رفتن به مطلب

کولر غول پیکر جدید Alpenföhn از خانواده Matterhorn ، با پشتیبانی از نسل دوم پردازنده های Ryzen Threadripper


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

6f9a016c56b43f3188be6c6edb623f1a.jpg

 

کمپانی Alpenföhn امروز کولر بادی جدیدی از سری خانواده کولرهای Matterhorn  را رونمایی کرد که با پشتیبانی از پردازنده های نسل دوم Ryzen Threadripper ، همراه است.سری کولرهای Matterhorn از نوع برجک ایستاده هستند و تهویه آنها توسط فن صورت میگیرد. با یک بازبینی صورت گرفته، اکنون این کولر از سوکت جدید AMD TR4 (SP3r2) پشتیبانی میکند.پایه اصلی اتصال این کولر غول پیکر به گونه ای ساخته شده که میتواند تمامی سطح IHS پردازنده های Ryzen Threadripper را بپوشاند.تعداد 6 لوله ضخیم 6 میلیمتری هم با عبور از این پایه گرمای جذب شده را به شبکه های آلومینومی به هم فشرده برجک ، منتقل میکنند.

 

e344bfee3bac81bf219d579ccde3c0b8.jpg

 

تهویه این کولر توسط یک کولر 120 میلیمتری از نوع Wingboost 2 صورت می گیرد.این فن میتواند از 500 تا 1500 دور بردقیقه گردش کند و فشار هوایی معادل 106 m³h را ایجاد کند و در نهایت به میزان 18.2 دسی بل هم نویز ایجاد کند.هر دو قسمت لوله های ناقل حرارت و شبکه های آلومینیومی ، مجهز به پوشش سرامیکی سیاه رنگ هستند تا نهایت انتقال و دفع گرما صورت پذیرد.به همراه این کولر یک عدد خمیر حرارتی Alpenföhn Permafrost  نیز ارائه خواهد شد.طول و عرض و ارتفاع این کولر به ترتیب برابر 138x100x158 میلیمتر میباشد و وزن آن به حدود 1 کیلوگرم میرسد.این کمپانی محدوده تحمل بار حرارتی را برای این کولر ذکر نکرده اما از آنجایی که برای استفاده در پردازنده هایی نظیر Threadripper 2990WX توصیه شده ، میتوان حدس زده که در محدوده بار حرارتی 250 وات TDP قرار دارد.قیمت و زمان دسترسی به این کولر هنوز مشخص نشده است.

 

7bf0ffad4e426c04e11fbc7b570b5cea.jpg

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...