از لیون کامپیوتر قســـــــــــــــــــــــــــــــــــطی خرید کنید فروش اقساطی برای سراسر ایران
اخبار سخت افزار ، نرم افزار ، بازی و دنیای آیتی در مجله لیون کامپیوتر 🤩
تخته امتیازات
مطالب محبوب
در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در 03/05/20 در همه بخش ها
-
درود خدمت تمام دوستان عزیز ❤️ قالب جدیدی برای فروم قرار دادیم که از نظر زیبایی بسیار زیباتر از قالب قبلی هست و امکانات بهتری هم داره، از جمله اینکه Dark Mode داره و میتونید در تاریکی هم به راحتی و بدون اینکه چشمهاتون اذیت بشه، با فروم کار کنید تا جای ممکن بهینهسازیهای لازم از نظر ظاهری روی فروم صورت گرفته تا فروم زیباتر و چشمنوازتر و شکیلتر بشه همچنین فونت استفاده شده بروزتر شده و از نظر زیبایی و خوانایی بهبود پیدا کرده نظر خودتون رو در مورد تغییرات جدید اینجا اعلام کنید و همچنین اگر به مشکلی برخوردید اینجا بیان کنید تا بررسی بشه ============================================================================ آپدیت 1 آخرین ارسالها و سایر اطلاعاتی که در سایدبار حالت دسکتاپ وجود داشتند، به حالت موبایل هم اضافه شدند جابجایی بین صفحههای تاپیک، مشابه قالب قبلی، به حالت Ajax شد تا صفحه مجدد لود نشه ============================================================================ آپدیت 2 ویرایشگر در حالت دارک بهینه شد امکان استفاده از قالب قبلی فراهم شد (از انتهای صفحه، از گزینهی پوستهها، انتخاب کنید) رنگ کلیدهای گزارش، ویرایش و نقل قول در حالت دارک، بهینه شد رنگ قسمت امتیاز کاربر در حالت دارک بهینه شد رنگ بخش اطلاعیه در حالت دارک بهینه شد رنگ اصلی قالب به رنگ دیفالت لیون کامپیوتر تغییر پیدا کرد ============================================================================ آپدیت 3 آیکونهای هدر در حالت موبایل اصلاح شدند افتادگی هدر روی لوگو در حالت موبایل برطرف شد رنگ هدر به رنگ دیفالت لیون کامپیوتر تغییر کرد ترجمهی بسیاری از بخش های فروم اصلاح شد سایز نوشتهها و المانها در حالت موبایل برای بسیاری از قسمتهای سایت اصلاح شد ============================================================================ آپدیت 4 هدر در حالت دارک بهینه شد علامت نقل قول از قسمت نقل قول شدهی پست حذف شد قسمت سایهی بالای هدر کمتر شد رنگ سکشنها در حالت دارک بهینه شد رنگبندی، کلیدهای ویرایش، گزارش و نقل قول در حالت معمولی و حالت دارک بهینه شد2 امتیاز
-
پس مشخصه که اتصالی دارد بدنه یک پارچه ای کاغذی عایقی بغل درایور بزار بعد پیچها شو ببند تست کن.2 امتیاز
-
بنظر من فعلا صبر کن تا بعد از عید الان هر کی به هر کی است قیمت های پرت میدن یا هم دارن نگه داشتن که گرونتر بفروشند تا اول اردیبهشت صبر کن تا قیمت ها متعادل بشه عجله نکن.2 امتیاز
-
سلام در این تاپیک براتون نسخه کرک شده نرم افزار Razer Surround Pro رو میذارم نرم افزار برای ایجاد صدای 7.1 کاناله استفاده میشه (هیچ فرقی نداره که چه هدفونی استفاده میکنید٬ هر هدفون استریویی میتونه پوشش بده) خودم با هندزفری بلوتوث تست کردم😂 نتیجه رضایت بخش بود خب...اول این فایل رو دانلود کنید ۱ـ هر نرم افزاری از ریزر مشابه این دارید رو حذف کنید ۲-فایل Razer 1 Synapse.exe رو نصب کنید٬ اگر اجرا نشد با دسترسی ادمین اجرا کنید ۳- نرم افزار رو اجرا کنید٬ اگر اکانت دلرید وارد بشید ندارید بسازید ۴- سریعا تسک منیجر رو باز کنید و Razer Update manager رو ببندید ۵-فایل Razer 2 Update.exe رو نصب کنید٬ بعد از نصب برنامه اجرا میشه... با کلیک بر روی ایمیل برنامه رو به حالت آفلاین ببرید ۶- فایلهای موجود در پوشه Driver رو به ترتیب نصب کنید٬ بعد از نصب فایل چهارم سیستم رو ریستارت کنید ۷- برنامه ریزر به طور خودکار اجرا میشه٬ وارد اکانتتون بشید آپدیتر مجددا اجرا میشه٬ با تسک منیجر ببندید(ممکنه دوتا پراسس باشه یا اصلا نباشه) ۸- وارد پوشه Driver بشید و فایل پنجم رو نصب کنید ۹- تمام! فقط توجه داشته باشید حالت آنلاین رو فعال نکنید و اجازه آپدیت به برنامه ندید. امیدوارم براتون مفید باشه😊2 امتیاز
-
اگر با کیفیت باشه هیچ ضرری نداره کابل های داخلی بی کیفیت نیستن کابل های پی سی ماد بی کیفیتن مدتی هست گرین دارم و کوچک ترین مشکلی نداشته (1080ti و 7700)2 امتیاز
-
سلام دوستان یه راست برم سر اصل مطلب خط های adsl منطقه ما سرعت 4 مگابیت بیشتر کشش نداشت برای همین رفتم دنبال یه اینترنت درست و حسابی مثل td-lte یا p2p بگردم بعد از یه کم گشتن یه نمایندگی شاتل موبایل تو شهرمون پیدا کردم(بنده خوانسار هستم) رفتم نمایندگی و شروع به صحبت به طرف کردم بعد از یکم صحبت گفت که نمیخواد این همه پول پای td-lte بدی من خودم پهنای باند آوردم با سرعت 50 مگ بیا من خودم بت اینترنت میدم بحث قیمت که شد گفت حدودا چقدر مصرف داری؟ گفتم ماهی حدودا بین 100 تا 200 گیگ گفت خب ماهی 80 بده نامحدود استفاده کن (این قضیه برمیگرده به شهریور) من اونموقع هنوز طرح adsl داشتم برای همین گفتم من دو ، سه ماه دیگه میام اینترنت و ازتون میگیرم ماه دی شد و من رفتم برای گرفتن اینتنرت دوباره بحث سره قیمت شد. من گفتم قرار بود با ماهی 80 اینترنت نامحدود به من بدی یه خورده آه ناله کرد و از گرون شدن اینترنت صحبت کرد و قرار شد همون طرح نامحدود با ماهی 120 به من بده هزینه نصب و راه اندازیشم قرار بود 100 بگیره یه آنتن SXT Lite2 هم داشت که به گفته خودش یکی دو هفته استفاده شده بود و قرار بود زیره قیمت به من بفروشدش چند روز از دی گذشته بود که این اومد برای نصب و سیم کشی آنتنم نصب کرد ولی نمیتونست آنتن و تنظیم کنه بعد از حدود 4 ساعت بالاخره گفت که آنتن مشکل لایسنس داره و باید لایسنسش و ارتقاع بدم دوباره نصبش کنم همون روز یه آنتن قرضی اومد نصب کرد تا بره لایسنس اون آنتن و درست کنه برام بیاردش با اون آنتن سرعت 48 مگ گرفتم و از اونجایی که گفته بود نامحدود همون شب کل ویندوز و برنامه ها رو زدم آپدیت بشه و destiny 2 رو هم دان کردم فرداش که بیدار شدم دیدم اینترنت قطعه بش زنگ زدم گفتم قضیه چیه گفت من فعلا همینجوری 120 گیگ برات شارژ زده بودم فکر نمیکردم یه شبه تمومش کنی الآن دوباره برات شارژ میکنم منم گفتم خب پس مشکلی نیست بعد از چند روز اومد برای اینکه همون آنتن اصلی و دوباره بذاره اون موقع گفتش که اره شما مصرفت خیلی زیاده و من فکر نمیکردم انقدر مصرف داشته باشی (درحالی که من قبلا بش گفته بودم چقدر مصرف دارم و اون گفت پس بت نامحدود میدم) پس من لیمیتش و برات میذارم 200 یخورده بحث کردم و آخر گفتم جهنم و ضرر همینم خوبه حداقل بهتر از ای دی اس اله گفتم که اومده بود آنتن و عوض کنه اینم باید اضافه کنم که آخر نتونست آنتن و کانکت کنه (چون آنتن مشکل داشت البته خودش که میگفت سالمه) اون آنتن قرضیم چون به گفته خودش پاش مشتری خوابیده بود برداشت برد و قرار شد فردا پسفرداش بیاد آنتن جدید و نصب کنه (که البته این فردا پسفردا شد یک هفته) آنتن جدید یه آنتن دست دوم بود که قرار بود نصف قیمتی که من برای نوش پیدا میکنم برام قیمت برنه که نزد بعد از اینکه این آنتن جدید و برام نصب کرد دیدم یسری بهونه برام آورد که این آنتنه به اون دیشه وصل نمیشه چون این ضعیف تره و از این حرفا (در حالی که فاصله من تا آنتن تقریبا یک کیلومتره و این آنتن ها تو فاصله چندین کیلومتری بدون هیچ مشکلی با هم ارتباط برقرار میکنن)سرعتمم سر همین اومد زیر 25 مگ به هر حال یکی دو روز بعدش رفتم برای کارای حساب و کتاب و این فاکتوری بود که دیدم اول اینکه دیدم ترافیک و برام گیگی هزار حساب کرده( اولش به جای اون 100 گیگ در ماه 200 بود و چون از پسش بر نمیومدم گفتم بنویسه 100) یعد اون ترافیکی که به اسم نامحدود به من داده بود و با قیمت 110 هزار تومن کرد تو باچم( به گفته خودش لطف کرده و تخفیف داده وگرنه اون باید گیگی هزار حساب میشد) مورد سوم هزینه راه اندازی و 200 هزار تومن گرفت چرا؟ چون آنتنش خراب بود و خودش مجبور شد چند بار بره و بیاد و برای همین خیلی معطل شد به هر حال من همه اینا رو قبول کردم چون کارم لنگ بود و داشتم استریم میکردم اگه به قسمت اشتراک وایرلس نگاه کنین میبینین نوشته 100 گیگ در ماه. من این مورد و از خودش سوال کردم و گفت این یعنی این ماه 100 گیگ اینترنت داری و اول ماه بعدی 100 گیگ دیگه برات شارژ میشه(اینم بگم که پنل کاربری بم نداد و گفت پنلش بعد از عید آماده میشه برای همین نمیتونم دقیق چک کنم الآن داره چه اتفاقی برای نت میفته) بهمن گذشت و من گفتم خب این 100 گیگ اول که گذشت و هر چیشم مونده باشه میره برای اسفند تا اینکه امروز یه قطعی داشتم زنگ زدم قطعی و چک کنم که گفتش حجمتون آخراش بود و شاید اون تموم شده باشه من گفتم ولی هنوز وسط ماه نشده چجوری حجم تموم شه گفت نه اون که ربطی نداره من دارم اون 300 گیگ یعنی حجم کلت و میگم دیگه اینجا بود که جوش آوردم یعنی از هر راهی تونست دزدید منه بد بختم که هر چی داشتم ریختم پای این اینترنت فقط میخوام یگم فرقی نداره اون کله گنده هاشون مثه مخابرات و آسیاتک یا یکی مثل این یارو همشون از دم کلاه بردارن1 امتیاز
-
گاهی یه برق ضعیف هم منو میگیرهوقتی با کیس تماس داشته باشم1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
درود من هم این مشکل رو داشتم که با تعویض کابل hdmi برطرف شد البته راهکارهای دیگه ای هم توی نت هست سرچ بفرمایید1 امتیاز
-
کابل فابریک خودشه؟ کابل hdmi رو عوض کنید تست کنید ببینید حل میشه Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk1 امتیاز
-
50 عالیه این app شما https://download.gigabyte.com/FileList/Utility/mb_utility_AppCenter_B19102101.zip1 امتیاز
-
تراکم که از 300 رد میشه کیفیت کافی رو بهتون میده ولی همچنان افزایش تا 400 قابل حس هست و وقتی یک گوشی 400 رو کنار 300 میزارین به وضوح حس میکنین ولی از 400 به بعد عملا تبلیغاتی میشه1 امتیاز
-
فن دستکاری شده و روش مونده گفتم که از بایوس اقدام کنید به تنظیمش گوش نمیدید چرا دماتونم که 50 درجست 😅 اصلا لازم نیست اون سرعت چرخش حتما از بایوس درست کن سرعت فن رو یا از طریق برنامه مادربردت1 امتیاز
-
گرین که مشکلش این هست فقط رنگ قرمز سفید هست تو بازار هم قدیم تنوع داشت ولی الان فقط کولر مستر و ThermalTake هست که اگر من بودم میرفتم سراغ ThermalTake که حداقل تنوع رنگی بیشتری داره فعلا" تو بازار یا اینکه بری سراغ سفارش از آمازون که فکر نم با این پوستی که میکنن خیلی بالا در بیاد1 امتیاز
-
گرامی من نگفتم هدست مثل گوشیه فقط یه مثال زدم قطعا تکنولوژیش تفاوت نکرده ولی مثلا مایکروفون یکم بهتر شدن 1میلیون و خورده ای که قیمت داره فقط یرای اینه که کم یابه به دلیل توقف تولید بودن من برای این میگم ارزش خریدش پایینه دست۲ اگه قیمت خوب پیدا کردید بگیرید حتما چون هدست خوبیه من با هدست های ارزون تر بروز مقایسه کردم وقتی میبینم یه کیفیتی دارن بدیهیه بگم ارزش خرید آکبندش پایینه1 امتیاز
-
کولر مستر برند معتبری هست اکثرا راضی بودن اما گرین رو نمیدونم ، خودم هم قصد خرید دارم و احتمالا کولر مستر را انتخاب میکنم1 امتیاز
-
سلام. 1- بخش پلاستیکی تعبیه شده بین باتری کنترل از راه دور را خارج کنید. 2- از سالم بودن باتری کنترل از راه دور اطمینان حاصل کنید. در صورتی که مشکل حل نشد به خدمات پس از فروش گرین مراجعه کنید. در صورت معیوب بودن دستگاه، قطعه معیوب تعویض خواهد شد.1 امتیاز
-
درود. همه ایکس باکس 360 ها کپی خور هستن دوست عزیز. شما سعی کن اخرین سریشو بگیری تو بردهای اولیه فقط سه چراغه شدن بود تو بردهای سری سوپر اسلیم یا نیو اسلیم و اینا همچین مشکلی وجود نداره. بازیاشم به دلیل کرکی بودن قیمتاشون اکثرا مناسبه.1 امتیاز
-
اگر اورکلاک می کنی، کابل اسلیو از هر نوع و برندیش ممکنه باعث ناپایداری بشه. اگر اورکلاک نمی کنی، مشکلی برای سیستم بوجود نخواهد آمد.1 امتیاز
-
اگه سرعت پاسخ گویی اهمیت داره برات ولی کیفیت مهم نیست tn بگیر زاویه دیدشم محدوده اون سرعت پاسخ گویی باعث میشه تصویر موقع نمایش اجسام در تحرک بالا تار نشه و هاله نندازه که برای گیمر خیلی مهمه اگه کیفیت مهمه برات ips به نظرم طبیعی ترین کیفیت رو داره ولی سرعت پاسخ گوییش کمه va هم پنل خوبیه ولی به کیفیت ips نیست و زمان پاسخ گوییش بالاتره زاویه دیدشم محدودتره بحث زاویه دید هم مطرحه که میتونی خودت راجبش تحقیق کنی lg هم خوبه بگیری فقط اگه ips میگیری باید یذره رنگ ابی صفحه رو کم کنی چشمت اذیت نشه کیفیت :ips>va>tn زمان پاسخ گویی:tn<ips<va زاویه دید ips>va>tn البته اینا کُلیه ممکنه پنل به کار رفته تغیرات انحصاری داشته باشه توش و یه چیزاییو بالا پایین کنه تو inputlag هم ips از tn بهتره1 امتیاز
-
سلام یک سوال از جمله "فقط هدست هایی که usb خور هستند صدای 7.1 مجازی دارند" برام پیش اومد دوستان هدست های 7.1 کاناله لاجیتک یک تبدیل 3.5 به usb دارن و مستقیما usb نیستند (به جز لاجیتک برند های دیگه هم دیدم این مدلی) از نظر پرفرمنس چه تفاوتی با هدست هایی دارن که از ابتدا usb هستند؟ اصلا به نظر شما هدست های 7.1 مجازی که از نظر سخت افزاری فقط دو درایو استریو دارند با هدستی که از ابتدا استریو بوده با کابل 3.5 چه فرق خاصی داره؟1 امتیاز
-
شما حتی زحمت نمیدی به خودت تا متنی که سازنده مادربوردت نوشته رو بخونی! لااقل این متنو تو ترجمه گوگل بزن تا متوجه بشین صیغه موقتی هست یا صیغه دائمی... One-click virtual-surround function emulates 7.1 channels, even through a stereo (2.0-channel) headset.. ترجمه: با یک کلیک صدای surround مجازی را تقلید میکند حتی هدست 2.0 کانال با یک کلیک صدای surround مجازی را تقلید میکند حتی هدست 2.0 کانال با یک کلیک صدای surround مجازی را تقلید میکند حتی هدست 2.0 کانال با یک کلیک صدای surround مجازی را تقلید میکند حتی هدست 2.0 کانال با یک کلیک صدای surround مجازی را تقلید میکند حتی هدست 2.0 کانال با یک کلیک صدای surround مجازی را تقلید میکند حتی هدست 2.0 کانال با یک کلیک صدای surround مجازی را تقلید میکند حتی هدست 2.0 کانال .... شما با همین شرایط حال کن...!1 امتیاز
-
حاجی منم تو صفحه پنج همینو گفتم! گفته ما خار دارد آیا؟! 😅😂😂 ( شوخی بود جدی نگیرین لطفا 🙂 )1 امتیاز
-
مثل اینکه من هر چی توضیح بدم باز این دوستمون دوست داره اون چیزی که خودش میخواد رو مرتب تکرار کنه صدای 7.1 مجازی دیگه چه صیغه ای هست اخه ؟؟؟ فقط هدست هایی که usb خور هستند صدای 7.1 مجازی دارند و با نرم افزار خود هدست شبیه ساز میشه مثل هدست لاجیتک مدل g933. وقتی من دارم همه هفت خروجی صدا رو میگیرم و با برنامه خود کارت صدا تست می کنم ( همه کارتهای صدا 7.1 هم باشن بدون نرم افزارش درست عمل نمی کنه ) یعنی کار درست انجام میشه و تازه خود بازی یا فیلم هم باید حتما 7.1 باشه وگرنه باز هم صدا درست عمل نمی کنه به عنوان مثال بازی shadow of tomb raider داخل خود بازی تنظیم 7.1 داره و کاملا درست عمل می کنه این نکته خودش مهمه .جک پشت بورد شما طلایی باشه اخه چه ربطی داره . الان سازنده های برد خودشون تقریبا ۹۰ درصد کارت صدای 7.1 دارند . بله کارت صدای مجزا که 7.1 باشه خوبه ولی توی مطلب ارسالی گفته شده که برای استفاده از کارت صدا این مدل ها رو ریزر پیشنهاد میده.1 امتیاز
-
قلبمون درد گرفت حالا این که گذشت ماشاالله فاکتور هم یک جوری زده قانونی ولی تو این دوره زمونه به حرف اعتمادی نیست هر چی میگن باید بنویسن امضا کنند انگشت بزنن تا بشه رو عملشون حساب کرد ای کاش شما همون لحظه که نالید بیخیالش میشدی چون فردی ابتدای کار بناله و شما بهش بها بدی تا انتهای داستان میناله چون میدونه جواب میگیره1 امتیاز
-
کارکرده بگیر سن فقط یک عدده1 امتیاز
-
عزیز یه عکس از داخل کیس بزار بهتر بشه نظر داد احتمال میدم فن استوک دارید و برای همچین cpu ای بهتره یه ایرکولر یا واتر خوب بگیرید دمای قطعات هم با hwmonitor ببینید و شات بزارید1 امتیاز
-
اولویت اول باطری و سخت افزار مناسبه. برای خودتون که نمیخواید گوشی تهیه کنید پس نداشتن یو اس بی تیپ سی یا اندروید 8 بودن یا دموده بودن چینش دوربین جزو اولویت ها نیست پس صرف نظر میکنیم. آنر در حال حاضر جدا از هواوی در حال فعالیت هست.1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
در حالت عادی اصلا" نظری نمیدادم ولی چون راهنمایی فنی هست وظیفه خودم میدونم که فنی راهنمایی کنم نه فقط از روی خواندن مشخصات اگر هم صحبتی میکنم به خاطر این هست که من گوشی زیاد میخرم و تست میکنم و تمام این گوشی هایی که گفتید تست کردم در مورد ردمی که نظرم رو گفتم و اما هوآوی و آنر نمیدونم چرا واقعا" y9 و y7 رو گفتید در حالی که گوشی های نوکیا به مراتب بهتر هستند در این بازه قیمتی یکی از خوشدست ترین گوشی هایی که داشتم y9 2019 بوده البته چون دستام بزرگ هست و راحت گوشی بزرگ دستم میگیرم ولی واقعا" چه دلیلی داره الان با قیمت 2.500 خریداری بشه؟ اندروید 10 رو نخواهد گرفت و اموشن 10 رو هم نخواهد گرفت پس همین الان هم از رده خارج حساب میشه بدتر از اون y7 که روی اندروید 8 مونده و حتی 9 رو هم نگرفته چه برسه به 10 😂 تنها نکته مثبت گوشی های بالا کتگوری 6 بودن هستند (به جز ردمی که ادوسند هست و مشخص نکرده 4 یا 6 هست ولی به نظرم 4 هست) و y9 2019 که کتگوری 12 بود (البته که در شبکه های ایران زیاد مهم نیست این اعداد) پس اصلا" جالب نیست راجبه این گزینه ها صحبت کنیم اما آنر خب اندروید 10 رو میگیره ولی چینش دموده دوربین ها و کیفیت پایین آنها و اصرار هوآوی به استفاده از یو اس بی قدیمی و باطری کم ظرفیت در کنار چراغ نوتیفیکیشن مسخره پایین صفحه نمایش در آنر 10 لایت گوشی که الان داره براش هزینه میشه باید اندروید 10 رو بگیره و باید یو اس بی تایپ سی رو داشته باشه نباید هزینه کنیم و گوشی قدیمی بخریم که اگر هم قرار هست گوشی قدیمی بخریم گوشی بخریم که تو زمان خودش جلو بوده نه گوشی که حتی زمان خودش هم قدیمی حساب میشده1 امتیاز
-
شیائومی ردمی 8 هواوی Y7p با افزایش بودجه موارد زیر: آنر 10 Lite هواوی Y9 خرید گوشی پایین رده سامسونگ توصیه نمیشه.1 امتیاز
-
نوکیا 6.1 با 3گیگ رم و ظرفیت 32 گیگابایت. https://www.digikala.com/product/dkp-580421/گوشی-موبایل-نوکیا-مدل-61-دو-سیم-کارت-ظرفیت-32-گیگابایت فعلا تو رنج قیمت بهترین کارایی دارد. مشخصات فنی https://www.gsmarena.com/nokia_6_1-8972.php اینم عملکرد دوربین در روز : https://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=4&idPhone1=8972&idPhone2=8065 حتی عملکردش از آیفون 7 پلاس ( قیمتش از 5 تومن به بالا ) بهتر است !! فقط یک عیب دارد باتری 3000 است.اندروید خام دارد اما حسن اون بدون هنگ است.1 امتیاز
-
من این گوشی رو برای تست تهیه کردم گوشی خوبی هست و تقریبا" باطری به ظرفیت اسمی خودش داره ولی مشکل اساسی با این گوشی جی پی اس بود که به شدت سیگنال ضعیفی داشت دقیقا" همانند A20 سامسونگ ال سی دیش کمی رنگ ها رو مرده نشون میده و شارپی تصویر ال سی دی هوآووی رو هم نداشت حتی / تشعشعات آنتن دهی به شدت بالایی داره این برند و فراتر از حد مجاز هست از لحاظ فروش دچار مشکل خواهید شد چون اول اینکه این برند هنوز جا نیفتاده و ثانیا" دقیقا" به خاطر همین ناپختگی دائما" در حال مدل جدید دادن هست ردمی 8 نسبت به ردمی 7 یک عقب گرد داشت در مبحث سی پی یو و نوتیفکشن لایت فقط در بحث باطری و درگاه شارژ پیشرفت داشت حرکت زیبای دیگشون ساپورت شارژ 18 واتی هست در حالی که شارژر 10 واتی گذاشتند (البته این نوع حرکت چیپ رو جدیدا" سامسونگ هم امتحان کرده در سری های های اندش) در بحث قیمت گذاری در ایران هم به شدت بد قیمت گذاری میشه و کاملا" مشابه سی پی یو های ای ام دی قیمت گذاری میشه مثلا" همین ردمی 110 دلاری فعلی باید 2200 براش هزینه کنید(در مدل 32/3) نظر من اگر بازار فروش دست دوم مد نظرتون هست و اقبال بیشتر به سراغ سامسونگ برید ولی در جریان باشید سامسونگ ساخت ریبرند سری های A10/20 رو به شرکت های چینی و هندی سپرده یعنی A10s و A20s ساخت کارخانه هایی در چین و هند هستند ولی در مدل A20s این شانس رو دارید که مدل ساخت مالزی رو پیدا کنید اگر از اندروید خالص هم بدتون نیاد به گوشی های نوکیا هم میتونید فکر کنید ولی اون برند رو هم باید طالبش باشید برند هوآوی رو پیشنهاد نمیکنم چون کلا تو آپدیت قدیم که سوت بود الان دیگه بدتر هم شده سامسونگ الان داره تو آپدیت خوب عمل میکنه1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
ممنون از راهنماییتون - بنده از سه مدل g433 g533 g633 یکی رو انتخاب خاهم کرد بازم ممنون1 امتیاز
-
سلام و درود خدمت گیمر های عزیز اینطوری نگاش نکن لجنده لعنتی😛😁 باز و باز هم Forza Horizon 4 ما که کرکی میزنیم یکم دیزاین اونور آبیا رو نکاه کردیم زورمون گرفت با مکس کردن خلاقیت رفتیم سر دیزاین 😝 My chiron Class : X999 Tuned for maximum Performance Fastest speed in drive : 438 km/h Fastest speed in tune menu : 432km/h پ.ن : اشتباه شد شات تیون قبلی رو گذاشتم که تاپ اسپید کم زده بوده دوستانی که تعجب کردند سرعت چرا به کیلومتر بر ساعته کافیه به تنظیمات گیم پلی برن و تنظیمات یونیت رو روی متریک بذارن و از شر یارد و مایل و مایل بر ساعت خلاص شن l: خواستم شات محیطی بگیرم که متاسفانه هر چه در تنظیمات فوتوشاپی فورزا ور رفتیم کلا ماشین با فصل مچ نشد😒😐 فصل که عوض بشه حتما شات های قشنگ میگیرم😁😝 در مورد دیزاینم هم نظری دارید که قشنگ ترش میکنه و یا نظر دیگری دارید بیزحمت پ.خ کنید تاپیک بهم نریزه 🌹 و برای دوستانی که وقت نکردن رو مچ ها دقت کنن میگم چه چیزهایی رو با هم مچ نمودم : کالیبر ترمز رنگ قرمز با آینه ها و دور شیشه ها و قسمتی از سپر جلو فیبر کربن قسمتهایی از سپر جلو و دیفیوزر سپر عقب و باله عقب و رینگها و کاپوت و صندوق عقب امیدوارم لذت برده باشید (مگه دست خودتونه لذت نبرین کلی روش وقت گذاشتم😜)1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
سلام . مگه قراره مدام کار نکنه ؟ فکر میکنید گرافیکه که وقتی خنکه فنش خامو بشه ؟1 امتیاز
-
تغییرات صورت گرفته نسبت به قبل مانیتور LG Ultra Wide Full HD 29WK600 IPS کیس Cooler Master MasterCase Pro 5 موس ASUS ROG Gladius II Gaming Mouse هدفون ASUS ROG Orion PRO gaming headset اضافه شدن دو هارد WD Green 4TB 64MB Buffer HDD Seagate BarraCuda 1T ST1000DM010 HDD نوارهای RGB RGB 350 LED Strip Light X2 اسپیکرEdifier R501T III 5.1 Versatile Speaker ادامه دارد... بابت کیفیت پایین تصاویر معذرت از پیشنهادت دوستان برای اصلاح و تغییر استقبال می کنم . ممنون .1 امتیاز
-
ولی من باشم نه تنها گرافیکو دست دوم میخرم،بلکه هرچی که بشه دست دو خریدو دست دو میخرم!1 امتیاز
-
سلام دوست عزیز به خاطر همین به دوستان گفتم صبر کنند چون خانم تهرانی خیلی پیگیر کار شما بودند و دنبال این بودند بهترین شکل ممکن کار شما انجام شود . با تشکر1 امتیاز
-
سلام خدمت شما و ممنون بابت پیگیری ولی مهم فقط نتیجه نیست بخدا صبر هم حدی داره مگر تعویض کارت براساس قانونی که خود گارانتی نوشته چقدر زمان میخواد که بعد این همه مدت بازم صبر این صبری که شما میگین حتی اگر نتیجه خوبی هم داشته باشه روز به روز باعث اذیت بیشتر مشتری میشه و باعث از دست رفتم مشتری های شما1 امتیاز
-
درود بله. کاملاً صحیح هست. تمام پست ها رو کامل خوندم و میبینم که تمام گفتی ها رو خود آقای عسگری گفتن و تماماً هم قابل تأیید هست. ------------------------------------------------------------------------------ @GREEN Support ولی خب واقعاً می خوام یک چیزی بگم نمیدونم مجموعه گارانتی گرین اصلاً اهمیتی میدن یا خیر اما همونطور که آقای عسگری هم گفتن من از اول به طور کامل در تمام جریان بودم و هر اتفاقی که میوفتاد به من می گفتن و تمام تست ها رو با هم از کارت می گرفتیم و این "از اول" هم که میگم مال امروز و دیروز نیست، مال همون چند سال پیش هست که ایشون کارت اولشون رو خریدن. واقعاً در این مدت، همینجور که در این تاپیک دیدم اصلاً به خوبی و به درستی به مشکل این عزیز رسیدگی نشد. در این چند وقت اتفاقاتی افتاد که من که از کنار مشاهده می کردم کلی اعصابم خرد شد، چه برسه به آقای عسگری عزیز که کارت رو پول داده و خریده که لذت ببره، اما اینجوری باهاش تا کردین. اینو گفتم که یادآوری کنم، این کاربر و دیگر کاربرهای با سابقه فروم آماتور نیستن که ندونن دارن چیکار می کنن و وقتی بگن مشکلی دارن، حتماً قبلش از سَمتِ خودشون محکم کاری کردن. این کاربرا در تاپیک ها و به افراد دور و برشون (که مطمئن باشین کم هم نیستن، یک نمونه شو خود آقای عسگری از پیغام خصوصیش در پست بالاتر فرستاده) مشورت خرید قطعات و سخت افزار میدن و مشتری های کم تجربه از تجربه اینها در انتخاب سخت افزار استفاده می کنن. حالا با این اوضاع و احوال و تعلل و کار شکنی و سفسطه و دروغ گویی های شما، واقعاً انتظار دارین از این به بعد این کاربر سخت افزاری که گارانتی گرین پشتش هست به کسی توصیه کنه؟ همونجور که ایشون داره از کارشکنی شما ضرر میبینه، بیشتر از اون هم می تونه بهتون ضرر بزنه و این یک تهدید نیست، یک واقعیت ساده هر تجارت هست. شما اینجا پشتیبانی دارین که رضایت مشتری رو جلب کنید و مشتری جذب کنید، با این رفتارها که بدتر دارین افراد رو از خودتون دور می کنید! به هر حال ما که گفتنی رو گفتیم و شما هم "خواه از سخن ما پند بگیرین خواه ملال" و امیدوارم مشکل ایشون هم حل بشه ببینیم بعد از دو سال می تونه دو دقیقه به خوبی از سیستمش استفاده کنه یا نه!1 امتیاز
-
خوب دوستان کارتو تحویل گرفتم فقط بایوس ادیت شده هستش نمیدونم چه قسمتی ولی همون 154 ورژنی که پارسال زده بود ولی به گفته خودشون این بایوس استیبل تره و هنوز فرصت نکردم بازی کنم ولی تست استرس 17 دقیقه ای گرفتم مشکلی نبود واسه بازی حداقل 2 هفته زمان میخوام که تست کنم اگه حوصله بازی بکشه چون قبلا با درایور قدیمی 3 روز کامل (روزی 8 ساعت) بازی کردم و مشکلی نبود اما بعد یک هفته برگشت به درایور قدیمی بازم کرش میکرد چند تا مسئله اینجاست که باید روشن بشه یک ساله با کارت خراب دارم سر میکنم و هر بار فرستادم گارانتی سر سری گرفتن موضوع رو و فوری برگشت دادن به بهانه سالم بودن کارت و ایرادو گردن سایر قطعاتم انداختن مثل پاور که اونم برای گرین فروردین امسال ارسال و 4 هفته طول کشید تا بره بیاد و 4 هفته بدون سیستم موندم ! حتما باید سر و صدایی توی فروم بر پا بشه که تا به کار مراجعه کنندگان رسیدگی بشه ؟! هنوز مطمئن نشدم که کارت سالمه ولی اگه مشکلی نبود چی جواب خسارت بنده رو میده که یکسال با کارت خراب سر کردم ؟ حتی یه عذرخواهی ساده هم نکردن ! مسائل جالب تر اینکه 2 روز بعد از تلفن آقای سعیدی ، سر صبحی آقای موسوی به بنده تلفن کردن و با لحنی طلبکارانه ، به بنده گفتن چرا کاغذی همراه کارت نفرستادی ، بنده هم عرض کردم کاغذ چسبوندم به کارت و حتی موقع گرفتن قبض به مسئولین گرین تلفنی مشکلشو گفتم و علاوه بر دو نماینده هم در جریان مشکل کارت بودن ، جالب تر از اون دیروز وقتی کارت از نمایندگی گرفتم با کمال تعجب دیدم کاغذی که چسبوندم سر جاشه و حتی به نماینده گرین تبریز این موضوع رو گفتم و ایشون هم مثل بنده تعجب کردن (البته بنده از دروغ گویی اعصابم بدجوری بهم ریخته ) ، اگه به پستهای قبلتر نگاه کنید آقای موسوی بنده با نام عسگری خطاب کردن که فامیل بنده هستش اما مشکلی که همیشه دارم اینه که هر جا فامیلمو میگم با نام اصغری ثبت میکنن و اگه بعکس کارت کارت نگاه کنید نماینده تبریز با نام اصغری ثبت کردن ، روی کاغذی که بنده چسبوندم با نام عسگری نوشتم به همین راحتی دروغ آقای موسوی نمایان میشه که میگفتن کاغذی ندیدن ! مسئله دیگه اینکه زمانی که تلفنی حرف میزدیم آقای موسوی مدعی شدن که با تمامی کارکنان بخش فنی صحبت کردن و هیچ کدوم به بنده زنگ نزدن که کارت کرش کرده و کارت از هر لحاظی سالمه و طبق معمول تست های همیشگی گذرونده و با وجود اینکه بنده تاکید کردم باید باهاش بازی بشه ولی این مطلبو فراموش کردن وقتی کسی زنگ میزنه شماره طرف مقابل روی گوشی ثبت میشه و حتی میشه مکالمات رو ضبط کرد ! که توی تصاویر مشخصه که حدود 5 دقیقه مانده به ساعت 3 آقای سعیدی زنگ زدن و چند دقیقه بنده پست زیر دادم این فاکتوری که گرین صادر کرده و مشخصه که بایوس زدن آیا برای کارت سالم نیازه بایوس بزنن اونم بایوس قبلی !؟ که مدل هر دو 154 بودن و آخرین ورژن که احتمالا این بایوس ادیت شده هستش و چون تخصصی در این باره ندارم نظری نمیتونم بدم .تاریخ فاکتور هم ، همون تاریخی هست که بنده پست دادم که بایوس میزنن مسئله دیگه اینکه آخرسر بعد 17 دقیقه مکالمه آقای موسوی به بنده تضمین دادن اگه از ایراد کارت فیلم بگیرم و بفرستم مشکل بنده رو حل میکنن و پرسیدم چجوری ؟ با کارت آکبند تعویض میشه و ایشون گفتن دست بچه های گارانتیه اما همه جای دنیا وقتی تعویض میشه با کارت دست دوم تعمیری تعویض میکنن که الان انبار گارانتی ها پر شده از کارتهای ماین شده خراب که رو دستشون باد کرده و منتظر کاربر بدبختی مثل بنده هستن که از سرشون باز کنن و مطلبی هم غیر مستقیم به بنده برچسب زدن که اگه با کارت آکبند تعویض کنن هر کسی که کارتش دلشو زده میاد هیا هو میکنه و میخواد کارتش با آکبند تعویض بشه اینو بگم هیج جای دنیا اینجوری نیست فقط گرین اینجوریه این یه نمونه که گارانتی آواژنگ کارت مشکل دار شبیه بنده با کارت آکبند تعویض کردن بدون هیا هو ! همین مطلب آخر یه خاطره ای از گرین زمان اسفند 95 زنده کرد که فعلا نمیخوام این پست منحرف بشه و زخمهای کهنه باز کنه در آینده احتمالا به بحث اون خواهم پرداخت ، به بنده هم گفتن که دیگه توی تاپیک مطلبی ننویسم چون جو ضد گرین درست میشه و بنده هم گفتم باشه فقط اون مطلب رایگان هزینه پستی گفتن پست بده که دادم حالا هم از مجموعه گرین میخوام اگه توضیحی در رابطه عملکرد ضعیف کادر فنی و دروغ گویی مکرر نمایندشون در لیون دارن بیان کنن البته به غیر از انکار و توجیح خودشون و اعلام میکنم بنده هیچ صحبتی با آدم دروغ گو ندارم و به شدت از این قبیل افراد متنفرم نماینده msi این موارد رو ببینه و بیشتر دقت کنن که با چه مجموعه ای قرارداد نمایندگی امضا میکنن این حرفو کسی میزنه که 5-6 قطعاتتش سیستم خودش یا ساخت گرین یا تحت گارانتی گرین هستش و به حدی توی این 2.5 سال مخصوصا این یکسال اخیر زده شد که حتی حاضر نیستم هیچ قطعه ای دیگه از گارانتی گرین خریداری کنم و در صورت اولین امکان قطعات گرین تعویض میکنم منه ساده دل بگو همیشه توی تاپیکهای مشاوره محصولات گرین پیشنهاد دادم الانم نشان طرفداری گرین از پروفایل خودم برمیدارم نماینده msi اگر حرفهای قانع کننده ای داشتن نشان msi نگه میدارم و بعدا بازم از برندشون حمایت میکنم و جواب خسارت سر کردن یکسال با کارت خراب کی الان میده و البته هنوز وقت تست کردن کارتو ندارم که مطمئنم بشم با بایوس جدید مشکلی نخواهم داشت چون ممکنه یکی دو ماهی بدون مشکل کار کنه و بعدش روز از نو روزی از نو ! مطلبی هم اگه فراموش کرده باشم بعدا همینجا اضافه میکنم چون این چند روزه به اندازه یکسال سر کردن با کارت مشکل دار ، اعصابم خراب نشده بود و در آخر هم احتمالا بخوان صدای بنده خفه کنن که اگه اینجوری شد مطمئن بشید حق با بنده بوده ! والسلام @MSI Support1 امتیاز
-
عجب داستانی... نزدیک 1ماهه فقط داریم پیگیری و رسیدگی میشنویم اینجا حرفم میزنی به قصد دشمنی نگاه میکنن والا تمام دوستان تا وقتی کار درست پیش بره با کسی مشکلی ندارن اصلا چه دلیلی هست مشکل داشته باشن؟ اگه مشکل شناسایی شده و حل نمیشه خوب تعویض کنید با کارت اکبند بره ایا شما متحمل ضرری میشید با تعویض کارت اکبند؟ جریمه میخورید؟ هر هزینه ای هم باشه باید خود شرکت اصلی msi متحمل بشه و ضرری به نماینده وارد نمیشه مگه اینکه توافق شما به گونه ای دیگه باشه!!! (بازاریابی و فروش x هزارتا جنس) اگه مشکل شناسایی نشده چرا اعلام نمیکنید چیزی؟بلخره از این 2حالت خارج نیست دیگه! من با 10 دقیقه تست با شرایط مختلف کرش کارتو 5بار دیدم شما با لابراتوریتون 5روزه هیچ گزارشی اینجا اعلام نکردید این فاجعه نیست؟؟ دقیقا دنبال چی هستید الان؟ یا دنبال بهانه برای این میگردید که عیب رو بندازید روی سیستم کاربر یا اینکه دوستان اینجا تخصصی تر از لابراتوری شما عمل میکنن که تو 1روز مشکل رو با چشم دیدن با 2سیستم متفاوت و 1بار هم با تعوض تک تک قطعات سیستم حتی اگه مشکل هم شناسایی کرده باشید ضمن اعلام مشکل به کاربر باید اعلام کنید راه حلی براش دارید یا خیر اگه ندارید که با بایوس زدن و امروز و فردا کردن چیزی حل نمیشه و حتما مشکل خاصی در کارت هست کلا در دنیای الکترونیک و دیجیتال کوچیک ترین مشکلات میتونن نادرترین مشکلات باشن و شناساییش هم با اون تعداد قطعات رو برد به 0درصد میل میکنه مگه واقعا هم شخص علمشو داشته باشه هم تجهیزات تست کردنشو و یا اصلا علمی برای شناساییش وجود داشته باشه اگه همه مشکلات حل شدنی بود خط تولید دیگه خرابی نداشت و خرابی هارو بازیافت نمیکردن، به جاش تعمیر میکردن! واقعا همه خواستاریم که این مشکل حل بشه هرچه زودتر چون واقعا مشکلی نیست که به چشم نیاد و خیلی واضح هست در اخر: اگه وضعیت همینطور میخواد پیش بره از استارتر درخواست دارم تایپک مرتبط با مشکل خودشون و این تایپک رو هرطور شده ذخیره کنن و خلاصه اش رو به انگیلیسی ترجمه به همراه لینک اصلی و تصاویر ذخیره شده به شرکت اصلی msi(ایران نه) گزارش کنن بلخره اون ها هم باید در جریان فعالیت نمایندشون درکشور های دیگه باشن و اگه در این رابطه سهل انگاری کنن قطعا حداقل کسی در این انجمن دیگر سمت msi نخواهد رفت همچنین میتونن با سامانه های مرتبط اقدامات قانونی انجام بدن تا اینجا هم ثابت شد اون تندیس ها فقط نماد هستن و جز نمادگرایان کسی اونارو باور نداره1 امتیاز
-
البته که بنده درسطحی نیستم که نظر کارشناسی بدم ولی فکر کنم اصول گارانتی در دنیا این هست که در کوتاهترین زمان ممکن مشکل کاربر حل بشه و کاربر بدون قطعه نمونه و اگر مشکلی هم هست ولی دقیق پیدا نمیشه ربطی به یوزر پیدا نمیکنه شرکت قطعه رو عوض میکنه بعد قسمت فنی میشینه ایراد رو پیدا میکنه چون اینجوری پیش بره یوزر باید بشینند با بخش فنی به ایراد یابی بپردازند و با هم پیر بشوند😄1 امتیاز
-
روند تست و کنترل کیفیت گارانتی گرین تعیین شده و استاندارد هستش. هیچ اولویتی هم برای هیچ مشتری خاصی وجود نداره. تامل بفرمایید طبق زمانبندی به امر ایشون رسیدگی خواهد شد. ضمناُ جهت اطلاع شما عرض می کنم طبق قوانین گارانتی گرین در صورتی که مشتریان محترم در شهرستان ها سکونت داشته باشند در صورتی که از طریق نمایندگی های خدمات پس از فروش گرین قطعشون ارسال بشه هیچ هزینه ای بابت ارسال و دریافت کالا پرداخت نخواهند کرد. تمامی هزینه های پستی، تعمیر و یا تعویض قطعه بر عهده گارانتی گرین خواهد بود. دفعه قبلی که ایشون کارت رو ارسال کردند با دور فن کارت گرافیک مشکل داشتند و درخواست تعویض بایوس داشتند که امرشون انجام شد. همکاران بنده ساعت ها دستگاه ایشون رو تست کردند و مشکلی مشاهده نشده بود. کم لطفی می فرمایید. این نوع ادبیات به هیچ وجه شایسته کاربران محترم انجمن های لیون کامپیوتر نیست. بنده رسماً از طرف تیم فنی گرین از شما دعوت می کنم به ما افتخار بدید شخصاً تشریف بیارید شرکت تا از واحد خدمات پس از فروش و آزمایشگاه تخصصی تست منابع تغذیه سوئیچینگ ما دیدن کنید. چند دقیقه ای هم افتخار بدید با بنده و همکاران بنده در مورد مسائل فنی و .... بحث و گفت و گو کنیم. ما از شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 9 صبح الی 5 بعد از ظهر در خدمات شما هستیم. ضمناً تمامی هزینه های ایاب ذهاب شما بر عهده گرین خواهد بود. منتظر پاسخ شما هستم. لطف بفرمایید در پیغام خصوصی هماهنگی های لازم رو با بنده انجام بدید.1 امتیاز
-
مگر یکبار انجام نشده؟! شرکت ها که دلشون برای من و امثال من نسوخته! بابت گارانتی و ضمانت محصول همون اول کار پول از مصرف کننده گرفته میشه. البته در مورد گارانتی گرین این چند ساله به شخصه بیشتر تعریف شنیدم و جز شرکت های خوب تو این زمینه به حساب می یاد با این حال از نظر من هنوز در کشور ما زیاد بحث گارانتی و خدمات پس از فروش با سطح جهانیش فاصله بسیار بسیار زیادی داره. پ.ن: اصولا شرکت های تولید کننده محصولات تمامیه جوانب رو در نظر میگیرن، مثال میزم بنده یک سیستم کاری دارم که با این سیستم گذران زندگی میکنم کارم هم تدوین و ادیت هست، حالا کارت گرافیک سیستم که یکی از مهمترین قطعات سیستممه خراب میشه بعد من بفرستم گارانتی مثلا دو هفته بمونه چیکار کنم؟1 امتیاز
-
درود واقعا دلیل این همه کش و قوس رو متوجه نمیشم، کارت ایراده داره تعویضش کنین بره دیگه! خوبیش اینه ایرادش هم براتون محرز شده، ظاهر این طور که خوندم حسن قبلا هم فرستاده گارانتی و گفتن درست شده اما بازم دچار مشکل شده! یه مصرف کننده چندبار باید پول پست رو متقبل بشه؟ و وقتش گرفته بشه؟ @MSI Support @GREEN Support1 امتیاز
این صفحه از تخته امتیازات بر اساس منطقه زمانی تهران/GMT+03:30 می باشد