رفتن به مطلب

داستان آواژنگ (در حال تکمیل)


Uranium
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

درود دوستان

صبح ساعت 9.30 تماس گرفتم اواژنگ ارتباط دادن به کارشناس شرکت سرکار خانم .....

بهشون میگم که امسال مادربرد خاصی وارد نشده و محصولات جدید باقی برندهای اسوس و ام اس ای بعد بازار اروپا تو ایران هستن اما گیگا جدید وارد نشده برنامه شرکتتون چیه وارد می کنید یا نه ادامه حرفم این بود که اگر وارد نمیشه خودمون سفارش بدیم آمازون یا نیواگ یا هر جایی بتونیم تهیه کنیم

با لحن خیلی عجیبی این سیاست شرکت هست میگم خوب سیاست رو کی تعیین میکنه میتونم باهاش حرف بزنم میگه مدیرعامل الان دبی هست با اون ارتباط بگیرید

دوستان ممنون میشم اگر کسی راه ارتباطی میشناسه از اقای فراهانی  بهم اعلام کنه

البته زیاد فرقی نمیکنه چون الحمدالله چیز که زیاده الان سایت خرید از امازون هستن اما جواب مشتری با این لحن دادن والا ما جایی ندیدیم

آواژنگ که خوب بود خدایی قبلا خیلی پاسخگو و همه جوره عالی چرا این طوری شدن!

----------------

دوستان یه راه تماس با مدیرعامل محترم شرکت پیدا کردم

پیام دادم منتظر جوب هستم....

----------------

دوستان دقت کنید الان اگر بخوام تصمیم به خرید ASUS یا MSI  بگیرم مدلها سرد درد میکنه آدم رو چون تنوع خیلی بالاست حالا به قیمت ها کاری ندارم

اما برند GIGABYTE به شدت محدوده و نمی تونی چیزی که لازم داری رو بخری 

من بابت نبود قطعات جدید به شرکت زنگ زدم بپرسم قراره بیاد یا نه؟ ما منتظر بمونیم یا  خودمون تهیه کنیم خیلی راحت  میتونستن جواب بدن اما انگار من مزاحم تلفنی شون بودم 

شاید من بد شروع کردم و یا هر چیزی اما حق من به عنوان یه مصرف کننده این نبود!

یکی مثل لیون رپ میگذاره حالت رو دگرگون میکنه یکی هم مثل این کارشناس محترم! 

بخدا بعد تماس با لیون و رپ جالب و شگفت انگیز برای بار اول یادم رفت چه شماره ای رو باید بزنم واسه همین قطع کردم دوباره تماس گرفتم 

یکی دست گرفته واردات انحصاری رو باید بتونه پاسخگو نیاز باشه 

اعلام گنه ما نمی تونیم وارد کنیم به هر دلیلی اما کسی خواست وارد کنه ما گارانتی میکنیم کار سختی نیست

یا اعلام کنه ما هیچ کاری نمیکینم زدیم تو کار دیگه ای خودتون برید هر کاری دوست دارید بکنید

که من به صورت پیش فرض مورد آخری رو در نظر گرفتم

------------------

با مدیرعامل محترم شرکت تماس گرفتم انشالله فردا توضیحات کامل رو میگذارم

 

---------------------------------------

جوابیه رسمی گیگابایت :

با سلام

احتراما با توجه به شرایط موجود اقتصادی و شرایط واردات قانونی به کشور کمی در روند واردات قطعات جدید با مشکل تاخیر رو به رو شده  ولی در نهایت جای نگرانی نیست کالا ها در آینده وارد خواهند شد.

با تشکر

روابط عمومی گیگابایت

------------------------------------

 

ویرایش شده توسط Uranium
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

 

تو یه کلمه میتونم خلاصه اش کنم که ... اوضاع الانی کشور جوریه که اعصاب واسه هیچ کسی نذاشته و این مورد کاملا عادیه !

-----------------------------------------------------------------------------------------------

مورد بعدی اینکه چرا خرید از امازون و هزینه اضافه بابت ارسال ! در صورتی که میتونین اغلب قطعات رو از دبی خریداری کنین

 

منطقه ما شدیدا" تجار هستن( عمان / قطر / کویت / دبی )

و قطعات رو مستقیم از دبی وارد میکنن ...

واقیعت تو فکر این بودم که یه تاپیک در خصوص سفارش گیری واردات قطعات از دبی بزنم

که دوستان بجای اینکه از آمازان خریداری کنن بتونن از دبی با هزینه خیلی کمتر قطعات خودشون رو تهیه کنن ...

که البته نیاز به استقبال دوستان هست و هزینه از پیش پرداخت شده و ...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خب بیچاره اون خانم چی داشته بگه حقیقت مطلب رو گفته. حرف ناشایستی هم نزده به نظر من. 
شما خودت رو جای ایشون بذار چی بگه خوب؟?

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 31 دقیقه قبل، invoker گفته است :

سلام

 

تو یه کلمه میتونم خلاصه اش کنم که ... اوضاع الانی کشور جوریه که اعصاب واسه هیچ کسی نذاشته و این مورد کاملا عادیه !

-----------------------------------------------------------------------------------------------

مورد بعدی اینکه چرا خرید از امازون و هزینه اضافه بابت ارسال ! در صورتی که میتونین اغلب قطعات رو از دبی خریداری کنین

 

منطقه ما شدیدا" تجار هستن( عمان / قطر / کویت / دبی )

و قطعات رو مستقیم از دبی وارد میکنن ...

واقیعت تو فکر این بودم که یه تاپیک در خصوص سفارش گیری واردات قطعات از دبی بزنم

که دوستان بجای اینکه از آمازان خریداری کنن بتونن از دبی با هزینه خیلی کمتر قطعات خودشون رو تهیه کنن ...

که البته نیاز به استقبال دوستان هست و هزینه از پیش پرداخت شده و ...

اونم سختی های خودش رو داره کلا دبی قابل اعتماد برای تازه کارها نیست باید گرگ باشی داداشم

در 2 دقیقه قبل، Negrasombra گفته است :

خب بیچاره اون خانم چی داشته بگه حقیقت مطلب رو گفته. حرف ناشایستی هم نزده به نظر من. 
شما خودت رو جای ایشون بذار چی بگه خوب؟?

داداشم لحن گفت و گو مون خیلی ناجور بود

لینک به دیدگاه
Share on other sites

منم یه همچین تجربه ای داشتم. می خواستم یه قطعه رو بگیریم که توی اینترنت جاهایی گفته شده بود که ممکنه مشکل داشته باشه. اگه خراب باشه آمازون خودش تعویض می کنه.

منم زنگ زدم که بپرسم اگه مثلا نمونه ای که ما خریداری بکنیم همین مشکل رو داشت و شما نتونین تعمیریش کنین (چون تعمیر بخش های اصلی برد قطعات پیشرفته عملا ممکن نیست)  سیاست شما چیه؟ تعویض می کنید؟ می فرستید به شرکت سازنده؟ پولش رو  پس می دید؟ 

هر چی پرسیدم جوابی نداده و همش می گنن باید کارشناس ببینه.

مسخره است این سوال ساده است، اگه جزو شرایط گارانتی باشه و نتونین تعمیرش کنید چیکار می کنید؟ هیچ جوابی ندادن. آدم فکر می کننه کلکی تو کارشونه. منم از خرید منصرف شدم.

ویرایش شده توسط amir44
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، Uranium گفته است :

درود دوستان

صبح ساعت 9.30 تماس گرفتم اواژنگ ارتباط دادن به کارشناس شرکت سرکار خانم .....

بهشون میگم که امسال مادربرد خاصی وارد نشده و محصولات جدید باقی برندهای اسوس و ام اس ای بعد بازار اروپا تو ایران هستن اما گیگا جدید وارد نشده برنامه شرکتتون چیه وارد می کنید یا نه ادامه حرفم این بود که اگر وارد نمیشه خودمون سفارش بدیم آمازون یا نیواگ یا هر جایی بتونیم تهیه کنیم

با لحن خیلی عجیبی این سیاست شرکت هست میگم خوب سیاست رو کی تعیین میکنه میتونم باهاش حرف بزنم میگه مدیرعامل الان دبی هست با اون ارتباط بگیرید

دوستان ممنون میشم اگر کسی راه ارتباطی میشناسه از اقای فراهانی  بهم اعلام کنه

البته زیاد فرقی نمیکنه چون الحمدالله چیز که زیاده الان سایت خرید از امازون هستن اما جواب مشتری با این لحن دادن والا ما جایی ندیدیم

آواژنگ که خوب بود خدایی قبلا خیلی پاسخگو و همه جوره عالی چرا این طوری شدن!

دوست عزیز و مهربان به نظر من خوب کاری کردید تایپیک زدید.تایپیک هایی از این دست واقعا خیلی ها رو در مورد این که از چه سایتی و یا چه گارانتی هایی خرید بکنند کاملا موثره.

خودم کاملا از آواژنگ ناراضی هستم به دلیل اینکه سر قضیه پاور v650 با آواژنگ به مشکل خوردم و از طرز برخوردشون کاملا ناراضی هستم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 11 دقیقه قبل، Santa Cruise گفته است :

آخه اینم تاپیک زدن داشت ؟!

قانون نوشته خاصی که نداره داداشم ولا شبیه درد دله اخه این همه برندهای دیگه تو ایران به روز هستند چرا گیگا این همه عقب مونده؟

شرکت وارد کننده به مشکل بر خورده مثل مرد بیاد بگه که آقا امسال و سال بعد واردات خیلی محدود .... مثلا ما که از مرکز دور هستیم به فکر خودمون باشیم

یا به قول دوستمون اگر از خارج وارد شد واژنگ میتونه کاری بکنه یا نه!

بجای اینکه سرکار بگذارن با کلمه سیاست های شرکت قشنگ بگن دیگه به مشتری خودشون

لینک به دیدگاه
Share on other sites

شماره مدیر عامل رو داشتم ، هرچی گشتم‌ پیدا نکردم الان ☹ اگه پیداش کردم واستون میفرستم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام.

در 5 ساعت قبل، Uranium گفته است :

درود دوستان

بهشون میگم که امسال مادربرد خاصی وارد نشده و محصولات جدید باقی برندهای اسوس و ام اس ای بعد بازار اروپا تو ایران هستن اما گیگا جدید وارد نشده برنامه شرکتتون چیه وارد می کنید یا نه ادامه حرفم این بود که اگر وارد نمیشه خودمون سفارش بدیم آمازون یا نیواگ یا هر جایی بتونیم تهیه کنیم

با لحن خیلی عجیبی این سیاست شرکت هست میگم خوب سیاست رو کی تعیین میکنه میتونم باهاش حرف بزنم میگه مدیرعامل الان دبی هست با اون ارتباط بگیرید

 

نمیدونم من دچار مشکل شدم یا مشکل جای دیگست.

توقع داشتید چی بشنوید؟

مثلا بگه عجیجم مین جدید نیومده ولی عوضش اوجولات های خوشمزه اوردیم؟؟!

 9.30 صبح وقت زنگ زدنه! بعد امار جنس جدید گرفتن و تو سر شرکت زدنه؟

من تو فضام؟

اون خانومه تو فضاس؟

دوستمون تو فضاس؟

دوستشون تو فضاس؟

ایران تو فضاس؟

فضا تو ماس؟!

متوجه نمیشم تاپیک رو کلا.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ای بابا یک کمی حوصله داشته باشید

این قسمت بحث آزاد هست

کاربری آمده گله داشته از طرز صحبت فردی و جواب سر بالاشون

سوال پرسیده که از کاربران کسی راه ارتباطی میشناسه با مدیر عامل

بعد اصلا" دقت نمیکنید از تیم نقد و بررسی هست کاربر و برای همین فروم داره زحمت میکشه

 

 

 

ویرایش شده توسط Ehsan.K
لینک به دیدگاه
Share on other sites

متاسفانه یه سری از دوستان که تازه وارد هم هستن البته من خودمم قدیمی نیستم ولی کارشون اینه توی تاپیک های مختلف میچرخن و تذکر اسپم پست اسپم میدن !! یکی نیست بگه خوب اگه نمیتونی راهنمایی کنی ببند تاپیک و برو چرا خودت داری اسپم میدی ؟

فروم لیون یه انجمن در تمام پایه هاست که تخصصش هم سخت افزاره اما همه ی بخش هارو داره اگه قرار باشه فقط بازارچه باشه خوب اون بخش گفتگوی ازاد میبستن

اصلا یکی نیست به اینا بگه شما میدونید گفتگوی ازاد چیه ؟

من نمیدونم سند اینجا به نام این دوستانه که میان تعیین تکلیف میکنن ؟

انجمن ماشالا ناظر داره @Hamed اگه موردی باشه حتما تذکر میده نیاز نیست شما نخود هر اشی بشین خیلیم بهتون فشار اورده خوب تاپیک باز نکنید

والا بخدا ?

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، WeirdChamp گفته است :

تاپیک اسپمه؟؟

داداش شما کلا جز گیر دادن چیز دیگه تو تایپک ها ندیدم بنویسی یا در حال گذارش کردن پست هستید یا میاید خودتون اسپم می دید

الان همین پست شما اسپم هست // شما معنی اسپم متوجه نشدید !

ایشون میگه من قطعه میخام از یک شرکت گارانتی بخرم و برای گارانتیش دارم پول قابل توجه ایی برای گارانتی میدم ! این شرکت باید به مشتریش

کاملا پاسخگو باشه نه اینکه طلب کار باشه باید از خداشون باشه مشتری بین این همه برند و گارانتی این شرکت خواسته انتخاب کنه 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 44 دقیقه قبل، Ali Subi گفته است :

سلام.

نمیدونم من دچار مشکل شدم یا مشکل جای دیگست.

توقع داشتید چی بشنوید؟

مثلا بگه عجیجم مین جدید نیومده ولی عوضش اوجولات های خوشمزه اوردیم؟؟!

 9.30 صبح وقت زنگ زدنه! بعد امار جنس جدید گرفتن و تو سر شرکت زدنه؟

من تو فضام؟

اون خانومه تو فضاس؟

دوستمون تو فضاس؟

دوستشون تو فضاس؟

ایران تو فضاس؟

فضا تو ماس؟!

متوجه نمیشم تاپیک رو کلا.

چه فرقی داره ساعت چند زنگ زدن ؟ ساعت شروع کار نبود پاسخ نمی دادن حوصله ندارن غلط میکنن به عنوان کارشناس با مردم حرف میزنن 

برای هرکارت گرافیک و مادربرد دارن پول اضافه میگیرن عاشق چشم ابرو ما نیستن که وظیفشون هست باید جواب مشتری کامل بدن 

نمی تونن درشو ببندن برن خلاف کردن ایشون زنگ زدن ؟ پس این مشاوره برا خوشگلی گذاشتن ؟ اون خانم پول برا چی میگیره که به مشتری بگه سیاست

شرکت هست ؟  این بذارن رو حالت پیغام گیر دم ساعت بگه سیاست شرکت هست پول اضافم به اون خانم ندن همه راحت بشن

گارانتی ها برای هرقطعه سود خوبی میگیرن باید پاسخگو باشن 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 8 ساعت قبل، Ali Subi گفته است :

سلام.

نمیدونم من دچار مشکل شدم یا مشکل جای دیگست.

توقع داشتید چی بشنوید؟

مثلا بگه عجیجم مین جدید نیومده ولی عوضش اوجولات های خوشمزه اوردیم؟؟!

 9.30 صبح وقت زنگ زدنه! بعد امار جنس جدید گرفتن و تو سر شرکت زدنه؟

من تو فضام؟

اون خانومه تو فضاس؟

دوستمون تو فضاس؟

دوستشون تو فضاس؟

ایران تو فضاس؟

فضا تو ماس؟!

متوجه نمیشم تاپیک رو کلا.

درود داداشم

زیاد سخت نیست خلاصه کلامم اینه که آقا شما نمیتونی وارد کنی مشکل داری بگذار یکی دیگه وارد کنه الان اشکال کار کجاست

همه برندها تو بازار فراوان موجود هست

شرکتی که خدمات میده مفتی کار نمیکنه دیگه داره از من و شما پول میگیره

ساعت کاری بوده اون موقع بیشتر بابت این اعلام کردم که اگر کسی از خودشون خواست پیگیری کنه بره گوش کنه مکالمه رو

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 9 ساعت قبل، naderblue گفته است :

چه فرقی داره ساعت چند زنگ زدن ؟ ساعت شروع کار نبود پاسخ نمی دادن حوصله ندارن غلط میکنن به عنوان کارشناس با مردم حرف میزنن 

برای هرکارت گرافیک و مادربرد دارن پول اضافه میگیرن عاشق چشم ابرو ما نیستن که وظیفشون هست باید جواب مشتری کامل بدن 

نمی تونن درشو ببندن برن خلاف کردن ایشون زنگ زدن ؟ پس این مشاوره برا خوشگلی گذاشتن ؟ اون خانم پول برا چی میگیره که به مشتری بگه سیاست

شرکت هست ؟  این بذارن رو حالت پیغام گیر دم ساعت بگه سیاست شرکت هست پول اضافم به اون خانم ندن همه راحت بشن

گارانتی ها برای هرقطعه سود خوبی میگیرن باید پاسخگو باشن 

درود دقیقا داداشم

الان کلی شرکت تبلیغات میکنه برای محصولات تازه معرفی شده به زبان فارسی همه جا هم پیام دادم برا ی این مشکل

و این کار رو ادامه میدم تا یکی یه پاسخ درست بده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

به نظر من کاربر @Uranium خیلی نباید از این قضیه رنجیده بشین .  من این طوری برداشت کردم که اون خانم اصلا مسئول در این مورد نبوده و کلا اطلاعی در این زمینه نداشته و سوال شما شاید براش کمی غیر منتظره بوده 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 7 دقیقه قبل، maximal10 گفته است :

سلام

به نظر من کاربر @Uranium خیلی نباید از این قضیه رنجیده بشین .  من این طوری برداشت کردم که اون خانم اصلا مسئول در این مورد نبوده و کلا اطلاعی در این زمینه نداشته و سوال شما شاید براش کمی غیر منتظره بوده 

نه دیگه داداشم زیاد برام مهم نیست 

منتها ممکنه این طور رفتار برای هر فردی از ما اتفاق بیفته سکوت یعنی قبول این سری اخلاقیات

به گوش مدیرعامل میرسونم مدیر عاملش بگه خوب کاری کرده کارشناسمون من کار خودم رو انجام دادم

البته خیلی دور از ذهن هست نظر ایشون هم همین باشه.

بلاخره بنزین این جریان ما کاربرهای کوچیک بازاریم ما نباشیم واقعا بازاری نیست

فگر کن از لیون خرید می کنی برات کارت دست نویس میفرسته این خیلی ارزشمنده یه جورایی لیون انتظار ما رو خیلی بالا برده :)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 18 ساعت قبل، Uranium گفته است :

یکی دست گرفته واردات انحصاری رو باید بتونه پاسخگو نیاز باشه 

اعلام گنه ما نمی تونیم وارد کنیم به هر دلیلی اما کسی خواست وارد کنه ما گارانتی میکنیم کار سختی نیست

یا اعلام کنه ما هیچ کاری نمیکینم زدیم تو کار دیگه ای خودتون برید هر کاری دوست دارید بکنید

که من به صورت پیش فرض مورد آخری رو در نظر گرفتم

انحصاری بودن جزو خیلی مهمی از این نظامه دوست من.

نگاهی به دور و برت بندازی متوجه میشی انحصار کل زندگیمون رو گرفته ک وضعمون اینه.

همین الانم شما میتونید هرکاری دوست دارید بکنید. کسی ب شما گفته ک نمیتونید کاری بکنید؟ کسی گفته نمیتونید قطعه وارد کنید؟ کسی گفته وارد کنید مینتون رو میشکنم؟؟!

اینکه وضع بازار اصلا خوب نیس  ی امر طبیعیه چون ب دلیل افزایش شدید قیمت ارز، قیمت ها بالا رفته و با توجه به تورم بالای 400 درصد تو این مملکت قدرت خرید مردم ب شدت کاهش یافته و در نتیجه خرید ی چیزی مثل کامپیوتر و مین و ... میشه اولویت چندم و در نتیجه شرکت های وارد کننده محتاط تر وارد میکنن. از طرفی الان تقاضا برای خرید کمه پس معقول اینه ک شرکت ها جنس وارد بازار نکنن. همه این ها رو تو درس اقتصاد دانشگاه گفتن دیگه لازم نیست تماس بگیرید و بپرسید.

شما مختاری هرکاری دوست داری بکنی. برو از امازون خرید کن. پای پیاده وارد کن. بده دوستت وارد کنه.

در کل دست شما بازه برای هرکاری ک صلاح میدونید برای خودتون انجام بدید.

موفق باشید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 20 ساعت قبل، Ali Subi گفته است :

انحصاری بودن جزو خیلی مهمی از این نظامه دوست من.

نگاهی به دور و برت بندازی متوجه میشی انحصار کل زندگیمون رو گرفته ک وضعمون اینه.

همین الانم شما میتونید هرکاری دوست دارید بکنید. کسی ب شما گفته ک نمیتونید کاری بکنید؟ کسی گفته نمیتونید قطعه وارد کنید؟ کسی گفته وارد کنید مینتون رو میشکنم؟؟!

اینکه وضع بازار اصلا خوب نیس  ی امر طبیعیه چون ب دلیل افزایش شدید قیمت ارز، قیمت ها بالا رفته و با توجه به تورم بالای 400 درصد تو این مملکت قدرت خرید مردم ب شدت کاهش یافته و در نتیجه خرید ی چیزی مثل کامپیوتر و مین و ... میشه اولویت چندم و در نتیجه شرکت های وارد کننده محتاط تر وارد میکنن. از طرفی الان تقاضا برای خرید کمه پس معقول اینه ک شرکت ها جنس وارد بازار نکنن. همه این ها رو تو درس اقتصاد دانشگاه گفتن دیگه لازم نیست تماس بگیرید و بپرسید.

شما مختاری هرکاری دوست داری بکنی. برو از امازون خرید کن. پای پیاده وارد کن. بده دوستت وارد کنه.

در کل دست شما بازه برای هرکاری ک صلاح میدونید برای خودتون انجام بدید.

موفق باشید.

درود داداشم تا جایی که سواد ما میرسه باید چیزی جز این باشه

که واقعا هم بود با مدیرعامل شرکت تماس گرفتم و خیلی عالی جواب دادن انشالله فردا عنوان رو ویرایش میکنم و جواب ایشون رو میگذارم

ممنون

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...