از لیون کامپیوتر قســـــــــــــــــــــــــــــــــــطی خرید کنید فروش اقساطی برای سراسر ایران
اخبار سخت افزار ، نرم افزار ، بازی و دنیای آیتی در مجله لیون کامپیوتر 🤩
تخته امتیازات
مطالب محبوب
در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در 02/22/20 در همه بخش ها
-
داداش اون 2 اسلاتی که مینویسن منظور اون فضایی هست که اشکال میکنه. یعنی شما اگه از یه کارت گرافیک استفاده کنین و کیستون اندازش مناسب باشه مشکلی ندارین ازین بابت. شاید منظورتونو بد متوجه شدم ولی برداشت من از سوالتون این بود.3 امتیاز
-
2 امتیاز
-
درود دوست عزیز -------------- من کلا D-link زیاد کار نکردم / نمیدونم تنظیمات این بخش شبی به Tp-Link هستش یا نه ولی ... وقتی که این گزینه فعال باشه / AnnexM Enabled کمک میکنه که نویز اپلود شما افزایش پیدا کنه و یجورایی اپلود تو محدوده 2 مگ قرار بگیره !!! ( برای کاربرد گیم شدیدا" پیشنهاد میشه / قبل از اون یه اسکرین شات از نویز خط و تست پینگ قرار بدین بعد این گزینه رو فعال کنین نتیجه رو اعلام کنین ) ads capability این گزینه هم / تیک اینو بذار Bitswap Enable یه توضیح کلی هم در مورد ISP بده / تعرفه چیه مال کجاست / بعد اینایی که گفتم رو انجام بده ببین نتیجه خوبی میگیری. مشکل خاصی هم داری الان ؟! یا همه چی فیکسه ؟!2 امتیاز
-
با عرض سلام و درود فراوان خدمت تمام دوستان لیونی قبل از شروع یه سری توضیحات بدم خدمت دوستان عزیز: این آموزش رو بنده در پاییز 1395 شروع به تهیه کردم و قبل از ورود فن های گرین به بازار ولی متاسفانه به خاطر مشغله کاری و یه سری مشکلات که مهمترین اون گم شدن گوشی همراه بنده که تصاویر ساخت رو با اون گرفته بودم بود و به دلیل گرفتاری و وقت نکردن متاسفانه قبل از انتقال به سیستم با گم شدن گوشی بنده از بین رفتن که تعدادشون از اینها بیشتر بود و اون موقع که قصد زدن این تاپیک رو داشتم قرار بود عنوان تاپیک رو این بزارم منتظر فن های گرین نمانید، خودتان آنها را بسازید!) به هر حال با گم شدن گوشیم و نداشتن فرصت مجدد ، این تاپیک به تاخیر افتاد و دوباره اومدم همه چیز رو از اول شروع کردم ( واقعا سخته و حوصله میخواد!) البته یکم جمع و جور تر و گفتم برای سال نو انجامش بدم که این کار رو نیمه شب ها انجام دادم ولی خب بازم با وقفه آماده شد، خلاصه سرتون رو درد نیارم به اینجا رسید و حالا به عنوان عیدی(هر چند بازم دیر شده) تقدیم میشه به انجمن لیون کامپیوتر با تمامی اعضای عزیز و دوستداشتنیش. یه دو مورد رو هم قبل از شروع بگم ، اول به خاطر کیفیت تصاویر عذر میخوام چون دوربین با کیفیت تر در دسترسم نبود و دوم هم این لیبلی که روی تصاویر گذاشته شده ، جنبه واتر مارک و حفظ اصالت و رسمیت کار رو داره که اگه مورد پسندتون نبود ببخشید دوستان عزیز. ببخشید اگه زیادی صحبت کردم و میرم سر اصل مطلب: شما برای اینکه فن هاdی مثل فن های کیس Z4 گرین و یا سری جدید این فن ها LED RGB داشته باشید و در عین حال نمیخواید زیاد هزینه کنید و مهم تر از هرچیزی از محصول ساخت خودتون استفاده کنید میتونید از روشهای زیر استفاده کنید که سعی میشه ساده و روان توضیح داده بشه تا بتونید بسازیدشون ( هرچند شاید بعضی دوستان بگن این چه کاریه آدم میره همون حاضریش رو میخره ولی خب چیزی رو که خودت بسازی خیلی بیشتر ازش لذت میبری؟!!) برای این آموزش ساخت ، از دو تا فن شفاف 12cm معمولی که توی بازار موجود هستند استفاده شده که با هم یه کم فرق دارند و هر کدوم برای یه روش مناسب هستند و به اضافه چند مدل SMD نواری مختلف تک رنگ و همچنین مدل SMD RGB کنترلی که همه تو بازار به راحتی قابل تهیه هستند و طول نوار مورد نیاز ما تقریبا 40cm هست که اگه به صورت آماده تهیه کنید یه سر اون دارای سیم و سوکت مورد نیازمون هست و اگه متری تهیه کنید ، اگه اول یا آخر حلقه (هر حلقه معمولا 5 متر هست) باشه همون سیم و سوکت رو داره ولی اگه اول حلقه نباشه که باید سیم و سوکت مورد نیاز در ادامه آموزش رو هم جدا براش تهیه و با لحیم کاری بهش وصل کنید. فن ها رو تو تصاویر با نام های A & B نامگذاری کردم و با دنبال کردن تو تصاویر و خوندن مطالب به راحتی متوجه خواهید شد و اگه ایرادی سوالی چیزی بود بپرسید درخدمتم. فن مدل A فنی هست که دارای چراغ های LED در مرکز( دور هسته فن ) بوده و فن مدل B فنی هست که رایجتر بوده و LED های اون در چار گوشه بیرونی فن قرار گرفته و محل LED ها درون تصاویر مشخص شده است. روش ساخت اولی برای مدل B بوده که خیلی ساده و راحت تر هست ولی به نتیجه دلخواه 100% نزدیک نیست ولی سریعتره و کار راه بندازه . در تصویر زیر نمای بیرونی فریم فن ها رو میبینید. طبق تصویر زیر در این روش باید پره های فن شما با فریم یا همون قاب فن حدود 4 الی 5 میلیمتر فاصله داشته باشند. خب بعد از اینکه مطمئن شدیم فاصله مورد نظر وجود داره طبق تصویر زیر نوار SMD مون رو که معمولا پشتشون چسب داره رو به داخل فریم میچسبونیم و البته قبلش باید در محل به هم رسیدن سرهای نوار SMD شکافی رو در فریم فن ایجاد کنیم تا بتونیم سر خروجی SMD رو از اون عبور بدیم و بعد مراحل مربوط به تهیه ولتاژ مورد نیاز اون رو انجام بدیم. نکته: نوار SMD مورد استفاده در اینجا از نوع تک رنگ بوده است که ضخامتش از مدل RGB مقداری کمتر و اصطلاحا نازکتر است! اینم بعد از روشن شدن فن که بدون گیر کردن کار میکنه و مشکلی هم نداره.(البته من اون شکافی که گفتم رو نزدم و همین طوری نصب و روشنش کردم؟!) خب روش اول چون زیاد مد نظرمون نیست رو تا همین جا بهش اکتفا می کنم و دیگه ادامش نمیدم ، چون قصدم فقط معرفی مختصر و مفید این روش بود و بس. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ اما حالا میریم سراغ روش دوم که در وقع همون روش اصلیه ولی کمی دنگ و فنگش زیاده ، صد البته به نتیجش میارزه؟!! در این روش از فن مدل A که در ابتدا معرفی شد خدمتتون استفاده می کنیم. ابتدا ما باید پره های فن رو از هسته اون جدا کنیم که طبق تصاویر زیر انجامش میدیم.(البته همه دوستان خودشون استادن ولی ما به خاطر اون عزیزانی که ممکنه زیاد فنی کار نباشن سعی کردیم همه چیز رو روان و مفصل توضیح بدیم.) شروع میکنیم: ابتدا برچسب رو بر میداریم ، بعد میریم سراغ اورینگ و واشر یا همون خارکه به حوصله و با دقت ، جوری که گم نشن بیرونشون میاریم ، در نتیجه حاصل این کار میشه تصویر زیر که باید قطعات جدا شده رو یه جایی دور از محل قرار بدیم که گم نشن. در تصویر زیر محل LED های فن رو هم مشخص کردیم. خب حالا نوبت به کار اصلی یا همون در واقع برش محل جا گذاری نوار SMD میرسه که در تصویر زیر محل برش دور تا دور فریم (قاب) فن با خطوط قرمز مشخص شده که در چهار گوشه فریم باید مانند شکل به صورت ذوزنقه ای در محل پایه های اتصال شکاف ایجاد کنیم و برش بزنیم و دقت داشته باشید که زیاد به قسمت بیرون پایه نزدیک نشید که باعث شکسته شدن پایه و خراب شدن فریم و کل کار بشه!!! اما چطوری برش بدیم؟ من خودم برای برش چون وسیله خاصی دم دست نبود اومدم با گرم کردن تیغه کاتر روی شعله گاز آشپزخونه و البته برای دفعات زیاد ، شروع به برش کردن مه اضافه های برش رو هم بعد از پایان کار با خود همون کاتر گرفتم! اگه از کاتر استفاده کردید بهتره کاتر از نوع تمام فلزی باشه و موقع کار هم مواظب گرم شدن کاتر باشید که دستتون رو نسوزونه و همچنین بزارید خوب داغ بشه تا نیازی به فشار زیاد برای برش نداشته باشید چون ممکنه باعث شکستن تیغه کاتر و خدای نکرده آسیب دیدن شما بشه! (بنده مسئولیت خطرات و عواقب این کار رو رو به هیچ عنوان بر عهده نمی گیرم و این مطالب جهت آموزش و اختیاری می باشد!!!!!) این از روش ما و حالا شما خودتون میتونید به صلاح دیدتون از روش های دیگه ای هم استفاده کنید. یه نکته مهم دیگه هم اینکه همونطور که توی تصویر توضیح دادم ، عرض برش ما باید از عرض نوار SMD کمتر باشه تا نوار توی شکاف نیفته و در واقع روی شکاف قرار بگیره که در تصاویر بعدی نحوه قرارگیری رو هم خواهید دید! خب فریم ما باید بعد از برش به این شکل در بیاد : (تصاویر زیر) بعد از برش حالا میریم سراغ نصب نوار SMD که همانند تصویر زیر در یکی از گوشه های فریم شروع میکنیم به عبور دادن نوار در داخل شکاف و اون رو از دور تا دور فریم عبور میدیم تا به نقطه شروع که میشه نقطه اتمام نصب برسیم. همونطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید و در اول آموزش هم گفته شد نوار SMD ما به صورت استاندارد خودش داری سیم و سوکت مورد نیاز برای وصل شدن به کنترلر (فلاشر) می باشد که در صورت اینگونه نبودن باید قبل از نصب نوار روی فریم فن ، این سوکت رو فراهم و به نوار وصلش کنیم که معمولا جایی که نوار رو تهیه کنید احتمالا این سوکت رو خواهند داشت و اگر هم موفق به تهیه این سوکت نشدید باید سیم خروجی کنترلر رو که سوکت دارد ، بریده و سیم ها رو با توجه به علامت های روی نوار SMD ، به اون وصلش کنید که اگه دوستان خواستند این کار رو انجام بدن و مشکلی داشتند میتونند بپرسن تا راهنماییشون کنم . خب بعد از انجام مراحل فوق حالا باید نوار رو با چسب حرارتی در چهار گوشه فیکس کنیم تا خیالمون از هر نظر راحت بشه ، همانند تصاویر زیر : بعد از اینکار ما باید بریم سراغ تهیه سوکت های لازم جهت تامین برق مورد نیاز کنترلر(فلاشر) و وصل کردن اون به نوار SMD و در نهایت نصب فن روی کیس و وصل کردن به برق پاور سیستممون. ما ابرای ادامه کار به وسایل زیر نیاز داریم که به ترتیب از راست : فیش تبدیل دو سر مولکس که همه جا پیدا میشه و معمولا همه دارند ، دوم فیش مادگی سوزنی برای ساخت فیش اتصال برق به کنترلر(فلاشر)، سوم و چهارم که هر دو کنترلر یا همون فلاشر هستند که سومی مدل تختش هست که کمتر جا میگیره و دومی هم مدل رایجتر و موجودترش هست که مقداری بزرگتره و کار هر دو یکسانه و فقط ممکنه اندکی برنامه هاشون با هم فرق داشته باشند و هردو نیز دارای ریموت کنترل از راه دور هستند که نمونش رو که مربوط به چهارمی هست رو در تصویر مشاهده می کنید. حالا اول فیش تبدیل برق رو میسازیم که توضیحاتش رو در ادامه تصویر زیر خواهم داد. همونطور که میبینید و در تصویر اومده ما روی فیش مولکس چهار تا سیم به رنگهای یکی زرد، دو تا سیاه و یکی قرمز داریم که ما با دوتای اولی یعنی زرد و سیاه کناریش کار داریم چون که سیم زرد ما دارای ولتاژ 12v+ وسیم سیاه منفی می باشد و همچنین به این مسئله هم دقت کنید که طبق تصویر فیش سمت چپ تصویر که همون فیش مادگی سوزنی هست ، قسمت داخلی مثبت و قسمت بیرونی منفی هست که در ادامه به نحوه صحیح اتصالات هم میپردازیم. طبق تصویر زیر و نقاط قرمز رنگ ، شما باید سیم های ذکر شده مورد نیاز را از سمت سر نری فیش مولکس قطع کنید یعنی سمت راست تصویر و همچنین دو تا سیم نازکی رو هم که به سمت چپ یا همون مادگی فیش به سیم زرد و سیاه وصل شده اند رو هم قطع کنید. البته میشد که فیش سوزنی رو به این دو تا سیم وصل کرد اما من به دو دلیل یکی کوتاه تر بودن و دیگری ظریف تر بودن این دو سیم ، فیش رو بهشون وصل نکردم و شما هم اگه اینطوری بود وصل نکنید. نکته : برای خارج کردن دو تا سیم دیگر سیاه و قرمز از داخل سر مادگی فیش مولکس ، میتونید از اون قسمتی که با رنگ آبی مشخص کردم تو تصویر و فیش های سر سیم ها داری دو خار باز شده برای جلوگیری از بیرون رفتن از داخل سوکت مولکس هستند ، اونا رو به سمت داخل فیش فشار بدید تا بسته بشن و براحتی در بیان.( اگه این نکته اش مبهم بود و سوالی داشتید بپرسید در خدمتم و یا تصویری انجام میدم و میزارم همینجا ) بعدش باید سیم ها رو به فیش سوزنی متصل کنیم ، که ابتدا سر سیم ها رو به اندازه 5 تا 7 میلیمتر لخت کرده و سپس پوشش پلاستیکی فیش رو چرخانده و باز میکنیم و سیم ها رو از داخلش عبور میدیم و بعد طبق تصاویر زیر سیم زرد رو به پایه مرکزی فیش و سیم سیاه رو به پایه بیرونی فیش متصل کرده و به خوبی لحیم کاری میکنیم و از عدم اتصال این دو قسمت به هم دیگر اطمینان حاصل کرده و سپس پوشش پلاستیکی فیش را دوباره در جای اول می بندیم.(تصاویر مراحل کار1 تا 3 ) خب حالا همه چیز آماده شده و موقع اتصال فیش ها به یکدیگر و سپس نصب روی سیستم می باشد . همانند تصاویر زیر: نکته 1 : فن ما در تصاویر اولیه فیش مولکس نداشت و قطعش کرده بودم که در آخر دوباره بهش وصلش کردم . نکته 2 : همانطور که در تصویر بالا هم میبینید محل های اتصالات مشخص شده است ولی نیاز به یک توضیح دارد و اونم اینکه ، خود فن معمولا یه فیش دوسر مولکس با یه مادگی و یه نری دارد و فیشی هم که ما ساختیم داری مولکس مادگی است که حالا ما میتونیم این فیشی که ساختیم رو به سر نری مولکس فن وصل کنیم و بعد مادگی اون رو به خروجی پاور بزنیم و یا نه فیش سوزنی ساخته شده رو به یه خروجی پاور و مولکس فن رو هم به یه خروجی دیگه ی پاور وصل کنیم و تمام. و در آخر فن رو روی کیس نصب کرده و برق پاور رو هم بهش وصل میکنم و سیستم رو روشن میکنیم و بعد با کنترل فلاشر هم نوار SMD مون رو روشن می کنیم و رنگش رو به دلخواه عوض کرده و یا روی یک برنامه خاص تنظیم کرده و از اون لذت می بریم.(تصویر زیر) قبل و بعد از نصب خب دوستان بلاخره آموزش ما به پایان رسید و اگه زیادی طولانی شد ببخشید چون میخواستم که چیزی از قلم نیافته ولی خب در عین حال سعی شد تا جمع و جور تر باشه چون اول طولانی تر از این بود. ، بگذریم ، حالا من میخوام یه مقایسه ای بین این کار خودمون و چیزی که ساختیم با فن هایی که شرکت گرین تو بازار داده بزارم. اول بگم که فن های گرین رو من فقط تصاویرش رو از توی فوشگاه لیون دیدم و از نزدیک ندیدم و با توجه به تصاویر اینها رو میگم و قصد خاصی نسبت به محصول این شرکت ندارم. 1-نور چیزی که بنده ساختم واقعا عالیه و لذت بردم و خوبیش هم اینه که قابلیت کم و زیادکردن شدت نور رو هم داره که مسلما فن های گرین هم همینطورن. 2 - تعداد SMD های فن های گرین 21 عدد و چیزی که ما ساختم و با دقت و جا گذاری مناسب شد 24 عدد یعنی 3 تا بیشتر. 3 - هزینه محصول : قیمت پک دو تایی فن های گرین در حال حاضر 73000 تومان و قیمت تکی اون 30000 به اضافه کیت RGB 14000که باید براش خریداری بشه در مجموع 44000 تومان و حالا هزینه ساخت ما: اگه بخواید یه فن معمولی بگیرید دیگه فوقش 9000 تومان و اگه هم فن مرغوب از قبل داشته باشید که دیگه هزینه فن رو قبلا پرداختید و الان نمیپردازید ، نوار SMD هم از متری 7-8 تومان تا 11000 که دیگه قیمت آخرشه و ما 40cm برای یه فن نیاز داریم که نهایتا نیم متر بگیریم فوقش 5000 میشه و البته کمتر و کنترلر هم که قیمتش از نوع بزرگ تره که گفتم و موجودتر هستش 6000 تومان و اون که تخته کمی گرونتره و یه فیش که 500 یا 1000 تومان و چند تا وسیله جانبی برای انجام کار که اکثرا تو خونه ها پیدا میشه و در نهایت اگه جمع بندی کنیم با خرید فن میشه 20 الی 21000 تومان و اگه فن رو داشته باشید تنها با 12000 تومان و اندکی زحمت میتونید این کار رو انجام بدید که میشه کمتر یا کمتر از نصف قیمت فن های گرین. و همچنین شما میتونید با نصب نوار SMD RGB توی کیستون و وصل کردنش به خروجی کنترلری ( فلاشری ) که برای فنتون نصب کردید ، از هماهنگی و روشنایی و زیبایی بینظیر کیستون با کمترین هزینه لذت ببرید دوستان عز یز. 4 - یه مزیتی هم که فن ساخته شده ی ما داره اینه که اگه یک موقع نوار SMD ما آسیب ببینه و بسوزه و یا مشکلی داشته باشه براحتی میتونیم تعویضش کنیم و مواد مصرفی اون براحتی در دسترس و قابل تهیه است ولی درمورد فن های گرین این موضوع رو نمیدونم و مطمئن نیستم چون که نوار SMD اونها با چیزی که ما ساختیم فرق میکنه و نمیدونم تو بازار دقیقا همون موجوده یا نه. در نهایت هم قصد بنده از این مقایسه این بود که اگه دوستانی گفتن این چه کاریه و بهتره همون آمادش رو بخریم ، این موارد رو بخونن و فرقش رو بدونن ، فقط همین و چیز دیگه ای نیست . --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- از فن ساخته شده فیلم هم گرفتم که اونم آماده میکنم و اینجا قرار میدم تا دوستان ببینند و لذت ببرند. --------------------------------------------------------------------------- ایده ها و طرح های ساخت مختلفی در این زمین ها دارم که اگه وقت بشه و دوستان هم استقبال کنند سعی میکنم ادامه بدم و دوباره براتون بسازم و آموزش ها شون رو تو فروم بذارم. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- با تشکر از همه شما عزیزان که ما رو همراهی نمودید ، امیدوارم که موفق و سربلند باشید. ( به همین سادگی و خوشمزگی ، پایان ) « سلامتی آقا امام زمان(عج) صلوات » . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ( پست 29 ) درود به همه دوستان عزیز لیونی هدیه ای که دوست عزیز مون جناب Poorya_Lion فرموده بودند هفته گذشته به دست بنده رسید که به علت تعطیلات و نداشتن فرصت کافی تا الآن وقت نکرده بودم بیام و پستش رو بزارم... این مطلب رو عنوان کنم که موقع راه اندازی و نوشتن این تاپیک به هیچ وجه فکرش رو هم نمی کردم که این عزیزان چنین حرکت زیبایی انجام بدن و برای من این هدیه رو بفرستن که واقعا برای من بسیار لذت بخش و خوشحال کننده بود و در ذهن من خاطره ای خوش و فراموش نشدنی ساخت... برای این عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی در تمامی مراحل زندگی رو دارم و از همینجا از این دوست خوبمون و شرکت گرین و مجموعه لیون کامپیوتر کمال تشکر و قدردانی را دارم و از ایشان بسیار سپاسگزارم. اینم تصاویر هدیه فرستاده شده: البته من فقط بسته بندی رو باز کردم و این تصاویر رو گرفتم و هنوز وقت نکردم نصب و راه اندازیشون کنم... بزودی نصبشون میکنم و در موردشون مطالبی خواهم نوشت... با تشکر فراوان از همه دوستان.1 امتیاز
-
اگه قیمت رو یک مقدار راه بیاید شاید از شما بخرم. خودم این دوتارو پیدا کردم نمیدونم والا کدومو بگیرم: -BenQ GL2580HM -Samsung C24F3901 امتیاز
-
هر SM در گرافیک های انویدیا و CU(Compute Units) در گرافیک های AMD معادل 64 Shading Units در نسل جدید انویدیا این عدد به 128 ارتقا داده 3080TIبا 3840 CUDA cores جدید معادل 7680 CUDA نسل قبل (فرکانس حداقل 1700) 26 ترافلاپ (فرکانس 2000) 30 ترافلاپ 3080 با 3072 CUDA جدید معادل 6144 CUDA نسل قبل (فرکانس حداقل 1700) 20 ترافلاپ (فرکانس 2000) 24 ترافلاپ1 امتیاز
-
بازی DreadOUT 2عرضه شد ! https://store.steampowered.com/app/945710/DreadOut_2/1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
یکی از بهترین گیم هایی که تجربشو داشتم world war of tanks هست صادقانه بگم هیچ ایرادی ازش ندیدم..بازی آنلاینه گرافیم بسیار خوب و جذاب...البته نسخه های مختلف داره که من نسخه pc hd رو بازی میکنم گیم پلی بسیار خوبی داره..به دیتیل فوق العاده توجه شده..حتی به گرمای محیط اطراف اگزوز تانک! اسکرین هارو میذارم امیدوارم لذت ببرین1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
من مشکلم تو اپلود کردن عکس توی استیم بود که با اون تغییرات درست شد...پینگ شاتل یک هفته ای هست با 4.2.2.4 بالای 100 میده که مشکل از سمت شرکته اما تو بازی پینگ به مراتب کمتری دارم من تنها استفادم از adsl گیم و مرورگر هست برای دانلود از مودم 4جی فیض میبرم1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
تنظیماتی که بهت گفتم رو ست کردی ؟! نویز خطط بد هم که نیست !!! -------------------------------------------------- البته من کلا مودم های D-link رو قبول ندارم !!! اشغال به تمام معناست !!! من پیشنهاد میدم یه Tp-Link تهیه کن تغییرات رو خودت میبینی ... حتی خوده شاتل هم یبار اینو گفته بهم که ما با مودم های D-link مشکل داریم !1 امتیاز
-
ممنون ازینکه وقت گذاشتی والا خط من اپلود نهایت کشش 512 کیلوبایته ازین بیشتر نویز میندازه برا همین گفتم رو 512 فیکسش کنن دانلودمم گفتم رو 4 مگ ست کنن چون بیشتر نویز میندازه و کشش نداره خطم. ای اس پی شاتله سرویسم 8 مگ 160 گیگه که بخاطر مصرف حجم مجبورم این سرعتو بردارم در حالی که نصف سرعتشم نمیتونم استفاده کنم. الان که دستی گفتم ست کنن فعلا فیکسه. چند سالیه این گزینه ها ذهنمو درگیر کرده بود گفتم بپرسم ببینم اصلا مزیتشون چیه. پس با این اوصاف به درد من نمیخورن. من اکثرا رو مود g.dmt ست میکنم چون قطعی کمتری داره.1 امتیاز
-
سلام گرامی اگر مشکل از چیپ باشد دیگه کارش تموم است و تو ایران من که تا حالا ندیدم کسی بتونه چیپ بزنه و درست کارکنه. باید مادربرد را عوض کنید..1 امتیاز
-
Assassins syndicate در اپیک گیمز رایگان شده است1 امتیاز
-
دوستان امروز حسابی تا نصف شب باز علی @ASTS مارو با بک پکش گردوند راستی عاشقان KINGS CANYONچند روز وقت دارین بازیش کنید و از دستش ندید چند دقیقه اولین بازی که داخل KINGS CANYON رو بازی کردم رو ریکورد کردم و درس خوبی به دوستان PEACE KEPPERI دادم دوست داشتین نگاه کنید تصمیم گرفتم به جای اپ کردن خالی کمی محتوا بزارم هم تیمی خودش اخرش میاد https://www.aparat.com/v/AmZkQ1 امتیاز
-
مین بورد من نیست واسه رفیقمه و اون هم اصرار داره درستش کنه اگر دوستان از هزینۀ تقریبیش اطلاعی دارن ممنون میشم بگن1 امتیاز
-
سلام. دوست عزیز واترکولر کولرمستر پیشنهاد میشه. حالا به سلیقه خودتون RGB و یا ساده.1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
سلام سلام خوب برای سال جدید میخوام تحولی در سیستم و میز ایجاد کنم اول این میز قدیمی رو میخوام دگرگون کنم XD قدم اولم این بود که روکش روی میز رو تغییر بدم و الانم میز رو کامل باز کردم دارم روش کار میکنم تا کامل تغییر کنه.. اون بغل هم که X2 Jaguar هست که تغییر رنگ داده XD طرح روی میز هم خودم زدم و گیمر ها میدونن اینا کی هستن XD1 امتیاز
-
سلام، هر هفته به لطف بساز بفروش ها میز-فن ها - توری های جلو و بالا تمیز و گردگیری میشه فقط مونده بود رادیات که چون به چشم نمیومد سمتش نمی رفتم یا فراموش می کردم😅 امروز هم بردمش هوا خوری یک حالی بهش دادم، عجب افتضاحی بود🤣 خودم برگام ریخت این همه گرد وخاک لای رادیات! خدا به داد ریه من برسه کاشکی فول ماژولار بود!1 امتیاز
-
سلام به همه دوستان عزیزم خوب بلاخره این بیلد هم بعد از حدود 10 ماه تموم شد ( بیشتر این تایم صرف قطعات و البته تهیه! بودجه شون شد 😅 ) در نهایت تصمیم گرفتم که واتر بلاک روی رمها نبندم، به این دلیل که تیوب کشی پیچیده و شلوغ می کرد و عملا قطعات دیده نمی شدن دیگه مشخصات کلی: CPU: intel i9 9900KS MB: Asus z390 maximus formula xi VGA: Asus RTX 2080 strix SSD: Samsung 960 pro 1tb RAM: Corsair rgb pro 64gb Power: EVGA Supernova 1200 P2 Case: Phanteks Enthoo Elite Black قطعات واتر کولر هم بعدا لیست می کنم1 امتیاز
-
مبارکتون باشه استارتر عزیز منم حقیقتش زمانی که قطعات گرون قیمت خریدم به دلیل اینکه نخواستم دل کسی رو بشکنم اینجا تاپیک نگذاشتم حتی یک عکس از گرافیک 1080ti strix نگذاشتم ولی الان برای ۵۸۰ تاپ ایسوز تاپیک گذاشتم چون اکثریت جامعه توان خرید این مدلو دارن البته این نظر شخصی من هست و دلیلی نمیشه کسی بخواد از نظر من تبعیت کنه اما چون بحث کیس مطرح شد من لامبورگینی کیس ها رو دوست دارم که قیمتش ۳۳۰ دلار هست و شاید یک روزی خریدمش1 امتیاز
این صفحه از تخته امتیازات بر اساس منطقه زمانی تهران/GMT+03:30 می باشد