رفتن به مطلب

کولر مستر پکیج جدید MasterFan های خود با قابلیت نورپردازی را روانه بازار کرد


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

7ada8a7796249b53418e01054e0b9c03.png

 

Cooler Master به تازگی سری جدیدی از MasterFan  های خود را روانه بازار کرده است. این فن هاشامل یک پکیج سه فن 120 میلیمتری و یک تک فن 140 میلیمتری با قابلیت نورپردازی RGB LED هستند.این فن ها با بیشتر خنک کننده های مایع رایج هماهنگی دارند ، پس کاربران میتوانند به راحتی این فن ها را با فن های استاندارد قرار گرفته بر روی خنک کننده های خود تعویض کنند.هر فن مجهز به تعداد 8 دیوود LED است که میتوان نورپردازی آنها را با استفاده از نرم افزار MasterPlus سفارشی سازی کرد.این فن ها به صورت پیش فرض مجهز به یک کنترلر RGB هستند که تعداد 10 جلوه نمایشی از پیش تنظیم شده را در اختیار شما قرار میدهد.همچنین جهت تغذیه این فن ها از ورودی 3 پین به جای 4 پین استاندارد RGB ، بهره میبرند.

 

3dbbeacc565c66ef5c3ffe1f4366dd5f.png

 

این فن ها به صورت اختصاصی توسط مهندسین داخلی Cooler Master و متناسب با نیاز کاربران ، طراحی و ساخته شده اند. MasterFan های جدید ساخته شده اند تا در نهایت سکوت فعالیت کنند و سیستم شما را به نهایت زیبایی برسانند.کاربران میتوانند از دو روش به نورپردازی این فن ها دسترسی داشته باشند. راه اول از طریق اتصال به مادربردهای سازگار با سیستم ARGB و راه دوم از طریق کنترلرRGB همراه با آنها .با استفاده از نرم افزار MasterPlus+ شما میتوانید علاوه بر کنترل نورپردازی به به صورت پیش فرض و حتی سفارشی سازی ، سرعت چرخش فن ها را نیز به کنترل خود در آورید.قابلیت هماهنگ سازی در مدل تک فن با نرم افزارهای اختصاصی نورپردازی نظیر ASUS Aura Sync ، ASRock RGB LED ، MSI Mystic Light Sync وجود خواهد داشت. این فن ها در حال حاضر با قیمت های 15 پوند برای مدل MF120R ARGB ، پانزده پوند برای مدل MF140R و 60 پوند برای پکیج MF120R 3-in-1 در دسترس هستند.

 

451ca45f6f35065f9c854d9b9caaa776.png

 

منبع : Guru3d

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...