رفتن به مطلب

تخته امتیازات

  1. Mahdi-Lion

    Mahdi-Lion

    کاربر سایت


    • امتیاز

      34

    • پست

      724


  2. سعید حسینی

    سعید حسینی

    مدیر بازنشسته


    • امتیاز

      16

    • پست

      7597


  3. MjMotamedi

    MjMotamedi

    کاربر ویژه


    • امتیاز

      10

    • پست

      659


  4. mfirouzi1989

    mfirouzi1989

    کاربر ویژه


    • امتیاز

      7

    • پست

      1418


مطالب محبوب

در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در 02/19/14 در همه بخش ها

  1. اینم عکس های سیستم دوست خوبمون Don Corleone (کابل یو اس بی دوربین پیدا شد) ^_^ مشخصات : Intel 4770K + TR True Spirit 120M + Enermax Magma twister Advance ASUS Maximus VI Hero Z87 ASUS GTX 780 OC DirectCU II 3GB Gskill TridentX 2666 16GB 8GBx2 Corsair Force GS 128GB WD 1TB Blue 7200 64MB x 2 Corsair HX750W Gold Green Cougar X7 v2.0 تصاویر :
    15 امتیاز
  2. کاربر drjackool به علت استفاده از الفاظ رکیک برای همیشه از دسترسی به انجمن محروم شدند
    10 امتیاز
  3. =)) درسته عزیز ما در یک فروشگاه هستیم ولی من 90 درصد اسمبلها به دلیل اینکه اون بالا انجام میشه رو بعد میره تو کارتن نمیبینم و بعضی وقتها عکسهاش رو اینجا میبینم . :D
    7 امتیاز
  4. مشخصات ASUS Z87-A + intel i5 4670 + deepcool GTX 760 asus HDD 1TB blue Case X1 Power 700W HP Green تصاویر : آقای حسینی ام وقتی من عکس سیستم رو اینجا بزارم می بینه
    7 امتیاز
  5. عزیز چنتا عکس گرفتم امیدوارم که کمکت کنه؛ به صورت خلاصه مطالب رو می گم. فقط کیس ایکس 7 بخاطر امکانات جانبی که داره (فن کنترلر و هات پلاگ هارد ) بصورت پیش فرض تعداد کابل هاش نسبت به کیس های دیگه بیشتره و در کنار همین فضای پشت کیس هم محدوده پس باید از کل فضای پشت کیس استفاده کنیم : 1- اول از همه مین بورد رو در جای خودش نصب می کنیم (به مراحل نصب واتر کاری نداریم) 2- حالا پاور رو نصب می کنیم و کابل برق مربوط به سی پی یو و مین بورد رو وصل می کنیم *اگر برای زدن کابل برق سی پی یو یا رد کردن کابل های دیگه مشکل داشتید می تونید سقف کیس رو باز کنید و دسترسی بهتری داشته باشید (فقط دوتا پیچ هست که باز کنید) 3-خوب می رسیم به کابلهای مربوط به خود کیس اول از همه کابل های خاموش و روشن، ریست و ال ای دی هارد بعلاوه USB Front & audio Front رو به پشت کیس منتقل می کنیم و بعد به مین بورد وصل می کنیم و در آخر کابلها رو پشت سینی مرتب می کنیم و با بست محکم می کنیم 4-کابل USB 3 رو هم پشت منقل می کنیم و به مین بورد وصل می کنیم(اضافه کابل رو بالای قسمت دی وی دی با بست جمع می کنیم یا گره میزنیم) 5-DVD رو در جای خودش قرار میدیم (سعی کنید پایین وصل کنید تا در بالای اون فضایی برای مخفی کردن کابلهای اضافی داشته باشیم) بعد SSD & HDD رو هم نصب می کنیم. ادامه دارد....
    5 امتیاز
  6. درود لازم دونستم از این به بعد عکسهای سیستمهایی که توسط لیون کامپیوتر اسمبل میشه با جزئیات قطعات اینجا بگذارم . چون این مسئله باعث میشه که خیلیها سیستمهای پیشنهادی هم تویو این سیتسمها پیدا کنن . البته عکس سیستمهایی رو میگذارم که زیاد تکراری نباشه و هر کدوم که مطرح تر باشه اینجا میگذارم . تمام سیستم های اسمبل شده در لیون کامپیوتر 30 روز مهلت تست دارند
    4 امتیاز
  7. کاربرdel2771 ( عباس کرمی ) از مشهد به دلیل عدم معامله شفاف با سایر کاربران و فروختن CPU دست کاری شده به کاربر morteza.p و نوشتن مطالب خارج از عرف سایت و فروم به طور دائم از فروم لیون کامپیوتر اخراج شدن .
    3 امتیاز
  8. درود دوستان گلم توی این چند وقت مشکلات زیادی در زمینه گارانتی داشتیم و وقتی احساس مشتریها رو در این زمینه جویا میشدیم کاملا دل شکسته و دلگیر بودن از شرکتهای گارانتی . البته خودمون که کالاهای زیادی رو برای شرکتهای گارانتی ارسال میکنیم مشکلات بیشتری داریم و بعضی وقتها مشتریها فکر میکنن ما اونجا اشنا داریم و کار ما رو بهتر انجام میدن که این کاملا نظر اشتباهیه دوستان گلم . شرکتهای گارانتی که به اصطلاح از دید شما بسیار معتبر هستن بیشتر نفع خودشون رو در نظر میگیرن و اگر زورشون برسه همون جواب ساده رو هم به منو شما نمیدن . اصل ماجرا و ماجراهای این چنینی : حدودا چند هفته پیش دو عدد رم 2400 ژل 16 گیگ ارسال کردیم برای شرکت سازگار ارقام و یا همون در امتداد سازگار , چند روز بعد زنگ زدن گفتن که این رم رو ما نداریم و میتونیم پولشو بهتون بدیم گفتم چقدر میدین گفتن 370000 تومان بابت دو تا رم و هنوز هم توی همون شرکت گارانتی هستش . قیمت این رم در بازار در حال حاضر 550000 تومانه اگر موجود باشه . مشتری ما هم قبلا خریده بود 680 تومان . حالا خودتون قضاوت کنید اگر شما بودید چه حالی بهتون دست میداد ؟؟؟؟؟؟؟ دو تا مادربورد H87 pro فروختیم به مشتری 550 تومان چند هفته پیش و هر دو خرابه و توی گارانتیه و شرکت سازگار ارقام میگه نداریم و بجاش 468000 تومان میدیم SSD 180 intel فرستادیم گارانتی البالو میگه نداریم و 400 تومان میتونیم پول بدمی در حالی که به مشتری فروخته شده 625000 تومان . همه این کالاها توی گارانتی هستش . از اونجایی که کالاها وقتی خراب میشه مربوط به گارانتیه و ما نیتونیم کاری انجام بدیم بجز اینکه همانطور که توی راهنمای خرید نوشتیم فقط ارسال کنیم گارانتی و پیگیری کنیم . البته خیلی وقتها بوده شرکتهایی مثل گرین ما رو ساپورت کردن و خیلی جاها نگذاشتن حس بدی به مشتری دست بده . وقتی بهشون میگی چرا اینجوریه میگه قیمته روزه میگیم به قیمت روز بخر به ما بده میگه نداریم :blink: پیشنهاد : گارانتی شرکتی در بازار خیلیها معنیش رو میدونن ( یعنی شرکتهای غیر معروف و جدیدی که قبلا اون برند و کالا رو شرکت دیگه ای گارانتی میکرده و میکنه ) . امروز به طور مثال asus H77 V گارانتی شرکتی تقریبا 400 تومانه و گارانتی سازگار ارقام 480 تومانه . یعنی کالاها با گارانتی هایی مثل ویستا و یا سازگار ارقام تقریبا بین 50 تا 100 تومان گرونتر فروخته میشه و اسم گارانتی اصلی روشه . حالا انتخاب با شماست که چی کار کنید من هیچ توضیح دیگه ای نمیدم و فکر میکنم چنین تجربه هایی خیلی از شماها داشته باشید . لطفا اگر کسی چنین تجربه هایی داشته فقط تجربش رو بنویسه و از پستهای بیهوده و خارج از این بحث دوری کنید دوستان
    2 امتیاز
  9. ASUS GTXTITANBLACK-6GD5 http://www.asus.com/Graphics_Cards/GTXTITANBLACK6GD5/ ASUS GTX750TI-OC-2GD5 http://www.asus.com/Graphics_Cards/GTX750TIOC2GD5 ASUS GTX750TI-2GD5 http://www.asus.com/Graphics_Cards/GTX750TI2GD5/ ASUS GTX750-PHOC-1GD5 http://www.asus.com/Graphics_Cards/GTX750PHOC1GD5/ ASUS GTX750-PH-1GD5 http://www.asus.com/Graphics_Cards/GTX750PH1GD5/
    2 امتیاز
  10. یعنی واقعا تو این انجمن چند هزار نفره فقط همین قدر اورجینال بازی داریم؟؟ برای اینکه اسپم نشه دوتا از بازی های جدید هم که اضافه شده هم مینویسم تا در صورتی که دوستان هم دارن باهم بازی کنیم BF 4 (تنکیو مهدی) TitanFall Beta (تنکیو EA )
    2 امتیاز
  11. درود دوستان عزیز برای بار چندم دارم متذکر میشم معامله کاربران به مجموعه لیون ربطی نداره و اگه نخواستیم کمک هم نمیکنیم چون سود و ضررش مال شماست و به این مجموعه مربوط نمیشه با تشکر
    2 امتیاز
  12. اینم عزیز دل من فقط تایتانه یکم فیافه داره باقی چیاش اصلا قیافه نداره مخصوصا سینی کیس انگار کیس فسیلا
    2 امتیاز
  13. الان یه سوال واسه من پیش آمد! آقا مهدی مگه شما با آقای حسینی در یک مغازه کار نمیکنید؟ پس چرا آقای حسینی جوری پست میذاره که انگار از چیزی خبر نداره؟! فکر میکنم ایشون هر ماه یکبار فقط سر میزنن و بقیه وقت در حال مذاکره واردات قطعات هستند. :D
    2 امتیاز
  14. من معتقدم که همیشه هم نباید در برخورد با شرکت های گارانتی کننده نرمی نشون داد.اما تجربیات من: ویستا پخش: چند سال پیش یک بورد MSI سوکت 775 داشتم که مشکلی داشت و رم میسوزوند.کلاً اتصالی داشت دوبار مغازه داری که ازش خریده بودم فرستاد ویستا و هر بار پس میفرستادن که هیچ مشکلی یافت نشد.آخرشم مجبور شدم کل سیستم رو عوض کنم. اما پارسال یک هارد سیگیت داشتم که کنارش پر از خط و خش و زخم و زیلی بود,منم اشتباهاً تمام سکتورها رو پاک کرده بودم و عملاً هارد مرخص شده بود که بردمش ویستا . دوستانی که هارد بردن ویستا میدونن که اگر بدنه جای خوردگی و زخم و زیلی باشه گارانتی تحویل نمیگیره! منم اول که رفتم پذیرش دیدم دو تا خانم نشستن و آماده پاچه گرفتن. قبل از من یه آقایی بود که هاردش خیلی تمیزتر از من بود ازش نگرفتن و گفتن ایراد ظاهری و فیزیکی و از این حرفا داره.تا اون خانمه که چاقه مشغول بحث با اون آقا بود,زود رفتم چند تا سوال مسخره از اون خانم اونوری پرسیدم.اونم که جواب رو نمیدونست از اون خانم چاقه سوال پرسید.خلاصه یه جوری سکوت بخش پذیرش رو شکستم و حواسشون رو به حرفهای بیخودی پرت کردم.اونها هم اصلاً و ابداً نگاه به ظاهر هارد نکردن.فقط با بارکد خوان گارانتی رو تائید کرد و فرم داد پر کردم و هارد رو تحویل گرفت.چند روز بعد SMS اومد که هارد شما آماده است.نزدیک ظهر بود رفتم هارد رو تحویل بگیرم اولاً چقدر آدمو الاف میکنن با اینکه غیر از من فقط یه نفر دیگه بود.خلاصه هارد رو صحیح و سالم بهم تحویل دادن که من شاکی شدم که چرا این هارد خط و خش داره؟ و هارد من سالم بود اینجوری نبود! کلی داد و بیداد کردم اونها هم میگفتن همینجوری تحویل ما شده.خلاصه مجبورشون کردم که تست دیتکت انجام بدن و پارتیشن بندی در حضور خودم که مطمئن بشم سالمه.بعد هم هارد رو گرفتم و غُرغُر کنان از شرکتشون خارج شدم دریا کامپیوتر: یک پاور کولرمستر تازه خریده بودم که اصلاً برق واردش نمیشد.بیش از یکماه هم بود که خریده بودم ولی گوشه خونه آکبند مونده بود و دست نخورده بود.رفتم تو سایت دریا کامپیوتر شرایط DOA رو دیدم که اگر کالا کمتر از یک هفته از نمایندگی خریداری شده باشه,با آکبند تعویض میشه.رفتم سراغ کسی که ازش خریده بودم و بعد از کمی صحبت یک فاکتور فروش جدید برام صادر کرد که همون روز خریداری شده منم پاور رو بردم نمایندگی دریا و گفتم همین امروز خریدم و روشن نمیشه و از این صحبت ها.پذیرش بهم گفت همینجا منتظر بمونید تا از همکارم یک سوال بپرسم.منم یواشکی دنبالش رفتم رفت اونور پارتیشن ها و به همکارش گفت اینجوری شده چیکار کنیم؟ همکارش گفت تو انبار موجود هست ولی هیچی نگو بده بره قسمت تعمیر.من اصلاً به روشون نیاوردم که شنیدم چی شده.طرف یک رسید داد و گفت باید مدیر تائید کنه که شامل DOA میشه یا خیر و برو بعد از 5 روز بیا .... بعد از 5 روز رفتم دیدم یه کاغذ آوردن که روش یک خازن چسبونده شده بود و میگفتن این قطعه عوض شده و اینجا رو امضاء کنید و پاور رو تحویل بگیرید. گفتم پس DOA چی میشه که گفتید؟ گفت شامل قطعه شما نمیشه . گفتم یک روز بود خریده بودم , جواب داد نوش رو توی انبار نداشتیم.اگر داشته باشیم تعویض میشه وگرنه تعمیر میشه. یه دستی زدم گفتم همکارتون که گفته بود موجود داریم. گفت کی بوده ؟ منم نشونش دادم اونم حاشا کرد. خلاصه وقتی دیدم زیر بار نمیرن شروع کردم به دادو بیداد و سر رو صدا طوری که بچه های تعمیرات که طبقه بالا بودن اومدن پایین و خلاصه حسابی اونجا رو بهم ریختم. آخرش گفتند مدیر نیست وگرنه براتون تعویض میکردیم.ولی من بیخیال نشدم و دوباره داد و دعوا و .... خلاصه آخرش عین بچه آدم رفتن از توی انبارشون یک پاور آکبند بهم دادن و منم رفتم. ولی انقدر عصبانی بودند که حتی جواب خداحافظی هم ندادن! ولی اون روز فهمیدم که این گارانتی کننده ها یک روده راست تو شکمشون پیدا نمیشه. مورد زیاده ولی دیگه خیلی طولانی شد. فقط این رو بگم که در برخورد با این گارانتی کننده ها اصلاً کوتاه نیایید و از حقتون نگذرید وگرنه این شرکت ها هیچوقت دلشون برای من و شمای مصرف کننده نمیسوزه.اگه زیر بار نرفتن داد و بیداد کنید البته توهین نکنید وگرنه باید زورتو بدی التماس بگیری !
    2 امتیاز
  15. درود دوستان میدونم که هر کسی امکان داره اشتباه کنه و ما هم جدا از این افراد نیستیم در کل این تاپیک رو ایجاد کردم که شما دوستان اگر مشکلی از ما میبینید در اینجا مطرح کنید . لطفا در این تاپیک سعی کنید در مورد حل مشکل خودتون و یا اگر خیلی خیلی از ما ناراحت هستید بنویسید . دوستانی که خیلی خیلی خیلی از ما ناراحت هستن و یا دلشون خیلی از ما پره و حرفهای خیلی بدی میخوان بزنن لطفا برای اینکه سایر دوستان و کاربران ناراحت نشن همه اون حرفها رو برای من پیغام خصوصی بدن و مطمئن باشید که من به شخصه به تمام حرفهای شما گوش خواهم داد هر چقدر هم اگر بد باشه . در ضمن بابت حرفهایی که به من میزنید در پیغام خصوصی من یکی شما رو هیچ وقت بن نخواهم کرد و فقط جواب شما رو خواهم داد. در کل من همیشه از بابت ضعفهای خودمون از شما عذرخواهی میکنم و در مورد خیلی از کارها خیلی وقتها دوست دارم برای شما دوستان انجام بدم ولی متاسفانه خیلی مانعها بوجود میادو نمیگذاره ما این کار رو برای شما انجام بدیم و خدای نکرده هیچ وقت فکر نکنید که ما فقط دنبال سود هستم . امیدوارم که همدیگر رو درک کنیم . موفقیت رو برای همه ارزو میکنم
    1 امتیاز
  16. سلام خدمت شما همه دوستان گرامی به دنباله ی تاپیک گروه احترام به قانون کپی رایت که دوست خوبمون اون رو دایر کرده بود و به خوبی مشکلات کپی کردن و ... بیان کرده بودند ، منم نیز امروز بر آن شدم که سهم کوچکی تو تبلیغ این حرکت زیبا داشته باشم همونطور که میدونید یکی از بزرگ ترین کپی کردن هایی که در کشور عزیزمون میشه بازی های کامپیوتریه که بعد از انتشار در فروشگاه های اینترنتی و در مدت کوتاهی کپی شده و در اختیار با قیمت 1/15 میگیره ، که تمام زحمت های سازنده رو از بین میبره و همچنین این کار خود مارو از دید جهانی دور میکنه . چرا؟ چون میشه گفت 95 درصد بازی ها به محض اجرا شدن خود رو به شبکه های بازی مثل Steam و Origin و ... وصل میکنن و نشون میدن که از هر کشوری چه افرادی از این بازی و یا محصول مرتبط اون استفاده میکنند تا شرکت مذکور امکانات خودش رو برای اون کشور افزایش بده و ما با بازی کردن نسخه های کپی هم این دید جهانی رو از دست میدیم و هم از قابلیت ها انلاین بازی را که اصلی ترین بخش یک گیم به حساب می ایند + کلی امکانات جانبی دیگه مثله Trad یا Offer ها استثنایی که با خرید اصل بازی ها به تعلق میگیره . بحث اصلی خیلی ها هم مشکلی که با بازی های اصل دارند اینکه میگن : "سرعت نت پایینه و برا همین نمی صرفه همچین هزینه ای رو برای بازی بدیم " در صورتی که اگر ما تعدادمون در این شبکه ها و فروشگاه های بازی زیاد شه میتونیم هم از قابلیت های و امار های جهانی استفاده کنیم و هم از سرعت بالا چون بازی دیگر خود رو به کامپیوتر های خارجی وصل نمی کنه و هر کودوم از ماها میتونیم به عنوان سرور شناخته بشیم و به راحتی به انجام بازی بپردازیم و مشکل دیگه این که دارند دوستان اینکه 1- نمی دونن از کجا بخرن که ارزون براشون در بیاد که با جستجو عبارت "خرید کی بازی" در گوگل می تونن سایت های مختلفی رو که دارن در این زمیه فعالیت می کنن رو پیدا کنن 2- ایرانیون را در این شبکه ها نمیشناسد که من هم برای همین این تاپیک زدم تا دوستان خودشونو در شبکه های مختلف معرفی کنن و بگین چه بازی هایی رو انجام میدن ----------------- مطمئن باشین با افزایش ما تو این شبکه ها بازیساز های ایرانی دلگرم میشن که بازی های پدر مادر دار بسازن چون ما حامیشون هستیم و میتونیم اون بازی رو که انتقال دهنده فرهنگ و ذهنیت یک ایرانی است رو به سرتاسر جهان بفرستیم
    1 امتیاز
  17. درود دوستان این هم سیستمه دومه من! Asus N56JR به نظر من تا ۴ میلیون تومن بهترین انتخاب میتونه باشه!!! مشخصاتش: intel i7 4700hq vga gtx760m 2gb gddr5 ram 12gb 1600 screen 15.6" FullHD usb3=4 hdd 1tb 5200 Battery 6cell
    1 امتیاز
  18. اینم تست Kaveri با R250 که قابل استناد هست http://www.pcper.com/reviews/Graphics-Cards/AMD-A8-7600-Kaveri-APU-and-R7-250-Dual-Graphics-Testing-Pacing-Fixed/Battlefi
    1 امتیاز
  19. مبارک صاحبش باشه عجب سیستمی بسته تقریبا همشون ROG هستند ترکیب رنگ سیاه و قرمز خیلی خوشگل شده یه سیستم نمونه برای خودم :wub:
    1 امتیاز
  20. http://www.amd.com/us/products/technologies/dual-graphics/Pages/dual-graphics.aspx#3
    1 امتیاز
  21. مبارک صاحبش باشه ! خیلی سیستم زیبا و شیکیه ... خیلی خوشم اومد :)
    1 امتیاز
  22. =)) =)) :laughing: :laughing: از خنده ی شما منم خندم گرفت...جالب بود. :laughing:
    1 امتیاز
  23. این هم برای ما البته titan fall برای اورجین و elderscroll online برای استیم مونده باید بگیرم فعلا بهترن بازی فقط bf4 شب ها با دوستان توی تیم اسپیک و 3 یا 4 ساعت بازی می کنیم هر دو بتل ها پریمیوم هستند
    1 امتیاز
  24. 1 امتیاز
  25. NVIDIA ForceWare 334.89 http://www.techpowerup.com/downloads/Drivers/NVIDIA/
    1 امتیاز
  26. دروی دوباره / این هم تستی دیگر با 3d11 بدون هیچ تورکلاکی واقعا باید به تمام 780 ها افتخار کرد و تفاوت 3d13 و3d11 اینجا مشخص میشه که چقد فرق داره :wub: ;)
    1 امتیاز
  27. منم با شركتاي گارانتي مشكلي نداشتم چند ماه پيش هارد اكسترنالم يه مشكلي براش پيش امد كه 50 گيگ آخرش نميشد چيزي ريخت (هارد 1 ترا) فرستادم گارانتي آواژنگ بعد چند روز يه هارد آكبند برام فرستادن فقط از يه برند ديگه تو سايت خود آواژنگ هم گفته بود كه هارد شما با يه هارد مدل بالاتر تعويض شد بعد من زنگ زدم گفتن اون مدل هارد تموم كرديم ولي فردا مياريم اگه ميخواين بفرسين براتون تعويض كنيم ولي من بيخيال شدم الانم دارم از هارد جديد استفاده ميكنم خيلي هم خوب كار ميگنه جا داره از همينجا از شركت گارانتي آواژنگ تشكر كنم
    1 امتیاز
  28. Thermaltake Commander G42 Window http://www.thermaltakeusa.com/products-model.aspx?id=C_00002307 Thermaltake Commander G42 http://www.thermaltakeusa.com/products-model.aspx?id=C_00002306
    1 امتیاز
  29. سلام بلاخره خرید سیستم جدید به پایان رسید پول پرداخت شد و قطعات توست فروشگاه امروز بعد از ظهر تحویل تیپاکس شدن فقط این وسط یه شک کوچیک در مورد پاور برام مونده که می خوام از دوستان عزیز کمک بگیرم تا رفع بشه :D پاور من 680b هستش که از قبل دارم و سیستم جدید من. cpu:4570 ram:Kingston HyperX Blu 1600MHz 4GB DDR3 *2 vga:ASUS GTX 780 DCII 3GB GDDR5 ssd:Plextor M5 Pro 128GB SATA3 dvd-rw:Pioneer DVD-RW 24X به این لیست یه هارد 1و3 ترا هم اضافه کنید خوب دوستان فکر می کنید پاور 680Bبرای این سیستم کفایت میکنه یا نه؟ :daydreaming:
    1 امتیاز
  30. درود بر دوستان اولین تست کارت گافیک 780 لایتینگ بدون هیچ اورکلاکی ماکس دما 50 :D ;) در روزهای بعدی بقیه ی تستها گذاشته خواهد شد
    1 امتیاز
  31. Gainward GeForce® GTX TITAN BLACK 6GB http://www.gainward.com/main/vgapro.php?id=929〈=en Gainward GeForce® GTX 750 Ti "Golden Sample" http://www.gainward.com/main/vgapro.php?id=925〈=en Gainward GeForce® GTX 750 Ti http://www.gainward.com/main/vgapro.php?id=926〈=en Gainward GeForce® GTX 750 http://www.gainward.com/main/vgapro.php?id=927〈=en PALIT GeForce® GTX TITAN BLACK (6144MB GDDR5) http://palit.biz/palit/vgapro.php?id=2251 PALIT GeForce® GTX 750 Ti StormX Dual (2048MB GDDR5) http://palit.biz/palit/vgapro.php?id=2252 PALIT GeForce® GTX 750 Ti StormX OC (2048MB GDDR5) http://palit.biz/palit/vgapro.php?id=2253 PALIT GeForce® GTX 750 StormX OC (1024MB GDDR5) http://palit.biz/palit/vgapro.php?id=2254
    1 امتیاز
  32. EVGA GeForce GTX TITAN BLACK Superclocked Signature http://www.evga.com/Products/Product.aspx?pn=06G-P4-3793-KR EVGA GeForce GTX TITAN BLACK Superclocked http://www.evga.com/Products/Product.aspx?pn=06G-P4-3791-KR EVGA GeForce GTX TITAN BLACK http://www.evga.com/Products/Product.aspx?pn=06G-P4-3790-KR EVGA GeForce GTX 750 Ti FTW w/ EVGA ACX Cooling http://www.evga.com/Products/Product.aspx?pn=02G-P4-3757-KR EVGA GeForce GTX 750 Ti Superclocked http://www.evga.com/Products/Product.aspx?pn=02G-P4-3753-KR EVGA GeForce GTX 750 Ti w/ EVGA ACX Cooling http://www.evga.com/Products/Product.aspx?pn=02G-P4-3755-KR EVGA GeForce GTX 750 Ti http://www.evga.com/Products/Product.aspx?pn=02G-P4-3751-KR EVGA GeForce GTX 750 Superclocked http://www.evga.com/Products/Product.aspx?pn=01G-P4-2753-KR EVGA GeForce GTX 750 http://www.evga.com/Products/Product.aspx?pn=01G-P4-2751-KR
    1 امتیاز
  33. RAIDMAX VORTEX V3 http://raidmax.com/chassis/vortex_v3.html
    1 امتیاز
  34. درود عزیز تاپیک نمونه توسط دوست عزیزم MAHDI-LION زده شده ، می تونید استفاده کنید
    1 امتیاز
  35. پاور کمی ضعیف نیست 750 وات برای اون برد و CPU و مخصوصا کارت گرافیک
    1 امتیاز
  36. خواهش مجید جان بررسی های سایت های دیگه رو که داشتم نگاه می کردم تعداد کانکتور کارت های دیگه جزghz رو 6پین و 8 پین اعلام کرده بودن (فکرکنم سایت خود گیگابایت اشتباه نوشته باشن - مطالب رو کپی کردن از روی مدل های دیگه) این نمونه جمله یکی از سایت های معروف بررسی سخت افزارهای کامپیوتردررابطه با کارت 780Ti gigabyte OC Each GeForce GTX 780 Ti will have a maximum power design of 250 Watts, but they are made to a little tweaking as well. As such the cards are using an one 150W 8-pin PEG, and one 75W 6-pin PEG (PCI EXpress Graphics) connector. Another 75 to 150 Watts is delivered though the PCI slot and thus motherboard. This should be plenty for a decent overclocking session. لینک منبع : http://www.guru3d.com/articles_pages/gigabyte_geforce_gtx_780_ti_windforce_3x_review,2.html دررابطه با نوع مموری به کاررفته : درمدل 780ti gigabyte OC چیپ به کار رفته SAMSUNG هست! درمدل 780Ti gigabyte GHZ چیپ به کاررفته SK-HYNIX هست که این طورکه نشون داده ، قدرت اورکلاک بالاتری داره! البته مطالب عنوان شده طبق بررسی های بنده از شواهد دیده شده هست ولی امکان اشتباه هم ممکنه وجود داشته باشه @};-
    1 امتیاز
  37. دوست عزیز چند روز پیش یه کیس مگنوم 2 اسمبل کردم چندتا عکس براتون گرفتم شاید بدردتون خورد: مشخصات : Intel 3330 + Asus P8Z77-V LK Ram HyperX Blu 4GB Asus GT 630 2GB HDD 500gb seagate Green 600W HP case magnum 2 1-بعد از بستن پیچ های برنجی مین بورد و جا زدن پنل پشت مین بورد رو پیج می کنیم 2-کابل های مربوط به Front Panel رو وصل می کنیم، اضافه کابلها رو به پشت پنل منتقل می کنیم و کابلها رو به یا بست محکم می کنیم 3- کارت گرافیک و پاور و هارد رو در جای خودش نصب می کنیم 4-کابل برق مربوط به سی پی یو رو از پشت سینی مین بورد رد می کنیم و به مین وصل می کنیم و با استفاده از بست کابل رو پشت کیس مرتب می کنیم 5- به همین شویه کابل 24 پین رو وصل میکنیم 6- کابل برق فن ها رو به پشت سینی مین بورد منتقل می کنیم بعد به برق مولکس پاور وصل می کنیم و با استفاده از بست مرتبش می کنیم 7- کابل برق و دیتا هارد (و دی وی دی ) رو وصل می کنیم با استفاده از بست مرتب می کنیم الان تقربیا اسمبل کامله البته اگه تعدا هارد ها بیشتر باشه یا گرافیک کابل برق جداگانه بخواد یکم شلوغ تر میشه ولی اگه به همین شیوه پیش برید کیس زیاد بد منظره نمیشه :D
    1 امتیاز
  38. XFX Type 1 Bravo http://products.xfxforce.com/en-us/PC_Case/Type_1_Bravo/TY-PE1B-3000
    1 امتیاز
  39. بنده هم با نام Devileytion تو همه موارد عضوم . WOW سرور بلیزارد ، استیم با 15 بازی اورجینال ، اورجین با DS3 و NFS W و در آخر XBL هم با 10 بازی اورجینال و 2000 اچیومنت چون با GFWL وصل میشم و کنسول ندارم تعدد بازی ها کمه . تنها چیزی هم که تو این شبکه ها برام مهم نبوده مبلغ تهیه بازی ها بوده .
    1 امتیاز
  40. اول هم خودم ID در شبکه و فروشگاه استیم : AmirMahmood بازی هایی که دارم : Grid II Dota 2 Call Of Duty Ghosts ID در شبکه و فروشگاه Origin : Mirzargar95 بازی هایی که دارم : FIFA 14 Titanfall
    1 امتیاز
  41. 11-چون کابل برق رو می خواهیم به قسمت بالای ODD برسونیم و کابل کوتاهه فن رو باز کرده و 90 درجه می چرخونیم ودوباره نصب میکنیم(فن توی تصویر برعکس نصب شده بود که بعد اصلاح شد) 12-حالا فقط کابلهای ساتا مونده که من برای مخفی کردنشون اینطوری وصلشون کردم اینم نمای پایانی کار: یادتون باشه کیس و قطعاتتون هر چقدرم قدیمی باشه بازم هیشه یه راهی برای زیباتر و مرتب کردن کیستون هست. امیدوارم همیشه کیس های مرتب، خنک و زیبایی داشته باشید :wub:
    1 امتیاز
  42. درود دانیال جان منو ببخش که دیر پیغامت رو دیدم عزیز بهتون حق میدم و به شما و سایر دوستان که چنین مشکلاتی دارن به روشهای زیر میتونن با بنده و سایر مسئولان در تماس باشن : 1 - با شماره های فروشگاه تماس بگیرید 88947927 - 8 . 2 - تا جای ممکن در تاپیکهای و انجمنهای مربوطه مطلب بگذارید و سوالاتتون رو مطرح کنید و اگر جواب نگرفتید به من و یا مدیران پیغام بدید 3 - میتونید به فروشگاه ایمیل بزنید info@lioncomputer.ir و اگر جواب رو سریع نیاز دارید از طریق تلفن ما رو با خبر کنید که سریعتر جواب ایمیلتون رو بدیم بنده سعی میکنم از این به بعدحداقل بین یک تا دو ساعت انلاین باشم و در خدمت شما عزیزان بابت تمام قصورات از شما عذرخواهی میکنم
    1 امتیاز
  43. درود کاربرiranchekad به دلیل ایجاد تاپیک های تبلیغاتی بدون هماهنگی با مدیریت انجمن و نقض قوانین از فروم لیون اخراج شدند.
    1 امتیاز
  44. درود کاربر amin_ld به دلیل توهین های زشتی که در پیام خصوصی به کاربر oktay کردند برای همیشه از دسترسی به انجمن لیون محروم شدند.مورد دیگری که قابل تذکر هست اگر زمانی کاربری نزاکت رو رعایت نکرد و هر گونه کلام توهین امیز رو نسبت به شما داشت به هیچ وجه پاسخ ندید و فقط گزارش کنید و مطمعن باشید که مانند قبل حتما رسیدگی میشه
    1 امتیاز
  45. درود کاربر milad-alk7 به دلیل نقض قوانین انجمن و توهین مستقیم به کاربر hazhar-ghorbani در تاپیک خرید بلاک CPU و اظهار عدم اهمیت گزارش پستشون به مدیریت برای همیشه از فروم لیون اخراج شدند.امیدواریم که از این به بعد شاهداین دست رفتارهای قبیح در انجمن نباشیم.
    1 امتیاز
  46. دوست عزیزم . با عرض معذرت باید بگم حرف شما کاملا غلط و اشتباه. بقیه دوستانی هم که اعتقاد دارند گارانتی در ایران مهنی و مفهومی نداره ، انها هم در اشتباه هستند. هیچوقت نباید به این قضایا به صورت سیاه و یا سفید نگاه کرد. اگر خیلی ها هستند که از گارانتی ها ناراضی هستند، به همین مقدار افراد راضی هم وجود داره. پس اینکه بگیم گارانتی در ایران مفهومی نداره ، یک کلمه کاملا بی اساس هست. برای خود بنده در همین 3 ماه اخیر 2 مورد پیش آمد که کارم به گارانتی افتاد . اولیش اینکه یگ گوشی huawei خریدم وایرلسش از همون ابتدا خراب بود. رفتم شرکت مایکروتل، 5 روز بعد عوضش کردند و هیچ بهانه ای نیاورده اند. هفته قبل هم تلوبزیون LED منزل دچار اشکال شد و back light از کار افتاد، از شرکت سامسونگ آمدند و ایراد را تایید کردند، 2 روز بعدش هم امدن منزل ، پنل led را کامل عوض کردند. هیچ عذر و بهانه ای هم نیاوردند. پس از نظر من و تا این لحظه گارانتی در ایران در بهترین سطح ممکن است. اما بحث دوم.: این هست که در ایران بسیاری از شرکت ها هستند که متقلب و پدر سوخته هستند. این شرکت ها کلا ابروی دیگر شد کتهای ارائه دهنده گارانتی در در ایران را برده اند و باعث شده اند که ذهنیت همه منفی بشه. بنده خودم مدیر خدمات پس از فروش یک شرکت وارد کننده بلوتوث و هدفون هستم و متاسفانه هر روز با این نوع طرز فکر مواجه میشم. کلا هر کسی که از در میاد داخل ، انگار که از همه عالم و آدم طلبکاره و انگار در مقابل خریدی که از شرکت انجام داده،، ارث پدریش را هم طلب داره و دوست داره تلافی تمام تنش های زندگیش را بر سر کارمند های شرکت در بیاره. مثلا اگر تو بانک کارش رو دیر راه انداختن و یا تاکسی 200 تومن گرون تر گرفته و یا گفتن برای شهریه مدرسه بچه باید پول بدین و اینجور مشکلات و همه را با خودش میاره در داخل واحد خدمات و بر سر کارمند تخلیه میکنه. اولین اشتباه مشتری های ایرانی هست که علاوه بر حل مشکل ، به دنبال کسی هستند که بتوانند تنش هاشون را سرشون خالی کنند. حالا وقتی مشکل مشتری بررسی میشه و نتیجه اعلام میشه، دو حالت داره، یا اینکه به مشتری اعلام میشه که دستگاه شما خرابه و تحت گارانتی تعویض میشه و یا گفته میشه ایرادی نداره. در حالت اول چند نوع عکس العمل داریم. یکسری راضی هستند و تشکر میکنند. یکسری متعجب هستند که " یعنی میشه تو ایران دستگاه رو برامون عوض کنند؟؟ نننننننننننه دارم خواب میبینم، یک سری تازه شاکی می شوند که " اا . چرا خراب شد، ؟ پس خودتون هم میدونید خراب میشه برای همین عوض میکنید/.....!!!!! و یک سری هم که کلا خوش به حالشون میشه و یکبار دستگاه رو براشون عوض میکنید کلا میرن تو فاز زرنگ بازی و نزدیک روز های آخر گارانتی که میشه ، دوباره دستگاه را میارند و 500 جور ایراد رو دستگاه میگذارند و کلی غر میزنند تا یک دستگاه نو بگیرند. چون با خودشون میگن حالا که داره گارانتیش تمام میشه بگذار یکدونه نو بگیریم و فعلا حالش ببریم. اما اون دسته از مشتریانی که بهشون بگید دستگاهتون ایرادی نداره. در این حالت شما تبدیل میشید به سیبل تیر اندازی و انواع و اقسام اتهام ها و فحش ها را میشنوید. .. واقعیت این هست که خیلی از اوقات برداشت ما این هست که یک دستگاهی خرابه و بر اون اساس توقعی ایجاد میشه که در صورت برآورده نشد، ما به شرکت گارانتی شک میکنیم و از اون انتقاد میکنیم. اما دلیل این اشکالات بر میرگرده به عدم حمایت قانونی از شرکت هایی که درست کار میکنند و در نتیجه یک سری شرکت بدون پشتوانه مالی و فنی اقدام به وارات و گارانتی میکنند که در نتیجه نمی توانند سرویس درستی به مشتری ها بدهند و این موارد رو پیش میاورند. بگذارید بحثی را که جناب حسینی مطرح کرده اند را بیشتر باز کنم . همین که قیمت کالا یک چیزه و شرکت گارانتی کننده مبلغ کمتری رو پرداخت میکنه. با یک مثال توضیح می دهم. ما یک مدل دستگاه وارد میکنیم که قیمت تمام شده حدود 58 تومن میشه. ما به مبلغ 66 الی 68 به عمده فروش می فروشیم. عمده فروش هم 75 تا 78 برای مغزه دار فاکتور میکنه. و در مغازه ها هم بین 90 تا 95 به مشتری فروخته میشه. خوب حالا یک مصرف کننده 90 هزار تومن برای این دستگاه هزینه کرده. حالا وقتی دستگاه خرابه و شما نتوانید دستگاه جایگزین به مشتری بدید باید مبلغ را برگدونید. این یک حقی هست که از سمت مشتری طلب میشه و کاملا درسته. خوب حالا از طرف شرکت شرکت میگه من 58 هزار تونم بابت این دستگاه هزینه کردم و بین 6 تا 8 تومن سود کردم. حالا باید 30 هزار تومن بگذارم روش و به مشتری بر گردونم .!!!! خوب الان به نظرتون کی درست میگه و کی اشتباه میکنه. ؟ مطمنئا همه میگن شرکت باید ضررش را بده ... به من مشتری هیچ ارتباطی نداره. اما اگر ما به این طرز فکر اعتقاد داریم که شرکت باید ای هزینه را هم جبران کنه، ایا خودمان هم در عقیده و عملمان به این کار اعتقاد داریم. داخل همین فروم بگردید . تا حالا بارها پیش آمده که در تاپیک های خرید و فروش بحث شده که مثلا یک کاربر کالای ایکس را در گرانی 500 هزرا خریده . الان قیمتش شده 420 تومن حالا وقتی می خواهد 30 درصد کم کنه ، ملاکش رو 500 تومن میگیره و بر اون مبنی حساب میکنه و قیمت میده و در این حالت همه افراد شخص را متهم به گران فروشی میکنند که الان نو 420 و تو داری گران میدی. سوالم این هست که چرا در این حالت کسی به فکر ضرر این فروشنده نیست. ؟ چرا کسی کالا رو بر مبنای قیمت خرید500 هزار تومن نمی خره. در طرف مقابل یک کسی ، کا لایی رو 2 سال پیش خریده و حالا قیمش رفته بالا . ایا حاضرید بر مبنای قیمت خریدتان قیمت گذاری کنید. من 2 سال cpu 2500k خریدم 245 هزار تومن . ایا خودم حاضرم 170 هزار تومن بفروشم ؟؟؟ پس این یک حرکتی هست که تمامی ما انجام میدیم و بنابراین نمیتونیم انگشت اتهام را فقط به سمت شرکت ها بگیریم. چون مدیرش هم یکی از خود ماست و با همین طرز فکر. اما اشکال واقعی در کجاست؟ عمده مشکل از این هست که شرکت ها ناتوان در تامین جنس جایگزین هستند که دلایلش اینه: 1- بخش عمده شرکت ها سرمایه وتوانایی درست و حسابی ندارند یک دوره جنس میارند و بعد کم میارند. متاسفائنه چون نظارتی بر این این قضیه نیست . از این شرکت ها مثل قارچ سبز میشوند. 2 - عدم مدیریت صحیح و تفکر ی که فقط به فکر منفعت زود گذر هست . متاسفانه مدیران زیادی در کشور اینجوری فکر میکنند. 3 تورم خیلی بالا و افزایش قیمت که باعث میشه تمام برنامه ریزی های مالی شما به هم بخوره. 4 - تحریم و عدم ارتبط مستقیم با شرکت های خارجی که باعث افزایش شدید میشه. 5 مشکل نقدینگی 6 قوانین دست و پا گیر در واردات. ببینید همین الان ممکنه اون مادربردی که جناب حسینی برای تعویض دادند و در شرکت موجود نیست ، تو لیست سفارشات شرکت باشه ولی تو گمرگ کیر کرده باشه... حالا الان تو مملکت برای ترخیص دارو که به جون و زندگی مردم مربوطه ، کلی مشکل وجود داره و کسی اهمیت نمی داد، حالا اوقت بیان به مارد برد کامپیوتر فکر کنند و در ترخیص اون تسهیلات قائل بشوند.؟؟؟؟ 7- دوستان اصلا فکر نکنید که شرکت های خارجی خیلی خوب سرویس مس دهند و کارشون بدون نقصه. این شرکتهای خارجی متخصص پیچاندن هستند، در جایی که شما از نظر قانونی نتونید یک حقتون را ثابت کنید ، خیلی قشنگ میپیچانند. دلیلش هم که همه میدونید توضیح نمی دهم. 8 خیلی وقتها فکر میکنیم چقدر خارجی ها کارشون درسته و مدیران موفقی هستند. اما بهتون میگم شما موفق ترین مدیران خارجی رو بیارید ایران ، با شرایط موجود عمرا بتونند کاری از پیش ببرند. پس اگر انها سرویس خوبی می دهند ، دلیلش امکانات بسیار زیادی هست که دارند. مطمئن باشید سود بسیار خوبی هم میبرند و اصلا فکر نکنید خیلی منصف هستند و دارند از خود گذشتگی میکنند. قطعا موارد دیگری هم هست که نه میشه مطرح کرد و نه در حوصله مبحث میگنه. اما یک مورد اخر. دوستان هیچ وقت یک طرف به قاضی نرویم و انتقاد هامون بر اساس واقعیت و در نظر گرفتن شرایط کلی باشه و نه بر اساس ایده ال ها. من خیلی دوست دارم یکی از دوستان بیاد پیش بنده و 1 یا 2 روز تو مرکز خدمات بشینه. بر خورد مردم، نحوه صحبت کردن، نحوه بیان مطلب و توقعات مردم و کاری را که ما انجام میدهیم ببینه. مطمننا بعد از 2 روز ، اولین چیزی که میگید اینه " خدایا با اینها شدیم 70 میلیون نفر!!!!!!!!!" اون زمان هست که متوجه میشیم که هنوز همه ما ها باید خیلی چیزها یاد بگیریم.. خیلی وقتها رفتار هایی رو میبینیم که واقعا باعث تاسف هست.
    1 امتیاز
  47. شکایت از دزد ؟؟ پیش کی میخوای شکایت کنی؟؟ اصناف؟؟ من همه این راه ها رو رفتم از وزارت بازگانی بگیر تا اتحادیه الان هم پرونده اونجا مونده؟؟ از کی شکایت کردم تک دیتا وارد کننده پاورهای سیلورستون که برچسباشون رو عوض میکردند رم هائی که تا دستشون میدی میگن ایراد فیزیکی داره گرافیکی که جلوی چشات با پیچ گوشتی میفتند به جونشون همه عالم و عالم میدونند خودشون هم میدونند که چقدر دارن در حق مردم اجحاف میکنند
    1 امتیاز
  48. درود من چند هفته پیش یه مادربورد Asus Rampage IV Extreme گرفتیم در همون روز به مشکل برخورد قیمت که توی بازارنزدیک 1.5میلیون پول دادیم الان امتداد سازگار از این مدل نداریم میتونیم 1میلیون100تومان بدیم یا جاش یه Asus P9X79 Deluxe خالی بدیم جعبه پنل وسایلش نیست در حاضر میگه 2تا انتخاب دارین حالا کسی بیاد بگه این کجا انصاف هست اعتراض کردیم گفتیم حداقل هزینه مادربورد کامل بدین از بیرون بازار یکی دیگه بتونیم اختلاف شما با بیرون 400تومان هست میگه بیرون سر شما کلاه گذاشتن قیمتش همین 1میلیون100 تومان هست حلا این پول گارانتی از جیبش خودش نمیده به عهده خود شرکت تولید کننده است به یه نماینده که جنس رو وارد میکنه گارانتی واسش 1تومان هزینه نداره همه هزینه پشتیبانی به عهده خود شرکت اسوس هست نه سازگار ارقام میاد اینجا سو استفاده میکنن جنسی که فروش نمیره تو گارانتی اون زود رد میکنن اونطرف مادبورد خراب میبرن پول اون میگرن هم میخوان از فروش هم از پشتیبانی بخورد دزدهای کثافت هستن اینا هستن همشون.پ با تشکر.
    1 امتیاز
  49. آقای حسینی بنده هم اعتراض دارم به این قیمت های شما زیادی خوب هستن!جور دن اجناستون هم زیادی زیادی خوبه دیگه! چرا اصفهان یه شعبه نمیزنید برای ساپورت جنوب و مرکز کشور ! خودتون هم تهران و شمال رو ساپورت کنید!
    1 امتیاز
این صفحه از تخته امتیازات بر اساس منطقه زمانی تهران/GMT+03:30 می باشد
×
×
  • اضافه کردن...