رفتن به مطلب

تراشه کامل تورینگ در قالب کارت TITAN RTX توسط انویدیا ، معرفی شد


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

72454a53976a7a63ddbe5266f3b5af70.jpg

 

در خلال برگزاری کنفرانس سیستم های پردازش اطلاعات عصبی و هوش مصنوعی AI در ماه دسامبر، کمپانی NVIDIA قدرتمندترین تراشه گرافیکی دسکتاپ دنیا را معرفی کرد.کارت جدید TITAN RTX براساس ریزمعماری Turing ، راندمانی به اندازه 130 ترافلاپس را در برنامه های یادگیری عمیق و همچنین یازده GigaRays  در پردازش های ray-tracing به ارمغان می آورد.کارت TITAN RTX جهت پردازش برنامه های کاربردی و محاسباتی پیچیده طراحی شده است. این کارت مجهز به تعداد 576 هسته Tensor و 72 هسته RT و 24 گیگابایت حافظه ویدئویی GDDR6  است که پهنای باندی به اندازه 672 گیگابایت را به ارمغان می آورد.این پهنای باند دو برابر نسل قبلی کارتهای TITAN است که سرعت بالایی را در پردازش داده های بزرگ فراهم می آورد.

 

32448b9bf65225288f60a57378bcc7c5.jpg

 

وجود قابلیت NVLink  با پهنای باند 100 گیگابایت بر ثانیه ، به شما امکان قراردادن یک جفت کارت TITAN RTX  درکنار هم را میدهد.این قابلیت سبب ایجاد پهنای باند بسیار بالا میشود که عملکرد بی نظیری را در ویرایش ویدئوهایی با دقت 8K واقعی ارائه میدهد.وجود پورت اتصال VirtualLink  نیز امکان اتصال هدست های نسل بعدی VR را نیز به شما میدهد.کارت گرافیک TITAN RTX با داشتن عملکرد بالای هسته های تنسور در پردازش های FP32 ، FP16 و INT8 و INT4 ،امکان آموزش سریع و استنتاج شبکه های عصبی را میسر میکند.این کارت با استفاده از قابلیت NVIDIA RAPIDS ، امکان تجزیه و تحلیل داده ها را تسریع میکند.انویدیا از این کارت تحت نام T-Rex نیز یاد میکند که این نام گذاری به قدرت بالای پردازشی این کارت  مربوط میشود.

 

ef91cd657e16b48be169cf5b437654d2.jpg

 

کارت گرافیک TITAN RTX  از اوآخر این ماه در منطقه اروپا و ایالات متحده با قیمت 2500 دلار در دسترس خواهد بود.

 

منبع : Videocardz

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...