رفتن به مطلب

ADATA دو درایو اکسترنال HD680 و HV320 را روانه بازار کرد


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

35fe2e9ec59d857a95ea05df578287be.jpg

 

ADATA جزء آن دسته از شرکت هاییست که کاربران آن را با تولید ماژول های DRAM با عملکرد بالا  و محصولات فلش NAND میشناسند.این کمپانی امروز دو درایو اکسترنال جدید خود تحت نام های HD680 و HV320 را روانه بازار کرد.مدل HD680 جزء آن دسته از درایوهاییست که تمرکز ویژهای در محافظت از اطلاعات دارد و ظرفیت آن به 2 ترابایت میرسد.HV320 نیز یک درایو قابل حمل سبک و قابل اطمینان بوده که با داشتن زیبایی منحصر به فرد دارای ظرفیتی معادل 5 ترابایت است.

مدل HD680  از استاندارد نظامی MIL-STD-810G 516.6 پیروی میکندو میتوان از داده های شما در برابر رطوبت ، ضربه و سرقت اطلاعات ، محافظت کند.محفظه خارجی این درایو با نوعی پوشش سیلیکنی جذب کننده شوک احاطه شده که یک ساختار مستحکم را برای محافظت از درایو ایجاد میکند و تا سقوط از ارتفاع 1.22 سانتی متری برای درایو مشکلی به وجود نمی آورد.علاوه بر اینها HD680 مجهز به یک سنسور ضربه گیر داخلی است که در هنگام وارد شدن ضربه توسط یک چراغ LED به کاربر هشدار میدهد.همچنین سیستم رمزنگاری 256 بیت AES  از سرقت اطلاعات شما جلوگیری میکند. HD680  در سه رنگ سیاه و سفید ، آبی و زرد تولید شده و از درگاه ارتباطی USB با قابلیت جدا شدن بهره میبرد.

 

aa2a941df579bc20043f53fb4c6f1d4b.jpg

 

در طرف دیگر درایو ADATA HV320 قرار میگیرد.در طراحی این سری از ظرافت و زیبایی خاصی استفاده شده است به طوری که مدل های یک و دو ترابایتی  ضخامتی تنها به اندازه 10.7 میلیمتر دارند. این موضوع باعث میشود علاوه بر حمل و نقل آسان به راحتی در جیب شما جا شوند. HV320  از یک پوشش رنگی مات بهره مند شده که بسیار چشم نواز بوده و لمس آن لذت بخش است.کاربران میتوانندبا توجه به سلیقه شخصی خود از میان سه رنگ سیاه ، سفید و آبی ، یکی را انتخاب کنند.خوشبختانه مدل HV320  دارای حداکثر ظرفیت حجیم 5 ترابایتی است که نیاز شما را جهت ذخیره سازی محتویاتی با وضوح و حجم بالا بر طرف میکند.به مانند مدل HD680  ، این مدل نیز مجهز به سنسور شوک ، و رمز نگاری 256 بیتی AES میباشد.قیمت این درایوها هنوز اعلام نشده است.

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...