رفتن به مطلب

USB درایوهای سری UE700 Pro توسط ADATA راهی بازار شدند


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

6df077d3ecdc35da5b7ee61dc8723cab.jpg

 

ADATA از تولید کنندگان DRAM و محصولاتی بر پایه حافظه های NAND ، امروز USB درایوهای جدید UE700 Pro را به بازار عرضه کرد. این درایوها حداکثر با ظرفیت 256 گیگ عرضه میشوند و میتواند سرعت خواندنی تا 360 مگابایت و نوشتنی با سرعت 180 مگابایت بر ثانیه را فراهم کنند.این درایوها میتواند سرعت و حجم ذخیره سازی بالایی را جهت نگهداری فیلم هایی با حجم و رزولوشن بالا و اطلاعات دیگر را به کاربران ارائه کند.این درایوها تنها 7 میلیمتر ضخامت داشته  و از پوشش آلومینیومی به رنگ مات بهره میبرند که حمل و نقل آن را بسیار آسان میکند.جهت اتصال در تمامی مدل ها از درگاه پرسرعت USB 3.1 استفاده شده است.

 

614da5d435c8e14fbaf7c7d26eccd02d.jpg

 

طراحی جمع و جور و بی نظیر این سری به گونه ایست که رابط اتصال USB آن توسط یک کلید فشاری در داخل قاب نگهداره  پنهان میشود.این کلید تنها با فشار ساده انگشت شصت رابط اتصال USB را از جای خود خارج و آن را آماده استفاده میکند.در انتهای بدنه آلومینیومی و 7 میلیمتری این فلش مدل ها ، یک شاخص LED آبی رنگ مشاهده میشود که نحوه فعالیت درایو را مشخص میکند.در انتهای بدنه قستی جهت اتصال تسمه نگهداره در نظر گرفته شده که میتوانید آن را حتی به جا سوئیچی خود متصل کنید و به آسانی آن را حمل کنید.USB درایو ADATA UE700 Pro بسته به محل سکونت شما میتواند با قیمت های متفاوتی عرضه شود.

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...