رفتن به مطلب

tabitha

کاربر ویژه
  • پست

    2321
  • تاریخ عضویت

  • روز های برد

    10
  • بازخورد

    100%

tabitha آخرین باز در روز جولای 27 2016 برنده شده

tabitha یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Not Telling

مشخصات سیستم شخصی

  • پردازنده
    Intel Core™ i7-4790K
  • مادربورد
    ASUS Maximus VII Hero LGA1150 Z97
  • رم
    Corsair Vengeance Pro 8GBx2 2400Mhz Red
  • کارت گرافیک
    GIGABYTE GTX 970 G1 Gaming WF3X OC
  • ذخیره سازی
    2X WD Blue 1 TB 7200Rpm 64MB SATA3 HDD
  • منبع تغذیه
    Corsair RM850 80Plus Gold
  • کیس
    Green Cougar X4 HEXAGON
  • خنک کننده
    ThermalRight HR-02 Macho BLACK CPU Cooler

آخرین بازدید کنندگان نمایه

6160 بازدید کننده نمایه

دستاورد های tabitha

2.6k

اعتبار در سایت

  1. مبارکتون باشه. با پیغام خصوصی در ارتباط باشید.
  2. تا به اینجا برای شماست، اگه پیشنهادی در چند ساعت آینده نباشه.
  3. چشم ویرایش شد. و همچنین، پیشنهاد بالاتری نباشه تا 24 ساعت بعد، برای شما ...
  4. سلام و عرض ادب و تبریک سال نو به همه. خیلی وقت هستش که به لیون سر نزدم، امیدوارم که قوانین اونقدر عوض نشده باشه و این تاپیک مشکلی نداشته باشه. همونطور که از عنوان مشخصه، یه باندل نسل 3 اینتل که مدتی هستش استفاده نشده، برای فروش هستش. 3570k که کولرش استفاده نشده و خیلی خوب هم اورکلاک میشه و مادربورد ازراک که از بهترین های نسل خودش بود بهمراه 4 ماژول 4 گیگ رم که باس 3 عدد که Gskill و کورسیر باشن، 1600 و آخری که هایپر 1866 هستش. لوازم و جعبه قطعات، کامل موجوده، غیر از جعبه رم کورسیر که پیدا نکردم. فکر نمیکنم که بحث گارانتی وجود داشته باشه برای مادربورد و سی پی یو، در مورد رم ها، از گارانتی داشتن یا نداشتنشون، اطلاعی ندارم، ولی همه قطعات در سلامت کامل هستند. قطعات به صورت کامل به فروش میرسه. قیمت پایه هم 3 تومن وجه رایج مملکت. گام افزایش هم 100 تومن. آنچنان فرصت سر زدن به فروم رو ندارم، خواهشا پیغام خصوصی نفرستید که احتمال دیدنش خیلی پایینه. هزینه ارسال هم با خریدار محترم هستش. ویرایش: به درخواست دوستان، پایان مزایده هم به شکلی که یادم میاد، 24 ساعت بعداز ارائه بالاترین پیشنهاد هستش.
  5. فقط حداکثر دور فن نیست، میزان ولتاژ و سرعت فن در فازهای مختلف دما هستش، معمولا این کارتها 6 فاز هستن، البته 1+6 ... نمیخوام زیاد واردش بشم، چون واقعا دردسر هستش و من هم اونقدر اطلاعاتم بالا نیست، ولی خیلی کار پردردسری هستش که یه اشتباه کوچولو، میتونه باعث نابود شدن کارت گرافیک بشه.
  6. دوست عزیز، شاید بنده از صحبت شما، اشتباه برداشت کردم، ولی تفاوت بایوس رو فقط با سایز و فرکانسی که در GPUz نشون میده، نمیشه متوجه شد، مخصوصا بایوس های مود شده برای ماینینگ، از تفاوت ولتاژ و TDP گرفته تا تفاوت Fan Curve وجود خواهد داشت که همه اینها، به شدت مشکل ایجاد میکنه. ولی بنده اون بایوسی که شما فرستاده بودید واسه بنده رو نصب کردم و متوجه شدم که بایوس مود سایلنت کارت هستش، یعنی سرعت فن در این مود، بسیار پایین تر هستش برای صدای کمتر کارت. اگه فرصت کردید، هر دو مود بایوس رو واسه بنده بفرستید خواهشا.
  7. متشکر عزیز، اطلاعات کافی دارم، این مدل به طور کل پیدا نمیشه در بانک اطلاعاتی تک پاور آپ(Techpowerup) یا در کل اینترنت، فقط در صورتیکه کسی کارت رو در حالت اوریجینال خریداری کرده باشه، میتونه به بنده کمک کنه.
  8. البته این که نمیتونه دلیل مطمئن کننده ای باشه. کارت در صورتیکه زیر دست ماینر نرفته باشه، مطمئنا مشکلی نخواهد داشت. البته همه ماینرها هم کارتهاشون رو مود نمیکنند.
  9. والا اگه این کار رو انجام بدید، لطف کردید. فقط میخوام مطمئن بشم که کارت شما هم مود شده نیستش و اگه مشکلی نیست، هر دو مود بایوسش رو واسه بنده بفرستید.
  10. سلام دوستان. از عنوان تاپیک مشخص هستش. یک سری کارت گرافیک هستش که بایوسشون مود شده واسه ماین، میخواستم که بایوس اوریجینال رو روی کارتها نصب کنم ولی فایل بایوس رو در اختیار ندارم و کل نت رو هم زیر و رو کردم و چیزی پیدا نکردم واسه این مدل. مدل گرافیک هم XFX RX 5700XT triple dissipation Rev 2.0 با سریال rx-57xt83 هستش. https://www.xfxforce.com/gpus/xfx-amd-radeon-tm-rx-5700-xt-td-8gb-gddr6 فقط این کارت دوال بایوس هستش و اگه کسی بایوس اوریجینال این کارت رو داره، لطف کنه و در اختیار بنده قرار بده.
  11. سلام دوستان، خیلی وقت هستش که به لیون سر نزدم، امیدوارم که قوانین تایپکها، اونقدر عوض نشده باشه! همونطور که از اسم تاپیک مشخصه، قصد فروش 10 عدد کارت سافایر RX470 4GB رو دارم که کارتهای ماینینگ هستند. این کارتها حدودا 15-16 ماه در شرایط کنترل شده، ماین کردن و در سلامت کامل هستن. مدتی بود که داشتن خاک میخوردن و با بالا رفتن ارزش ماینینگ دوباره برای 3-2 ماه، ماین کردن. کارتها هش ریت خوبی دارن(در عکس مشخص هستش) و روزانه بالای 0.5 دلار اثریوم ماین میکنند. کارتها، باز نشدن و هیچ متعلقاتی ندارند. کارتها متعلق به بنده نیستند و فروش آنها خارج از تاپیک نیز در جریان هستش. قیمت پایه برای کارتها: 1300 وجه رایج مملکت فوری: 1350 وجه رایج مملکت در صورت خرید پک 5تایی به قیمت پایه فروخته میشوند. جهت اطلاع کسانی که به دنبال استفاده از این کارتها، بعنوان کارت گیمینگ هستن، باید بگم که این کارتها، دارای خروجی تصویر نیستند(پورت HDMI دارند ولی به چیزی متصل نیستند)، ولی در صورتیکه دارای مادربورد و cpu لازم (برای اینتل، نسل چهارم به بعد. برای چیپهای AMD تست نشده، ولی فکر نمیکنم که موردی پیش بیاد) باشید که بتوان از گرافیک داخلی cpu، خروجی تصویر گرفت، هیچ مشکلی برای گیمینگ هم ندارند و مانند لپتاپ میتوان پردازنده گرافیکی اصلی را در ویندوز 10 برای آنها، مشخص کرد.
  12. مزایده به پایان رسید، کارت گرافیک به کاربر hamid5566 فروخته شد و فردا براشون ارسال خواهد شد، مبارکشون باشه...
  13. کمتر از 2 ساعت به پایان مزایده...
  14. خوب پس اگه تا ساعت 12 امشب پیشنهاد بالاتری نبود، به شما تعلق میگیره...
×
×
  • اضافه کردن...