رفتن به مطلب

Arrietty

کاربر سایت
  • پست

    0
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

370 بازدید کننده نمایه

دستاورد های Arrietty

1

اعتبار در سایت

  1. قیمتش رو در این سایت ببینید خداییش قیمت بدی نگفتم http://www.digionline.ir/allprovince/product/p=28818
  2. سلام خدمت دوستان از عکس ها می توانید ظاهر پرینتر را مشاهده کنید . این پرینتر دارای یک مخزن 6 تایی می باشد که رنگ های آن تقریبا رو به اتمام است و باید شارژ شود . در ضمن قابلیت چاپ روی سی دی را نیز داراست . حدود 1 سال است خریداری شده و لی زیاد کار نکرده ... تنها مشکل آن این است که رنگ ها را بعضی اوقات درست چاپ نمی کند البته با head clean کردن در برنامه خودش تا حد زیادی درست می شود . البته فکر می کنم به خاطر این است که من درست وارد نیستم با دستگاه کار کنم . کیفیت چاپ آن مخصوصا روی کاغذ فوتو گلاسه بسیار بالاست و بسیار دیدنی است . با رجوع به سایت های مختلف از جمله سایت خود epson می توانید جزئیات این پرینتر را مشاهده فرمایید . سی دی درایور و کابل های آن و کارتن آن هم به همراه دستگاه تقدیم می شود. قیمت پایه: 500 هزار تومان فوری: 600 هزار تومان گام مزایده: 10
  3. کماکان موجوده و قابل استفاده جهت مصرف کننده :)
  4. تبلت بسیار خوبی است سیم کارت رایتل می خوره خیلی از دوستان وقتی تبلت می خرن اظهار ناراحتی می کنن که چرا سیم کارت می خوره ولی قابلیت مکالمه نداره یا نمیشه پیامک زد این تبلت تمامی امکانات یک گوشی همراه را با سایزی مناسب(از جهت تایپ کردن با دو دست و همین طور استفاده با یک دست سایز 7 اینچ از همه بهتر است)در اختیار شما قرار می ده :)
  5. با سلام و درود خدمت دوستان انجمن عارضم که یه تبلت دارم واسه استفاده مشخصات: پایه: 600 فوری: 750 عکسها: pix مشکل ظاهری: خط و خش بر روی صفحه نمایش=غیر قابل مشاهده(میشه گفت در حد هیچی) خط روی بدنه: یکی دو مورد کوچولو(در حد 1 چهارم سانت(در عکسها سعی کردم به طور کامل از زوایا و بدنه ی تبلت عکس بگیرم) یک ترک خوردگی جزئی(مو برداشتگی) در قسمت مشخص شده در عکس پایین به طول 1 سانت و نیم سعی کردم تا حد امکان با فوتو شاپ قسمت موبرداشته رو مشخص کنم: مشکل باطنی: خیر بنده شیراز زندگی می کنم دلیل فروش: نیاز به پول (بدهکاری)
  6. دوستان عزیز، سیستم به دوست عزیزم جناب آقای LAVAN.SHOP فروخته شد. ایشالا مبارکشون باشه :)
  7. سلام دوستان، خب همونطور که قول داده بودم، مزایده چند دقیقه پیش به پایان رسید مشغول مذاکره با جناب آقای LAVAN.SHOP هستم. :)
  8. بعضی از دوستان میگن که قیمت قطعات رفته بالا، بشتابید لطفا، یعنی یه دونه مصرف کننده هم تو این تاپیک نیست! :mellow:
  9. خریداران عزیز بشتابید، بسیار مناسبه سیستم از هر جهت :)
×
×
  • اضافه کردن...