درود
این پاسخ "دفتر کولرمستر ایران" برای این مورد رو من از طرف شون اینجا میذارم:
با سلام خدمت شما.
پیرو بحث پیش آمده در فروم محترم لیون کامپیوتر در خصوص نحوه خدمات دهی لازم دیدیم توضیحاتی را خدمت مدیر محترم فروم ارائه نماییم:
- جناب آقای حمید رضا احمدی در تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال 1400 از طریق ایمیل با شرکت کولر مستر در خصوص شکایت از نحوه خدمات، مکاتبه نمودند.
- در ایمیل ها سعی بر این شد که توضیحات قانع کننده ای به ایشان ارائه گردد که بر مبنی واقعیت بود.
- اما با توجه به قانع نشدن ایشان از طریق دفتر کولر مستر با ایشان در همان تاریخ تماس تلفنی گرفته شد.
- با توجه به بررسی ها مشخص گردید که مدلی که ایشان دارند حدود یک سال در بازار به فروش نرسیده و در انبار شرکت موجود نیست. طبق پیشنهاد شرکت آواژنگ مدل های جایگزین به ایشان ارائه گردید و قرار بر این شد که در صورت قبول پیشنهاد ما باتفاوت قیمت به ایشان پرداخت گردد.
- اما بر طبق ادعای ایشان این پیشنهادات منطقی نبوده و ایشان تقاضا تعویض کالا را داشتند که طبیعتاً با توجه به عدم موجودی امکان این امر مهیا نبود.
- سپس به ایشان از طرف دفتر کولر مستر پیشنهاد دیگری مبنی بر تعویض با کالای MWE GOLD 750 V2 داده شد که ایشان برای بررسی این موضوع یک بازه دو روزه را درخواست نمودند.
- سپس بعد از دو روز با توجه به عدم اطلاع رسانی ایشان مجددا خدمت شان تماس گرفته شد و مجددا ایشان شروع به اعتراض نمودند و ما به ایشان همان توضیحات را ارائه دادیم و ایشان باز هم درخواست زمان برای بررسی این پیشنهاد را داشتند.
- اما متاسفانه امروز مشاهده نمودیم که برخلاف صحبت های انجام شده ایشان راه دیگری را در پیش گرفتند که باعث تعجب ما گردید. زیرا پیشنهاد ما بر مبنی منطق و صداقت بود.
- بدیهی میباشد در شرایط کنونی و با توجه به مشکلات عدیده ای مانند خلا تولید، تاخیرات ناشی از سمت کارخانه به علت در خواست های بیش از اندازه و غیره ،تمام تلاش شرکت کولر مستر این میباشد که بتواند به نحو مطلوب و در خور کاربر ایرانی ،خدمات ارائه دهد.
- در انتها ما همچنان متعهد به ارائه خدمات به کاربران مان هستیم و این موضوع باعث افتخار ما میباشد. رسما اعلام میدارم که مسئولیت خدمات بر عهده ما میباشد و به هیچ بهانه ای به دنبال عدم ارائه خدمات نمیباشیم.
- همچنان منتظر تماس این کاربر عزیز بابت پیشنهادات شان هستیم.