رفتن به مطلب

ازراک خانواده جدیدی از مادربردهای خود تحت نام Steel Legend را معرفی کرد


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

cdb4c649da0e5f1f8920b541ccce309c.jpg

 

ASRock از تولید کنندگان مطرح مادربرد در جهان ، امروز خانواده جدیدی از مادربردهای خود تحت نام  ASRock Steel Legend را معرفی کرد.سری مادربردهای Steel Legend ، دارای مشخصات و ویژگیهای جالب توجهی بوده که بالاترین میزان عملکرد و اطمینان را فرآهم میکنند.از ویژگیهای جالب مادربردهای Steel Legend میتوان به وجود یک هیتسینک غول پیکراز جنس آلومینیوم ،پوشش محافظ پنل  I/O  ،اسلات PCI-E محافظت شده با فولاد ،سیستم نورپردازی قابل برنامه ریزی Polychrome Sync  ومدار PCB سفارشی شده با طرح Sapphire Black اشاره کرد.

 

ca17e37b6c78799e963397f66374bcb1.jpg

 

خانواده جدید در حال حاضر تنها از پردازنده های AMD Ryzen پشتیبانی میکنند.وجود تراشه صوتی با کیفیت بسیار بالا به همراه خازن های طلایی Nichicon  و مدار PCB یکپارچه  و محافظت شده در برابر سیگنال های مغناطیسی ، از دیگر ویژگیهای مثبت سری جدید هستند.همچنین جهت حفظ ثبات و عملکرد ، مادربردهای جدید در قسمت پورت های USB ، سیستم صوتی و شبکه LAN ،به مدارهای حافظتی Full Spike Protection مجهز  شده اند که کاربران را از نوسانات جریانی برق مانند آسیب های ناشی از رعدو برق (Lightning/ESD) محافظت میکنند.استفاده از چوک های قدرتمند  Premium 60A و Nichicon 12K Black Caps از دیگر ویژگیهای بازرخانواده جدید مادربردهای ازراک هستند.

 

746a8d9c50eace68940c36bab707feb5.jpg

 

محصولات جدید فعلا شامل دو مادربرد  B450 Steel Legend و  B450M Steel Legend با چیپست AMD B450میشوند.مدل B450 Steel Legend  در فاکتور ATX ساخته شده و به طور کامل با پردازنده های نسل اول و دوم AMD Ryzen و همچنین کارتهای گرافیکی Radeon VEGA، سازگار است.این مادربرد همچنین مجهز به خروجیهای تصویر HDMI و DisplayPort است.درگاه های ذخیره سازی نیز شامل یک اسلات M.2 با حرارت گیر جهت حفظ عملکرد درایو SSD ، دو پورت USB 3.1 Gen2 (Type A, Type C) ، چهار پورت  USB 3.1 Gen1 Type A ، پورت ترکیبی PS/2 و تعدادی پورت USB 2.0 جهت اتصال دستگاههای قدیمی تر ، می شود.

 

4a552ba62f81f5de17b28416882c2da4.jpg

 

مدل  B45M Steel Legend نیز در فاکتور  Micro ATX تولید شده که جهت استفاده در فضاهای محدود ، بهینه سازی شده است.جهت ذخیره سازی نیز این مدل دارای دو سوکت M.2 با انعطاف پذیری بالا ، جهت استفاده کاربران DIY است.به لطف به کار گیری چوک های premium 60A  و خازن های Nichicon black 12K ، این مدل میتواند از حافظه هایی با سرعت DDR4 3533+ به صورت اورکلاک ، پشتیبانی کند.جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه این محصولات در وب سایت ازراک مراجعه کنید.

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

این برند عشق منه خدایی . خیلی حال میکنم با مادربردهاش و خدایی هم تا الان کوچکترین مشکلی باهاش نداشتم . حیف که تو ایران خوب ساپورت نمیشه ☺️

لینک به دیدگاه
Share on other sites

شرکت خوبیه . امیدوارم در ساخت کارت گرافیک های قدرتمند هم موفق باشه !

..............

مثبت ندارم . طلبت باشه استارتر عزیز .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...