یک قطعه رو سایت دادبان حدود 5 تومن کمتر از لیون زده بود.
زنگ زدم لیون گفتم سالهاست مشتری شما هستم اگر راه داره یه تخفیف کوچیک بدین از شما بردارم. (چون تاحالا از دادبان خرید نکرده بودم و آشنایی نداشتم).
یکم بعدش لیون تماس گرفت بهم گفتن این قطعه رو اصلا نمیشه تخفیف داد. کاملا مقطوع.
من ... هم گفتم عیب نداره. بالاتر دادم و از لیون خریدم... گفتم پولش میره سر سفره خواهر برادرای خودمون.
تقریبا وقتی قطعه رسید دستم دیدم قیمتش رو سایت چند میلیون آوردن پایین.
این قضیه خیلی خیلی ناراحتم کرد. واقعا تاسف خوردم.
یک عدد پاور بود روی دیجی کالا قیمتش ارزونتر بود و گارانتیش فکر کنم 18 ماهه یا همچین چیزی برای همین ترجیح دادم بیشتر پول بدم از لیون بخرمش چون گارانتیش فکر کنم زده بود 3 ساله. وقتی رسید و بازش کردم (به کارت گارانتی روی جعبه توجهی نکردم اصلا) بعد فهمیدم گارانتی حدود 17 ماهه هست. تماس گرفتم گفتم چرا اینطوری کردین - اما قالب سایت عوض شده بود و مدرکی برای اثباتش نداشتم چون روی قالب جدید دیگه مدت گارانتی ثبت نشده بود + من شدم مقصر که قبل از باز کردن بسته چک نکردم ببینم گارانتی با اونچه که روی سایت قبلی زده بوده مطابقت داشته یا نه. 🙃
از همه مهم تر. اون دوتا قطعه ای هم که خریدم و خواستم مرجوع کنم هنوز رو دستم مونده. حدود 20 تومنه که چند ماهه رو هواست. (درحالی که توی راهنمای خرید همین سایت نوشته میشه مرجوع کرد). سر گرگ بیابون نیاد همچین چیزی.
خلاصه پشت سر هم تجربه های بد درست میشه وقتی از لیون خرید میکنم. 😶
اون "خرید خوب, حال خوب" دقیقا چیه؟