رفتن به مطلب

برداشت شما از 10 روز مهلت تست و تضمین اصل بودن کالا چیه؟


rfadayi
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

در 7 ساعت قبل، rfadayi گفته است :

روز پنج شنبه یدونه هارد اکسترنال از فافا خریدم ولی امروز صبح که رسید، زدم به سیستم دیدم که مشکل داره و هارد رو سیستم نمیشناسه و تیک تیک میکنه فقط.

تماس هم میگیری میگن برید گارانتی؟بردمش گارانتی میگن ده روز دیگه!

از مالخر چیزی بخرین از فافا نخرین

الانم تو فکرم چجوری حقمو بگیرم ازشون

photo_2018-10-14_21-15-50.jpg

من 2 ماه پیش یه هارد 1ترا سیگیت لبتاپی از فافا خرید زدم...10 دقیقه بعد پشتیبانی زنگ زد تست سلامت بگیریم بفرستیم یا نه..گفتم نه.....چند دقیقه بعد زنگ زدم گفتم تست سلامت بگیرید کار از محکم کاری عیب نمیکنه

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 9 ساعت قبل، سعید بهمنیان گفته است :

درود دوست گرامی

کاش پیش از ارسال به گارانتی تاپیک زده بودی. من تاکنون ندیده ام فافا از زیر بار مسؤولیت شانه خالی کند. به کدام شعبه ی حامی تحویل داده ای؟ حضوری یا غیر حضوری؟

سلام

ولله دوست نداشتم اینکارو انجام بدم

ولی فافا می‌گفت شما برو اونجا و تحویل بده و...

من مشهد هستم حضوری رفتم شعبه احمد آباد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

لینک تاپیک را برای یکی از مدیران فافا فرستادم. بنا شد پیگیری کنند تا مشکل زودتر حل شود.

محبت کن در هر حال نتیجه را بگو.

ویرایش شده توسط سعید بهمنیان
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 48 دقیقه قبل، سعید بهمنیان گفته است :

لینک تاپیک را برای یکی از مدیران فافا فرستادم. بنا شد پیگیری کنند تا مشکل زودتر حل شود.

محبت کن در هر حال نتیجه را بگو.

جناب بهمنیان راسته کار خودته حلش کن?

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، سعید بهمنیان گفته است :

لینک تاپیک را برای یکی از مدیران فافا فرستادم. بنا شد پیگیری کنند تا مشکل زودتر حل شود.

محبت کن در هر حال نتیجه را بگو.

خیلی ممنون

حتما نتیجه رو اعلام میکنم?

ویرایش شده توسط rfadayi
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دیرور از طرف فافا تماس گرفتن و قرار شده یک هارد دیگه برام بفرستند.

اون هاردی هم که گارانتی هست وقتی اومد بفرستم برای فافا.

با تشکر از جناب بهنمیان و همه ی دوستانی که نظرشون رو گفته بودند.

ویرایش شده توسط rfadayi
لینک به دیدگاه
Share on other sites

آقا خدا رو شکر که به سلامتی و بدون مشکل حادی این قضیه حل و فصل شد .
فقط جسارتاً یک مقدار در تامینگ (زمان بندی ) اقداماتی که کردید   مثل ارسال به گارانتی اون هارد و یا زدن همین تاپیک و   زود قضاوت کردن فافا  با یک جمله ای در پست اول دچار  خطای محاسباتی  شدید و البته اینکه بهتر بود با بخش پشتیبانی یا مدیریت صحیبت می کردید اولین بار که  جواب دقیقی بهتون داده بشه  و اینجوری  لازم نمی شد هارد رو اینقدر سریع بفرستید گارانتی و کلی در زمان  صرفه جویی می شد.
اهل تبلیغ هیچ کسی و هیچ جایی نیستم اما چیزی که  واقعیت هست رو باید گفت  به گواه  اکثر کاربران در شرایط فعلی  افنصادی فافا بهترین فروشگاهیه که میشه الآن به حرفش ،قیمت و آمار موجود سایتش و اعتبارش اطمینان کرد و   چیزی خرید .
من و آقای بهمنیان عزیز  خب به دلیل استان فارسی بودن و  البته خیلی از هم استانی های عزیزمون در این فروم و جاهای دیگه با شرایط فافا آشنایی دقیق تری داریم و به واسطه خرید زیاد با روال فافا آشنا هستیم و کمی تا قسمتی هم  با پرسنل یا مدیرانشون  به همین دلایل آشنا شدیم و میدونیم تیم  بسیار خوب و با شخصیتی دارن و کارهایی که بعضاٌ متاسفانه از خیلی فروشگاه ها سر میزنه  توی فافا شدیدا خط قرمز و ممنوعه به خصوص به دلیل مدیریت خود حاج تمیس در راس مدیریتی فافا  .
اگر هم ضعفی وجود داره و گاهی سوتی میدن به هر شکل ممکن  قضیه رو جمع می کنند و من  یکی دو مورد انتقاداتی خودم بهشون داشتم   و  غر زدم  سرشون،  آخرش  اینقدر عذرخواهی کردن و تاکید به پیگیری  داشتن  که  مغزم منفجر شد گفتم باشه بابا جان تسلیم ! ? .  عذرخواهی و  قول پیگیریتون توی دفعه  بعد که خرید می کنم مشخص میشه که این مشکل رو حل  کردید یا نه  .
ضمن  اینکه  جاهای دیگه  هزار برابر بدترش رو   انجام دادن اما خب از دید من و شمای مشتری قابل توجیه  نیست .
اون که دیجی هست  گندش در اومده با  کارهایی که می کنه  اخیرا اما در زمینه بسته بندی  و  ارسال واقعا خوب عمل می کنند البته اگر چشم نخورن و خراب بشن !
به قول یکی از مدیرانشون در مصاحبه ای که  شهریور امسال توی  حاشیه  تولدشون انجام دادن  گفتن ما یک نفر رو اونجا  توی مجموعه گذاشتیم  در نقش   وکیل مدافع مشتری و  باید همه جوره  از مشتری حمایت کنه و   چند  برابر دعوایی که  مشتری با ما ممکنه بکنه رو اون  شخص بعدش   با خودمون می کنه !(به بیان ساده ترش  چند  برابر غر هایی که من و شما مشتری سر فافا میزنیم  رو اون شخص که همکار و پرسنل توی فافا هست سر  همکاران خودش میزنه ?)     
به هر حال مطمئن باشید که در انتخاب جایی که برای خریدکردید با وجود بروز این  مشکل ،  اشتباه نکردید و فقط  باید درخواست تست رو قبول می کردید که انشاء الله تجربه میشه برای دفعات بعد .     
انشاءالله این مورد در تمام خریدهای اینترنتی تون دفعه اول و آخری بود که چنین مشکل تلخ و اعصاب خرد کنی پیش  اومد و دیگه تکرار نشه.

همیشه موفق باشید و مشتری استان فارسی ها بمونید بچه های خوبی هستیم (اگر خودمون تعریف خودمون کنیم !?)

ویرایش شده توسط eshraghi2012
لینک به دیدگاه
Share on other sites

کاملا با حرف دوستان موافقم فافا واقعا فروشگاه فوق العاده ای هست.وتو مشتری مداری و قیمتگذاری به نظرشخصی بنده بهترین هست .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 ساعت قبل، eshraghi2012 گفته است :

آقا خدا رو شکر که به سلامتی و بدون مشکل حادی این قضیه حل و فصل شد .
فقط جسارتاً یک مقدار در تامینگ (زمان بندی ) اقداماتی که کردید   مثل ارسال به گارانتی اون هارد و یا زدن همین تاپیک و   زود قضاوت کردن فافا  با یک جمله ای در پست اول دچار  خطای محاسباتی  شدید و البته اینکه بهتر بود با بخش پشتیبانی یا مدیریت صحیبت می کردید اولین بار که  جواب دقیقی بهتون داده بشه  و اینجوری  لازم نمی شد هارد رو اینقدر سریع بفرستید گارانتی و کلی در زمان  صرفه جویی می شد.
اهل تبلیغ هیچ کسی و هیچ جایی نیستم اما چیزی که  واقعیت هست رو باید گفت  به گواه  اکثر کاربران در شرایط فعلی  افنصادی فافا بهترین فروشگاهیه که میشه الآن به حرفش ،قیمت و آمار موجود سایتش و اعتبارش اطمینان کرد و   چیزی خرید .
من و آقای بهمنیان عزیز  خب به دلیل استان فارسی بودن و  البته خیلی از هم استانی های عزیزمون در این فروم و جاهای دیگه با شرایط فافا آشنایی دقیق تری داریم و به واسطه خرید زیاد با روال فافا آشنا هستیم و کمی تا قسمتی هم  با پرسنل یا مدیرانشون  به همین دلایل آشنا شدیم و میدونیم تیم  بسیار خوب و با شخصیتی دارن و کارهایی که بعضاٌ متاسفانه از خیلی فروشگاه ها سر میزنه  توی فافا شدیدا خط قرمز و ممنوعه به خصوص به دلیل مدیریت خود حاج تمیس در راس مدیریتی فافا  .
اگر هم ضعفی وجود داره و گاهی سوتی میدن به هر شکل ممکن  قضیه رو جمع می کنند و من  یکی دو مورد انتقاداتی خودم بهشون داشتم   و  غر زدم  سرشون،  آخرش  اینقدر عذرخواهی کردن و تاکید به پیگیری  داشتن  که  مغزم منفجر شد گفتم باشه بابا جان تسلیم ! ? .  عذرخواهی و  قول پیگیریتون توی دفعه  بعد که خرید می کنم مشخص میشه که این مشکل رو حل  کردید یا نه  .
ضمن  اینکه  جاهای دیگه  هزار برابر بدترش رو   انجام دادن اما خب از دید من و شمای مشتری قابل توجیه  نیست .
اون که دیجی هست  گندش در اومده با  کارهایی که می کنه  اخیرا اما در زمینه بسته بندی  و  ارسال واقعا خوب عمل می کنند البته اگر چشم نخورن و خراب بشن !
به قول یکی از مدیرانشون در مصاحبه ای که  شهریور امسال توی  حاشیه  تولدشون انجام دادن  گفتن ما یک نفر رو اونجا  توی مجموعه گذاشتیم  در نقش   وکیل مدافع مشتری و  باید همه جوره  از مشتری حمایت کنه و   چند  برابر دعوایی که  مشتری با ما ممکنه بکنه رو اون  شخص بعدش   با خودمون می کنه !(به بیان ساده ترش  چند  برابر غر هایی که من و شما مشتری سر فافا میزنیم  رو اون شخص که همکار و پرسنل توی فافا هست سر  همکاران خودش میزنه ?)     
به هر حال مطمئن باشید که در انتخاب جایی که برای خریدکردید با وجود بروز این  مشکل ،  اشتباه نکردید و فقط  باید درخواست تست رو قبول می کردید که انشاء الله تجربه میشه برای دفعات بعد .     
انشاءالله این مورد در تمام خریدهای اینترنتی تون دفعه اول و آخری بود که چنین مشکل تلخ و اعصاب خرد کنی پیش  اومد و دیگه تکرار نشه.

همیشه موفق باشید و مشتری استان فارسی ها بمونید بچه های خوبی هستیم (اگر خودمون تعریف خودمون کنیم !?)

;دوست عزیز کل روالی که از اول طی شداز خود فافا درخواست شده بود که انجام بشه،بنده چندین بار ازشون خواستم که هارد رو براشون پس بفرستم و یکی دیگه برام بفرستند قبول نمیکردند،گفتم خودتون گفتید برو گارانتی تحویل بده رفتم ولی رسید هارد رو خودتون بگیرید و خودتون اون هارد تحویلی بگیرید،چرا؟!چون گارانتی معظم حامی(که ربطی هم انصافا به فافا نداره)اعلام کرده تست هارد 10 روز طول میکشه!

البته اگه دوست و وقت و امکانش رو دارید میتونید تماس بگیرید با فافا که کل قضیه رو کامل بهتون توضیح بدن که مشخص بشه برای دوستان که بنده یه طرفه به قاضی نرفتم.

خود شما دوست عزیز بخواید یدونه کالا بخرید ولی بگید پلمب باز نباشه ولی وقتی دستتون رسید،اون قطعه مشکل دار باشه بدون هیچ مشکلی میرید گارانتی؟!(اون مهلت تست چی؟!،اون اصلا چی هست پس؟)الان همین دیجیکالا که تخصصش تویه گرون فروشی هست بنظرتون یه کالایی بخرید و مشکل داره باشه میگه برو گارانتی؟

اینکه سوتی بدن به قول شما و اشکالی پیش بیاد من کاربر که شاید اولین خریدم از فافا باشه انتظار دارم اندازه اون تعهداداتی که خودشون گفتن بشه بهشون اعتماد کرد نه بیشتر...

در مورد تماس با مدیریت کارشناسی بود به نام خانم دهقانی که بنده چندید بار ازشون خواستم که با کسی دیگه ای صحبت کنم که میگفتند بنده مسئول هستم و روال کار شما داره درست پیش میره(آخه از گارانتی؟!)

دیروز هم یه اقایی تماس گرفتند و تمام شرایط رو توضیح دادن و گفتند که اینکه یک هارد دیگه بفرستند خارج از روال کار فافا هست ولی در راستای مشتری مداری انجام میدن.(صحبتهای بسیار جالبی در راستای مشتری مداری انجام دادند)،از این کارشون تشکر کردم،ولی یچیزی که هنوز توی ذهنمه چرا از اول اینکار نباید بشه؟چرا باید با فکر و قت کاربر بازی بشه؟چرا اون بخدا ما هم زندگی داریم نمیتونیم که دنبال گارانتی بریم اونم وقتی که مشکل از ما نیست...

انشالله هارد رسید اینجا اعلام میکنم

پ.ن: من جدیدا دیدم که مد شده دوستان مینیویسن هزینه و مسئولیت ارسال با خریدار،این چه چیز زشتیه که مد شده؟ خریداری که تا اون قطعه به دستش برسه هیچ دسترسی به چک کردنش نداره چطور باید چنین چیزی روقبول کنه؟!خودم بشخصه تا جایی که میتونم از چنین تاپیکهای دوری میکنم.

پ.ن 2: متاسفانه امکان ویرایش پست اولم ندارم

ویرایش شده توسط rfadayi
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در ۱ ساعت قبل، rfadayi گفته است :

 

حق رو به شما میدم ، تا حالا از فافا خرید نداشتم ولی تعریفشو خیلی شنیدم اما وظیفشونه که کالای خراب پس بگیرن طبق عرف مهلت تست 10 روزه ، اما اولش سر باز زدن بعد اینکه آدرس تاپیک گرفتن و بعد یکم شلوغ کاری با کلی منت براتون هارد جایگزین فرستادن ، تو این مملکت عرف شده ، طرف واسه انجام وظیفش منت میزاره و باید کلی بهش التماس کنی (به دوستت پول قرض میدی واسه پس گرفتن باید التماس کنی!)

راجب اون قضیه مسئولیت ارسال با خریدار ، به نظرم باید ذکر بشه که خریدار در صورت تقبل نکردن مبلغ بیمه پست مسئولیتش با خریداره ، نمیدونم مبلغ بیمه چقدر میشه ولی تو کالاهای باارزش باید بیمه بشن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 12 ساعت قبل، rfadayi گفته است :

;دوست عزیز کل روالی که از اول طی شداز خود فافا درخواست شده بود که انجام بشه،بنده چندین بار ازشون خواستم که هارد رو براشون پس بفرستم و یکی دیگه برام بفرستند قبول نمیکردند،گفتم خودتون گفتید برو گارانتی تحویل بده رفتم ولی رسید هارد رو خودتون بگیرید و خودتون اون هارد تحویلی بگیرید،چرا؟!چون گارانتی معظم حامی(که ربطی هم انصافا به فافا نداره)اعلام کرده تست هارد 10 روز طول میکشه!

البته اگه دوست و وقت و امکانش رو دارید میتونید تماس بگیرید با فافا که کل قضیه رو کامل بهتون توضیح بدن که مشخص بشه برای دوستان که بنده یه طرفه به قاضی نرفتم.

خود شما دوست عزیز بخواید یدونه کالا بخرید ولی بگید پلمب باز نباشه ولی وقتی دستتون رسید،اون قطعه مشکل دار باشه بدون هیچ مشکلی میرید گارانتی؟!(اون مهلت تست چی؟!،اون اصلا چی هست پس؟)الان همین دیجیکالا که تخصصش تویه گرون فروشی هست بنظرتون یه کالایی بخرید و مشکل داره باشه میگه برو گارانتی؟

اینکه سوتی بدن به قول شما و اشکالی پیش بیاد من کاربر که شاید اولین خریدم از فافا باشه انتظار دارم اندازه اون تعهداداتی که خودشون گفتن بشه بهشون اعتماد کرد نه بیشتر...

در مورد تماس با مدیریت کارشناسی بود به نام خانم دهقانی که بنده چندید بار ازشون خواستم که با کسی دیگه ای صحبت کنم که میگفتند بنده مسئول هستم و روال کار شما داره درست پیش میره(آخه از گارانتی؟!)

دیروز هم یه اقایی تماس گرفتند و تمام شرایط رو توضیح دادن و گفتند که اینکه یک هارد دیگه بفرستند خارج از روال کار فافا هست ولی در راستای مشتری مداری انجام میدن.(صحبتهای بسیار جالبی در راستای مشتری مداری انجام دادند)،از این کارشون تشکر کردم،ولی یچیزی که هنوز توی ذهنمه چرا از اول اینکار نباید بشه؟چرا باید با فکر و قت کاربر بازی بشه؟چرا اون بخدا ما هم زندگی داریم نمیتونیم که دنبال گارانتی بریم اونم وقتی که مشکل از ما نیست...

انشالله هارد رسید اینجا اعلام میکنم

پ.ن: من جدیدا دیدم که مد شده دوستان مینیویسن هزینه و مسئولیت ارسال با خریدار،این چه چیز زشتیه که مد شده؟ خریداری که تا اون قطعه به دستش برسه هیچ دسترسی به چک کردنش نداره چطور باید چنین چیزی روقبول کنه؟!خودم بشخصه تا جایی که میتونم از چنین تاپیکهای دوری میکنم.

پ.ن 2: متاسفانه امکان ویرایش پست اولم ندارم

یه سری روال ها در این مورد متاسفانه به صورت کلی تو بازار جا افتاده در حالی که قانون نانوشته هست
مثل همون مهلت تست هارد اینترنال و سی پی یو های اینتل  که همه میگن فاقد مهلت تست هست اگر هم میدیم به قول شما در راستای مشتری مداریه
حالا جالب تر اینکه من از کسی که خودش فروشنده هست تو همین صنف و  خریدش هم از دیجی زیاد هست     شنیدم می گفت پاور خریدم دیدم   جعبه اش  باز و داغونه و  حدس زدم آکبند نیست
زنگ زدم بگم   این چیه فرستادین و پس بگیرین یکی دیگه بدین طرف گفت  ما  هیچ قطعه اینترنالی رو جزء شرایط   مهلت تست و بازگشت قبول نمی کنیم حتی اگه سوخته باشه !
از طرفی یک مسئله ای رو تو این بازار جا انداختن از وقتی گارانتی ها اینقدر پررنگ شدن  طی این چند سال   که قطعه گارانتی دار  قانونش اینه در کل باید ارسال بشه به گارانتی و  نه تعمیرکار  نه فروشنده  حق دخالت تو اون ماجرا رو نداره البته این داستان دلایل خاص خودش رو داره .  چون فروشگاه باید از جنس خودش   برداره بده به مشتری و براش تعویض کنه و خیلی ها نمی کنن
مثلا در  مورد سی پی یو و مادربرد چون   شرایط باندل اجباری وجود داره و تعداد موجودی سی پی یو و مادربرد برابر هست   معمولا کسی زیربار نمیره  از طرفی هم تست مادربرد کار آسونی نیست  . شاید شما20  عامل رو باید تست کنی تا  به قطعیت برسی که واقعا اون برد خرابه . و  معمولا زیر بار نمیرن  مگه اینکه اینقدر اوضاع خراب باشه که مادربرد اصلا استارت نخوره .
یک دلیل دیگه در مورد بحث مهلت تست و ارجاع به گارانتی بحث وجود  تخصص  لازم  در پرسنل  فنی   فروشگاه هاست  که این مورد خیلی جاها نیست و  خیلی فروشگاه ها خودشونم به این مسئله اذعان دارن و سعی می کنند حتی الامکان ورود نکنند و ارجاع بدن به گارانتی .   حتی من نوعی هم  گاهی ممکنه ترجیح بدم با گارانتی طرف بشم تا فروشگاه که میخواد حرف خودش رو بزنه  هرچند بعضی وقت ها اگه به این  مهلت تست درست عمل بشه تعامل با فروشگاه حرفه ای و خوش قول راحت تر از گارانتی ای مثل حامی  باشه

در مورد بحث هزینه ارسال این روال به این دلیل بود که خیلی ها اون اوایل پا پیش میگذاشتن و دست روی جنس میگذاشتن و بعد که جدی میشد  فرار  می کردن
حالا هم انواع و اقسام تیپ های کلاهبرداری تو فروم ها مد شده که اصلا تصورش  وحشتناکه .  
بدترینش  کلاهبرداری واسطه ای هست که یک نفر  کلاهبردار دو تا قربانی پیدا می کنه و این دوتا رو به جون هم میندازه و از خودش هیچ اثری به جا نمیگذاره
فرض مثال من کلاهبردارم شما یک گرافیک براش تاپیک زدی 5 میلیون میخوام اینو از شما بردارم میرم یه جنسی دیگه  همینطوری براش تاپیک فروش میزنم که قیمتش دقیقا 5 تومن باشه
بعد خریدار بیچاره جنس منو می بینه  میاد  با من معامه کنه من به جای اینکه شماره کارت خودمو بدم شماره کارت شما رو میدم  و  پول اون میاد حساب شما و تو حسابت می بینی 5 میلیون  واریزی زده
بالطبع خیالت راحت میشه و گرافیک رو برای من می فرستی . از اونور قضیه من  برای طرف یک جعبه شکلات می فرستم به جای جنسی که قرار بوده بفروشم  .
طرف که شکلات دستش میرسه   میاد چک می کنه  می بینه پول به حساب جناب فدایی اومده یعنی فکر می کنه من فامیلم فدایی هست  در حالی که اصلا من ردی از خودم به جا نگذاشتم
اون وقت اون کلی وقتش رو میزاره برای شکایت از شما و حسابی از من که کلاهبردار اصلی بودم دور میشه  بعد که به شما میرسه و تازه میفهمه جریان از چه قراره و از اونور هم شما روحت خبر نداشته و بعدا میفهمی 5 میلیون پول رو ایشون به حساب شما زده شصتت خبردار میشه که من کلاهبردار با یک تیر دو نشون زدم
حالا شما برای رفع  مشکل و از بین نرفتن اعتبار خودت مجبوری پول ایشون رو پس بدی و بری دنبال شکایت از من باشی که نه ردی ازم داری و نه حتی اسمم رو میدونی !!
هدفم این بود این مسائل اینقدر اتفاق افتاده تو فروم ها تا یک سری چیزهایی عرف شده خود به خود برای پیشگیری از این اتفاقات  .
یک نمونه دیگه اش تو همین فروم   اون کاربری بود که اکانتش رو فروخت و خریدار از اون  سوء استفاده کرد و از چند نفر کلاهبرداری کرد
ببینبد  متاسفانه برای پول  داریم چه کارها که نمی کنیم و چه خیانت ها  که به هموطن خودمون نمی کنیم !!
شاید یک مقدار درجریان این  جزییات قرار بگیرید بعضی وقت ها حق بدید  که یک سری از این قانون های نانوشته اجرا بشه و متاسفانه تر و خشک با هم بسوزن!
بله وقتی همه شرایط  اوکی باشه   هرچیزی در بهترین  حالتش باید اجرا بشه و توجیهی برای چیزی مخالف اون وجود نداره ولی  وقتی خیلی چیزا  برخلاف   اصول حرفه ای هست  گاهی ناچاریم خودمون رو وفق بدیم با شرایط موجود و راه حلهای جایگزین پیدا کنیم تا زمان و  هزینه کمتری کنیم و ضرر کمتری متوجهمون بشه .
به هر حال اگر  تاکید شده که هارد ارسال میشه براتون زیاد سخت نگیرید و   قبول کنید  از ما که تو این شرایط  وقتی خیلی ها میگن  باز هم فافا بهتر از بقیه هست  واقعا  هست و این همه کاربر خودجوش  این  صحبت  رو  نمی کردن . کسی اینجا نفعی از معرفی  کسی نمیبره اگر  چیزی دیده به واقعیت بوده و تجربه  شخصی خودش رو از مقایسه جاهای مختلفی که خرید کرده به اشتراک گذاشته.
 

ویرایش شده توسط eshraghi2012
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...