رفتن به مطلب

تخته امتیازات

  1. Devileytion

    Devileytion

    کاربر ویژه


    • امتیاز

      3

    • پست

      1702


  2. AloneStar

    AloneStar

    کاربر سایت


    • امتیاز

      2

    • پست

      140


  3. lvlEhRaN

    lvlEhRaN

    کاربر سایت


    • امتیاز

      2

    • پست

      592


  4. ARMIN

    ARMIN

    مدیر ارشد


    • امتیاز

      2

    • پست

      8806


مطالب محبوب

در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در 04/14/24 در همه بخش ها

  1. سلام https://www.rixoshop.com/asus-rog-strix-gaming-rtx-3090-24gb-gddr6x-graphics-card
    2 امتیاز
  2. ryzen 7 5800x3d rx6800xt
    1 امتیاز
  3. B760f i5 14400f Ram 32 gb corsair ddr5 Rtx 3080/rx 6900xt دست دوم Power حقیقتا گزینه منطقی از atx3.1 سراغ ندارم
    1 امتیاز
  4. بلد بود که الان مشکلش رفع شده بود! من که کف دستم دوربین ندارم بدونم طرف مقابلم در چه اندازه ای اطلاعات داره تراشه نورالینک هم نیستم از وضعیت مشتری باخبر بشم پس ترجیحا سطل زباله از علم فرض میکنمش. و بازم به همون داستان خورده! خب عقل حکم میکنه مشکل از سمت سیپیو نیست دیگ حالا 1دونش بسوزه یا 10 تاش مهم نیست به علت خرابی بازگشت دادن خرابی یا سوختگی جفتش غیرقابل استفادست.
    1 امتیاز
  5. شما بدون دلیل هم میتونی تا 7 روز کالایی که خریداری کردی رو مرجوع کنی. ( در صورتی که بدون ارائه دلیل مرجوع کنید هزینه بازپس فرستادن کالا به عهده شماست) کالایی که خریداری کردید ایراد فنی داره و شما باید مستقیم به فروشنده مرجوع کنید و کالای جدید دریافت کنید یا مبلغ سفارش + هزینه های جانبی که پرداخت کردید. به هیچ عنوان زیر بار ارسال کالا به گارانتی نرید. نهیاتا یک کالای تعمیری به شما تحویل میدن. ضمن اینکه ایراد داشتن کالای آکبند اصلا به شما ارتباطی نداره و فروشنده باید پیگیر کالای خرابش باشه نه شما. در صورتی که فروشنده زیر بار نرفت خیلی راحت میتونید از طریق اینماد طرح شکایت کنید. خیلی راحت مشکلتون حل میشه.
    1 امتیاز
  6. سلام آقای نظری از طریق دفتر خدمات قضایی آنلاین توی شهرتون شکایت ثبت کنید بعد از چند روز یا هفته که حکم صادر شد به پلیس فتا شهر محل سکونت تون مراجعه کنید. فتا اول با تماس تلفنی با فروشگاه سعی میکنه مشکل رو حل کنه در غیر آنصورت بر اساس حکمی که صادر شده حالا یا بستن درگاه پرداخت یا مسدودی حساب فروشگاه اقدام میکنن
    1 امتیاز
  7. فرض کنید یه توسعه دهنده مریض روانی بیمار جوری موتور بازی بسازه یا کد بنویسه که شدید فشار بیاره به CPU اینتل حالا اگه سوخت تقصیر اون توسعه دهنده مریضه؟ نباید CPU مصرف و دما و ولتاژ و بوست و هزار کوفت دیگه اش رو خودش کنترل و مدیریت میکرد؟ کمی تامل🙃
    1 امتیاز
  8. بله احتمالا اس اس دی read only شده و خط پایانه. اگر Read only شده باشه بهتره توی قاب اکسترنال M.2 بگذارین ببینید آیا میشه از اطلاعات کپی گرفت یا نه. البته شاید به اونجاها عمرش قد نده. پیشنهادی وجود نداره. فرقی نمیکنه چه 980Pro بخرید چه 990Pro تهیه کنید، حتما باید فیرمورش رو آپدیت کنید. خرید هر دوتا پیشنهاد میشه. فقط فیرمور رو آپدیت کنید. شما وقتی RAID میکنید دیگه امکان آپدیت فیرمور نخواهید داشت. بهتره این کارو نکنید. یا اگر میکنید 2 تا حافظه کاملا یکسان باشند، یک مدل، یک برند، یک حجم، قبل از صفبندی RAID فیرمور هر دو تا رو آپدیت کنید، بعد درون صفبندی RAID قرار بدین، بعد دوباره در آینده که آپدیت فیرمور اومد، هر بار باید RAID رو بشکنید مجدد آپدیت فیرمور کنید و مجدد صف بندی ایجاد کنید.
    1 امتیاز
  9. پست شما رو تازه دیدم تا به الان با چند تا پرچمدار اینتل برخوردین که پایداری نداشته؟ چنتا دیدین که بلوپیج داشته و مربوط به سی پی یو بوده و حل نشده؟ بعد وقتی پایداری ندارن میتونید توضیح بدید چطور تونستن 14900 با اون مصرف وحشتناک و دمای مهار نشدنی رو به فرکانس 9.1 گیگاهرتز برسونن؟ برعکس اون اصلا سری به تاپیک امیر افشار زدیدی ببینین سیستم amd ایشون بعد از کلی تلاش به کجا رسید؟ یا چه راحی دارین مشکل خاموشی های ناگهانی سیستم Amd دوستمون محمد نظری رو رفع کنید ؟ باز هم دوستی داشتیم که مشکل ارتیفکت سی پی یو Adm داشته چه شد نتیجه سیستمش؟ هر وقت تو کارگاهتون با همچین مشلی برخوردین حتما اطلاع بدین منم با جون دل میپذیرم خیالتون راحت کسی بش بر نمیخوره اگر خودتون تجربه کرده باشین(حداقل اگر منظورتون منم خیالتون راحت به من برنمیخوره) من اگر پستی میدم برای کل کل و تخریب نیست و حداقل برای دفاع و برا رفع مشکلات دوستان بوده
    1 امتیاز
  10. درود تمرکز اینتل روی خروجی تک هسته به نظر باعث این مشکله که دما داره از کنترل خارج میشه. توی یه مقایسه ساده هم مشخصه، اینتل تک هسته بهتر داره عمل میکنه حدود 10 درصد، ولی عملکرد چند هسته با وجود تعداد هسته بیشتر نسبت به رقیب، حدود 3 درصد ضعیف تره، این نشون میده که دمای هسته ها به خوبی دفع نمیشه و مجبوره موقع پردازش مولتی ترد، فرکانس رو کم کنه. شاید مشکل جایگذاری نامناسب سنسور دما باشه، وقتی چند هسته عملیت انجام بشه، دما سریع به سنسور میرسه و فرکانس کنترل میشه، ولی وقتی تک هسته باشه، یه قسمت کوچیک سیپیو داغ میشه و گرما رو به بخش های کناری میده و دمای صحیح به سنسور دما نمیرسه و باعث سوختن میشه.
    1 امتیاز
  11. هرچی چسب بزنی بدتر میشه، هر کاریش کنی خرابیش بزرگتر میشه. سعی کن با همینی که هست کنار بیایی. این عین نامه اعماله، هیچ کاریش هم نمیشه کرد. فقط باید هر روز بهش نگاه کنی یاد کارهای بدی که تو زندگی کردی بیفتی.
    1 امتیاز
  12. سلام دوستان میخواستم یه مشورت ازتون بگیرم براش شکایت از یک سایت اینترنتی که طبق قوانین هم نمیتونم نامی ازش ببرم. در تاریخ 25 دی یک هارد دیسک به مدل "هارد اینترنال وسترن دیجیتال آبی 4 ترابایت مدل Blue WD40EZRZ" از این سایت خریداری شد و من تحویل گرفتم، با این آگاهی که گارانتی 12 ماهه شرکتی هست و هارددیسک صفر شده هست، من رفتم هارد رو دیدم و استیکر روی هارد، تاریخ تولید رو می 2022 زده بود که میشه گفت این هارد حداکثر 1 سال کارکرده بوده و قابل قبول بود برام، ازشون هم پرسیدم که آیا استیکر روی هارد تعویض شده یا نه، گفتن خیر. بعد یه مدت استفاده دیدم هارد صدای غیر طبیعی داره و اومدم دیتای اسمارت رو دیدم، زده بود که هارد purz یعنی بنفش هست! معلوم نیست چقدر کارکرد داشته و اومدن هارد بنفش رو جای آبی دادن به من. درباره گارانتی هم گفتن 12 ماهه شرکتی هست، دیدم هیچ لیبلی نداره و فقط تاریخ هست، همون موقع خرید پرسیدم که شرکتش چیه؟ گفتن مشکلی پیش اومد برای خودمون بیارید. بعد از اینکه دیدم هارد تقلبی هست، باهاشون تماس گرفتم و گفتن هارد رو ببرم. من رفتم اونجا برای تعویض و بهم گفتن که هارد های شرکتی همشون شک و شبهه دارن و همشون همینن! هر چی گفتم من باید کالا رو مطابق با مدل فاکتور دریافت کنم، گفتن ما توی سایت زدیم که گارانتی شرکتی ها ممکنه جعلی باشن و عرف بازار همینه و... چیزی که توی سایت زدن این هست: توصیه می‌کنیم که در خرید هارد با گارانتی شرکتی بسیار دقت کنید و تا جای ممکن (به علت جعلی بودن این هارد در بازار ایران) از خرید این هارد اجتناب کنید من موقع خرید این مورد رو اصلا ندیده بودم، چون خیلی کوچیک زده بود با یه باکس خاکستری که اصلا به چشم نمیومد. بهشون گفتم که این بند از اساس خلاف هست و طبق قانون تجارت الکترونیک شما حق افزودن چنین چیزی رو ندارید و باید قطعه مطابق با قطعه فاکتور شده و خریداری شده ی من بهم داده بشه. بهشون گفتم که یک هارد شرکتی دیگه رو تست کنید و بدید من ببرم، اما با استناد به اون بند و گفتن عرف بازار، گفتن تمام شرکتی ها همینه و نهایت به این رسید که هارد باید با گارانتی 18 ماهه خریداری کنید و مابلتفاوت بدید، که 1 تومن اختلاف قیمت بود. از اونجایی که برخوردشون گستاخانه و غیر حرفه ای بود، خیلی مصمم شدم که شکایت کنم که دیگه چنین کاری رو تکرار نکنن و کالای جعلی نفروشن و اخرش هم طلبکار باشن. از طریق اینماد الان شکایت ثبت میکنم. راهکار های دیگه و سامانه های دیگه، کدوم ها هستن که ثبت شکایت کنم؟
    0 امتیاز
این صفحه از تخته امتیازات بر اساس منطقه زمانی تهران/GMT+03:30 می باشد
×
×
  • اضافه کردن...