از لیون کامپیوتر قســـــــــــــــــــــــــــــــــــطی خرید کنید فروش اقساطی برای سراسر ایران
اخبار سخت افزار ، نرم افزار ، بازی و دنیای آیتی در مجله لیون کامپیوتر 🤩
تخته امتیازات
مطالب محبوب
در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در 05/25/19 در همه بخش ها
-
تمامی کمپانی های سازنده قطعات سخت افزاری کامپیوتر ، در حال آماده شدن برای معرفی محصولات و فناوریهای جدید خود در نمایشگاه کامپیوتکس پیش رو هستند.بر همین اساس شرکت NVIDIA نیز با انتشار یک تیزر مرموز آمادگی خود را اعلام کرده و قصد غافلگیر کردن هواداران و کاربران خود را دارد.بر اساس حدسیات ، ممکن است این تیزر نشان از معرفی یک TITAN جدید و یا یک کارت ریفرش شده گیمینگ بر اساس ریزمعماری Turing باشد. نکته جالب توجه اینکه دیگر کارتهای خانواده TITAN از سری GeForce به حساب نمی آیند.البته اگر از لحاظ فنی مقایسه کنیم ، فرقی بین این سری و سری GeForce وجود ندارد.شرکت انویدیا در تاریخ 27 ماه می ، یک کنفرانس مطبوعاتی را برگزار خواهد کرد، پس احتمال اینکه راجع به این تیزر، اطلاعات بیشتری بدست بیاوریم ،زیاد خواهد بود.شما میتوانید این تیزر را در این لینک ، مشاهده کنید. منبع : Videocardz مترجم : محمد فتحی4 امتیاز
-
من تقریبا همه نو ع دسته ایی رو دارم و برای هر بازی از یه نوع دسته استفاده میکنم! f310 دقیقا مثل دسته اکس باکس در بازیها به راحتی شناخته میشه و مشکلی نداره فقط وصلش کن به سیستم و تمام .ولی ویبره نداره اینو مد نظر داشته باش اما دسته با کیفیتیه کلا راحت بدون دردسره دسته ۳۶۰ سیم دار به درد نمیخوره از ااون طرف بخوای مخصوص ویندوزشو بگیری یه قیمت الکی!۶۰۰ تومنی روش گذاشتند!!!شما یه دسته اکس باکش ۳۶۰ دسته دو بیسیم بخر نهایت ۲۰۰ تومنه یه دانگل هم جداگونه بخر که زیر صدتومنه تو پرشین پره که به نظرم بهترین دسته برای رایانه هست فقط دقت داشته باش فعال کردن دانگلش در ویندوز ۱۰ قلق داره دسته xone عالیه ولی گرون من شخصا هر دو رو دارم دسته ۳۶۰ رو ترجیح میدم نمیدونم چرا با دسته ۳۶۰ تو دستم راحتترم با دسته xone فقط forza 7بازی می کردم که دی پدش همون مشکل معروفو پیدا کرد یعنی گیر میکرد یه بار میزدی نمیزد یه بار میزدی دوبار میزد! درجا تو پرشن فروختم رو اعصابم بود یه پیشنهاد دیگه هم دارم من در تمام بازیهای مبارزه ایی و فوتبال فقط از دسته PS3 (البته این مورد فیکاش خیلی زیاده و باید دقت کنی ارجینال بخری)استفاده میکنم با نرم افزار ScpToolkit و یه دانگل بولتوث مثل اب خوردن سیستم دسته رو مثل دسته اکس باکس میشناسه و میتونی بی سیم ازش استفاده کنی دسته های PS3 بسیار سبک و خوش دستند فقط کافیه دکمه هوم وسط دسته رو فشار بدی سیستم در ۲ ثانیه دسته رو میشناسه2 امتیاز
-
درود بر همه دوستان عزیز لیونی و دیگر کابران و همچنین با عرض تبریک سال نو و با آرزوی سالی خوب و سرشار از سلامتی و شادی و موفقیت برای همه مردم ایران . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . خب طبق اطلاعاتی که قبلا به دوستان داده بودم راجع به ساخت چندین پروژه کاربردی ، الآن نوبت به این رسیده که یکی یکی پروژه ها رو براتون تاپیک کنم تا لذت ببرید و حالا هم که تو تعطیلات سال نو هستیم و فرصتی پیش اومده اینکار رو انجام میدم. ( بهترین موقع برای انجام این پروژه زمان سرویس کردن کیس هست که کیس رو هم یه صفایی بدیم ولی خب اگه کیستون نیاز به تمیز کردن هم نداره یک مرحله جلوتر هستید و سریع تر انجامش میدید.) همونطور که از عنوان تاپیک مشخصه میخوام نحوه شیشه ای کردن درب کیس رو با بررسی روشها و توضیحات و نکات فنی لازم خدمتتون آموزش بدم. ( سعی کردم زیاد طولانیش نکنم ولی حتما تا آخر بخونید بدون شک براتون مفید خواهد بود.) نکته: کیفیت عکس ها رو به خاطر مشکل آپلود کم کردم و همچنین ایجاد واتر مارک روی تصاویر بدلیل اختصاصی بودن جهت فروم لیون و حفظ حق اثر و یونیک بودن کار انجام گرفته است! در ابتدا انواع متریالی که میشه برای اینکار استفاده کرد رو خدمتتون معرفی میکنم. شما برای اینکار میتونید از چند متریال به شرح زیر استفاده کنید: 1 - پلکسی : این متریال جنسی همانند پلاستیک و شیشه دارد که در انواع مختلف شفاف ، مات و در رنگ های مختلف تولید می شود ( تا قبل از به هم خوردن قیمت ها هرچند قیمتش مقداری بالا بود ولی باز قیمت منطقی تری داشت و الان قیمتش زیاد جالب نیست). خوبی این متریال اینه که چون با لیزر برش میخوره نتیجه کار بسیار دقیق و تمیزتر درمیاد ولی بدی که داره اینه که زود دچار خط و خش میشه و بعد از مدتی ممکنه زننده بشه و باید تعویضش کرد البته بستگی به کاربر هم داره و همچنین از لحاظ ایمنی از شیشه های معمولی کم خطر تر هست و از طرفی هم نوعی از این متریال هست که مقاومت خوبی در برابر خط و خش دارند ولی اندکی کمیاب و مقداری گرانتر از انواع مشابه هستند. 2- شیشه حرارت دیده یا ( Tempered Glass ) : این نوع شیشه که به شیشه سکوریت هم معروفه بسیار باکیفیت بوده و برای اینکار عالی به نظر میرسه ولی طبق تحقیقات بنده و اطلاعاتی که از شیشه فروشی ها گرفتم این شیشه ها مثل شیشه های معمولی قابلیت برش ندارند و معمولا در کارخانه به ابعاد مورد نیاز ساخته می شوند که البته شیشه فروشی ها گفتند که میشه ابعاد مورد نظر رو سفارش داد تا براتون بسازند ولی خب ازطرفی قیمت بالای این شیشه ها هم ممکنه شما رو از خریدشون منصرف کنه؟! از طرفی هم این شیشها در ضخامت های پایین مثلا 4 میل به صورت یک طرفه سکوریت هستن و برای سکوریت دو طرفه باید حداقل 6 میل باشن. 3- شیشه لمینت : این نوع از شیشه همانند شیشه سکوریت بوده با این فرق که دارای لایه ی طلق PVC بوده که در هنگام شکستن ترک برده و درصورت خورد شدن از پخش شدن ذرات شیشه جلوگیری می کند( همانند شیشه اتومبیل) که این نوع نیز برای انجام پروژه ما مناسب و مقرون به صرفه نمی باشد. 4 - شیشه های معمولی در انواع و اقسام گوناگون که انوایی که به کار ما میان اینا هستن : ( اینا رو بنده در شیشه فروشی های در دسترس برای انجام پروژه یافتم و ممکنه شما عزیزان به مدل های دیگری هم دسترسی داشته باشید! ) این مدل ها از شیشه همگی برای اینکار قابل استفاده هستن ولی خب مزایا و معایب خودشون رو دارند که بهشون می پردازم: 1-4-شیشه ساده : این نوع شیشه پایین ترین قیمت رو داره ولی خب برای اینکار مناسب نیست چون داری کیفیت پایین تری نسبت به شیشه فلوت هست و در داخل این شیشه معمولا موج و حباب وجود داردو شکننده تر نیز می باشد. 2-4-شیشه ساده فلوت : این نوع شیشه مقداری ازشیشه ساده گرانتر بوده که با توجه به کیفیت بالاترش( درجه 1 . 2 و 3 دارد ) ارزش هزینه کردن دارد و از طرفی هم فاقد موج و حباب می باشد و مقاومت بیشتر از شیشه ساده دارد. 3-4- شیشه برنز فلوت : این نوع شیشه هم همان مدل فلوت می باشد که به رنگ برنز در درجه های مختلف بوده ( روشن و تیره و دودی ) که جذابیت خودش رو دارد. البته رنگ های دیگه هم مثل سبز و صورتی دارد که برای بنده در دسترس نبودند. 4-4- شیشه رفلکس و رفلکس سوپر سیلور: این نوع شیشه هم که از لحاظ قیمت از بقیه گرانتر بوده و دارای حالت انعکاسی می باشد بدین صورت که طرفی از شیشه که نور بیشتری داشته باشد به صورت منعکس کننده در آمده و مثل آینه تصاویر را منعکس میکند و مانع از دیدن پشت شیشه می شود و نمونه آن در ساختمان ها قابل مشاهده می باشد که در روز به صورت آینه در آمده و در شب که نور داخل ساختمان بیشتر و بیرون تاریک است داخل ساختمان نمایان می شود. این شیشه در رنگ های سبز ، صورتی ، آبی ، دودی ، طلایی ، برنزی و نقره ای موجود می باشد که معمولا نوع نقره ای آن که به نام سوپر سیلور شناخته می شود دارای بالاترین میزان انتقال نور می باشد و در واقع شیشه سوپر سیلور بین شیشه معمولی و شیشه رفلکس قرار می گیرد. تذکر: در ادامه روند تاپیک و ساخت این پروژه توسط دوستان ( کاربر wachmen )، استفاده از شیشه های رفلکس ساختمانی طبق توضیحاتی که داده شد برای این پروژه مناسب نبوده و نتیجه مطلوبی نخواهد داشت! از لحاظ ضخامت هم شما میتونید هر کدام از این شیشه ها رو در ضخامت های مختلف تهیه کنید(2 ، 4 ، 6 ، 8 ، 10 تا 20 میلیمتر) که البته برای بعضی مدل ها مثل سکوریت و لمینت در ضخامت های کم، مقداری محدودیت داره که در بالا بهش اشاره شد. ضخامتی که میتونه برای اینکار مناسب باشه 4 یا 6 میلیمتر هست که بنده با توجه به تستها و بررسی ها و به جهت مقاوم بودن شیشه ضخامت 6 میلیمتر رو در نظر گرفتم که خب البته شیشه 6 میلیمتر مقداری از شیشه 4 میلیمتری سنگین تر هست! (نکته : به خاطر اینکه حجم تاپیک زیاد نشه و همچنین وجود مشکل در آپلود کردن تصاویر ، فقط تصاویر مورد نیاز رو قرار میدم!) خب ، پس از معرفی شیشه ها میریم سراغ انتخاب شیشه و پیچ مناسب: با توجه به شیشه های معرفی شده و موجود در دسترس برای انجام پروژه و تست این شیشه ها ، من به دو نوع شیشه رسیدم که تصویرش رو براتون قرار میدم: هر دو نوع شیشه از نوع فلوت بوده که سمت راستی فلوت برنز و سمت چپی فلوت دودی می باشد و البته این دو تکه شیشه برای تست تهیه شدند که عکسشون رو براتون قرار دادم. من پس از تست این شیشه ها روی کیس و سنجش میزان انتقال نور و زیبایی بصری آنها ، نوع فلوت برنز رو انتخاب کردم که البته این میتونه سلیقه ای باشه ولی از دید بنده این مدل زیبایی بیشتری داشت. نکته : انتخاب شیشه کاملا به سلیقه شماست ولی خب یه سری فاکتور ها میتونه تاثیر گذار باشه ، مثلا استفاده از شیشه ساده اون حس ابهت و خفن بودن سیستم رو یه جورایی زیر سوال میبره؟! در تاپیکی هم دیدم که یکی از دوستان از شیشه سوپر سیلور برای اینکار استفاده کرده بودند! در ادامه وقتی نوع شیشه مشخص شد باید به فکر پیچ مناسب باشیم و اندازه و نوع مورد نظر رو تعیین کنیم اما برای انجام اینکار باید یک سری نکات رو در نظر بگیرم که براتون توضیح میدم: من اول قبل از انتخاب پیچ به سراغ شیشه بری ها رفتم و پرسو جو کردم تا ببینم تا چه اندازه ای میتونن شیشه رو سوراخ کنند که گفتند تا 3-4 میلیمتر رو هم میتونن سوراخ کنند ولی من با توجه به ابعاد شیشه ، ضخامت و وزن شیشه و همچنین از طرفی پیچ های موجود و در دسترس برای اینکار ، اندازه سوراخ شیشه رو 6 میلیمتر در نظر گرفتم و چند مدل پیچ رو هم که موجود بود و تهیه کردم، تصویرشون رو در زیر مشاهده می کنید: پیچ ها رو به خاطر اینکه با کیس همخوانی داشته باشه و همچنین روی کار ضایع نباشه از نوع آلن انتخاب کردم و حقیقتا تو پیچ های در دسترس و موجود این بهترین انتخاب بود. مشخصات: A - B = پیچ آلن 6 میلیمتری در دو نوع کوتاه و بلند C = پیچ آلن 4 میلیمتری D= پیچ آلن3 میلیمتری با توجه به توضیحاتی که در مورد سوراخ کردن شیشه دادم سایز پیچ رو 6mm انتخاب کردم و همچنین با در نظر گرفتن ضخامت شیشه + ضخامت ورق کیس در محل های مورد نظر برای سوراخکاری ، طول پیچ رو از نوع B یعنی کوتاه در تصویر بالا انتخاب کردم که به اندازه چند میلیمتر از ورق کیس رد میشد و نیاز به پیچاندن زیاد نداشت. خب من شیشه و پیچم رو انتخاب کردم حالاباید برم سراغ ابعاد و اندازه های لازم برای برش و سوراخ کاری شیشه: من برای یکی از کیس هام که مدل Green X6 Challenger هست این پروژه رو انجام دادم و اطلاعات دقیق مربوط به اون رو در تصویر زیر براتون قرار دادم: ذکر منبع : ( تصویر زیر با استفاده از تصاویر مربوط به کیس Green X6 Challenger که از سایت گرین گرفتم تهیه شده است .) طبق تصویر اول بهترین گزینه برای اینکه بتونید اندازه شیشه رو دقیقا مطابق با کیستون در بیارید ، درب کیستونه که در بالا با گرد کردن چند میلیمتر کم بودن اندازه ها ، ابعاد به صورت رند در نظر گرفته شدن و شده 44*45 سانتی متر در تصویر دوم هم با تست حالت های مختلف و اندازه های گوناگون بهترین حالت و موقعیت قرار گیری سوراخ ها قید شده تا اگه این مدل کیس رو دارید بتونید براحتی انجامش بدید. پس از ترسیم نقشه بالا روی کاغذ رفتم سراغ شیشه بری که قبلا باهاش هماهنگ کرده بودم و ابعاد رو بهش دادم و شروع کرد به برش و در ادامه سوراخ کاری که تصویرش رو براتون قرار میدم: قبل از برش بنده به استاد شیشه بر بسیار تاکید کردم که شیشه رو به صورت گونیا و دقیق برش بزنه که ایشون هم به بنده اطمینان خاطر دادند که درست انجام میدن ولی خب در نهایت خیلی دقیق برش نزدن ولی مراحل سوراخ کاری رو بهتر انجام دادن که البته خودم بالای سرشون وایسادم و خیلی روی دقیق بودن اندازه ها گیر دادم تا خرابش نکنه که نتیجه خوب بود و در آخر هم پس از انجام این مراحل لبه های شیشه رو برای از بین بردن تیزی با دستگاه ساب زدن که در این مرحله بهتره تاکید کنید که زیاد از حد ساب نزنند چون در غیر اینصورت از زیبایی کار کاسته میشود و یه ساب ظریف در حدی که برندگی شیشه رو از بین ببره کفایت می کنه. شیشه ما پس از انجام مراحل بالا آماده شد: البته این تصویر مربوط به یکی دیگه از کیس هاست ولی خب برای نمایش نتیجه میتونه کافی باشه!( این یکی شیشه در گوشه ها مقداری نامیزون در اومد!) خب پس ازآماده شدن شیشه به سراغ کیس میریم جهت سوراخ کاری و نصب. برای اینکار ابزار مورد نیازمون دریل ، مته ، آچار آلن و ماژیک ( مارکر) می باشد که سایز مته و آچار رو در تصویر زیر براتون گذاشتم: وقتی سایز سوراخ و پیچ شما 6mm باشه با احتساب گام پیچ و عمق رزوه جهت درست بسته شدن پیچ شما باید کیستون رو با مته 5.5mm سوراخ کنید. چند نکته در این مرحله خیلی مهمه هست که براتون توضیح میدم: در درجه اول برای اینکار حتما باید کیس رو از قطعات خالی کنید و فقط اسکلت کیس بمونه وهیچ قطعه ای داخلش نباشه چون موقع سوراخ کاری پلیسه سوراخکاری به درون کیس میریزه و اگه قطعه ای داخل کیس باشه و این پلیسه ها روی برد قطعات بریزن باعث اتصال کوتاه و در نتیجه آسیب دیدن قطعات میشن !! در درجه دوم حتما به خاطر اینکه کارتون دقیق و تمیز در بیاد و همچنین به این دلیل که در زمان سوراخکاری شیشه توسط استاد کار امکان خطا و مقداری انحراف در اندازه ها وجود داره ، سوراخ کاری کیس رو پس از آماده شدن شیشه و به روش هایی که در ادامه گفته میشه انجام بدید!! اول کیس رو به صورت افقی بخوابونید و بعد شیشه رو با رعایت محل قرار گیری سوراخ ها طبق نقشه سوراخکاریتون ، روی کیس قرارش بدید و در این مرحله جهت اینکه شیشه با پنل جلوی کیس فیکس و هماهنگ باشه پنل جلوی کیس رو باز نکنید و بزارید روی کیس بمونه .مطابق تصویر: بعد شما به دو روش میتونید سوراخ کاری رو انجام بدید: روش A = بدین صورت که محل سوراخ ها رو با یه مارکر مثل تصویر زیر علامت بزنید : بعد شیشه رو بردارید و اون نقاط رو سوراخکاری کنید: روشB = این روش که بهتره و توصیه میشه بدین صورته که وقتی شیشه رو دقیق روی کیس قرار دادید و از محل سوراخ کاری ها مطمئن شدید شیشه رو با نوار چسب یا چیز دیگه روی کیس فیکس کنید تا تکون نخوره و محکم باشه و بعد با استفاده از سوراخ های شیشه که به عنوان قید در نظر گرفته میشن شروع به سوراخکاری کنید که البته برای سوراخ کاری در این حالت باید سعی کنید زیاد به دریل نیرو وارد نکنید که وقتی اسکلت کیس شوراخ شد سه نظام دریل به شیشه برخورد نکنه و باعث شکستن یا آسیب دیدن شیشه نشه و همچنین خیلی از دور بالا استفاده نکنید که باعث بشه مته به شیشه اصابت کنه و شیشه آسیب ببینه یا لب پر بشه!! میتونیدبا رعایت نکات گفته شده و همچنین با قرار دادن یه چیزی مثل پاک کن در لبه سوراخ از برخورد ناگهانی سه نظام دریل با شیشه در هنگام سوراخ شدن کیس جلوگیری کنید. من از هر دو روش استفاده کردم که روش دوم ( B ) کارآمد تر بود. در نهایت پس از انجام سوراخ کاری برای تمیزکردن کیس از پلیسه و ذرات فلز میتونید از آهنربا و یا جارو برقی استفاده کنید و بعد شیشه رو روی کیس نصب کنید و پیچ ها رو با دقت و به آرامی ببنید و هنگام بستن پیچها در همین حد که سفت بشن کافیه و از سفت کردن بیش از حد پیچها که باعث میشه به شیشه آسیب برسه و لب پر بشه ، ترک برداره و یا بشکنه خودداری کنید!! تصویر نتیجه کار البته بدون نصب قطعات داخل کیس و نورپردازی! پس از نورپردازی تصاویر قرار داده خواهد شد... ------------------------------------ در پایان برآورد هزینه رو هم براتون قرارمیدم : هزینه شیشه با برش و سوراخکاری 20000 تومان هزینه پیچ ها 2000 تومان مته و آچار هم اگه داشته باشید که خب هزینه نداره ولی اگه بخواید تهیه کنید بسته به جنس مته 5000 تا 25000 که همون ارزونش هم کفایت میکنه. آچار هم 5000 تومان. در کل این کار در زمان تهیه و ساخت ( پایان سال 1397 ) بین 22000 تا 32000 تومان هزینه داشته که با توجه به ارزش کنونی پول زیاد نیست و نتیجه کار ارزش این هزینه رو داره. دوستان عزیز امیدوارم از این پروژه لذت و بهره کافی برده باشید و بتونید براحتی انجامش بدید و کیس هاتون رو زیبا و جذاب کنید. برای همه آرزوی موفقیت دارم.1 امتیاز
-
دوست عزیز اینکه شما راهنمایی میکنید و نظر خودتون رو میدید از نظر من بسیار عالی و کار پسندیده ایی هست اما اینکه موضوع رو متوجه نشده همینطوری میآید فلسفه میچینید یخورده ایی ناجوره بنده به هیچ وجه عنوان نکردم که مشکل فریم دهی یا گرافیک و یا.... رو دارم الحمدالله تمام سیستم و قطعات سالم و مچ کار میکنن چون قبلا با روشن کردن یه گزینه به حداکثر قدرت سی پی یو میرسیدم و با عوض کردن بایوس دیگه به صورت دستی این کار مقدور نیست خواستم از دوستان با تجربه یه راه حل جدید واسه این راه بخوام لطفا اگر در مورد موضوعی اطلاع و تجربه ندارید نظر الکی ندید و بحث رو منحرف نکنید اگر راجع خواسته بنده تجربه دارید بسم الله وگرنه لطف کنید بزارید دوستان با تجربه راهنمایی کنن ممنون1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
بسوزه پدر تجربه من تسلیم دو سری گرفتیم جوابگو بود نسبت به قیمت وگر نه دگه تریگر سمت چپ دسته وان اس بنده هم سه ثانیه بیشتر نگه داشته بشه یه نیم ثانیه گیر می کنه جدا بشه . با این قیمت ها دیگه دسته رو باز نکردم بیخیال شدم1 امتیاز
-
با سلام و درود واقعیتش بنده از همین مدل دارم ، اصلا به درد نمیخوره. کلید های جهتش خیلی سفتن و اصلا به درد بازیهای سرعتی مثل مورتال نمیخوره . در ضمن ویبره خیلی قوی ای داره که وقتی یه مدت ویبره میزنه دیگه دستتون بی حس میشه . دکمه های L1 و R1 هم خوب طراحی نشدن و بعضاً با فشار دادن داخل گیر میکنن . همچنین سیمش روکش بسیار بی کیفیتی داره که برا من بعد از یک ماه استفاده به صورت طولی باز شد و همه سیما ریختن بیرون. در کل ارزش هزینه نداره . همون F310 واقعاً عالیه.1 امتیاز
-
سلام باید در بایوس مشخص بشه از کدوم گرافیک بوت بشه مجتمع یا کارت گرافیک PCIE این تنظیمات هم باید تو بایوس ست کنید .1 امتیاز
-
دوست من در مادربرد های قدیمی تر، کلا وقتی کارت گرافیک به بورد وصله، بورد گرافیک مجتمع رو قطع میکنه، یعنی هیچ تصویری از خروجی گرافیک آنبورد نمیگیری ازین مادربرد ها زیاد دیدم، حتی رو مادربرد های 1155 اگه روشی که ارمین جان گفتن کمک نکرد، شما گرافیک رو خارج کن و با گرافیک آنبورد متصل شو1 امتیاز
-
درود دسته های جدید xbox one هم به طور کامل توسط ویندوز 10 ساپورت میشه، و میتونید با سیم یا با بلوتوث استفاده کنید!1 امتیاز
-
دیشب واسه بنده هم قطعی بود (فکر کنم مشکل سراسری بود) ، فردا اگه بازم مشکل داشتی زنگ بزن پشتیبانی ، درست نشد آقای قانع کارتو راه میندازه ، خودم زمانی دیده بان گرفتم که افتاد تو جریانات (اعت راضات) 96 که به شدت کندی داشت و قطعی وصلی مداوم که شکایت به 195 کردم همون روز درست کردن و آقای قانع زنگ زد شمارشو داد گفت هر وقت مشکلی داشتی به خودم بگو1 امتیاز
-
یه دونه تایم اوت نمیبینی ، هیچ isp بدون مشکل نیست حالا اینی که این همه حجم میده ، خودش یه مزیت بزرگه که خیلی از isp ها ندارن ، پینگ بالای بنده هم به خاطر نویز بالا و سیم کشی بد خونست که وقتی روی 4 مگ بسته شده بود روی 120 بود اگه سیم کشی خونه درست بشه میاد روی 100 احتمالا اونایی هم که از خودشون پورت و تجهیزات دارن چه گلی به سر ما زدن !؟ حالا اینی که اجاره میکنه این همه حجم میده ببین اونایی که خودشون دارن چقدر میخورن ! من که حداقل نگران آپدیت ویندوز یا دانلود بازی و ... نیستم و وقتی آپدیتی واسه یه بازی میاد از اول دانلودش میکنم کسی هم مجبور نشده دیده بان بگیره ، نفعی هم واسه ما نداره !!!!!!!!!! هدف فقط اطلاع رسانی و اشتراگ گذاری تجربیات هستش !1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
منظورت از بازاریاب منم مهندس؟! در ضمن در مورد کیفیت اینترنت خیلی چیزها مهم هست که مهمترینشون خود خط! ایشون میتونن تماس بگیرن با همون شماره ای که حسن داد و مشکلشون رو بگن شاید حل بشه! نشد میره پولشو پس میگیره و آی اس پی شو عوض میکنه!1 امتیاز
-
بردیم به قدیما. من ازون میکرو زرد رنگا خریده بودم که بازی بینهایت داشتن از هر 10 تا باز تکرار میشد بازیا 😂 هم اینو که میگی داشت هم کاپتان سوباسا و قارچ خور و بمبرمن و این چیزا. عجب روزایی بود من چهارم ابتدایی بودم یا سوم دقیق یادم نیس. تا جایی که یادمه زن نبود پنج تا لاکپشتا بودن با اژدها و اون پسر که چوب هاکی دستش بودو شریدر. کمبتای خوبی داشت و اون حرکات مخصوص خودش هم جالب بود. برا من یه بازی تو عمرم هیچ موقع تکرار نمیشه. یه بازی فوتبالی بود اسمش گل 3 بود. کاراکتراش ژاپنی بودن و تیمای ملی مختلف رو داشت و بازی فانتزی بود شوتای مخصوص داشتن میدی یهو وسط زمین رعد و برق میزد به توپ و ... برزیلیا شوت مخصوصشون موز بود. نمیدونم یادتونه یا نه. بهترین بازی من اون بود. کاش یه شرکتی میومد با گرافیک الان ریمسترش میکرد. اگه میتونستم خودم یه تیم درست میکردم اون بازیو ریمستر کنیم. عشق بود https://www.youtube.com/watch?v=4HlwJRM1W1I https://www.youtube.com/watch?v=jRfSE_uqPv01 امتیاز
-
یک سیم برق افشان تهیه کنید یک سرش رو به بدنه فلزی کیس و سر دیگرش رو به شوفاژ یا لوله ی آب یا هر چیز فلزی که رفته داخل زمین وصل کنید1 امتیاز
این صفحه از تخته امتیازات بر اساس منطقه زمانی تهران/GMT+03:30 می باشد