رفتن به مطلب
  • entries
    95
  • دیدگاه
    77
  • بازدید
    122974

پردازنده Intel Core i9-7920X وارد بازار شد


ÐÂИĪЄĿ

1957 بازدید

 اشتراک گذاری

پردازنده های سری Core-X اینتل در حال دریافت آرایش حمله به بازار رقابت در سری مدل های HEDT هستند؛ در همین راستا اینتل یکی دیگر از اعضای این خانواده موسوم به Intel Core i9-7920X را امروز به طور رسمی وارد بازار کرد. Intel Core i9-7920X برای مادربردهای مبتنی بر تراشه ی Intel X299 Express و سوکت LGA 2066 طراحی شده است که با قیمت نهایی 1199 دلار وارد بازار شد.

 image.thumb.png.2ed07d29f2f79a4768ec1f6b630a1d1d.png

 

پردازنده Core i9-7920X دارای توان حرارتی 140 وات است که بر اساس لیتوگرافی 14 نانومتری و معماری Skylake-X تولید می گردد. فرکانس پایه در این محصول 2.9 گیگاهرتز است که در وضعیت های Boost به 4.3~4.4 می رسد. این پردازنده برای هر هسته 1 مگابایت حافظه کش را در L2 ارائه داده و نهان L3 نیز 16.5 مگابایت است.

  • لایک 3
 اشتراک گذاری

2 دیدگاه


دیدگاه توصیه شده

به انگلیسی یه جمله ای هست که میگه: Too little too late!

این سری پردازنده ها به اندازه ی یه بخاری حرارت تولید میکنند! یه چیپست (مادربورد) کاملا جدا و متفاوت از سری عادی لازم دارند (که قیمت مادربوردشون هم اینتلیه و با سری عادی متفاوته)در مورد قیمتشونم که لازم نیست چیزی بگم. وقتی ارزش خرید رو با پردازنده های دیگه مقایسه کنیم چه از AMD و چه از نسل هشتم خود اینتل دیگه دلیلی برای خریدشون باقی نمی مونه. بجز اینکه خیلی پولدار باشید (خوش به حالتون) و ارزش خرید و Bang for Buck براتون هیچ اهمیتی نداشته باشه.

در ضمن این پردازنده هم هنوز به بازار ارائه نشده بودند که اینتل داشت نسل 8 رو هم آماده میکرد، اعلام هم کرد که سوکت نسل هشتم با نسل هفتم و ششم هم سازگار نخواهد بود... یعنی اینکه باید کلی پول بدید برای مادربوردش، بعد کلی پول بدید برای پردازنده سازگار و در نهایت 6 ماه دیگه اصلا نمیتونید سیستم رو ارتقا بدید!  تقریبا همه در توصیف این پردازنده ها معتقدند که: "این چه کاری بود اینتل"...

لینک به دیدگاه
مهمان
Add a comment...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...