از لیون کامپیوتر قســـــــــــــــــــــــــــــــــــطی خرید کنید فروش اقساطی برای سراسر ایران
اخبار سخت افزار ، نرم افزار ، بازی و دنیای آیتی در مجله لیون کامپیوتر 🤩
تخته امتیازات
مطالب محبوب
در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در 01/07/24 در همه بخش ها
-
سلام. خدا رو شکر بلاخره تونستم شرکت رو مجبور کنم تا مدت زمان گارانتی رو از تاریخ خرید حساب کنند و سه ماه و نیم هم بهش اضافه کنند تا در این مورد رضایت بدم. به امید خدا فردا میرم تا کارت گارانتی جدید رو دریافت کنم. فقط مونده دریافت خسارت از شرکت ماتریس. که اونم باید اول از طریق شورای حل اختلاف درخواست بدم و اگه شرکت زیر بار نرفت از طریق دادگاه و به صورت حقوقی ثبت شکایت کنم. سعی کردم که از طریق تعزیرات پیگیر این مورد بشم ولی فعلا موفق نشدم. اگه ماجرایی اتفاقی افتاد خبرش رو قرار میدم.9 امتیاز
-
6 امتیاز
-
لطفاً این پست من رو پاک کنین، این کاری که ایشون بعد از ۴ماه دارن انجام میدن دیگه حمایت کردن نداره. @ARMIN5 امتیاز
-
5 امتیاز
-
کاملا درسته، پردازنده اینتل در ایران همیشه همینطور بوده. اگر خریدید و سیستم و نصب کردید و خراب بود هیچ کاری نمیتونید بکنید. اینم بگم که خرابی سی پی یو یک اتفاق بسیار نادر هست و خیلی امکانش کمه. البته که میشه سی پی یو AMD بخرید با گارانتی های معتبر و 18 ماه تا دو ساله در ایران عرضه میشن، به علاوه لازم نیست اندازه پول خود پردازنده خرج کولرش کنید تا بخاری برقی اینتل که به اسم پردازنده می فروشه را بتونید خنک نگه دارید 🙂3 امتیاز
-
چیزی که گفتید بر مبنای تجربه بنده در عمل برعکس هستش مانیتور g5 رو هم به هیچ عنوان پیشنهاد نمیکنم2 امتیاز
-
دوست عزیز من فکر کنم یکی دیگر از عزیزان منظورتون بود که جز ناظرین بودند و در فروشگاه لیون هم کارمند بودند که دیگر نیستند هیچ کدام از ما در فروشگاه لیون کار نمیکتیم و فقط در مدیریت فروم همکاری داریم در مورد نگرانی استارتر هم چند باری که من از لیون سی پی یو تری خریداری کردم همه تست شده بودند و هیچ مشکلی هم نداشتند ولی شما بعد از خرید میتونید درخواست بدید براتون تست کنند و بعد ارسال کنند اصولا خیلی کم پیش میاد سی پی یو ها به مشکل برخورد داشته باشند ولی خب شده یکدفعه یکماه بعد دیگه تصویر نداده برای همین هست که من در ایران بیشتر AMD رو انتخاب کردم چون گارانتی داره در مورد اینتل هم سی پی یو تری تا قبل از نسل ۱۲ گارانتی ۱ ساله داشت ولی فقط بزای oem ها و نمایندگی های اینتل ولی اگر باکس اصلی باشه و در سایت اینتل اصالت تائید بشه تا ۳ سال گارانتی بین المللی داره ( بعضی مارکت ها ۱ سال ) که صد البته باید فاکتور خرید از همان کشور موجود داشته باشید از نسل ۱۲ به بعد اینتل تصمیم گرفت برای سی پی یو های تری هم گارانتی ۳ ساله رو فعال کنه و این قانون برای نسل ۱۲ به قبل فعال نیست همه قوانین تری برای oem ها و نمایندگی های رسمی فروش اینتل در سراسر دنیا برقرار هست تست سی پی یو هم فقط نباید به یک تصویر دادن ساده و ویندوز زدن محدود بشه2 امتیاز
-
به 10 بیت و 12 بیت زیاد توجه نکن توی frc و مانیتورهای معمولی. مانیتور قبیلیم با frc 12 بیت ساپورت بود و با گذاشتن 10 و 12 بیت تفاوتی با 8 اصلا وجود نداشت حتی در بازیها. من که تفاوتی احساس نکردم.2 امتیاز
-
پلمپی که روی پیچ هست سالمه و به نظر نمیاد موردی باشه مگر اینکه مسئول گارانتی گیر بده فروم گرین بپرسی راحتر به نتیجه میرسی2 امتیاز
-
سلام و عرض ادب همین الان چیزی رو پیدا کردم که سال ها دنبالش بودم اون هم ارشیوی از بازی هایی بود که در گذشته دوبله شده بودن اون قدیما وضع مردم خیلی خوب بود بازی های روز درجا توسط استدیو های ایرانی بصورت با کیفیت و بدون سانسور دوبله و عرضه می شد همه اونا تو دوره ای بود که کسی دسترسی به اینترنت پر سرعت نداشت و بازی ها بصورت سی دی عرضه شدن بعد از قوانین و سختگیری هایی که مرور زمان به شدت زیاد شد و همچنین فقیر شدن مردم و عدم توانایی برای تهییه کامپوتر باعث شد صنعت دوبله بازی و بازی سازی ایرانی برای کامپیوتر ازبین بره و الان فقط برای گوشی های اندروید بازی های مسخره و کودکانه می سازن که همش باید توش سکه و اینجور چیزا بخری امروز بالاخره یه سایتی رو پیدا کردم که سعی در تهییه ارشیو و پشتیبان از این باز های داره این بازی ها همه بصورت سی دی و دی وی دی عرضه شدن و همون طور که می دونید طول عمرشون پایینه برای همین همچین سایتی و تهییه پشتیبان خیلی مهمه ازتون میخوام به سایت سر بزنید ببینید نیاز به فایل ارشیو چه بازی ای دارن و اگه دارید ارایه بدید و حتما تمام بازی ها رو از سایت دانلود کنید و ارشیو کنید چون مشخص نیست سایت تا چه زمانی بالا باشه همین امروز و فرداست که سایت توسط برادران زحمت کش و دلسوز پایین کشیده بشه و بخش بزرگی از خاطرات از بین بره تو این سایت حدود 850 بازی دوبله شده یا ساخت ایران موجوده با 20 هزار تومن می تونید یه بسته ناحدود همراه اول بگیرید 1 ماه از ساعت 1 تا 11 نامحدود متاسفانه یا خوشبختانه ارشیو سایت روی تلگرام پلود شده این یک مزیت داره و یک عیب مزیت اینکه اگه سایت پایین کشیده شد فایل ها حفظ می مونه عیب اینکه سرعت دانلود محدود و دسترسی محدود وجود داره احتمالا باید قند شکن تهییه کنم تا بتونم این هارو برای ایندگان ارشیو کنم ادرس سایت : oldpersiangames.org1 امتیاز
-
پنل قطعا چینیه ولی معلوم نیست ساخت کدوم کمپانی حداقلی یعنی دیگه کف مانیتور های 2k ips https://www.youtube.com/@TypeCTechReviews/videos برا بررسی جامع مانیتور هم اکیدا توصیه میکنم به این چنل یوتوب سر بزنید طرف از هر مانیتور دوتا فیلم میذاره فیلم آنباکس و یک ماه بعد فیلم بررسیش از پایه مانیتور تا رابط کاربریشو بررسی میکنه1 امتیاز
-
در انبار ایرانشون موجوده قرار نیست از چین توسط کاربر سفارش داده بشه(البته این امکان هم هست در صورت تمایل) در نتیجه اگر فروشنده معتبر باشه نباید مشکلی بوده باشه1 امتیاز
-
از چین میارن این سایتا خریدش اصلا توصیه نمیشه وگرنه gp850 رو 18 تومن زدن دل شیر میخواد ریسکشو قبول کردن دقت کن بحث معتبر نامعتبر نیست بحث سالم بودن پنل و ضربه نخوردنه1 امتیاز
-
14 میلیون میتونی هزینه کنید ? Viewsonic vx2758 2k pro1 امتیاز
-
دوست عزیز این یک نوع ریسک هست اما درصدش مثل درصد سقوط هواپیماست .یعنی بسیار نادر و پایینه. در طول سالها خرید قطعات که همیشه سی پی یوی تری خریداری کردم هیچ وقت با این مشکل روبرو نشدم ولی بعید نیست. اگر روش حساس هستید تلفنی ازشون بخواید که روی برد با رم تست کنند و روی برد قرار داده شده براتون ارسال کنند. اگر موافقت نکردند هم میتونید حضوری خرید کنید.1 امتیاز
-
سلام. بیشتر کیسها پنل جلوشون با خار پلاستیکی نگه داشته شده. در مواردی هم با پیچ. از شما فکر کنم همون خار هست که دهنش گشادتره و با فشار توی سوراخ میره. یک شیع ترجیحا پلاستیکی به کلفتی کارت بانکی داخل درز بین پنل و کیس قرار بدید و کمی به اطرف بتابونید یا به سمت پنل فشار بدید راحت جدا میشه.با چاقو هم میشه البته با احتیاط بیشتر. فقط پشت پنل که ستونهای آهنی کیس هست نگاه کنید پیچ نشده باشه که پنل بشکنه و فشار هم در حد معقول بیارید با صدا کردن و تیک کردن که نشونه جدا شدن هست به سمت دیگه برید. چون اینا بین چهار تا شش خار نگه دارنده داره. از یک طرف فقط تلاش نکنید. دقت کنید که سیمهای ورودی ها مثل یو اس بی و جک صدا و کلیدهای پاور و ریست و چراغها به پنل وصل نباشه. یعنی اگر به پنل وصله از برد جدا کنید که در اثر فشار کنده نشن. در آخر و بعد از اتمام کار با تقه خارها رو جا بزنید1 امتیاز
-
دقیقا وقتی پردازنده Trayمیخرید باید بگین تست کنند براتون تا موردی نباشه. بحث فیلم برداری نیست، پردازنده Tray چون محافظ نداره ممکنه خازنهای ریز روش یا زیرش کنده بشه و شما متوجه نشید. بنابراین باید تست شده خریداری کنید.1 امتیاز
-
با درود، اگه بورد و پردازنده و رم رو از لیون یا حتی فروشگاه دیگه میخرید، میتونید باهاشون تماس بگیرید و صحبت کنید که براتون کاملا تست کنن و تستهای نرمال رو براتون تهیه کنن. در لیون قبلنا برای من آپدیت بایوس انجام داده بودند. من قبلا اینکار رو انجام دادم و با هماهنگی مقدوره این کار. البته لیون کامپیوتر نبود فروشگاهی که اینکار رو انجام دادند اما فکر میکنم لیون هم براتون انجام بده. حتی اگه کل قطعات رو از لیون میخرید که میتونید درخواست اسمبل بدید که تمیز براتون اسمبل کنن و تستش رو هم انجام بدند. اگر اینکار مقدور نبود، پردازنده باکس بتونید تهیه کنید که درصد خرابیش تقریبا نزدیک به صفر هستش و اما در صورت خرابی، میتونید از گارانتیش در خارج از ایران استفاده کنید. یا اگه گارانتی مدتدار مد نظرتونه که به قول دوستان میتونید از پردازنده های AMD تهیه کنید که ویژگیهای خوبی دارند... این مورد هم بستگی داره به کاربری مد نظرتون و البته بودجه مد نظر شما، اگه کاربری غالبا گیم هستش که سری های 3D AMD عالین.1 امتیاز
-
hdr مانیتور زیر 30 40 تومن همش فیکه و جنبه تبلیغاتی داره و شیره مالیدن رو سره ملت مانیتور ک مثه گرافیک نیست شما بخوای هر ساله یا 2 ساله عوضش کنی باید یک چیزی بگیری ک بابه میلیته و تمام ویژگی هایی ک مده نظرته رو داشته باشه و ب راحتی ازش 10 15 سال استفاده کنی منظور اینکه خرجش ی باره نه بیشتر در نتیجه ارزشش سرمایه گذاری رو داره1 امتیاز
-
سلام دوست عزیز در کل بخای حساب کنی پردازنده های اینتل تو ایران مثل هندونه سر بسته می مونن ولی خوب میزان خرابی سی پی یو هم خیلی خیلی کمه و راه منطقی اونم برای پردازنده های tray اینکه حضوری تشریف ببرید و خریدتون رو انجام بدید و تست های مد نظر هم اونجا گرفته بشه1 امتیاز
-
من تجربه va روی MSI optix داشتم حقیقتش اینقد افتضاح بود حالم بهم خورد انگار تصویر blur بود و فاجعه نمیدونم روی g5 چجوری هست توی تصویر مشکی و سفید مشکل بهم ریختگی نور بک لایت دارید؟ کلا یه چندتا تصویر توی تاریکی اگه اینجا بفرستید عالی میشه باید دقیق این مدل رو بررسی کنم مشکلم با va فقط همون تار بودن هست و البته عمق رنگ که باید روی این مدل که فرمودید بررسی کنم یه مشکل بزرگ : تمام این مانیتور های IPS داخل بازار تو این رنج قیمتی 6bit رنگی هستن و با FRC میتونن 8 بیت رو شبیه سازی کنن یعنی 6Bit + FRC هستن.1 امتیاز
-
سلام عزیز شما مانیتور میخوای که نشتی نور نداشته باشه فقط باید بری سمت پنل های va طبق تجربه بنده و نظرم پنل های va بهتر از پنل های ips هست حالا چرا بهتر هست . اول اینکه چشم را کمتر خسته میکنه دوم اینکه نمایش رنگ مشکی یک دستی داره سوم اینکه کنتراست رنگی ۳ برابری نسبت به ips داره . در آخر بهترین انتخاب شما Samsung g5 g51c 27 چند روز پیش هم برای مشتری خودم که برای ادیت فیلم و بازی میخواست آوردم واقعا از کیفیت تصویر و عمق رنگ این مانیتور شگفت زده شدم .و مشتری بنده هم واقعا خوشش اومد از مانیتور اگه مانیتور ips میخوای باید بری سمت nano ips که قیمت بالایی داره .1 امتیاز
-
بله در خود سایت طریقه آپدیت بایوس رو نوشته. اگر مشکل داشتید با گوشی باز کنید تا بتونید ترجمش کنید1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
سلام دوست عزیز شما اول باید تو سایت سازنده چک میکردی بایوس جدیدتری هست برای مادربردتون که سری رایزن رو ساپورت کنه. صرفا داشتن برد am4 ملاک نیست. ممکنه سازنده به دلایل معلوم و نامعلوم آپدیتی برای برد شما نداده باشه چون سیستم شما پکیج هست. اگر بود باید ببرید یه مغازه که سی پی یوی قبلی شما یا نسل قبل رو داشته باشه بعد بزاره رو سیستم و آپدیت کنه. راه دیگه ای نیست. اون راهی که شما میگید برداشتن چیپ بایوس هست و میشه سخت افزاری. باید چیپ بایوس رو بردارند پروگرام بزنند و دوباره بزارند سرجاش که در مورد مادربرد شما چون مال مینی کیس هست بعید میدونم کسی انجام بده. تازه کسی انجام بده هزینه زیادی میگیره. بیشتر مادربردهای پی سی اونم برندهای رند بازار رو تعمیرکاران انجام میدند. کار دیگه ای که میتونید انجام بدید اگر خریدار سی پی یو در دسترس هست از سی پی یوی قبلی خودتون استفاده کنید. در مورد آسیب هم امکانش بالاست چون من برد 990x داشتم و همین کار رو دادم شرکت ماتریس انجام داد و پورتهای برد مشکل دار شدند.1 امتیاز
-
یک بنده خدای از ما گوشی خریده بود بعد از 5 ماه گوشی به مشکل میخوره، میره گارانتی و اونجا هم قبول نمیکنن. خلاصه بعد از کلی مخالفت ما که این موضوع خرابی به ما ربطی نداره و وظیفه گارانتی هست، این اقا رفت و شکایت کرد... به صورت عجیبی حق رو دادن به این آدم و گفتن باید خسارت دستگاه این فرد رو پرداخت کنید، ما هم گفتیم چشم، روزی که اومد دستگاه جدید رو تحویل بگیره، همکار یک دست نوشته همون لحظه داد دست طرف؛ گفت اینو امضا کن که از ما راضی هستی و دیگه مشکل نداری.. طرف گفت نه، من 2 ماه بدون گوشی بودم، باید ضرر و زیان منو بدید،... ما زدیم زیر همه چی و طرف رو خیلی محترمان به بیرون هدایت کردیم... صبح رفتیم تعزیرات حکومتی، موضوع رو کامل با یکی از بازرس ها درمیون گذاشتیم، خدا خیرش بده، گفت نه این ربطی اصلا به شما نداره، چرا کم کاری گارانتی رو شما باید پوشش بدید.... خلاصه این بازرس رفت و حکم چرخید، حالا ما شگاایت اعاده حیثیت کردیم... خلاصه طرف میتونست خیلی راحت یک دستگاه جدید بگیره، اما با کاری که خودش کرد، بعد از 3 ماه به هیچ کجا نرسید که هیچ، تعهد داد تا 2 کیلومتری فروشگاه ما هم پیداش نشه.. بعله گاهی اوقات خیلی سریع ورق برمیگرده...1 امتیاز
-
عالی. به عنوان یک شهروند ازتون تشکر میکنم که با پیگیری اصولی و قانونی، حقتون رو تونستید بگیرید. امیدوارم این فرهنگ پیگیری حق و حقوق از طریق مبادی قانونی در جامعمون تقویت بشه.1 امتیاز
-
سلام. امروز از شرکت ماتریس باهام تماس گرفتن و گفتن که مادربرد جایگزین رو برای نماینده اراک ارسال میکنن تا حضوری برم پیششون و مادربرد معیوب رو تحویل بدم و مادربرد جایگزین رو دریافت بکنم. طبق صحبت هایی که شد متوجه شدم که اتحادیه و بازرسی وزارت صمت بهشون اعلام کردن که قطعه باید با قطعه ای از نوع خودم تعویض بشه. شکر خدا این قضیه بعد از ۴ ماه پیگیری و شکایت به سرانجام رسید. البته شکایتی که برای دریافت خسارات به نرخ روز هست هنوز انجام نشده و در حال بررسی برای انجام اون مورد هستم.1 امتیاز
-
بهشون گفتم که حاظرم مبلغ مدل بالاتر رو بدم تا برام تعویض کنید. ولی گفتن نمیشه و اجازه این کار رو نداریم. در حال حاظر مادربرد من موجود نیست و شرکت باید مدل بالاتر رو پیشنهاد کنه تا بتونه کار تعویض رو انجام بده. اینم یک اهرم دیگه برای من هست که بتونم شرکت رو تحت فشار ببرم و بدون پرداخت هزینه مدل بالاتر رو دریافت بکنم. اگه برم داد و بیداد کنم یا چیزی رو بهم بریزم که اوضاع به نفع شرکت میشه و من دیگه اهرم فشار ندارم. تازه اگه زنگ نزنن پلیس و اوضاع بدتر نشه. 😂😂😂😂1 امتیاز
-
سلام. اینم مرحله آخر شکایت از شرکت ماتریس. نامه کارشناسی رو دریافت کردم و تائید شد که مشکل از طرف مادربرد هست و بقیه قطعات سالم هستند. دیگه کاری نیست که من انجام بدم و بقیه مراحل با بازرسی وزارت صمت هست. من اعلام کردم که قطعه باید عوض بشه، زیر بار تعمیر نمیرم و تمام خسارت های وارد شده رو باید بهم پرداخت کنن. جواب شرکت ماتریس رو همین جا قرار میدم.1 امتیاز
-
درود دوستان تاپیک بنده خدارو ب حاشیه نبرین و متعصبانه از یک برندی تجلیل و تو سره ی برند دیگه نزنین صاحب تاپیک بزرگوار تنها موردی ک در خرید باندل رایزن مهمه خرید رم های متناسب با این پلتفرمه من 5 6 ساله از رایزن استفاده میکنم هم رایزن نسل 2 داشتم 2700 و هم 5600 32 گیگ رم باس 3200 حتی با اورکلاک رم و پردازنده هم نه بلو اسکرین داشتم نه مشکلی درهر حال احتمال اینکه رم هایی ک دارین با این برد و این پردازنده ناسازگارباشه زیاده1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
عمر نوح ، صبر ایوب ، اعصاب فولادی میخواد تا با گارانتی های داخلی سر و کله بزنی چون نهایت تستشون یه تست تصویر و زدن به برقه اگر با قطعات جدید مشکلی بوجود نیامده به قول دوستان ایراد از ناهماهنگی قطعات هست در آخر امیدوارم سریعتر حل بشه1 امتیاز
-
درود من خودم بیشترین تجربم از مراجعه به گارانتی، همین ماتریکس بوده، 2 بار مشکل خرابی جدی بود، یه بار یه سیستم با A520M PLUS WIFI و 4650G که سیستم بعد یه مدت که کار میکرد، تصویرش گلیچ میشد و بلو اسکرین میداد، بعد اون هم تا مدت ها با رم به صورت 2 کانال بالا نمیومد و فقط با 1 کانال رم کار میکرد، 2 3 بار بردم برای ماتریکس و هر دفعه گفت مشکلی نیست، سری آخر که گرفتم، قرار شد سیستم رو ببرم براش، بردم و جلوش تست کردم، که مشکل داره و با رم 2 کانال بالا نمیاد، چند روز بعد هم بهم زنگ زدن و گفتن درست شده، رفتم از مسئولش پرسیدم، گفت فقط سیپیو رو دراورده و جا زده، حالا نمیدونم چیکارش کردن، ولی ظاهرا مشکل سوکت بود و بعد 4 بار رفتن و اومدن، حل شد. 1 بار هم سیستم خودم بود که سیپیو 5600g داشتم و یهو سوخت و دیگه بالا نیومد، اینم بردم، 2 3 روز بعد گفتن تعویض زدن و با 5700g میخوان عوض کنن چون 5600 موجود ندارن، بهم گفتن 2700 باید سر بدم، بعد دیدم اختلافشون توی بازار 2 تومن هست، یکم چک و چونه زدم به همون 2 تومن راضی شدن و سیپیو جدید بهم دادن. در کل من برخورد بدی ازشون ندیدم و همیشه کارشون رضایت بخش بوده و هوای مشتری رو دارن. سیستم شما باید خیلی مشکل عجیبی داشته باشه که توی این پروسه افتاده.1 امتیاز
-
درود بر شما من پست شما و دوستان رو کامل خوندم(کاملا سر گیرو گور های عجیب amd هم با ارمین موافقم) متاسفانه ما هم این مشکلات رو سر ایراد های رندوم داریم مشتری با یک سیستم میاد که ایرادی رو مطرح میکنه که تو تست کوتاه مشخص نمیشه کلی زمان میبره تا ایرادو مشاهده میکنیم، حالا یا میگیم فیلم بگیره یا براش قطعه تست میدیم (البت تو لپ تاپ کمی دستمون بستس) بعدش میفرستیم گارانتی، ولی شرکت گارانتی زیر بار نمیره حتی گارانتی های بزرگ پر ادعا هم برای ایراد های رندم زیر بار نمیرن و وقت برای تستش نمیزارن(اصلا حقوق مصرف کننده و احترام به مشتری تعطیله) حالا ایراد رندم بماند، گارانتی های کوچیک تر حتی برای ایراد های محرض هم زیر بار نمیرن(نمیدونم چطور تعهدی میدن که میتونن خدمات گارانتی ثبت و راه اندازی کنن) مادربرد فرستادیم کارت صداش سوخته بود(محرضه محرض) بعد میگن درست شده و میفرستن مادر برد میاد میبینیم حتی دست بهش نزدن، زحمت تعویض یک ای سی صدا هم به خودشون نمیدن!!! حالا بماند که بعضی وقتا میزنن خار های سی پی یو رو هم خراب میکنن و میگن مادر بورد اسیب فیزیکی داشته و خارج از گارانتیه(البت این فقط برای گارانتی های درپیته)1 امتیاز
-
برادر 1 در آخرت و 100 در دنیا برات آزومندم.. گفتم دنیا بلکه اینجا بیشتر حال کنی1 امتیاز
-
درود خدمت همه ی عزیزان با فروش کارت فوق در خدمت عزیزان هستم کارت نزدیک به 2 3 ماهی هست خریداری شده نیازی ب تعریف نداره چهارمین کارت قدرتمند دنیاست در جدید ترین ای پی ها بیشتر از 60 درجه ندیدم ازش و بسیار ساکت دارای 3 سال گارانتی الماس رایان + جعبه + هولدر و تمامی متعلقات فروش ب صورت مزایده است قیمت پایه 42 مقطوع گام 250 فوری 50 اتمام مزایده 48 ساعت بعد از اولین پیشنهاد هزینه ی ارسال با خریدار محترم (هزینه ی ارسال ب قیمت فروش اضافه میشود) اول واریز سپس ارسال دلیل فروش : شخصی ... سوال نفرمایید متشکرم هر گونه کارشناسی و سوال خاص فقط در خصوصی فروش در فروم همسایه هم در جریانه !!!!!!توجه!!!!!! فقط یک نکته رو عارض بشم اونم اینکه حتما حتما از بزرگ بودن کیستون مطمئن بشین ک گرافیک فیت بشه داخلش در صورت اندازه نبودن گرافیک در کیس گرافیک ب هیچ عنوان پولش عودت داده نمیشه ممنون0 امتیاز
-
دمای 100 دیدی فرار کن مموری خیلی حساس تر از سیلیکون هست سیلیکون با دما 110 هم هیچیش نمیشه ولی مموری .... کلا این باگ gddr6x هست0 امتیاز
-
عزیز اون سامسونگ g5 از این بهتره عکس از صفحه سامسونگ بفرستم باز هم نمیتونی متوجه کیفیتش بشی . ولی واقعا یکی از بهترین مانیتور های زیر. 13 میلیون بازار هست و ارزش خرید بالایی داره . کیفیتش خیلی خوبه تهیه کنید نگران نباشید . گفتم که ips میخوای فقط باید دنبال nano ips باشی . در کل رنگ ها در مانیتور va به واقعیت نزدیکتر هست و عمق رنگی بیشتری را نسبت به مانیتور های ips معمولی داره . اگه ips خوب میخوای برای بری بالای 25 تومن هزینه کنید . دنبال مانیتور ips ارزون نباش زیاد جالب نیستن. بخوام مقایسه کنم مانیتور g5 را از نظر کیفیت رنگ ها با مانیتور HP z27 2k یکی هست.0 امتیاز
-
سلام. من حدود ۵ ماه پیش یک مادربرد b550-xe rog strox با گارانتی شرکت به اصطلاح معتبر و رسمی ماتریس رو خریدم. از وقتی که این مادربرد رو گرفتم دچار انواع مشکلات عجیب غریب شدم. این مشکلات به حدی زیاد شد که سیستم دچار بلو اسکرین، ری استارت و خاموش شدن میشد. وقتی هم که خاموش میشد باید برق کل کیس رو قطع میکردی و بعد از چند دقیقه برق رو وصل و سیستم رو روشن میکردی تا بیاد بالا. دفعه اولی که مادربرد با پردازنده (۳۶۰۰xt) رو براشون فرستادم گفتم که سیستم داره چه نوع خطایی رو میده و حتی کد و عنوان خطا رو براشون نوشتم و تلفنی شرح دادم. خطا مربوط به از کار افتادن درگاه بالایی m.2 و نشناختن ssd بود. و اگر روی m.2 درگاه اولی فایلی رو میریختم و یا زیر لود میبردمش درجا خطای صفحه آبی همراه با کد اعلام شده رخ میداد و سیستم ری استارت میشد. برای اطمینان از سالم بودن قطعه خودم رفتم و یک ssd دیگه به همراه خنک کننده ak620 رو خریدم تا مطمعن بشم که مشکل از طرف قطعات من مخصوصا خنک کننده پردازنده بوده که نمیتونسته دمای پردازنده رو پایین نگه داره و پردازنده به خاطر امنیت سیستم باعث خاموشی میشده یا نه. بعد از چند روز به من زنگ زدن که سیستم درست شده و این خطا و صفحه آبی به خاطر به روز نبودن بایوس مادبرد بوده و هیچ مشکلی وجود نداشته و نداره. مادربرد و پردازنده رو برام ارسال کردن. همان روزی که قطعات رو تحویل گرفتم و سیستم رو بستم متوجه شدم که نه تنها خطا برطرف نشده، بلکه بدتر شده و سیستم داره پشت سر هم خاموش و روشن میشه. به نحوی که اصلا نمیشه با سیستم کاری انجام داد و این مشکل دلیل و زمان خاصی نداشت. ممکن بود موقع روشن شدن در جا، بعد از چند دقیقه و یا بعد از چند ساعت خودش رو نشون بده. به نحوه استفاده هم ربطی نداشت و موقع هر کاری این مشکل رخ میداد. فردای اون روز دوباره مادربرد و پردازنده رو براشون ارسال کردم و پیگیر مشکل بودم تا اینکه به من گفته شد براتون زدن چک و تعویض و دیگه مشکلی نیست. چند بار ازشون پرسیدم که دقیقا چه چیزی رو عوض کردن ولی بهم گفتن که خبر نداریم ولی درست شده و دیگه هیچ مشکلی نیست. چقدر عجیب!!! این دفعه هم رفتم و قطعات رو تحویل گرفتم و بعد از بستنشون بازم با خطای دفعات قبل مواجه شدم. بلافاصله بهشون زنگ زدم و اپراتور من رو به مسئول رضایت مشتریان وصل کرد. اول که زیر بار نمیرفتن و قبول نمیکردن و میگفتن که مشکل از بقیه قطعات هست و برید بررسی کنید که چرا مشکل وجود داره. بهشون گفتم که من تست تمامی قطعات و فیلم خطای رخ داده رو به صورت کامل دارم. بهم یک شماره دادن تا مدارک رو براشون توی واتساپ ارسال کنم تا پیگیری بشه. مدارک رو براشون ارسال کردم و بعد از ۱ یا ۲ روز مسئول خدمات پس از فروش به من زنگ زد و گفت که چون قطعات سالم بوده باید حضوری بیاید شرکت. در غیر اینصورت کاری براتون انجام نمیشه و اون فیلم و مدارک رو دیدن ولی ارزشی نداره. قرار شد که بهشون اعلام کنم میتونم بیام تهران یا نه تا روزش مشخص بشه. من ساکن شهر اراک هستم. سیستم خاموش بوده و یک مقدار با پورت های ورودی برق مادربرد ور رفتم و سیستم رو روشن کردم. در کمال ناباوری دیدم که مشکلی نیست و برای اطمینان چندین تست از سیستم گرفتم و دیدم که واقعا مشکلی وجود نداره و این مورد رو به مسئول رضایت مشتریان اعلام کرده که مشکل بدون دلیل و کار خاصی بر طرف شده. این قضایا گذشت تا حدود ۲۰ روز بعد که دوباره مشکلات شروع شد. با خودم گفتم که حتما پاور مشکل داره که دفعه قبلی با دستکاری پورت های برق مشکل بر طرف شده. پاور رو برای گرین فرستادم و ازشون درخواست رسید کردم که اگه پاور سالم بود بهم بدن تا مدرک جدیدی دلشته باشم که پاور سالم هست و مشکل به خاطر پاور نبوده. شرکت مادربرد رو دریافت کرد و مسئول فنی اعلام کرد که مشکل خاصی نبوده و فقط بایوس به نسخه جدید بروزرسانی نشده بوده که سیستم رو دچار خطا میکرده. این دفعه گفتم پس دیگه حله و ازشون تشکر کردم. راستی پردازنده رو هم با ۳۹۰۰xt عوض کردم. بعد از دریافت پاور و رسید شرکت متوجه شدم که پاور هیچ مشکلی نداره و کاملا سالم هست. پردازنده رو هم تست کردم و دیدم که اونم سالم هست. پس کل سیستم رو دوباره بستم. ولی مشکلات هنوز بر قرار بود و هیچ اتفاقی در جهت رفع مشکل رخ نداده بود. بعد از تماس با شرکت و توضیح تمام مسائل برای چندمین بار و تهدید به شکایت، قرار شد که پیگیری جدی انجام بدن و باهام تماس بگیرن. امروز مسئول رضایت مشتریان باهام تماس گرفت و گفت که درخواست تعویض مادربرد شما قابل قبول نیست و یا باید حضوری به شرکت مراجعه کنید یا با نماینده شهر اراک هماهنگ کنیم که سیستم رو ببرید پیششون و اگه تایید کردن کارتون رو انجام میدیم. منم قبول کردم و امروز عصر به نمایندگی ماتریس مراجعه کردم. با توجه هماهنگی های انجام شده سیستم رو قرار دادن تا من جلوی خودشون تست کنم. ولی به دلیل کمبود وقت، رخ ندادن مشکل و شلوغ بودن نمایندگی ازم درخواست کردن که سیستم پیششون بمونه تا اونا تست کنند و نتیجه رو به من و به شرکت اعلام کنند. خدایی افراد درستکار و خوش برخوردی هستن و هروقت من بهشون مراجعه کردم تا جایی که تونستن کار من رو به نحوه احسن انجام دادن. توی نمایندگی متوجه شدم که شرکت به اون ها یک چیز دیگه گفته و گفته که اگه سیستم خاموش بود برن پاور و ssd جدیدی رو بیارن و سیستم رو با اون ها دوباره تست کنن. در صورتی که من مدارک سالم بودن این ها رو داشتم و به شرکت اعلام کرده بودم که میتونم بهتون ارائه بدم و از همه مهم تر این قرار ما با شرکت نبود و این نشونه دروغ گویی و دورویی شرکت برای انجام ندادن مسئولیت خودش هست. در ضمن هیچ کدوم این مشکلات با مادربرد قبلی من که x470 pro بود وجود نداشت و سیستم به خوبی کار میکرد. این متن برای این هست که با گارانتی ماتریس بهتر آشنا بشید و گول تبلیغات دروغین اون ها رو نخورید. راستی از طریق اینستگرام با صفحه ایسوز راگ فارسی ارتباط برقرار کردم و هیچ گونه کمکی به من نکردن و حتی از یک پیگیری ساده دریغ کردن و همش حرف های شرکت رو میزدن. من که دارم از طریق اتحادیه و وزارت صمت شکایت و پیگری رو انجام میدم. ولی اگه کسی راه دیگه ای میشناسه ممنون میشم که بیان بکنه. پ.ن: جناب آرمین شما راهی برای ارتباط گرفتن با نماینده ایسوز توی ایران سراغ دارید؟؟ @ARMIN0 امتیاز
این صفحه از تخته امتیازات بر اساس منطقه زمانی تهران/GMT+03:30 می باشد