رفتن به مطلب

تخته امتیازات

  1. سعید حسینی

    سعید حسینی

    مدیر بازنشسته


    • امتیاز

      14

    • پست

      7597


  2. حمیدرضا نظری(hamidparniyan)

    • امتیاز

      7

    • پست

      3529


  3. m.shabani

    m.shabani

    کاربر ویژه


    • امتیاز

      5

    • پست

      814


  4. Castiel

    Castiel

    کاربر سایت


    • امتیاز

      4

    • پست

      61


مطالب محبوب

در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در 08/26/13 در همه بخش ها

  1. درود دوستان گلم توی این چند وقت مشکلات زیادی در زمینه گارانتی داشتیم و وقتی احساس مشتریها رو در این زمینه جویا میشدیم کاملا دل شکسته و دلگیر بودن از شرکتهای گارانتی . البته خودمون که کالاهای زیادی رو برای شرکتهای گارانتی ارسال میکنیم مشکلات بیشتری داریم و بعضی وقتها مشتریها فکر میکنن ما اونجا اشنا داریم و کار ما رو بهتر انجام میدن که این کاملا نظر اشتباهیه دوستان گلم . شرکتهای گارانتی که به اصطلاح از دید شما بسیار معتبر هستن بیشتر نفع خودشون رو در نظر میگیرن و اگر زورشون برسه همون جواب ساده رو هم به منو شما نمیدن . اصل ماجرا و ماجراهای این چنینی : حدودا چند هفته پیش دو عدد رم 2400 ژل 16 گیگ ارسال کردیم برای شرکت سازگار ارقام و یا همون در امتداد سازگار , چند روز بعد زنگ زدن گفتن که این رم رو ما نداریم و میتونیم پولشو بهتون بدیم گفتم چقدر میدین گفتن 370000 تومان بابت دو تا رم و هنوز هم توی همون شرکت گارانتی هستش . قیمت این رم در بازار در حال حاضر 550000 تومانه اگر موجود باشه . مشتری ما هم قبلا خریده بود 680 تومان . حالا خودتون قضاوت کنید اگر شما بودید چه حالی بهتون دست میداد ؟؟؟؟؟؟؟ دو تا مادربورد H87 pro فروختیم به مشتری 550 تومان چند هفته پیش و هر دو خرابه و توی گارانتیه و شرکت سازگار ارقام میگه نداریم و بجاش 468000 تومان میدیم SSD 180 intel فرستادیم گارانتی البالو میگه نداریم و 400 تومان میتونیم پول بدمی در حالی که به مشتری فروخته شده 625000 تومان . همه این کالاها توی گارانتی هستش . از اونجایی که کالاها وقتی خراب میشه مربوط به گارانتیه و ما نیتونیم کاری انجام بدیم بجز اینکه همانطور که توی راهنمای خرید نوشتیم فقط ارسال کنیم گارانتی و پیگیری کنیم . البته خیلی وقتها بوده شرکتهایی مثل گرین ما رو ساپورت کردن و خیلی جاها نگذاشتن حس بدی به مشتری دست بده . وقتی بهشون میگی چرا اینجوریه میگه قیمته روزه میگیم به قیمت روز بخر به ما بده میگه نداریم :blink: پیشنهاد : گارانتی شرکتی در بازار خیلیها معنیش رو میدونن ( یعنی شرکتهای غیر معروف و جدیدی که قبلا اون برند و کالا رو شرکت دیگه ای گارانتی میکرده و میکنه ) . امروز به طور مثال asus H77 V گارانتی شرکتی تقریبا 400 تومانه و گارانتی سازگار ارقام 480 تومانه . یعنی کالاها با گارانتی هایی مثل ویستا و یا سازگار ارقام تقریبا بین 50 تا 100 تومان گرونتر فروخته میشه و اسم گارانتی اصلی روشه . حالا انتخاب با شماست که چی کار کنید من هیچ توضیح دیگه ای نمیدم و فکر میکنم چنین تجربه هایی خیلی از شماها داشته باشید . لطفا اگر کسی چنین تجربه هایی داشته فقط تجربش رو بنویسه و از پستهای بیهوده و خارج از این بحث دوری کنید دوستان
    9 امتیاز
  2. درود دوستان گلم همینه و ما هم کم اوردیم توی این قضیه ولی فکر کنم مثل خیلی از کارهای مختلف اگر ما دست به دست هم بدیم بشه کاری کرد مثلا بنده راهی پیدا میکنم که بشه اینترنتی از این شرکت و شرکتها شکایتی تنظیم کرد و دست به دست هم بدیم و هم توش شرکت کنیم . معمولا اگر هر کدوم یک امضا بکنیم طوماری بلندی میشه که گوش فلک رو کر میکنه .
    5 امتیاز
  3. کلا هنگام خرید به تنها نکته ای که توجه نمی کنم، گارانتی است. شما هم هزینه کمتری می دهید، هم اینکه وقتی محصول شما خراب شد، تکلیف شما با این قطعه خراب مشخص است و بدون منت کشی و بر هم زدن اعصاب، هزینه تعمیر آن را پرداخت می کنید.
    4 امتیاز
  4. درود من هم همچین تجربه ای رو با شرکت آسمان داشتم ! مین M5A97 Pro Asus که قیمت بازارش حدود 400 تومان بود رو شرکت آسمان مبلغ 330 تومان عودت دادند متاسفانه. در مورد گارانتی شرکت فیلیپس هم که شرکت شکوفا هست یک توضیح بدم که یکسری یک عدد هنس فری فلیپس از آقای حسینی خریدم و پس از مدتی دچا کشیدگی سیم و قطعی شد و وقتی به شرکت شکوفا مراجعه کردم بدون هیچ چون چرایی تعویض کردند و پس محرض شدن خرابی قطعه نویی که جایگزین شده بود دوباره یک عدد نو دیگر آوردند ! و به بنده گفتند از تاریخ خرید تا مدت دوسال اگر آسیبی دید که بصورت فیزیکی محرض نبود(مثلا کشیدگی سیم و قطع شدن از داخل) بیارید و ما تعویض می کنیم. یکی دیگه از مراجعین هم اومد که مدل هنسفری ایشون رو نداشتند چند مدل در همون رنج قیمت آوردند و گفتند یکیش رو انتخاب کن برات جایگزین کنیم. خداییش گارانتی مسئول و پاسخگویی بودند و من فکر می کنم در مقوله گارانتی شرکتهایی که بیشتر اسم در کردند و سر زبون ها افتادند خدمات به مراتب کمتری دارند. با تشکر
    4 امتیاز
  5. شکایت از دزد ؟؟ پیش کی میخوای شکایت کنی؟؟ اصناف؟؟ من همه این راه ها رو رفتم از وزارت بازگانی بگیر تا اتحادیه الان هم پرونده اونجا مونده؟؟ از کی شکایت کردم تک دیتا وارد کننده پاورهای سیلورستون که برچسباشون رو عوض میکردند رم هائی که تا دستشون میدی میگن ایراد فیزیکی داره گرافیکی که جلوی چشات با پیچ گوشتی میفتند به جونشون همه عالم و عالم میدونند خودشون هم میدونند که چقدر دارن در حق مردم اجحاف میکنند
    3 امتیاز
  6. من معتقدم که همیشه هم نباید در برخورد با شرکت های گارانتی کننده نرمی نشون داد.اما تجربیات من: ویستا پخش: چند سال پیش یک بورد MSI سوکت 775 داشتم که مشکلی داشت و رم میسوزوند.کلاً اتصالی داشت دوبار مغازه داری که ازش خریده بودم فرستاد ویستا و هر بار پس میفرستادن که هیچ مشکلی یافت نشد.آخرشم مجبور شدم کل سیستم رو عوض کنم. اما پارسال یک هارد سیگیت داشتم که کنارش پر از خط و خش و زخم و زیلی بود,منم اشتباهاً تمام سکتورها رو پاک کرده بودم و عملاً هارد مرخص شده بود که بردمش ویستا . دوستانی که هارد بردن ویستا میدونن که اگر بدنه جای خوردگی و زخم و زیلی باشه گارانتی تحویل نمیگیره! منم اول که رفتم پذیرش دیدم دو تا خانم نشستن و آماده پاچه گرفتن. قبل از من یه آقایی بود که هاردش خیلی تمیزتر از من بود ازش نگرفتن و گفتن ایراد ظاهری و فیزیکی و از این حرفا داره.تا اون خانمه که چاقه مشغول بحث با اون آقا بود,زود رفتم چند تا سوال مسخره از اون خانم اونوری پرسیدم.اونم که جواب رو نمیدونست از اون خانم چاقه سوال پرسید.خلاصه یه جوری سکوت بخش پذیرش رو شکستم و حواسشون رو به حرفهای بیخودی پرت کردم.اونها هم اصلاً و ابداً نگاه به ظاهر هارد نکردن.فقط با بارکد خوان گارانتی رو تائید کرد و فرم داد پر کردم و هارد رو تحویل گرفت.چند روز بعد SMS اومد که هارد شما آماده است.نزدیک ظهر بود رفتم هارد رو تحویل بگیرم اولاً چقدر آدمو الاف میکنن با اینکه غیر از من فقط یه نفر دیگه بود.خلاصه هارد رو صحیح و سالم بهم تحویل دادن که من شاکی شدم که چرا این هارد خط و خش داره؟ و هارد من سالم بود اینجوری نبود! کلی داد و بیداد کردم اونها هم میگفتن همینجوری تحویل ما شده.خلاصه مجبورشون کردم که تست دیتکت انجام بدن و پارتیشن بندی در حضور خودم که مطمئن بشم سالمه.بعد هم هارد رو گرفتم و غُرغُر کنان از شرکتشون خارج شدم دریا کامپیوتر: یک پاور کولرمستر تازه خریده بودم که اصلاً برق واردش نمیشد.بیش از یکماه هم بود که خریده بودم ولی گوشه خونه آکبند مونده بود و دست نخورده بود.رفتم تو سایت دریا کامپیوتر شرایط DOA رو دیدم که اگر کالا کمتر از یک هفته از نمایندگی خریداری شده باشه,با آکبند تعویض میشه.رفتم سراغ کسی که ازش خریده بودم و بعد از کمی صحبت یک فاکتور فروش جدید برام صادر کرد که همون روز خریداری شده منم پاور رو بردم نمایندگی دریا و گفتم همین امروز خریدم و روشن نمیشه و از این صحبت ها.پذیرش بهم گفت همینجا منتظر بمونید تا از همکارم یک سوال بپرسم.منم یواشکی دنبالش رفتم رفت اونور پارتیشن ها و به همکارش گفت اینجوری شده چیکار کنیم؟ همکارش گفت تو انبار موجود هست ولی هیچی نگو بده بره قسمت تعمیر.من اصلاً به روشون نیاوردم که شنیدم چی شده.طرف یک رسید داد و گفت باید مدیر تائید کنه که شامل DOA میشه یا خیر و برو بعد از 5 روز بیا .... بعد از 5 روز رفتم دیدم یه کاغذ آوردن که روش یک خازن چسبونده شده بود و میگفتن این قطعه عوض شده و اینجا رو امضاء کنید و پاور رو تحویل بگیرید. گفتم پس DOA چی میشه که گفتید؟ گفت شامل قطعه شما نمیشه . گفتم یک روز بود خریده بودم , جواب داد نوش رو توی انبار نداشتیم.اگر داشته باشیم تعویض میشه وگرنه تعمیر میشه. یه دستی زدم گفتم همکارتون که گفته بود موجود داریم. گفت کی بوده ؟ منم نشونش دادم اونم حاشا کرد. خلاصه وقتی دیدم زیر بار نمیرن شروع کردم به دادو بیداد و سر رو صدا طوری که بچه های تعمیرات که طبقه بالا بودن اومدن پایین و خلاصه حسابی اونجا رو بهم ریختم. آخرش گفتند مدیر نیست وگرنه براتون تعویض میکردیم.ولی من بیخیال نشدم و دوباره داد و دعوا و .... خلاصه آخرش عین بچه آدم رفتن از توی انبارشون یک پاور آکبند بهم دادن و منم رفتم. ولی انقدر عصبانی بودند که حتی جواب خداحافظی هم ندادن! ولی اون روز فهمیدم که این گارانتی کننده ها یک روده راست تو شکمشون پیدا نمیشه. مورد زیاده ولی دیگه خیلی طولانی شد. فقط این رو بگم که در برخورد با این گارانتی کننده ها اصلاً کوتاه نیایید و از حقتون نگذرید وگرنه این شرکت ها هیچوقت دلشون برای من و شمای مصرف کننده نمیسوزه.اگه زیر بار نرفتن داد و بیداد کنید البته توهین نکنید وگرنه باید زورتو بدی التماس بگیری !
    3 امتیاز
  7. با سلام به اقای حسینی دوست عزیز من در این کشور چیزی به اسمه همیّت ملی ندیدم ولی با ابتکار شما می شود این کار را کرد وشرکتهایی را که به حقوق مشتری ارزش قائل میشوند واز زیر مسولیتشان شانه خالی نمی کنند معرفی کرد تا بین ادمهای با انصاف وبی انصاف تفاوت باشد تا کسانی که اطلاعات کمتری از این شرکتها دارند متحمل ضرر نشوند با تشکر از شما وتمام ایرانیهای با انصاف
    3 امتیاز
  8. البته همشون اینجوری نیستن، سازگار برای من هم پیش اومده که می گه کالا رو نداریم و موقع پول پس دادن قیمتش با بازار تفاوت زیادی داره ، دلیلشم می گه واسه اینه که ما وارد کننده ایم شما از دست واسطه می خری ما قیمتی که برای خودمون در میاد به شما بر می گردونیم نه قیمتی که از واسطه می خرید اما یه گارانتی هایی مثل ماترکیس فکر می کنم خوب عمل می کنن، ماتریکس خیلی راحت بوردت خراب باشه می گیره و تعمیر نشه یکی نو می ده، ویستا هم بگیر نگیر داره کار من رو که راه انداختن اما ناراضی هم زیاد داره در کل بستگی به جنس و گارانتی اش داره یک سری گارانتی ها توی پیچوندن مشتری شناخته شدن نمونش همین سازگار یا آواژنگ و ... من فقط می گم برای یک سری برند ها مثل Apple اصلا پول بالای گارانتی ندید چون اسما گارانتی ان رسما ممکنه اصلا نیرو واسه تعمیرات هم نداشته باشن
    3 امتیاز
  9. من سر کارت گرافیک شکوائیه ائی رو تنظیم کردم دادم وزارت بازرگانی هر وقت رفتم گفتند خبرت میکنیم یکی دوبار هم از شرکت خواستند یک نفر رو بفرستند برای توضیح و پاسخگوئی خبری نشد بعد پرونده رو ارجاع دادند به اتحادیه مربوطه بعد فهمیدم خود مدیر عامل از اعضای اتحادیه هست فقط تصور کنید پرونده شکایت از خودت بیاد دست خودت چیکار میکنی خودت رو محاکمه و باز خواست میکنی یا پرونده رو بایگانی میکنی یا اینکه از صحنه روزگار محوش میکنی اتحادیه و وزارت بازرگانی تا اونجا که میدونم به بقالی و اغذیه فروشیهای کوچیک و فروشندگان جز کار دارند زورشون به بزرگترا نمیرسه حالا برای شکایت از این بزرگترا پیش کی رفت رو باید دونست
    2 امتیاز
  10. در حد امکان قطعاتی رو که فصد استفاده دارید از فروشنده بخواهید که تست حضوری انجام بده . خیلی از ما حتی ضمانت نامه رو نمیخونیم در صورتی که دیدم در خیلی از ضمانت نامه ها متن از نظر قانونی جوری تنظیم و نوشته شده که تقریبا مسئولیتی رو متوجه شرکت گارانتی نمیکنه شرایط گارانتی رو قبل از خرید یه مرور بکنید. فکر میکنم چیزی حدودا 30 درصد قیمت اصلی قطعاتی مثل مادربرد ( برای گارانتی های به اصطلاح معتبر نسبت به گارانتی متفرقه ) هزینه گارانتی میشه اگر کالایی با قیمت زیر میلیون تومان تهیه میکنید این نکته رو درنظر بگیرید که اگر از هر 3 قطعه یکی مشکل دار بشه در واقع شما هزینه یک قطعه نو رو پیش پرداخت کردید پس قبل از خرید به هزینه گارانتی توجه کنید . وقتی به مشکل برخوردید هرچند حس میکنید بی فایده هست موضوع روقانونی پیگیری کنید راه های زیادی هست که بدون مراجعه حضوری بشه پیگیری کرد مثلا اینجا http://complaint.cra.ir مربوط میشه یه ارتباطات رادیوی ( اینترنت و ... ). دوستمون Cyrus-the-great به نکته خوبی اشاره کرد "اصناف" از این گزینه غافل نشید پیدا کردن شماره تلفنشون و تماس تلفنی و طرح موضوع حداقل کاری هست که میشه بدون صرف وقت و هزینه زیاد انجام داد . در آخر از قابلیت های خودتون برای رفع مشکل استفاده کنید :D منظورم قابلیت فنی نیست مثلا ایجاد فضای رعب و وحشت در حد توان . اگر موضوع خیلی مهم بود و دیدید که دارند توهین میکنند یک پلاکارد تهیه کنید و با 3-4 نفر دیگر از دوستان جلوی در اون شرکت "قرار بگیرید" دقت کنید نفرات بیشتر نشه که مخل امنیت نشید سکوت و پلاکارد ( موضوع داستانتون رو روی پلاکارد بنویسید تا مشتریان دیگه ببینند ) کافی هست . از ابزار های دیگه اطلاع رسانی مثل اینترنت و ... استفاده کنید برای شناسوندن شرکت های بی مسئولیت . و دیگر هیچ :D
    2 امتیاز
  11. اینطور مشکلات به نظارت دولت مربوط می شه، من یه گیم پد لاجیتک بی سیم خریدم که الان مدلش یادم نیست بعد از یک سال مشکل به هم زد فرستادم گارانتی (گارانتی آواژنگ بود) اول می خواستن بپیچونن و بجاش یه سیم دار بدم که حداقل یک سوم قیمت مال من را داشت من فهمیدم و قبول نکردم از اونجائی که به بازار آشنائی داشتم تهدیدشون کردم که اگر یه گیم پد عین خودش بهم ندن می رم صنف شکایت بعد از یه مدت که گفتن این جنس دیگه توی بازار نیست ( وراست هم می گفتن مدل f710 جایگزینش شده بود) به خاطر ترس از صنف شیراز یه مدل بالاترش را دادن یعنی همون f710 در اون لحظه حس کردم خارج از ایران هستم باور کنید. همین مشکل را با یک هارد اکسترنال هم داشتم که اولین باری که زدمش توی برق اصلا کار نمی کرد سیستم نمیشناختش از کامپیوتر مرکزی شیراز خریده بودم، وقتی بردمش گفت هارد محلت تست نداره و به هیچ عنوان پس یا تعویض نمی کنم منم رفتم صنف بهم گفتن فردا بره حله واست عوضش می کنه فرداش رفتم مجبور شد عوض کنه. خلاصه که صنف مهره کلیدی هست. نمی دونم هنوزم همونطور باشه اما توی صنف شیراز من این اطمینان را دارم که نمی تونن زیر بار نرن.
    2 امتیاز
  12. 2 امتیاز
  13. این همه از مشکلات گارانتی گفتیم ولی باز پای خرید میشه.. همه ببین دارم میگم( همه) میگن گارانتی اصلی میخوام.بابا این اوضاع گارانتیمونه.خودما مقصر این اوضاع هستیم منظورم فعالان بازار هستش.اگه کمتر سراغ اینا بریم و به گارنتی شرکتی بیشتر بها بدیم حداقلش اینه که اونا با نردبونی که ما واسشون ساختیم تو بازار جایی پیدا نمیکنن.گارانتی تو ایران معنی نداره بخصوص از وقتی قیمتها فضایی شده همه از زیرش در میرن.پس بهتر اینه جنس ارزونه بی گارنتی یا گارانتی شرکتی بخریم و مشتریهامونم توجیح کنیم.گارانتی ها اعتبارشونو از بازار دارن نه از خدماتشون و بازار هم خودش مشتری ها رو به سمت گارانتی ها ی الکی اسم درکرده هل میده.
    2 امتیاز
  14. درود مبارک باشه فنی که بتونی اون 4770 داغ رو خنک کنه زیاد چیز خوبی پیدا نمیشه! چون d14 نوکتوا یا سیلور ارو توی فرکانس بالاتر از 4400 نمیتونن این پردازنده رو خنک کنن!چون دماش میره به سمت 85 درجه! البته شما سقف هزینه رو عنوان نکردید برای تهیه کولر؟ توی رنج زیر 200 تومن بنده thermaltake frio رو پیشنهخاد میدم که واقعا عالی هست و قیمت 165 داره درحد 320 تومن هم سیلور ارو یا d14 نوکتوا!
    2 امتیاز
  15. درود ببینید توی سایز کیستون atx ساپورت میشه یا نه؟ با یه عکس که نمیشه دقیق نظر داد! البته از ظاهر ماجرا مشخصه که مشکلی برای نصب مادربرد atx ندارید چون مادربرد انتخابی الانتون این سایز هست!
    2 امتیاز
  16. درود من چند هفته پیش یه مادربورد Asus Rampage IV Extreme گرفتیم در همون روز به مشکل برخورد قیمت که توی بازارنزدیک 1.5میلیون پول دادیم الان امتداد سازگار از این مدل نداریم میتونیم 1میلیون100تومان بدیم یا جاش یه Asus P9X79 Deluxe خالی بدیم جعبه پنل وسایلش نیست در حاضر میگه 2تا انتخاب دارین حالا کسی بیاد بگه این کجا انصاف هست اعتراض کردیم گفتیم حداقل هزینه مادربورد کامل بدین از بیرون بازار یکی دیگه بتونیم اختلاف شما با بیرون 400تومان هست میگه بیرون سر شما کلاه گذاشتن قیمتش همین 1میلیون100 تومان هست حلا این پول گارانتی از جیبش خودش نمیده به عهده خود شرکت تولید کننده است به یه نماینده که جنس رو وارد میکنه گارانتی واسش 1تومان هزینه نداره همه هزینه پشتیبانی به عهده خود شرکت اسوس هست نه سازگار ارقام میاد اینجا سو استفاده میکنن جنسی که فروش نمیره تو گارانتی اون زود رد میکنن اونطرف مادبورد خراب میبرن پول اون میگرن هم میخوان از فروش هم از پشتیبانی بخورد دزدهای کثافت هستن اینا هستن همشون.پ با تشکر.
    2 امتیاز
  17. من خودم شخصا فقط گارانتی گرین رو قبول دارم و تنها شرکتی بوده که واقعا بدون هیچ ترس و دلهره ای از بابت پیچوندن به شرکت مراجعه کردم. واسه قطعات دیگه هم سعی میکنم گارانتی شرکتی بگیرم تا لااقل 60-50 تومن کمتر دربیاد.
    2 امتیاز
  18. سلام جناب حسینی فکر کنم در جریان چند سال پیش بورد UD9 من باشین !!! اون موقع که من خریدم به تعداد وارد ایران شده بودش و متاسفانه دچار مشکل شد ( تا یکسال هم موجودی به تعداد بودش ) . گارانتی هم قبول نکرد و گفتم فقط درصدی از هزینه رو پس میدیم و یه بورد UD7 ، خلاصه اینو برداشتم که اینم دچار مشکل شد و چند هفته ای ( کمتر از 16 روز اینا ) دوباره بهم UD7 دادن / نتیجه شخصی خودم : همیشه توی این کشور باید دنبال چیزی ( خوردنی - قطعه - پوشیدنی و ... ) باشی که از نظر کمیت حرف اول رو میزنه + کیفیت نه اینکه اول کیفیت + کمیت
    2 امتیاز
  19. خوشبختانه من تا حالا گذرم به این پدر سوخته ها نخورده و فقط رم گوشی و فلش بردم گارانتی و تعویض یا تعمیر شده :|
    2 امتیاز
  20. با سلام من قبل از عید یک هارد 2TB Seagate با گارانتی ویستا پخش رایانه، خریداری کردم، بعد از ریختن کلی اطلاعات ( حدود 1.5 ترابایت) یکشنبه سیستم را روشن کردم و هارد شناسایی نشد!!! @};- هرکاری کردم جواب نداد. رفتم گارانتی ببینم چی میشه کرد. گفتن گارانتی تعویض هست اگر اطلاعات را می خواهید باید حداقل x تومان بدهید تا اطلاعات را براتون برگردانیم گفتم مشکلی نیست ما هم با خیال خام خودمون که اطلاعات برمی گرده رفتیم سرکار. عصر از شرکت گارانتی کننده تماس گرفتند که چقدر اطلاعات روی هارد دارید گفتم فلان مقدار طرف گفت هزینه برگرداندن اطلاعات شما میشه فلان تومان!!!! (3 تا 3.5 برابر قیمت پایه) گفتم خوب حالا مشکل هارد من چی هست که این همه هزینه می خواهید بگیرید گفتن هنوز به هاردتون دست نزدیم (از اینجا فهمیدم که هزینه برگرداندن اطلاعات بر حسب کیلو حساب میشه) کلی با تماس گیرنده بحثم شد که هنوز مشکل هارد مشخص نشده چطوری داری اعلام هزینه میکنی و در آخر هم گفتم دست نمی زنید به هارد تا من بیام. پنجشنبه (امروز) صبح رفتیم با کلی صحبت که این چه وضع بازگرداندن ازاطلاعات هست و غیره و در آخر نتیجه این شد که گفتم نمی خواهم هاردم ریکاوری بشه قطعه جایگزین به من بدهید. نکته جالبتر اینجا اتفاق افتاد که طرف گفت خوب پس هارد شما میره توی فاز تعویض 5 روز کاری (چچچچچچچچچچچچچچچچچند روز!!!! ;)) دیگه تماس بگیرید تا به شما اطلاع داده بشه که چه زمانی برای تحویل هارد جدید برم شرکت گارانتی کننده. گفتم یعنی چی من نمی خواهم هاردم ریکاوری بشه می خواهم تعویض بشه یک هارد نو به من بدهید گفتن باید این هارد فرستاده بشه شرکت اصلی یک جایگزین ارسال بشه!!! این چنین بود که فهمیدم گلی به جمال خیلی از شرکتهای گارانتی کننده که من را 1 ساعت هم منتظر نگذاشتن و قطعه جایگزین را همان لحظه به من تحویل دادند از اینجا بود که پی بردم خدمات گارانتی افتضاح به معنی واقعی کلمه یعنی چی. امیدوارم دوستان در هنگام خرید قطعه مورد نظرشون خیلی به نام شرکت گارانتی کننده دقت داشته باشند تا دچار چنین فاجعه ای نشوند. یک چیزی جا موند. ساعت کار شرکت محترمه هم خیلی جالب هست 9:15 الی 15:15 این یعنی من کارمند باید یک نصفه روزه کامل مرخصی بگیرم تا برای وسیله ای که هزینه گارانتی اش را پرداخت کردم وچنین سرویسی به من ارائه میشه کلی معطل بشم
    1 امتیاز
  21. تنها راهش همینه که اقای حسینی پیش گرفته ( تا حدودی ) ، افراد به صورت تکی جنس ها رو وارد کنن و ندن گارانتی شه / تا فروششون بیاد پایین البته هر جنس بنجولی هم نیارن جنس های خیلی خوب که احتمال خرابیش خیلی پایین باشه . گریبان گیر خودشون نشه
    1 امتیاز
  22. گل گفتی. :D شدیدا موافقم.جنس بی گارنتی هزینه کمتر میکنی یه تست ردیف ازش میگیری بعد استفادش کن خرابم شد بده تعمیرش کنن.
    1 امتیاز
  23. مدل 8960 قوی ترین هست دوست عزیز خود بنده هم دارم ازش استفاده می کنم! مدل 8968 هم 300 mb هست و پورت usb share داره !!!اما اما اما برد سری 8960 قوی تر از این مدل و مدل 8961 هست! اگه نیاز به اون پورت usb دارید 8968 رو تهیه کنید ولی اگه نیاز خاصی نیست 8960 رو از دست ندید!
    1 امتیاز
  24. آره اتفاقا باید براش برنامه بچینم :دی این هم 2 تا تست فیزیکس دیگه(هنوز جا داره برای بهتر کردن اسکور) 3dmark2013 اسکور 13873 در فرکانس 4800 و ولتاژ 1.24 (ورژن جدید cpu-z ولتاژ Vcore رو نشون نمیده و به اشتباه ولتاژ اینپوت رو نشون میده) 3dmark11 اسکور 13633 در فرکانس 4700 و ولتاژ 1.24
    1 امتیاز
  25. سلام به دوستان لیونی من هم یه ASUS P8Z68-V داشتم با گارانتی ویستا که پارسال (دوسال از گارانتیش مونده بود) کارت صوتی ش از کار افتاد. شرح عیب رو نوشتم و دادم به شرکت... بعد از یک هفته کالا حاضر شد (اس ام اس رو هنوزم دارم) و رفتم گرفتمش. با کلی ذوق نصبش کردم و .... باز هم همون مشکل پابرجا بود.. نامردا فکر کنم حتی دست بهش نزده بودن. زنگ زدم پیگیری کردم.. طرف گفت کارشناس فنی ما چک کرده و سالم بوده!!! گفتم اگه سالم بوده چرا من رو یک هفته چرخوندین؟؟ خلاصه منم لجم گرفت و یه روز مرخصی گرفتم و مین رو بردم شرکت و بهشون ثابت کردم که ایراد داره و پذیرفتن. ولی گفتن این مدل رو نداریم و معلوم نیست کی بیاد. می تونین صبر کنید تا موجود بشه یا اینکه ما 180 تومن قیمت مین برد رو بهتون می دیم... من رو می گی :wacko: ... تو بازار قیمت 500 بود اونوقت اینا با 180 می خواستن سروته قضیه رو هم بیارن. خلاصه منم که دیدم اعصاب و روانم داره درگیر می شه کل قضیه رو بی خیال شدم و یه کارت صوتی جدا گرفتم و عطای گارانتی رو به لقاش بخشیدم. در کل همونطور که خیلی هامون می دونیم.. گارانتی تو ایران عموما کشکه.
    1 امتیاز
  26. نتیجه اورکلاک MSI GTX 780 Lightning زیر نیتروژن : یه سری تصاویر بیشتر از کارت :
    1 امتیاز
  27. ZOTAC GeForce GTX 780 AMP! (ZT-70203-10P) Specifications Base Clock: 1006 MHz Boost Clock: 1059 MHz (GPU Boost 2.0) Memory Clock: 6208 MHz CUDA Cores: 2304 Bus Type: PCI-E 3.0 Memory: 3GB GDDR5 Memory Bus: 384-bit TDP: 265 W (6+8pin connectors) Display Outputs: DVI-I, DVI-D, HDMI, DisplayPort Height: 112 mm Length: 267 mm Cooler: 2 slot
    1 امتیاز
  28. GV-R777OC-2GI Powered by AMD Radeon HD 7770 GPU Integrated with the first 2048MB GDDR5 memory and 128-bit memory interface OC Edition - Core Clock: 1020 MHz Features Dual-link DVI-D*2 / HDMI / D-Sub Support PCI Express 3.0 x16 bus interface System power supply requirement: 450W Ultra Durable 2 Using high quality components on graphics cards is the key factor for having a long lasting, stable and reliable product. GIGABYTE is again setting a new standard by using Ferrite Core Chokes, Low RDS (on) MOSFET and Lower ESR Solid Capacitors, providing the stability and reliability from their high-end graphics solution. In addition, GIGABYTE Ultra Durable 2 Edition graphics cards now feature a sophisticated layout topology. This state-of-the-art power design from GIGABYTE delivers the ideal integration of thermal, electric characteristics, digital signals, power circuitry and optimum placement of components for enhanced graphics performance. Ultra Cooling - Low RDS(on) MOSFET Design Low Power Loss - Ferrite Core Choke Design Longer Life - All-Solid Capacitor Design Gold plated HDMI Gold plated, durable large contact area connectors have been used for optimum signal transfer between connections OC GURU ll Brand-new instinctive user interface, easier to monitoring and adjusting all important settings. Users can set up MONITORING, GPU CLOCK, MEMORY CLOCK, FAN, GPU VOLTAGE, Memory VOLTAGE, OSD, ONLINE SUPPORT and update driver, BIOS directly.
    1 امتیاز
  29. فرجام جان فرکانس 4700 با ولتاژ 1.2 خیلی عالی هست و خیلی از 4770k ها 4500 را با 1.25V استیبل میشوند . به نظر میاد این پردازنده زیر Ln2 هم حرفهائی برای گفتن داشته باشد . :-?
    1 امتیاز
  30. خب بالاخره باز نشستم پشت فرمون اینتل :دی تست های 4770k در حالت اورکلاک شده تست Cinebench در فرکانس پردازنده 4500 با ولتاژ 1.15 و دمای داغترین هسته 69 درجه تست Cinebench در فرکانس پردازنده 4700 با ولتاژ 1.21 و دمای داغترین هسته 76 درجه تست فیزیکس 2013 در فرکانس 4700 و ولتاژ 1.21 و دمای داغترین هسته 69 درجه تست Wprime 1024 و 32 در فرکانس 4700 و ولتاژ 1.2 و دمای داغترین هسته 74 درجه ولید تقریبا" 5 گیگاهرتزی با 1.24 ولت نکته: در تست ها هیچ گونه توئیکی استفاده نشده نتیجه: دماها و ولتاژها انقدر خوب است که مناسب سیستم 24/7 میباشد! با تشکر از آقا بهزاد عزیز جهت راهنمایی در بچ نامبر پردازنده
    1 امتیاز
  31. درود firepro v4900 بهتر وقوی تر هست! برای کولر پردازندتون رو قید کنید! درضمن اورکلاک می کنید؟ سقف هزینه؟
    1 امتیاز
  32. خواهش این مادربرد تا 2200mhz در حالت اورکلاک و درحالت معمولی 1600mhz ساپورت میکنه! Support for DDR3 2200(OC)/1600/1333/1066 MHz memory modules * To support DDR3 1600 MHz, you must install an Intel 22nm CPU.
    1 امتیاز
  33. بهترین جا برای تهیه این برچسب ها خیابان فردوسی نرسیده به 4 راه استانبول میباشد که مرکز فروش شبرنگ و انواع چسبهای این چنینی هست و قیمتش خیلی پائینتر از اسپرت فروشی ها هست .
    1 امتیاز
  34. دوستان خیلی از مسائلی که در این تاپیک داره مطرح میشه و خیلی از راهنمائی ها را میشه از طریق پی ام انجام داد و نیازی نیست هر 5 دقیقه تاپیک بالا بیاد !!! الان تو 3-4 ساعت گذشته هر دفعه وارد تاپیک شدم شاهد گفتگو هائی بودم که تاپیک را به چت روم تبدیل کرده ! :huh: خواهشا مراعات کنید.
    -1 امتیاز
این صفحه از تخته امتیازات بر اساس منطقه زمانی تهران/GMT+03:30 می باشد
×
×
  • اضافه کردن...