازه دار پرتش کرد افتاد زمین فقط همین یک بار. بردم خونه هارد تیک تیک میکرد هدش خلاص میکرد یک باره.

خیلی حساس هستن. خوب حمل نشه مثل پست وقتی از کارتن ها رو پیاده میکنن از ماشین روشون با پا راه میرن. پرت میکنن این ور اون ور... هر کاری که بگی.

این 10 روز مهلت تست نمایشی خیلی اذیت میکنه. حالا خدارو شکر گارانتی داره....

روشون با پا راه میرن  O.o پرت میکنن این ور اون و     :DO.o

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 28 دقیقه قبل، rfadayi گفته است :

کاملا متین حرفتون

ولله  1% هم فکر نمیکردم هارد خراب بیفته دستم،وگرنه حتما میگفتم چک کنن.در هر صورت دارن از زیر بار مسئولیت در میرن این نکته رو هم فراموش نکنید

ضمن اینکه شاید تست هم میکردن داخل پست صدمه میدید،بنظرتون میگفتن بفرست یکی دیگه بدیم؟! عمرا!!!

دیگه اونجا دست  پیش میگرفتن و به من چه و ... برین گارانتی و...

آخه عزیز واقعیت ماجرا اینه کلا در مورد کالای دیجیتال همون موقع که میخرید  باید 50 درصد احتمال خرابی  اولیه رو بدید !
یعنی فکر کنید جنس میرسه دستتون و راه به راه باید برید گارانتی.
من خودم رایتر ایسوس از شهر خودمون گرفتم  چند سال قبل کلا دیتکت نمی شد
تبلت جایزه از  ایسوس برامون فرستادن   سیم کارت نمیخوند و ...
در مورد پست من یک بار داخل انبارشون رفتم مانیتوری که برای  اقوامم از شهر فافا خریده بودم رو تحویل بگیرم از امانات چون   ارسال امانات شهر ما دو روز در هفته بیشتر نبود و میخواستم صبر کنم طول می کشید
خلاصه رفتیم اونجا   به چشم خودم دیدم بسته های کوچیک رو   دو نفر از فاصله  کمتر از دو سه متر  برای هم عین آجر پرت می کردن !!!
یعنی دریغ از یک ذره آموزش و درک و شعور و سواد بین  کارمندان پست که یک درصد بگن   اگر از دستمون افتاد و جنس گرون قیمتی توش بود  چه اتفاقی میفته و  خودشون رو بگذارن جای صاحب جنس    ببینن خودشون  اگر بودن چه احساسی بهشون دست میداد!!
ا ز طرفی واقعیت اینه نه حامی گارانتی خوشنامی هست بین مردم (سوابق  فوق شاهکارش رو زمانی که تحت اسم ویستا فعالیت می کرد همه دیدن !)  و  نه سیگیت زیاد سابقه جالبی در مورد هارد اکسترنال داره و خود این دو مسئله احتمالات بالقوه  خرابی  رو   میبره بالا .
به هرشکل انشاء الله که مشکلتون حل بشه  .
زیاد سخت نگیرید دوستانه با پرسنل  پشتیبانی فافا صحبت کنید حتما مشکل حل میشه .
توضیح بدید هارد مشکل دیتکت داره هم به گارانتی هم به فافا
گارانتی حق نداره مشکل دیتکت  رو ده روز نگه داره
من هارد زیر دستم سوخت  البته اینترنال بود وسترن بلو . جوری سوخت که بردش بوی ترقه اسباب بازی می داد !  هارد رو بردم سازگارشیراز  منشیشون وایساد من من کردن و سیستم تست آزاد نیست  و اینها .   اگه چاره ای داشتم یه کتک مفصلی بهش میزدم
خلاصه حاضر نمیشد کاری کنه و می گفت برو بعدا تست می کنیم خبر میدیم
تقریبا ناامید شده بودم که این روانی کاری کنه برام و داشتم می رفتم از دفتر بیرون  یه آقایی از بخش فنی اومد بیرون  مچشو گرفتم گفتم برادر این هارد مشکل دیتکت داره  .  تست کردن خاصی نداره که بخوای یه هفته سیستم درگیرش کنی منم شهرستانی ام . کارمون راه بنداز .  طرف به منشی گفت و  باز اون منشی  وایساد نخود  بازی در آوردن و نمیشه و اینا
خلاصه خود اون آقا هارد رو برد داخل بخش فنی و دو دقیقه بعد با یه هارد نو برگشت بیرون و داد به منشی که برام تعویض کنه
قیافه منشی در اون لحظه دیدنی بود !??

ویرایش شده توسط eshraghi2012
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 18 دقیقه قبل، saeed0c گفته است :

هارد توشیبا اینترنال داشتم باکس (غیر try) فوم داشت داخل کارتنش . تمیز سالم. مغازه دار با کارتن پرتش کرد افتاد زمین فقط همین یک بار. بردم خونه هارد تیک تیک میکرد هدش خلاص میکرد.

خیلی حساس هستن. خوب حمل نشه مثل پست وقتی  کارتن ها رو پیاده میکنن از ماشین روشون با پا راه میرن. پرت میکنن این ور اون ور... هر کاری که بگی.

این 10 روز مهلت تست نمایشی خیلی اذیت میکنه. حالا خدارو شکر گارانتی داره....

صد رحمت به دیجی کالا  بسته بندی ارسالیش  خیلی امنیتی تره

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 دقیقه قبل، Farhad koohkan گفته است :

صد رحمت به دیجی کالا  بسته بندی ارسالیش  خیلی امنیتی تره

دیجی کالا با یک شرکتی قرار داد داره خیلی خوب ارسال میکنن. من تا الان با بسته بندیهاشون مشکلی نداشتم به جز یک پنکه که بسته بندی نکرده بودن  گارد های آهنی پنکه در اثر فشار بار خم شده بود.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 10 دقیقه قبل، eshraghi2012 گفته است :

آخه عزیز واقعیت ماجرا اینه کلا در مورد کالای دیجیتال همون موقع که میخرید  باید 50 درصد احتمال خرابی  اولیه رو بدید !
یعنی فکر کنید جنس میرسه دستتون و راه به راه باید برید گارانتی.
من خودم رایتر ایسوس از شهر خودمون گرفتم  چند سال قبل کلا دیتکت نمی شد
تبلت جایزه از  ایسوس برامون فرستادن   سیم کارت نمیخوند و ...
در مورد پست من یک بار داخل انبارشون رفتم مانیتوری که برای  اقوامم از شهر فافا خریده بودم رو تحویل بگیرم از امانات چون   ارسال امانات شهر ما دو روز در هفته بیشتر نبود و میخواستم صبر کنم طول می کشید
خلاصه رفتیم اونجا   به چشم خودم دیدم بسته های کوچیک رو   دو نفر از فاصله  کمتر از دو سه متر  برای هم عین آجر پرت می کردن !!!
یعنی دریغ از یک ذره آموزش و درک و شعور و سواد بین  کارمندان پست که یک درصد بگن   اگر از دستمون افتاد و جنس گرون قیمتی توش بود  چه اتفاقی میفته و  خودشون رو بگذارن جای صاحب جنس    ببینن خودشون  اگر بودن چه احساسی بهشون دست میداد!!

ا ز طرفی واقعیت اینه نه حامی گارانتی خوشنامی هست بین مردم (سوابق  فوق شاهکارش رو زمانی که تحت اسم ویستا فعالیت می کرد همه دیدن !)  و  نه سیگیت زیاد سابقه جالبی در مورد هارد اکسترنال داره و خود این دو مسئله احتمالات بالقوه  خرابی  رو   میبره بالا .
به هرشکل انشاء الله که مشکلتون حل بشه  .
زیاد سخت نگیرید دوستانه با پرسنل  پشتیبانی فافا صحبت کنید حتما مشکل حل میشه .
توضیح بدید هارد مشکل دیتکت داره هم به گارانتی هم به فافا
گارانتی حق نداره مشکل دیتکت  رو ده روز نگه داره
من هارد زیر دستم سوخت  البته اینترنال بود وسترن بلو . جوری سوخت که بردش بوی ترقه اسباب بازی می داد !  هارد رو بردم سازگارشیراز  منشیشون وایساد من من کردن و سیستم تست آزاد نیست  و اینها .   اگه چاره ای داشتم یه کتک مفصلی بهش میزدم
خلاصه حاضر نمیشد کاری کنه و می گفت برو بعدا تست می کنیم خبر میدیم
تقریبا ناامید شده بودم که این روانی کاری کنه برام و داشتم می رفتم از دفتر بیرون  یه آقایی از بخش فنی اومد بیرون  مچشو گرفتم گفتم برادر این هارد مشکل دیتکت داره  .  تست کردن خاصی نداره که بخوای یه هفته سیستم درگیرش کنی منم شهرستانی ام . کارمون راه بنداز .  طرف به منشی گفت و  باز اون منشی  وایساد نخود  بازی در آوردن و نمیشه و اینا
خلاصه خود اون آقا هارد رو برد داخل بخش فنی و دو دقیقه بعد با یه هارد نو برگشت بیرون و داد به منشی که برام تعویض کنه
قیافه منشی در اون لحظه دیدنی بود !1f602.png1f602.png

دقیقا من هم همین امانات پست با این صحنه روبرو شدم. :8_laughing:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 ساعت قبل، eshraghi2012 گفته است :

آخه عزیز واقعیت ماجرا اینه کلا در مورد کالای دیجیتال همون موقع که میخرید  باید 50 درصد احتمال خرابی  اولیه رو بدید !
یعنی فکر کنید جنس میرسه دستتون و راه به راه باید برید گارانتی.
من خودم رایتر ایسوس از شهر خودمون گرفتم  چند سال قبل کلا دیتکت نمی شد
تبلت جایزه از  ایسوس برامون فرستادن   سیم کارت نمیخوند و ...
در مورد پست من یک بار داخل انبارشون رفتم مانیتوری که برای  اقوامم از شهر فافا خریده بودم رو تحویل بگیرم از امانات چون   ارسال امانات شهر ما دو روز در هفته بیشتر نبود و میخواستم صبر کنم طول می کشید
خلاصه رفتیم اونجا   به چشم خودم دیدم بسته های کوچیک رو   دو نفر از فاصله  کمتر از دو سه متر  برای هم عین آجر پرت می کردن !!!
یعنی دریغ از یک ذره آموزش و درک و شعور و سواد بین  کارمندان پست که یک درصد بگن   اگر از دستمون افتاد و جنس گرون قیمتی توش بود  چه اتفاقی میفته و  خودشون رو بگذارن جای صاحب جنس    ببینن خودشون  اگر بودن چه احساسی بهشون دست میداد!!
ا ز طرفی واقعیت اینه نه حامی گارانتی خوشنامی هست بین مردم (سوابق  فوق شاهکارش رو زمانی که تحت اسم ویستا فعالیت می کرد همه دیدن !)  و  نه سیگیت زیاد سابقه جالبی در مورد هارد اکسترنال داره و خود این دو مسئله احتمالات بالقوه  خرابی  رو   میبره بالا .
به هرشکل انشاء الله که مشکلتون حل بشه  .
زیاد سخت نگیرید دوستانه با پرسنل  پشتیبانی فافا صحبت کنید حتما مشکل حل میشه .
توضیح بدید هارد مشکل دیتکت داره هم به گارانتی هم به فافا
گارانتی حق نداره مشکل دیتکت  رو ده روز نگه داره
من هارد زیر دستم سوخت  البته اینترنال بود وسترن بلو . جوری سوخت که بردش بوی ترقه اسباب بازی می داد !  هارد رو بردم سازگارشیراز  منشیشون وایساد من من کردن و سیستم تست آزاد نیست  و اینها .   اگه چاره ای داشتم یه کتک مفصلی بهش میزدم
خلاصه حاضر نمیشد کاری کنه و می گفت برو بعدا تست می کنیم خبر میدیم
تقریبا ناامید شده بودم که این روانی کاری کنه برام و داشتم می رفتم از دفتر بیرون  یه آقایی از بخش فنی اومد بیرون  مچشو گرفتم گفتم برادر این هارد مشکل دیتکت داره  .  تست کردن خاصی نداره که بخوای یه هفته سیستم درگیرش کنی منم شهرستانی ام . کارمون راه بنداز .  طرف به منشی گفت و  باز اون منشی  وایساد نخود  بازی در آوردن و نمیشه و اینا
خلاصه خود اون آقا هارد رو برد داخل بخش فنی و دو دقیقه بعد با یه هارد نو برگشت بیرون و داد به منشی که برام تعویض کنه
قیافه منشی در اون لحظه دیدنی بود !1f602.png1f602.png

بله عزیز همین دوستان امانات پستی 1740$ زمان دلار 3 تومن به ما ضرر زدند البته فروشنده 50% رو پرداخت کرد.

تازه بهشون چیزی هم میگی شاکی میشن می خوان تیکه پارت کنند

ویرایش شده توسط ASTS
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوست گرامی

کاش پیش از ارسال به گارانتی تاپیک زده بودی. من تاکنون ندیده ام فافا از زیر بار مسؤولیت شانه خالی کند. به کدام شعبه ی حامی تحویل داده ای؟ حضوری یا غیر حضوری؟

ویرایش شده توسط سعید بهمنیان
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...