رفتن به مطلب

باندل ترکیبی نرم افزاری کارت های گرافیکی سافایر+ معرفی کارت NITRO+ Radeon RX 590 Special Edition


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

1ecd1b9ce17a24105697b7a3a2630c59.png

 

SAPPHIRE یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین برند های سازنده کارت گرافیک در بین کاربران است.این کمپانی به تازگی کارت گرافیک جدید خود به نام NITRO+ Radeon RX 590 Special Edition 8GB را معرفی کرده است.تراشه به کار رفته در این کارت گرافیک بر اساس پروسه ساخت 12 نانومتر FinFET ساخته شده و سافایر از سری کولرهای Dual –X  خود در آن بهره گرفته است.این کارت طراحی شده برای بدست آوردن نهایت عملکرد و ارائه یک تجربه صاف و روان در بازیهای روز با وضوح بالاست.

کارت NITRO+ Radeon RX 590 8GB Special Edition به صورت پیش فرض و به صورت کارخانه ای اورکلاک شده و اکنون بوست کلاک آن به 1560 مگاهرتز میرسد. مقدار 8 گیگابایت حافظه ویدئویی به همراه تعداد 2304 ریزپردازنده جریانی مبتنی بر ریز معماری GCN ، میتواند علاوه بر اجرای برنامه های روزمره ، بازیهای شما را در دقت 1080 پیکسل به صورت صاف و روان به اجرا در آورد.این کارت جدید در هنگام راه اندازی با یک باندل ترکیبی فوق العاده از سه بازی AAA که توسط AMD معرفی شده، همراه است.شما میتوانید با انتخاب یکی از کارتهای سری NITRO + یا PULSE از خانواده کارتهای Radeon RX Vega ، یا سه مدل RX 590, RX 580, RX 570 ، سه بازی رایگان را به همراه آنها دریافت کنید.

این بازیها عبارتند از Resident Evil  2 ، Devil May Cry  5 ، Tom Clancy’s The Division  2 که با انتخاب یکی از سری های NITRO+ یا PULSE از خانواده Radeon RX Vega ها یا کارت جدید NITRO+ Radeon RX 590 Special Edition به این سه بازی به صورت رایگان دست پیدا کنید.با خرید سری NITRO+ و یا PULSE  از دو مدل کارت Radeon RX 580 و یا 570 تنها دو عدد از این بازیها را به رایگان دریافت خواهید کرد.

 

منبع : Guru3d

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...