رفتن به مطلب

شرکت CableMod از سری کابلهای مخصوص مودینگ PRO رونمایی کرد!


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

74cd79145a2039d3a012cd8332ca8c01.jpg

 

با توجه به استقبال  پر شور و بی نظیر ، کمپانی CableMod تنها در عرض سه سال توانست در بین کاربران ، به تولید کننده محبوب کابل ها و لوازم جانبی مودینگ تبدیل شود.این کمپانی اکنون سری جدیدی از کابل های باکیفیت بالای خود مخصوص مودینگ به نام سری PRO را معرفی کرده است.کابلهایی ضخیم تر ، طراحی رنگی کاملا جدیددر سری PRO ، نشان از طراحی نسل بعدی کابل های مودینگ کمپانی CableMod  میدهد که برای علاقه مندان به PC روانه بازار خواهد شد.

 

8abc4e1f3c08303e26f02da118aff23e.jpg

 

با توجه به کاهش فاصله رشته های سیمی، سری PRO مجهز به سیم های فوق العاده ضخیم  و قوی هستند.برای داشتن یک زیبایی فوق العاده، کابل هایی که از سمت مادربردها قابل روئیت هستند، با دقت و ظرافت خاصی ساخته شده اند ، تا با از بین رفتن فاصله های اضافی بین کابل ها ، مدیریت کابل کشی کاملا حرفه ای به نظر برسد.جهت برخورداری هماهنگی کابل ها با سایر قطعات سیستمی،  تمامی کابل ها به صورت پیش فرض ، توسط کمربندهای نگه دارنده در کنار یکدیگر مرتب شده اندکه به شما یک نتیجه رضایت بخش کاملا حرفه ای را میدهند.حتی کابل های 4+4 پین EPS نیز برای حفظ انعطاف پذیری به شانه های نگه دارنده هیبریدی جدید مجهز شده اند ، که جهت حفظ ظاهر و سازگاری با کابل های اصلی  میتواند به صورت جدا توسط کاربرنصب شوند.

 

37f50a9c1ffe0957bfd20d8800a2f526.jpg

 

سری PRO در ابتدای عرضه ، مجهز به  کابل های ModMesh sleewe  رایج خواهند بودکه با دو ترکیب رنگ  و در رنگ های متنوع ساخته شده اند. هر رنگ بر مبنای سلایق کاربران بوده تا در هنگام عرضه در بازار کاربران با انتخاب گسترده ای روبرو باشند.کابل های جدید در دو کیت توسعه هم برای منبع تغذیه و هم برای استفاده در دیگر نقاط سیستم عرضه خواهند شد.شما میتوانید لیست منبع تغذیه های سازگار با سری کابل های PRO را در وبسایت سازنده  مشاهده کنید.

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...