رفتن به مطلب

تخته امتیازات

  1. Ali_14

    Ali_14

    کاربر سایت


    • امتیاز

      6

    • پست

      199


  2. ARMIN

    ARMIN

    مدیر ارشد


    • امتیاز

      5

    • پست

      8723


  3. Devileytion

    Devileytion

    کاربر ویژه


    • امتیاز

      4

    • پست

      1701


  4. Zarathustra

    Zarathustra

    کاربر سایت


    • امتیاز

      3

    • پست

      344


مطالب محبوب

در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در 09/13/21 در همه بخش ها

  1. همه این حرف ها درست اما اصلا بحث اینا نیست. اینکه فروشگاهی بیاد بنویسه "پس میگیریم" بعد بزنه زیرش و حتی حاضر نشه اون جمله "پس میگیریم" رو از روی سایت پاکش کنه اسمش فروشندگی نیست. چیز دیگس. توهین هم نمیکنم. دقیقا کاریه که داره انجام میشه. حداقل بنویسن انصراف از خرید تا سقف مثلا 200 هزار تومن ممکنه که آدم تکلیف خودشو بدونه. بد میگم؟ من دیدم دم عید نوروزه اینم مدام ناموجود میشد گفتم سریع بگیرم که به مشکل نخورم, بعد تصمیمم عوض شد AMD گرفتم اما فروشگاه زد زیر حرفش و قطعه موند رو دستم. لیون خودش شد مشکل برای من.
    5 امتیاز
  2. سلام دوستان. با جعبه گشایی و بررسی پردازنده فوق همراه شما هستیم. لایک و حمایت فراموش نشود.❤️
    3 امتیاز
  3. دوستان یه پروژه ریز هست. دوتا تیکه میزه (عسلی مانند) هست برای دسته خلبانی. یه عکس کانسپت هم که سر سری درست کردم گذاشتم. کسی اعلام آمادگی میکنه برای ساختش؟ اندازه های دقیقش رو هنوز اعمال نکردم اما حدود نیم متر ارتقاع و طول و عرض 30 و 20 سانت هست هرکدومشون.
    3 امتیاز
  4. علی جان، من که نمیدونم موضوع از چه قراره، اما تجربه خودمو بهت میگم شاید در خرید های آینده کمک کنه. پردازنده های رده بالا رو پس از خریداری معمولا کسی پس نمیگیره. نمیگم اصلا وجود نداره، نه، ممکنه جایی باشه و پس هم بگیرن، خیلی چنین مواردی کمه، ولی من میدونم به این راحتی کسی کالای سالم رو پس از خرید پس نمیگیره، کالای High End چند ده میلیونی در این سطحی که شما خریداری کردین رو هم کسی پس نمیگیره.. اون قانون 7 روز و اینا عرفا" برای زمانیه که عیب ظاهری مشهودی در کالا باشه. مثال میزنم، در همین تاپیک به یکی از دوستان کیسی فروخته شد که پس از فروش مشخص شد کیس نو نبوده. یا مثلا من خودم از یک فروشگاه آنلاین واتر کولر خریدم که تعمییری بوده. در چنین حالتی اون قانون 7 روز میاد وسط و فروشگاه (هر فروشگاهی) موظف به پس گرفتن کالای معیوبه. اما وقتی کالا صحیح و سالم تحویل شما شده، و شما به هر دلیلی پشیمون شدی از خریدت، نمیتونی پس بدی، اونم کالای الکترونیک در این سطح رو. من شاید صد ها بار سیستم خریدم و چند بار سیستم خودمو ارتقا دادم، و اینو میدونم که وقتی کالایی - اونم کالای الکترونیک گرون قیمت - خریداری میشه، دیگه پس دادنی نیست مگر عیب فیزیکی مشهودی بر روی اون باشه یا کلا اون کالا خراب باشه. فقط تو آمریکا و کشور های غربی که اقتصاد با ثباتی دارند، من دیدم کالایی رو پس میگیرن. در ایران وقتی میخری، و کالا سالمه، موضوع دیگه تمومه. از هر کس و هر جایی بخری اصل بر همینه. اگر پس بگیرند دمشون گرم، اما اگر نگیرند، نمیشه بهشون خرده گرفت. تو این جور خرید ها، باید قبلش دقیق مشاوره بگیرید، یا نباید خرید، یا وقتی دکمه خرید رو میزنی و کالا سالم دست شما میرسه دیگه کار تموم شده است. این تجربه خودم بود بهت گفتم در میون بگذارم که بحث اهمیت ندادن نیست. در کشور ایران معمولا اینطوریه. این موضوع (پس نگرفتن کالای سالم وارداتی) دلیل اقتصادی منطقی داره که روزی روزگاری خود شما هم فروشنده (retailer) باشید، به همین شیوه کار خواهید کرد. مگر اینکه اقتصاد کشور اصلاح بشه و یا کشورتون رو عوض بفرمایید. موفق باشی
    3 امتیاز
  5. سلام متاسفانه بکارم نمیاد. ممنون ممنون قیمت نزدیک آک بکارم نمیاد
    2 امتیاز
  6. همین مدل fhd هم تو بازار هست بگردی. عکس از هیت سینک سی پی یو لپ تاپ ایسوس قرار میدم. حالا دوست داشتی برو ایسوس بخر .
    2 امتیاز
  7. درود دوست عزیز مانیتورتون نه پیکسل سوخته داره نه پیکسل معیوب تمامی پیکسل ها سالم هستن پیکسل سوخته به پیکسلی میگن که تمام مدت به رنگ مشکی هست و به هیچ عنوان قابل تعمیر و بازیابی نیست پیکسل معیوب هم شامل اونایی میشه که روی یک رنگ گیر کردن ولی روشن هستن مثلا فقط رنگ قرمز و یا آبی رونشون میدن این دسته احتمال داره به مرور خودش درست بشه احتمالم داره هیچ وقت نشه ! در پنل های va با اندکی فشار آوردن به اون نقطه ممکنه با جابه جایی مایع بهش برق برسه و درست کار کنه اما خوب مسئله شما هیچکدوم از اینها نیست به اصطلاح به این مورد هاله گفته میشه به این شکل که یه قسمت از صفحه مثل یک لکه می مونه که ممکنه نورش به مقدار بسیار اندک از بقیه ی سطح مانیتور بیشتر و یاکمتر باشه این موردم می تونه دلایل مختلفی داشته باشه اول اینکه ممکنه خود صفحه تمیز نباشه و با تمیز کردنش برطرف بشه ( تذکر : صفحه مانیتور رو فقط با آب خالی و دستمال ترجیحا مخصوص پاک کنید و ابدا از هیچگونه پاک کننده و تمیز کننده دیگه استفاده نباید بشه ! ) اگرم با تمیز کردن درست نشد احتمالا هنگام مونتاژ پنل اصلی که شامل چندین لایه هست این اتفاق رخ داده و عملا میشه گفت هیچ کاریش نمیشه کرد و از طرفی شامل نقص برای ارائه به گارانتی هم نمیشه توی اکثر مواقع اونقدر کم هست که کمتر کسی متوجهش میشه و معمولا برای اکثر افراد قابل توجه و دیده شدن نیست مثلا توی رنگ سفید با دقت شما میبینیدش و ممکنه توی رنگ های دیگه اصلا قابل تشخیص نباشه در ضمن برای تست مانیتور از سه رنگ اصلی و مشکی و سفید حداقل استفاده کنید تا از عملکرد صحیح همه ی پیکسلا توی رنگ های مختلف مطمئن بشید موفق باشید.
    1 امتیاز
  8. دادا من تو فروشگاه که نیستم و کلا نه اجازه دارم و نه دخالتی دارم. چیزی که دارم میگم به عنوان یک کاربر کامپیوتره که سالهاست این مسیر رو رفته. این داستان هم عمومیه و مربوط به خرید شما نیست، برای اغلب قطعات رده بالا این موضوع صدق میکنه. در کل، کالاهای حساس و کم فروش مثل پردازنده های High End، یا مثلا رمهای فرکانس بالا، کلا محصولاتی که رده بالا هستند و فروش بسیار کمی دارند، وقتی فروشگاه به یک مشتری میفروشه، بعدش میاد اون کالا رو از تامین کننده (وارد کننده) تهیه می کنه (قبلش که نداره)، پس از خرید شما میاد تهیه میکنه و هزینه اش رو به تامین کننده پرداخت میکنه. سپس برای تحویل به شما اقدام میشه. این خرید و فروش بین فروشگاه و تامین کننده بر اساس نرخ ارز و قیمت اون محصول در همون ساعت و دقیقه و ثانیه و تاریخ انجام میگیره، و فروخته میشه. حالا محصولی مثل 10900K، که من خاطرم هست یک مرتبه از 25 تومن اومد شد 17 بعدش کم کم شد 13 تومن، بعد سر داستان ماین چیا دوباره صعود کرد و تا 32 میلیون تومن هم گرون شد، یک همچین محصول پر نوسانی، هر لحظه ممکنه قیمتش عوض بشه. حالا، اون تامین کننده که کالای سالم فروخته شده رو پس نمیگیره، چون فروخته و سالم بوده و تموم شد. فروشگاه هم که این وسط پردازنده به دردش نمیخوره، شاید 10 سال دیگه هم مشتری برای چنین پردازنده نداشته باشه، پس نمیتونه کالایی رو بیاد پس بگیره، که نه قابل عودت به تامین کننده است و نه مشتری براش هست. هیچ کار اشتباهی هم فروشگاه انجام نداده، یک روال درست و سالم خرید و فروش رو پیش برده. الان مثلا من خودم، عمرا نمیام 10900K بخرم، یعنی مفت هم بهم بدن، نمیگیرم، چون در این تاریخ و لحظه خرید این پردازنده اشتباهه. به هیچ کسی هم توصیه نمیکنم بخره. حالا شما چنین محصول کم فروش و وابسته به هزار مولفه اقتصادی رو خریدی، دیگه شانسی برای عودتش نیست. اونم کالای الکترونیکی حساسی مثل این. از نظر اقتصادی درستش هم همینه که نباید عودت داده بشه. بهترین حالت برای شما همینه که توی فروم ها یا توی دیوار و ایسام بگردی مشتری براش پیدا کنی. این روال عادی خیلی از محصولاتی است که من هم خریدم و اشتباه کردم. آخرین دفعه ای که عین موضوع برای خودم اتفاق افتاد یک سال و نیم پیش بود، که من علی رغم مخالفتی که داشتم رفتم برای شخصی رم فرکانس بالا خریدم، نخورد به سیستمش. فردا صبحش مجبور شدم بیام تو همین فروم های سخت افزاری بفروشم. دیجی کالا هم پس نگرفت چون تامین کننده اش حاضر به پس گرفتن نشد و حق هم داشت، کالای الکترونیک همینه داستانش. این چیز طبیعیه و نمیشه به فروشگاه خرده گرفت چرا کالایی که هر لحظه قیمتش متغییره، و مشتری نداره یا مشتری خاص داره، اگرچه سالم هم هست، بیاد پس بگیره. حالا شما سیستم اینتل بستی بعدا نظرت عوض شده سیستم AMD میخوای، راهش همینه که الان داری انجام میدی، دنبال مشتری باشی تا بخشی از هزینه ای که کردی برگرده. این سختی رو باور کن من و بسیاری از بچه های عاشق سخت افزار و کامپیوتر، بارها و بارها کشیدیم، این مسیر رو رفتیم، فشار و زحمت و خسارت ها دادیم، تا یادگرفتیم، دقت کنیم چی بخریم و دچار این دردسر ها نشیم. به هر صورت امیدوارم برای سیستمت هر چه زودتر مشتری پیدا بشه چون نسل 12 اینتل ظرف یک ماه دیگه وارد بازار میشه و دیگه کسی حتی به 11900K هم نگاه نمیکنه، چه برسه به 10900K
    1 امتیاز
  9. دوست خوبم، اگر در انجمن تاپیکی میخواین ببندید یا پستی میخواین پاک کنید، یا موردی از تخلف در سطح انجمن دیدین، من در خدمت شما هستم. در مورد فروشگاه میتونید تماس بگیرید از خودشون سوال بپرسید.
    1 امتیاز
  10. خب چرا مورد پذیرش قرار نگرفته وقتی سایت لیون با قلم خودشون واضح نوشته باید مورد پذیرش قرار بگیره؟ سایت نوشته میشه از خرید انصراف داد و منم انصراف دادم اما در جواب میگن قطعه 7 روز مهلت تست نداره. مگر من بچه هستم که همچین جوابی میدن؟ مگر من اصلا پلمپ قطعه رو باز کردم که برام مهم باشه مهلت تست داره یا خیر؟ اصلا اینکه قطعه 7 روز مهلت تست داره یا نه چه ربطی به انصراف از خرید داره؟ این رفتار فقط برای اینه که ما اعتماد کردیم و اینترنتی خرید کردیم وگرنه اگر حضوری خرید کرده بودم کدوم فروشگاهی هست که همونجا پول آدمو پس نده؟ میگم حداقل پس بگیرین پولشو توی پنل شارژ کنین اما... نمیشه چون قطعه 7 روز مهلت تست نداره. اینه که وقتی آدم انتقاد میکنه به جای جواب دادن به شعور آدم توهین میشه.
    1 امتیاز
  11. یعنی این که بنده کولر پردازنده Noctua NH-D15 دارم و از رم های هیت سینک دار استفاده میکنم مادربرد شما Micro-ATX هستش و برای کولر پردازنده بنده کوچیک میشه !! دوست عزیز بابت قیمت باندل تون هم شما تشریف ببرید سایت ایلماز قیمتتون 300 هزار تومن بالاتر از قیمت آکبند هستش !! بازم جنس خودتونه امیدوارم به قیمت مد نظرتون بفروشید موفق باشید
    1 امتیاز
  12. دوستی هم با عجله به من زنگ زد و با نگرانی گفت گوشی های شیاومی داره مسدود میشه! گفتم گوشی خودت (پوکو ام3) مسدود شده؟ گفت نه. گفتم اپل با اون همه عضمتش وجود نمیکنه گوشیی رو مسدود کنه، شیاومی سگ کی باشه؟ البته بشه خوبه، میخوره تو دهن اینا که رفتن با چین دست دوستی دادن. ایرانی جماعت هیچ دوستی خارج از این مرزو بوم ندارم، ما فقط همدیگرو داریم هم وطن. خودمم اف3 دارم اثری هم از مسدود سازی نیست.
    1 امتیاز
  13. با سلام شاید ربطی نداشته باشه به تاپیک یه فن اضافی داشتم براش پایه پرینت کردم برای ساعات بی برقی با باطری دریل شارژی راحت 4 ساعت جواب میده. با آداپتور 12 هم برای محیط کار خوبه. شاید به کارتون بیاد🙃
    1 امتیاز
  14. سلام دوست عزیز با این فایل یه تست بزنین انشاالله که حل میشه RecoverTool_P0909_ADATA.rar
    1 امتیاز
این صفحه از تخته امتیازات بر اساس منطقه زمانی تهران/GMT+03:30 می باشد
×
×
  • اضافه کردن...