رفتن به مطلب

RAIDMAX مدل سفید کیس Magnus با بدنه آلومینیومی را به نمایش گذاشت


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

0cbd041f6e7acef3e49639baa632cab4.jpg


RAIDMAX امروز مدل جدیدی از کیس  Magnus را به نمایش گذاشت که در واقع یک کیس فول تاور است.بدنه این کیس از جنس آلومینیوم به رنگ سفید است که رگه های سیاه رنگی لا به لای ان نقش بسته است.جنس پنل جلویی نیز از آلومینیوم برس خورده بوده و با زیبایی خاصی طراحی شده است. فضای داخلی از طرحی موسوم به semi-partition بهره میبردکه به دو قسمت تقسیم شده است. بخش پایینی تنها محدود به محفظه نصب منبع تغذیه میشود در حالی که در کنار این محفظه دو محل جهت نصب درایوهای 3.5 اینچی هم در نظر گرفته شده است.

 

fb60643fc33c2a3eb73daad8afaf1f34.jpg

 

درقسمت سینی نصب مادربرد ، فضا جهت نصب مادربردهایی با فاکتورهای ATX و E-ATX وجود دارد.همچنین این سینی تعداد 8 اسلات توسعه را نیز در اختیار شما میگذارد. دو اسلات هم به صورت عمودی در نظر گرفته شده اند اما متاسفانه هیچ کارت رایزری جهت استفاده از آنها ، ارائه نشده است.در داخل این کیس شما میتوانید کارتهای گرافیکی با طول 420 میلیمتر و کولرهایی با ارتفاع 17.8 سانتی متر را نصب کنید.سیستم تهویه نیز شامل سه فن 120 میلیمتری یا دو فن 140 میلیمتری در پنل جلویی ، سه فن 120 یا دو فن 140 میلیمتری در قسمت سقف و یک فن 140 یا 120 میلیمتری در قسمت انتهایی میشود.البته در قسمت انتهایی این کیس یک فن 120 میلیمتری از نوع NV-120FB RGB به صورت پیش فرض کارخانه ای نصب شده است.قیمت و زمان عرضه این محصول مشخص نشده است.

 

989d95a4fdf54bde4463734d9bc5eb92.jpg

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...