رفتن به مطلب

HP ZHAN اولین نوت بوک مجهز به تراشه گرافیکی NVIDIA GeForce MX250


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

1081a933d24ca36c269bfadb77d309fb.jpg

 

با توجه به گزارشات رسیده از سوی شرکت HP، کمپانی NVIDIA در نظر دارد تا تراشه گرافیکی سطح پایین MX250 را برای نوت بوک های کم مصرف عرضه کند.این تراشه گرافیکی مجهز به مقدار 2 گیگابایت حافظه ویدئویی از نوع GDDR5 است و ممکن است اولین تراشه خانواده Turing باشد که از حافظه های GDDR6 استفاده نمیکند.البته هنوز هیچ مدرک معتبری ارائه نشده که تراشه MX250 ، برمبنای ریزمعماری تورینگ باشد، اما برمبنای منابع مختلف ، گفته شده این تراشه  میتواند بر پایه سیلیکن های TU107 و یا TU108 باشد.

 

ef5c0d5878a6508dddd9855e2f0f5f1c.png

 

ممکن است حدس زدن زمان دسترسی به MX250 فعلا کمی سخت باشد، اما احتمال در نمایشگاه CES پیش رو که محلی برای معرفی لپ تاپ ها و نوت بوک های جدید است ، به صورت رسمی معرفی و سپس در دسترس کاربران قرار بگیرد.همچنین بر طبق اطلاعات رسیده از NVIDIA ، قرار است که نسخه های موبایل از سری کارتهای گرافیکی  GeForce RTX هم به تولید برسند.این کارتهای قطعا شامل مدل های RTX 2080 ، RTX 2070 و RTX 2060 خواهد شد.تاکنون هم هیچ گونه شواهدی مبنی بر وجود نسخه موبایل کارت RTX 2080 Ti هم دیده نشده است.البته شایعاتی به گوش میرسد که گفته شده احتمالا بعدها شاهد نسخه موبایل این کارت گرافیک در آینده باشیم.

 

منبع : Videocardz

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...