رفتن به مطلب

افزایش قیمت بی رویه پرچمدار نسل قبلی انویدیا GTX 1080Ti در پی هجوم کاربران


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

efbcdbf53b56bdd078be2e0e5e73abe7.jpg

 

اگر شما جزء آن دسته از کاربرانی بوده اید که به فکر خرید کارت جدیدی مانند GeForce RTX 2080 است ، احتمالا با مشکلاتی از قبیل قیمت بالای این کارت مواجه شده اید.با این اوصاف چاره ای جز انتخاب یک جایگزین از پرچمدار نسل قبلی یعنی GTX 1080 و یا 1080Ti نمی ماند.تا حدود یک هفته قبل کارت GeForce GTX 1080 و 1080Ti از شرایط قیمتی مناسبی برخوردار بودند، اما متاسفانه اکنون میبینیم که نمودار قیمتی کارتی مانند GeForce GTX 1080 Ti در تمامی نقاط دنیا به آرامی رو به افزایش است . این افزایش قیمت حتی در برخی مدل ها  و در برخی نقاط به خصوص در ایالات متحده بسیار چشمگیر بوده است.این افزایش قیمت میتواند بنابه دلایلی مانند افزایش تقاضا برای خرید ( به مانند آنچه که سال گذشته برای انجام عملیات ماینینگ صورت گرفت ) برای این کارتها باشد.نمودار قیمتی این کارتها اکنون روند صعودی دارد و با این روند کاربران را به طور خودکار به سمت کارت های RTX هدایت خواهد کرد.

 

6b275cff6a003f17276e2df706d7fc07.png

 

در طول تابستان گذشته در اتحادیه اروپا ، قیمت ها به طرز قابل توجهی کاهش یافت و برخی فروشگاه ها کارتی مانند 1080Ti را با قیمت 740 یورو به فروش میرساندند.حتی برخی مدل های سفارشی مانند 1080T Strix قیمتی حدود 800 یورو داشتند.این قیمت ها از نوامبر سال گذشته روند صعودی به خود گرفت.با توجه به این موضوع اگر در فکر خرید کارتی مانند 1080Ti هستید ، بهتر است سریعتر برای خرید این کارت اقدام کنید چرا که این افزایش قیمت همچنان در حال ادامه پیدا کردن است.

 

منبع : Guru3d

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بابا تو رو خدا بیخیال این حرفا بشید الان تو ایران هم یه عده معلوم الحال فوری و همگام با بازارهای آمریکا قیمت رو میکشن بالا

لینک به دیدگاه
Share on other sites

شرافتا از این خبرا پخش نکنید دیگه...هر چند میدونم شما نگید دیگری میگه؟!

همین الانشم تو جور کردن پول خرید یه گراف میان رده ، تازه نه پرچمدار موندیم ، خدا نکنه فروشندگان بی انصاف این بهونه هم دستشون بیوفته که دیگه باید قید گراف رو زد؟!!!!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...